“DOST mərkəzləri müasir Azərbaycanın siması kimi” - Fotolar
Bir dövlət
qurumu təsəvvür edin ki, orda xüsusi bir istiqamət üzrə sizə lazım olan bütün
xidmətlər vahid mərkəzdən idarə olunur. Özü də xidmətin keyfiyyəti günü-gündən
artırılan bir mərkəzdən. Elə bir qurum ki, burada şəffaflıq ən yüksək səviyyədə
təmin olunur. Burada hər şey vətəndaşların rahatlığını təmin etmək məqsədi
güdür. Bütün bunları Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İ.Qutqaşınlı, 86 ünvanında
yerləşən ilk DOST mərkəzinin inzibati binasında olduğumuz bir gün ərzində
müşahidə etdik.
Vahid standartlar əsasında göstərilən xidmət
Yüz günlük
fəaliyyətini yenicə tamamlayan DOST mərkəzinin qapısından içəri girərkən bizi ulu
öndər Heydər Əliyevin "Həyatımın məqsədi, Azərbaycan, Azərbaycan vətəndaşının
rifahıdır” kəlmələri salamlayır. Həqiqətən də burada vətəndaşlarımızın rifahı üçün əməkdaşların və
könüllülərin can-başla çalışdıqlarını
müşahidə edirik. Mərkəzə daxil olan vətəndaşlar əvvəlcə qeydiyyat şöbəsinə
müraciət edirlər. Qeydiyyat şöbəsində vətəndaşın hansı sahə üzrə müraciət
etdiyi dəqiqləşdirilir və yönləndirmə aparılır.
Qeyd edək
ki, ilk DOST mərkəzində "Pensiya və sosial sığorta”,
"Sosial müavinətlər və təqaüdlər”, "Əlillik, tibbi ekspertiza və
protez-ortopedik təminat”, "Sosial xidmətlər və övladlığa götürmə məsələləri”,
"Əmək münasibətləri”, "Məşğulluq xidmətləri”, "Sosial-hüquqi, sosial-pedaqoji,
sosial-psixoloji, sosial-məişət xidmətləri”, "Bank və notarius xidmətləri” və
s. bölmələrdə uyğun müraciətlər qəbul olunur. Vətəndaşlara məsləhət və məlumat
xidmətləri də göstərilir, telefon və ya internet vasitəsilə müraciətlərlə
əlaqədar da xidmətlər həyata keçirilir. Mərkəzdə elektron lövhələr və
işarələr, hərəkəti və məlumat əldə olunmasını asanlaşdırır. Nazirliyin
aidiyyəti qurumlarının fəaliyyəti mərkəzdə əlaqəli şəkildə təmin edilib.
Həmçinin, əlilliyi olan şəxslərin hərəkət imkanları üçün uyğunlaşma təmin
edilib. Xidmətlər vahid standartlar əsasında və bir-birinə inteqrasiya olunmuş
şəkildə, elektron müstəvidə təqdim olunur. Onu da qeyd edək ki, Mərkəzdə "142
Çağrı Mərkəzi” də fəaliyyət göstərir.
Azərbaycanın yeni brendi
Hazırda
dünyada bir pəncərə prinsipi üzrə bir sıra sosial xidmət təcrübələri olsa da,
Azərbaycanın DOST layihəsi, əhalinin məşğulluğu, əmək, sosial müdafiə və
təminat sahələri üzrə132 xidmətin "bir pəncərə”dən təqdim edilməsinə imkan verən kifayət qədər
geniş xidmətlər arealını, innovativ yenilikləri özündə əhatə edən unikal bir
layihə kimi diqqəti cəlb edir. Bu mənada DOST layihəsi Azərbaycanın yeni brendi
kimi özünü göstərməkdədir. Ölkədə aparılan sosial siyasət, əhalinin rifah
halının yaxşılaşdırılması, həssas qruplara dövlət qayğısının artırılması
istiqamətində kompleks tədbirlərin ildən-ilə güclənməsinə imkan verdiyi kimi,
DOST layihəsi də dövlət sosial xidmətlərinin innovativ həllərin tətbiqi
üzərində, vahid platformadan, bir pəncərədən, tam şəffaf və operativ, vətəndaş
rahatlığı və nəzakətlilik prinsipi və sadə prosedurlar əsasında təqdim olunmasına xidmət edir.
Hər şey ideal ola bilməz, amma...
Mərkəzdə
olduğumuz müddətdə diqqətimizi çəkən məqamlardan biri də o oldu ki, burada
könüllülər də cani-könüldən, dayanmadan vətəndaşlara xidmət edir. Ümumi işin
təşkilində, vətəndaşların gülər üzlə qarşılanmasında onların böyük əməyinin
şahidi olduq. Bundan başqa, gənclər könüllülük fəaliyyəti ilə həm iş
təcrübələrini artırır, həm də əhalinin xüsusi həssas təbəqəsi ilə işləmək
bacarığı əldə edirlər. Bəziləri, onlarla söhbət edir, digərləri xidmətin
keyfiyyətinə dair sorğular keçirir. Bir qisim könüllü isə dəyirmi masa
ətrafında toplaşaraq həm nahar edir, həm də söhbətləşirlər. Könüllü olaraq
fəaliyyət göstərənlərdən biri də Səkinə
Babayevadır. Səkinə xanım vətəndaşlara göstərilən xidmətin keyfiyyəti ilə
bağlı sorğu keçirir. Deyir ki, müraciət edən vətəndaşların böyük qismi sonda bu
sorğuda iştirak edir: "Böyük əksəriyyət, xidmətin keyfiyyətindən razılıq edir.
Təbii ki, hər şey ideal ola bilməz. Nadir hallarda narazı vətəndaşlar da olur.
Bu sorğu məhz həmin məqamları aradan qaldırmaq məqsədilə aparılır”.
Daha sonra
işçilər üçün ayrılan şöbələrə üz tuturuq. Cavid
Cabbarlı sosial agent vəzifəsində çalışır. Deyir ki, vətəndaşlar müavinət
hüququnu gerçəkləşdirmək üçün ona müraciət etməlidir. Əlilliyə görə müavinət
almaq istəyən şəxsləri könüllülər onun masasına ünvanlayır. Həmçinin, pensiya
və təqaüd, birdəfəlik müavinətlərin alınması üçün də siz Cavid bəyin masasına
yaxınlaşmalısınız: "Ümumilikdə, müavinət sektoruna gün ərzində 200-ə yaxın
vətəndaş müraciət edir. Hər gün xeyli sayda vətəndaşın müraciətinə baxaraq,
onlara köməklik etməyə çalışırıq. Bu mənada işimizin həm çətin, həm də asan
tərəfləri var. Çətin tərəfləri odur ki, vətəndaşların əksəriyyəti elə bilir ki,
kartları biz sifariş edirik. Əslində bu məsələyə biz yox, rayon qeydiyyat
şöbəsi baxır. Bəzən sənədlərində problem olan vətəndaşa nəyisə izah etmək
mümkün olmur. Çalışırıq ki, səbirlə hər şeyi onlara izah edək. Həssas qruplarla
işlədiyimizə görə, maksimum səbirli və təmkinli olmalıyıq”.
Ağayeva Aytac əlillik
sektorunun sosial agentidir. Gün ərzində 20-25-ə yaxın müraciət qəbul etdiyini
deyir: "Müraciətlərin ən çoxu təkrar müayinələrlə bağlı olur. Bu barədə
vətəndaşların suallarını cavablayırıq. Proseduru izah edirik, həmçinin lazım
olan sənədlər haqda məlumat veririk. Ən çox müraciətlərdən biri də əlil
arabaları ilə bağlıdır. Çünki əlillərə tibbi göstəriş burada verilir. Burada
əyani müayinə yoxdur. Belə demək olarsa,
bütün sənədləri elektron qaydada alır və cavablayırıq. Bizə müraciət edənlərin
çoxuna poliklinika tərəfindən ətraflı məlumat verildiyinə görə, çox da
çətinliyimiz olmur. Amma ətraflı məlumat almaq üçün müraciət edən vətəndaşların
da sayı az deyil”.
"Vətəndaşlarla işləməyi sevirəm”
Təqdirəlayiq
məqamlardan biri də o oldu ki, mərkəzdə fiziki məhdudiyyətli şəxslərin də
işləməsinə şərait yaradılıb. Onlardan biri məlumat bölməsində çalışan Nicat
Balaxanlıdır. Nicat deyir ki, insanlara kömək etmək onun ən böyük arzusu
olub. Bu mənada artıq öz arzusuna çatdığını söyləyir: "Çünki fəaliyyətim
insanları lazımi şöbələrə yönəltmək və onlara dolğun məlumat verməkdir.
Əlillik, pensiya, sosial sığorta, sosial müavinətlər üzrə vətəndaşlar mənə
müraciət edir. Çalışıram ki, onlar çətinlik çəkmədən öz işini həll etsin.
Əvvəlcə könüllü olaraq burada fəaliyyətə başladım. İki ay könüllü olduqdan
sonra mərkəz məni işə götürdü. Vətəndaşlarla işləməyi sevirəm”.
Bəs
görəsən vətəndaşlar necə, qurumun fəaliyyətindən razıdırmı? Qeydiyyat şöbəsində
Gülnarə Ağayevadan bu sualımıza
cavab alırıq: "Prosedur və sənədlər haqqında tam məlumat verirlər. Mən
qəyyumluğa görə müraciət etmişəm. Bir müddət idi ki, kartımın hazır olmasını
gözləyirdim. Yəqin ki, mənim kimi xeyli sayda vətəndaş müraciət edib. Artıq
kartım hazırdır, banka yaxınlaşıb onu əldə edə bilərəm”.
Əməkdaşlar
və könüllülərlə söhbətimizi tamamlayıb ikinci mərtəbəyə qalxırıq. Yüz gün
ərzində göstərilən xidmətin keyfiyyəti haqda 1 saylı Bakı Dost mərkəzinin direktoru Seymur Alıyevlə söhbət
etdik. Seymur müəllim deyir ki, mərkəzin açılışı bu ilin mayın 9-da baş tutub. O,
mərkəzin bu müddət ərzində göstərdiyi fəaliyyətdən 93 faiz tam, 97 faiz isə
qismən razı qalıb: "Açılışın olduğu gündən vətəndaşların qəbuluna başlamışıq.
Bakının iki - Yasamal və Səbail rayonu üzrə qeydiyyatda olan vətəndaşlara
xidmət göstəririk. Fəaliyyətimiz dövründə 33 mindən çox vətəndaşa xidmət
göstərilib. Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin tabeliyində olan
orqanların göstərdiyi bütün xidmətlər burada
vahid mərkəzdən vətəndaşların ixtiyarındadır”.
Müsahibim
deyir ki, gün ərzində mərkəzə təqribən 400-500-dək vətəndaş müraciət edir və 50
könüllü bu işdə onlara kömək edir. DOST Agentliyində könüllülük fəaliyyəti 3
istiqamətdə təşkil edilib: "Gənclər, əlilliyi olanlar və pensiyaçılar. "Gənc DOST” proqramında 15-29 yaşlı gənclər
iştirak edə bilərlər. Könüllülük fəaliyyətinin müddəti 2 aydır və iş prosesi
gündəlik olaraq növbəli şəkildə təşkil olunur. "Gənc
DOST” proqramı könüllülər üçün sosial əhəmiyyətli fəaliyyətdə rola malik olma,
işgüzar vərdişlər əldə etmə, fərdi inkişaf, asudə vaxtın səmərəli keçirilməsi,
yeni dostlar və əlaqələr və karyera yolunda ilk uğurlu addımların təməli
baxımından faydalıdır. Bundan başqa, bu yaxınlarda Dayanıqlı və Operativ Sosial
Təminat (DOST) Agentliyinin ilk DOST mərkəzində "Könüllü DOST" və
"Üçüncü Bahar" layihəsinin birgə təşkilatçılığı ilə "Gümüşü
Könüllü" proqramına start verilib. Proqram pensiya yaşına çatmış şəxslərin
aktiv həyat tərzinin təmin olunması və asudə vaxtlarının səmərəli təşkilinə
dəstək məqsədi daşıyır. Mərkəzin ştatı 96 nəfərdir. Bunlardan 40 nəfəri birbaşa,
vətəndaşla təmasda olan sosial agentlərdir. Digərləri isə inzibati məsələlər
üzrə çalışır”.
S.Alıyevin
sözlərinə görə, xidmətin keyfiyyətini yüksəltmək üçün sorğular təşkil edilir:
"Vətəndaşın adı, soyadı, xidmət aldığı sahə və məmnunluğu öyrənilir, bütün
rəylər nəzərə alınır. Kağız üzərində olan məlumatlar elektron bazamıza daxil
olur və nəticə çıxarılır. Hazırda 60-70 faizə yaxın vətəndaşı sorğuya cəlb edə
bilirik. Gözləmə müddəti ilkin olaraq, bir ayda 10 dəqiqə idisə, artıq 1-2
dəqiqə təşkil edir. Xidmət sürətimiz artırmağa çalışırıq. Çünki həssas
qruplarla işləyirik və onlar 1 dəqiqədən artıq gözlədikdə, narazılıq edirlər.
Buna görə, nahar fasiləsində, şənbə-bazar günləri də işləyirik ki, istənilən
vaxt bizə müraciət edən şəxslərə xidmət göstərə bilək”.
Mərkəzin
direktoru bildirdi ki, DOST Agentliyinin 2019-25-ci illərdə Bakıda və ölkəmizin
regionlarında 31 DOST mərkəzi istifadəyə veriləcək. Gələn ildən respublikamızın
regionlarında da DOST mərkəzləri şəbəkəsinin qurulmasına başlanacaq: "Bu 31
mərkəz, ümumən, "bir pəncərə"
prinsipi üzrə 2,8 milyon şəxsə əmək, məşğulluq, əlillik, sosial təminat
sahələri üzrə 132 növdə xidmətlər göstərəcək. İlk "DOST” mərkəzi isə gün ərzində 400-dən
çox vətəndaşa xidmət göstərir. İlkin mərhələdə Bakının Yasamal və Səbail
rayonlarının əhalisi üçün nəzərdə tutulan mərkəz, ildə 100 mindən artıq
vətəndaşın məşğulluq, əmək, əlillik və sosial müdafiə sahələrində xidmətlərlə
təminatına imkan verəcək. Bütün DOST mərkəzləri yaradıldıqdan sonra isə
vətəndaşların qeydiyyat yerindən asılı olmayaraq, müraciət edən hər kəsə
xidmətlər göstəriləcək”.
Sağollaşıb
ayrılırıq. Gördüklərimiz, şahid olduqlarımız, mərkəzdən müsbət təəssüratlarla
ayrılmağımıza səbəb oldu. Ümid edirik ki, belə uğurlu layihələrin davamı çox
olar.
Şəbnəm Mehdizadə
Yazı Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi
və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Kütləvi İnformasiya
Vasitələrinin İnkişafına Dövlət Dəstəyi Fondunun birgə keçirdiyi müsabiqəyə
təqdim edilir