Tarixi sevmək...
6 "c”
sinfinin rus dili qrupunda ümumdünya tarixi keçirilsə də, müəllim şagirdlərin
Azərbaycan tarixi ilə bağlı bilgilərini nümayiş etdirmək üçün təkrar dərsə
üstünlük verir. Kurikulum təlim metoduna uyğun olaraq, şagirdlər qruplar şəklində
müəllimənin suallarını cavablandırırlar. Müəllimənin "Tarixi öyrənmək nəyə
lazımdır” sualına Gülçöhrə Əliyeva " Əgər biz öz tariximizi öyrənsək, özümüzün əsl
vətəndaşlar olduğumuzu biləcəyik”cavabını verir. İsmayıl Məhərrəmzadə isə "Biz
qədim dünya tarixini öyrənməklə, bizim
eraya qədər insanların necə yaşadığını bilirik. Həmçinin öz tariximiz haqqında
bilgilər əldə edirik” deyir. Fian Ələkbərlinin cavabı da maraq doğurur: "Biz
tariximizi öyrənmədən kim olduğumuzu, hara getdiyimizi bilə bilmərik”.
Ayan Cəfərova
isə sualı belə cavablandırır: "Biz tarixi həm də ona görə öyrənirik ki, keçmişdən
bizə nəyin miras qaldığını öyrənək. Tarixi öyrənmək bizə ənənələri qorumaq üçün
vacibdir”. Tarix müəllimi Gülirə
Yoldaşovanın ümumdünya tarixindən tutmuş, müasir Azərbaycan tarixinə qədər
hadisələr barədə suallarını şagirdlər həvəslə cavablandırır. Qruplar arasında
bilgi yarışında hansı komandanın qalib olduğunu seçmək çətinləşir. Kurikulumun
uşaqların təfəkkürlərini, düşünmək qabiliyyətlərini və yarışma həvəslərini
artırması hiss olunur. Müəllimə həmçinin smart lövhədəki xəritə üzərində fikirlərini
əsaslandırır, şagirdlər də maneəsiz lövhədə işləməyi bacarırlar.
G.Yoldaşova
ilə söhbətimizdə 1975-ci ildən bu məktəbdə çalışdığını bildirdir: "O zaman bizdə
rus bölməsi yox idi. Mən də Azərbaycan bölməsində dərs verirdim. Bu gün mənim
şagirdlərim məktəbdə tarix müəllimi işləyirlər. Onlar mənim dərslərimi izləyərkən
"siz elə 70-ci illərdə də dərsləri innovativ metodlarla qururdunuz” deyirlər. Yəni
divara vurulan xəritədən başqa biz maraqlı məsələlərin müzakirəsini edirdik.
Qiyabi olaraq özümüzü o dövrdə hiss edirdik. Mən öz vətənpərvərliyimi uşaqlara
artıq 46 ildir ki, təqdim edirəm. 5-ci sinifdən bu fənnin tədrisinə başlayandan nəinki dərs
zamanı, dərsdən kənar tədbirlər təşkil etməklə uşaqlara aşılanır ki, bizim
çıxış yolumuz və gələcəyimiz yalnız vətənimizi sevməyimizdədir. Tarix müəllimi
gərək uşaqlara tariximizi, vətənimizi sevməyi, vətən üçün yararlı olmağı
aşılaya bilsin”.
Həmişə "Hansı işi görürsən gör, orada keyfiyyət öndə olmalıdır”
sözlərini özü üçün şüara çevirən G.Yoldaşova deyir ki, keçdiyi dərsə şagirdlərdən
adekvat cavab alanda özünü xoşbəxt hiss edir: "O zaman hiss edirəm ki, mənim
onlar üçün etdiklərim ortada itməyib. Uşaqlarda ölkəmizə qarşı məhəbbət var”.
Tarix dərsini sevmələrindən ötrü istifadə olunan vasitələrdən danışan müəllimə
açıq və nümunəvi dərslər keçdiyini, müxtəlif filmlərdən epizodlar təqdim
etdiyini və mövzuları uşaqların müzakirəsinə verdiyini bildirir: "Uşaqlar bilirlər
ki, nə üçün filmin həmin hissəsi onlara göstərilir. Sonda onlara esse
yazdırıram. Qədim kitablardan materiallar gətirirəm. Hər dövrün xəritəsini
internetdən axtarıb tapır və lövhədə nümayiş etdirirəm. Hər il 5-ci sinfi qəbul
edərkən, payız fəslində bütün sinifləri ayrı-ayrı günlərdə Azərbaycan Tarixi Muzeyinə
aparırıq. Həmçinin uşaqlar üçün Qobustan muzeyinə ziyarət təşkil edirik. Vətənpərvərlik
mövzusunda layihələr, tarixi günlərlə bağlı tədbirlər həyata keçiririk”.
Şagirdlərin
arasında tarixçi olmaq istəyənlərin də çox olduğunu bildirən müəllimə bu həvəsin
həm də tariximizi və vətənimizi sevmələrindən irəli gəldiyini bildirir: "Tarixi
sevmək vətənini sevmək deməkdir. Bu hiss uşaqlarda varsa, deməli, vətənpərvər
uşaqlar tərbiyə edirik”.
Təranə Məhərrəmova