13 yaşından SMM kimi çalışan oğlan
"Sosial
media günümüzün ən maraqlı və əyləncəli sahələrindən biridir. Buna görə də
sosial sfera hər kəsin marağını cəlb etdi və qısa müddətdə məşhurlaşdı. Amma bu
o demək deyil ki, hər kəs bu işi professional səviyyədə görə bilir. "Filankəs
evində oturub "Youtube”dan pul qazanır deyə, mən də bu işə girişim” deyənlər
heç vaxt uğur qazana bilməz” - Bu sözləri bizimlə söhbətində 17 yaşlı sosial media mütəxəssisi Samir
Ağayev söylədi.
Müsahibim
deyir ki, kompüterə olan marağı onu bu sahəyə gətirib çıxarıb: "Hələ uşaq
vaxtlarımdan kompüter oyunlarına, kompüterin özünə böyük həvəsim var idi. O
vaxtlar sosial şəbəkələrin bəziləri yox idi, bəziləri isə az tanınırdı. Sosial
media vasitələri artdıqca və məşhurlaşdıqca, mənim də bu sahəyə marağım
yaranmağa başladı. Hətta bu sahəyə marağım o qədər idi ki, günümün böyük
hissəsini kompüter qarşısında keçirir, araşdırmalar edirdim. 2015-ci ildə - 13
yaşımda isə bu işlə məşğul olmağa qərar verdim”.
"Bütün problemlərin öhdəsindən asanlıqla gəlməyi
bacarıram”
Həmsöhbətim
deyir ki, sosial media fəaliyyətinə "Youtube”da
kanal açmaqla start verib: "Məndən "Youtube”da kanal yaratmağımı istədilər.
Beləcə, sosial media ilə professional şəkildə məşğul olmağa başladım. İlk
vaxtlar sırf "Youtube”da kanallar hazırlayırdım. Daha sonra qərara gəldim ki,
bu işi genişləndirmək, digər platformalara daşımaq lazımdır. Beləcə, sosial
media meneceri olaraq bütün sosial media platformalarında işləməyə başladım.
Əslində hər bir sosial medianın özünəməxsus xüsusiyyətləri, çətin və asan tərəfləri var. Uzun müddətdir
bu sahə ilə məşğul olduğuma görə, çətinlikləri arxada qoymuşam. İndi bütün
problemlərin öhdəsindən asanlıqla gəlməyi bacarıram”.
"Hər kəs özünü sosial media
mütəxəssisi hesab edir”
Çalışdığı
sahənin çox maraqlı və əyləncəli olduğunu söyləyən həmsöhbətim deyir ki, buna
görə də sosial media hər kəsin marağını cəlb edir və qısa müddətdə məşhurlaşdı:
"Amma bu o demək deyil ki, hər kəs bu işi professional səviyyədə görə bilir.
"Filankəs evində oturub "Youtube”dan pul qazanır deyə, mən də bu işə girişim”
deyənlər heç vaxt uğur qazana bilməz. Əgər marağın varsa, zamanla özünü
təkmilləşdirə bilərsən. Dediyim kimi, bizdə sahənin təhsili olmadığına görə,
mütləq özün araşdırmalı və daim öyrənməlisən. Bəzən hətta sosial media sahəsini
İT sektoru ilə səhv salırlar. Amma İT-nin sosial mediada tətbiq olunan
funksiyaları var. Bəzi böyük şirkətlərin rəhbərləri isə sosial mediaya əlavə
xərc kimi baxırlar. Elə bilirlər ki, hamı sosial media işlərini apara bilər.
Amma bu sahənin öz xüsusiyyətləri var. Təəssüf ki, indi hər kəs özünü sosial
media mütəxəssisi hesab edir. Süni şəkildə izləyici əldə etməklə sosial media
mütəxəssisi olmaq mümkün deyil, bunu hər kəs adi proqramla da edə bilər.
Əslində, sosial medianın təklif etdiyi xidmətlər daha fərqlidir və biz ondan
düzgün istifadə etməyi bacarmırıq. Sui-istifadə edərək şirkətləri, tanınmış
insanları aldadanlar heç də az deyil. Bu, elə bir sahədir ki, insanları aldatmaq
həm asan, həm də rahatdır. Dəfələrlə belə halların şahidi olmuşuq”.
"Öz adını brend kimi tanıtmaq daha
yaxşıdır”
Müsahibim
hazırda fərdi şəkildə fəaliyyət göstərsə də, deyir ki, komanda daxilində
işləmək daha rahat və faydalıdır: "Çünki belə olduqda iş bölgüsü aparılır. Bu
mənada sərbəst olaraq işləyənlərin üzərinə böyük yükü düşür. Ona görə, komanda
ilə işləmək daha yaxşıdır. Amma mən sərbəstliyi sevdiyimə görə, tək fəaliyyət
göstərməyi üstün tuturam. Kiməsə qarşı cavabdehlik daşımaq mənə görə deyil. Həm
də düşünürəm ki, hansısa şirkət daxilində tanınmaqdansa, öz adını brend kimi
tanıtmaq daha yaxşıdır. Çətin olsa da, öz adını brend etmək mənə görə daha
üstündür. Belə olan halda, şirkətə yox, sənin özünə etibar edirlər”.
"Sərbəst rejimlə işləmək qrafiklə
işləməkdən daha çətindir”
Gənc
mütəxəssisdən çalışdığı sahənin çətin və asan tərəflərini soruşduq: "Bəzən bir
problemi aradan qaldırmaq üçün günlərlə yuxusuz qalırıq. Hərdən də elə olur ki,
gecə saat 2-də zəng vurub səndən nə isə tələb edirlər. Yəni bizim konkret iş
vaxtımız yoxdur. Günün istənilən saatı gələn zənglərə və mesajlara cavab vermək
məcburiyyətindəyik. İşin yeganə yorucu tərəfi budur. Amma işi bitirib təhvil
verdikdən sonra yaxşı nəticə əldə edirsənsə, bu, çəkdiyin bütün əziyyətlərə
dəyir. Əslində sərbəst rejimlə işləmək qrafiklə işləməkdən daha çətindir. Çünki
sən öz vaxtını özün təyin etməli, düzgün planlaşdırma aparmalısan. Buna görə də
iki dəfə daha artıq məsuliyyətli olmaq məcburiyyətindəsən. Hər işin təhvil
müddəti fərqli olur. Yəni bir saata və bir neçə günə təhvil verə bilərsən.
Həmçinin hər bir platformanın öz xüsusiyyətləri var. Hazırda "İnstaqram” və "Facebook”
digər sosial medialara nisbətən daha asandır. Çünki onların təklif etdiyi
xidmətlər əlverişlidir”.
Sosial
medianı ən gəlirli sahələrdən biri kimi qiymətləndirən Samir, hazırda sırf "Youtube” üzərindən gəlir əldə
edir: "Məsələn, bir həftə ərzində bir milyon baxış qazanırsansa, bu, beş min
dollar deməkdir. Yəni bu məbləğ müddətdən asılı olaraq dəyişir”.
"Bu günə kimi bir sıra tanınmış
şəxslərlə işləmişəm”
"Hazırda
əksər peşəkar insanlar və tanınmışlar sosial media mütəxəssislərinə müraciət
edir. Sosial media onların gördüyü işi cəmiyyətə təqdim edir. İndi elə bir
dövrdür ki, hər kəsin reklama ehtiyacı var. Sən öz işini nə qədər düzgün
formada cəmiyyətə təqdim etsən, bir o qədər sənə tələbat olacaq. Günümüzdə
sosial medianın gücü inkaredilməzdir. Ona görə də, onunla düzgün şəkildə
davranmaq lazımdır. Əks halda illərlə qazandığınız etibarı bir neçə dəqiqə
ərzində itirə bilərsiniz. Bu günə kimi bir sıra tanınmış şəxslərlə işləmişəm.
Onların arasında azərbaycanlı və türkiyəli sənətçilər var. Bir dəfə türkiyəli
sənətçilərdən birinin sosial media hesabları ələ keçirilmişdi. Uzun müddət idi
ki, hesabını geri qaytara bilmirdi. 18 saat ərzində bu problemi aradan
qaldırdıq və özünə təhvil verdik. Hətta sonradan onun hesabını rəsmiləşdirdik.
Ümumiyyətlə, Türkiyədə bu, adi hala çevrilib. Əksər tanınmışların hesabı
tez-tez xakerlər tərəfindən sındırılır. Orada bəzi xidmətlər bağlı olduğuna görə,
problemi aradan qaldırmaq çətin olur. Amma saxtakarlığa əl atan tanınmışlar da
var. Yəni əksəriyyətinin izləyiciləri heç də reallığı əks etdirmir. Çünki saxta
yollarla izləyici sayını artırmaq çox asandır. Bu, bir növ artıq onlar arasında
rəqabətə çevrilib. Hər kəs istəyir ki, izləyicilərinin sayı rəqibinkindən daha
çox olsun. Amma bunu ayırd etmək heç də çətin deyil” – Samir əlavə etdi.
"Gələcəkdə öz şirkətimi qurmaq
niyyətim də var”
Sonda
Samirə uğurlar arzulayıb, gələcək planları haqda da soruşduq: "Gələcəkdə bu
sahəni daha da inkişaf etdirmək və sosial media üzrə biliklərimi genişləndirmək
istəyirəm. Öz şirkətimi qurmaq niyyətim də var. Bütün sosial media xidmətlərini təklif edən şirkət yaratmaq
hədəflərim arasındadır. Məktəbi ötən il bitirsəm də, universitetə sənəd
vermədim. Çünki mənim istədiyim sahə üzrə burada ali təhsil verilmir. Yəni universitetlərdə
sırf sosial media üzrə ixtisas yoxdur. Ona görə də, təhsilimi xarici ölkələrdən
birində davam etdirmək istəyirəm. Hələlik qərar verməsəm də, Almaniya, yaxud
Amerikada oxumaq niyyətindəyəm”.
Şəbnəm Mehdizadə