• cümə, 19 Aprel, 23:15
  • Baku Bakı 24°C

Su və rəng ahəngi - FOTOLAR

16.07.21 20:30 1443
Su və rəng ahəngi - FOTOLAR
Və ya təsviri sənətin müxtəlif nəsillərinin nümayəndələrinin akvarel texnikasındakı bədii-estetik axtarışlarını müşahidə etmək şansı
İyulun 15-də Xətai Sənət Mərkəzində Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi, Azərbaycan Rəssamlar İttifaqı və Azərbaycan Dövlət Rəsm Qalereyasının dəstəyi ilə Azərbaycan rəssamlarının müxtəlif nəsil nümayəndələrinin sulu boya texnikasında yaradılmış əsərlərindən ibarət "Su və rəng ahəngi - 2021” adlı sərgisi açılıb.

Beynəlxalq Suluboya Cəmiyyəti (IWS), onun Azərbaycandakı nümayəndəliyi olan "IWS Azerbaijan” və Xətai Sənət Mərkəzinin nəzdində açılmış "IWS Baku Khatai Art Gallery”nin təşkilatçılığı ilə baş tutan müsabiqə xarakterli sərginin keçirilməsində məqsəd, bilavasitə Azərbaycanda akvarel sənətinin inkişafı və bu sahədə yüksək bədii-estetik dəyərə malik olan əsərlərin yaradılmasının daha geniş vüsət almasına stimul yaratmaqdır.

Qeyd edək ki, sərgidə iştirak etmək üçün 100-dən çox rəssamın müraciəti qeydə alınsa da, "IWS Azerbaijan” akvarel cəmiyyətinin Bədii Şurası tərəfindən onların arasından yalnız 51 rəssamın iştirakının ictimailəşdirilməsinə qərar verilmişdir.

Sərgidə nümayiş olunan əsərlər arasında portret, mənzərə, natürmort və animalistik janrda yaradılmış əsərlər daha çox üstünlük təşkil edir. Bu əsərlərdə sulu boyanın bədii-texniki ifadə imkanlarından ustalıqla istifadənin uğurlu nəticələrini görmək mümkündür.

Sərgidə müxtəlif yaşlı insanların bədii obrazlarını əks etdirən portret əsərləri, zahiri oxşarlıqla yanaşı psixoloji yaşantıların incəliklə təqdimatına görə seçilir. Bayram Qasımxanlının "Flora bağda”, Elmira Əskərovanın "Uşaq portreti”, İntiqam Cəfərovun "Qubalı uşaq”, Sümayə Cəfərovanın "Humayın portreti”, Çinarə Mustafayevanın "Sirli təbəssüm”, Fidan Abidovanın "Tənha qadın”, Ləman Ağayevanın "Səttar”, İlham Mirzəyevin "Mahir”, Sabir Məmmədovun "Mənim nənəm”, eləcə də Cəlal Ağayev, Novruz Allahverdiyev və Gözəl Quliyevanın "Portret” adlı əsərləri bu qəbildəndir. Akvarel texnikasında yaradılmış bu əsərlərdə tapılan poza və rakurslar da özünəməxsus forma-biçimi və bədii həllinə görə fərqlənir.


Sərgilənən əsərlər arasında mənzərə janrında yaradılmış qrafik lövhələr də özünəməxsus bədii yozumu ilə seçilir. Bu mənzərələrdə rəssamlar tərəfindən gözümüzdə adiləşən guşələrin, müxtəlif təyinatlı memarlıq abidələrinin, xüsusilə Bakının və ölkəmizin füsunkar təbiətinin bədii görüntüsü tamaşaçını duyğulandıra biləcək bədii-estetik tutumda təqdim edilib. Bu mənada Bayram Qasımxanlının "Günəşli Bakı”, Xanlar Əsədullayevin "Bakı”, Hicran İbrahimovanın "İçərişəhər”, Zarina Həsənovanın "Bakı”, Xuday İbrahimovun "8-ci mikrorayon”, Vüqar Əsədovun "Xəzərdə”, Xanım Əzizin "Neft buruqları”, Lamiyə İmanovanın "Gəmilər”, David Kəngərlinin "Əshabi-Kəhfə aparan yol”, Feyzi Məmmədovun "Şəki. Küdürlü kəndi”, Hafiz Kərimovun "Haça dağ”, "Əlincə”, Xasay Mirzəyevin "Axşam”, İrina Sahanın "Dağlar” əsərlərinin adlarını qeyd edə bilərik. Pərviz Əliyevin "Mədinə. Peyğəmbər məscidi”, Vaqif Zeyidquliyevin "Ayasofiya”, Abbas Məmmədovun "Venesiyada kanal” və Natalya Kornetovanın "Qalata körpüsü” adlı mənzərələrində isə dünyanın görməli yerləri və dini təyinatlı memarlıq abidələri əks olunub.

Nümayiş olunan əsərlər arasında natürmort janrının da yeni bədii ifadə imkanlarını görmək mümkündür. Belə ki, bu natürmortlarda ənənəvi əşyalara müraciət edilsə də, onların hamısında atributları canlandırmaq istəyi və "cansız əşyalar” aləminə fərqli münasibət hiss olunmaqdadır. Rafael Əsədovun "Yasəmənlər”, Əsmər Ağayevanın "Lalələr”, Əfşan Əsədovanın "Güllər”, Mədinə Əmiraslanovanın "Ağ güllər”, Ləman Ağakişiyevanın "Güllər”, Humay Abbasovanın "Çay dəsgahı”, İlham Mirzəyevin "Yay natürmortu”, Təhminə İbrahimin "Şərq natürmortu”, Naibə Vəliyevanın "Kompot ilə natürmort”, Rufanə Dünyamalıyevanın "Payız hissləri”, Səbinə İskəndərin "Şərq melanxoliyasının füsunkar zərifliyi”, Yekaterina Obuxovskayanın "Nar festivalı”, eləcə də Elina Əliyeva, Elnarə Musayeva, Gözəl Quliyeva, Zəminə Qəmbərova və Sərxan İsayevin "Natürmort” adlı əsərləri bu qəbildən olan maraqlı akvarel lövhələridir.

Animalistik janrda yaradılmış və süjetli kompozisiyalardan ibarət əsərlər də sərgiyə xüsusi ovqat bəxş edir. Bayram Qasımxanlının "Tutuquşu ilə söhbət”, Leyla Vazehinin "Öküz döyüşü”, "Dəniz kənarında qağayı”, Mayis Əliyevin "Atlar”, Ağaxan Ramazanovun "Martin” və Təhminə Əlinin "Təndirdə” əsərləri bu mənada diqqətçəkəndir.

Sevindirici haldır ki, sərgidə Qarabağa həsr olunmuş əsərlər də çoxluq təşkil edir. Qərib Osmanlının "Qarabağın bağları”, Sabir Məmmədovun "Evimə dönəcəm”, "Şuşa uğrunda”, Əbdüləmi Əliyevin "Qubadlı mənzərəsi. Padar kəndi”, Günel Ağakişiyevanın "Ağdam”, Günel Quliyevanın "Kəlbəcər xarabalıqları. Ümid ağacı”, "Xankəndiyə gedəcəyimiz yol” əsərləri nikbin ruhiyyəyə bələnmiş əsərlərdir. Sözügedən mövzuda 2021-ci ilin aprelində də Xətai Sənət Mərkəzində "Can Azərbaycan” adlı Respublika qrafika və akvarel yaradıcılıq müsabiqə – sərgisi keçirilmişdir ki, həmin müsabiqədə qaliblərin mükafatlandırılması məhz Xətai Akvarel Qalereyasının açılışının təqdimat mərasiminə (27 aprel 2021) təsadüf etmişdir.


Qeyd edək ki, artıq ənənəvi hal alan "Su və rəng ahəngi” adlı Azərbaycan rəssamlarının akvarel sərgisi ilk dəfə 2020-ci ildə "IWS Azerbaijan” tərəfindən təşkil edilmişdir. Bu sərgilərdə nümayiş etdirilən əsərlərdə təsviri sənətimizin müxtəlif nəsillərinin nümayəndələrinin akvarel texnikasında bədii-estetik axtarışlar apardıqlarını müşahidə etmək mümkündür.

Sərgi sənətsevərlər üçün iyulun 22-dək davam edəcək.
ASLAN XƏLİLOV
ADMİU-nun Təsviri sənət tarixi və nəzəriyyəsi kafedrasının müdiri,
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru
banner

Oxşar Xəbərlər