• cümə, 19 Aprel, 07:07
  • Baku Bakı 13°C

Son ümid yeri olan mərkəz - Reportaj

15.05.20 10:00 3366
Son ümid yeri olan mərkəz - Reportaj
Əvvəllər günə 2200-2300 zəng qəbul edən 142 Çağrı mərkəzi indi 5-8 min insanın sualını cavablandırmalı olur
Düşünün ki, telefon zəng çalır, götürürsünüz və qarşı tərəfdən belə suallar gəlir: "Kitay yaxındır, yoxsa Ay?” yaxud "Space kanalı niyə göstərmir?” Təbii ki, həmin an bəzilərimiz "Bu nə sualdır?” deyib dəstəyi yerinə qoyar, hətta qarşı tərəfə hirslənə bilərik. Amma bir qrup şəxslər var ki, onlar hər gün bu tipli suallarla qarşılaşır və böyük bir səbirlə onları cavablayırlar.
Söhbət Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin 142 Çağrı mərkəzinin işçilərindən gedir. Son dönəmlər mövcud vəziyyətlə bağlı vətəndaşların ən çox müraciət etdiyi ünvanlardan biri olduğunu nəzərə alaraq çağrı mərkəzindəki işlə daha yaxından tanış olmaq qərarına gəldik.
Mərkəz əhalinin sosial müdafiəsi sahəsində müvafiq qanunvericilik və onun tətbiqi barədə sualların cavablandırması, eyni zamanda DOST mərkəzlərinin fəaliyyət istiqamətləri haqqında məlumatın verilməsi məqsədilə xidmət edir. 2014-cü ildə müasir texnologiyalara uyğun olaraq qurulan çağrı mərkəzi ilk dönəmlər işini nazirlikdə həyata keçirsə də, Prezidentin 10 dekabr 2018-ci il tarixli, 387 nömrəli Fərmanı ilə Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyinin (DOST) təsdiq edilmiş strukturuna daxil edilib. Respublikanın bütün regionlarından stasionar nömrələrdən birbaşa "142” yığmaqla mərkəzə qoşulmaq mümkündür.


banner

Oxşar Xəbərlər