Vətəndaşların rahatlığını təmin edəcək Məkan
Xeyli müddətdir ki, daşınmaz əmlakın satışı və
qeydiyyatı ilə bağlı problemlər cəmiyyətdə müəyyən narahatlıqlar yaradırdı. Uzun-uzadı
sənədləşmə prosesi, qeyri-şəffaflıq halları ilə demək olar ki, hər birimiz üzləşmişik. Sözügedən sahədəki
problemlərin mətbuatda, televiziyada gündəmə gətirilməsinə baxmayaraq, bu
sahədəki vəziyyət heç də qaneedici deyildi. Artıq bu problemlərin arxada
qaldığını desək, yəqin ki. yanılmarıq. Çünki bundan sonra əmlakla bağlı bütün
xidmətlər vahid məkanda həyata keçiriləcək. Belə ki, Əmlak Məsələləri Dövlət
Komitəsinin yeni Əmlak Xidmətləri Məkanının açılışı mərasimi keçirilib. Prezident
İlham Əliyev yanvarın 3-də Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin yeni Əmlak
Xidmətləri Məkanının açılışında iştirak edib.
Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin sədri Kərəm
Həsənov Prezident İlham Əliyevə burada yaradılan şərait barədə məlumat verdi. O
bildirib ki, Əmlak Xidmətləri Məkanının yaradılmasında əsas məqsəd Əmlak
Məsələləri Dövlət Komitəsinin bütün fəaliyyət sahələri üzrə göstərdiyi
xidmətlərin vahid məkanda həyata keçirilməsidir. Burada əmlakla bağlı bütün
xidmətlər beynəlxalq standartlara uyğun qurulmaqla, şəffaflığın təmin olunması,
vətəndaş məmnunluğunun artırılması, vətəndaş-məmur təmaslarının minimuma
endirilməsi, xidmətlərin tam elektronlaşdırılması təmin edilib. Burada
notarius, bank, memarlıq və layihələndirmə işləri, əmlakın sığortalanması və
poçt xidməti nəzərdə tutulub. Komitə artıq 40 xidməti elektron qaydada
vətəndaşlara birbaşa və e-Hökumət portalı vasitəsilə təqdim edir. "Elektron
çıxarış” xidməti vətəndaş məmur ünsiyyətini tam məhdudlaşdırır. Belə ki,
elektron imzaya sahib vətəndaş istənilən yerdən e-Hökumət portalı vasitəsilə
xidmətə müraciət edir, müvafiq sənədlərini göndərir, Komitə tərəfindən
hazırlanmış elektron çıxarış isə onun portaldakı şəxsi kabinetinə göndərilir.
Vətəndaşın digər dövlət orqanlarına müraciət zamanı elektron çıxarışın
düzgünlüyünü yoxlamaq üçün Məkanda xidmətlərin daha dəqiq, prosedurların
sürətli olması üçün elektron idarəetmə sistemini həyata keçirən qurğular
quraşdırılıb. Əmlak Xidmətləri Məkanında, ümumilikdə, Komitənin fəaliyyət sahələrinə
uyğun 46 xidmət təqdim ediləcək. Əmlak Xidmətləri Məkanının açılması bu sahədə
vətəndaşlara hansı üstünlüklər yaradacaq?
Azərbaycan Qiymətləndiricilər Cəmiyyətinin sədri,
əmlak məsələləri üzrə ekspert Ramil Osmanlı bildirdi
ki, belə bir qurumun yaradılması ilə insanların vaxtını alan sənədləşmə prosesi
tədricən daha da asanlaşdırılacaq: "Bu günə kimi Azərbaycanda fəaliyyət
göstərən ASAN xidmətlərin işi göz
qabağındadır. Hesab edirəm ki, Əmlak Xidmətləri Məkanı da oxşar bir mahiyyət
daşıyır. Sadəcə olaraq, burada əmlakla bağlı olan məsələlər sözügedən qurum
tərəfindən qısa bir zamanda öz həllini tapacaq. Azərbaycanda xeyli müddətdir
ki, daşınmaz əmlakın qeydiyyatı istiqamətində elektron xidmətin tətbiqi həyata
keçirilir. Bu gün hətta elektron çıxarışların verilməsi məsələsi də elektron
qaydada tətbiq edilir. Yəni artıq çıxarış almaqdan ötrü uzun müddət gözləməyə
ehtiyac yoxdur. Vətəndaş alqı-satqı zamanı notariat kontorunda əməliyyatı
həyata keçirir. Ən geci, bir gün müddətində vətəndaş öz elektron çıxarışını ala
bilir. Yeni qurumun yaradılması məhz bu xidmətləri daha da təkmilləşdirmə
məqsədi daşıyır. Bu sahə ilə bağlı olan əməliyyatların əvvəlkinə nisbətən daha
da asanlaşdırılması və sadələşdirilməsi, o cümlədən, vaxta qənaət məqsədi
daşıyır. Düşünürəm ki, daşınmaz əmlak məsələləri ilə bağlı aparılan
əməliyyatlar bundan sonra xeyli asanlaşacaq. Bundan başqa hərraclar da bu
prosesin tərkib hissəsi hesab oluna bilər. Burada bələdiyyə torpaqları və digər
mülkiyyətdə olan əmlakların hərracı təşkil olunacaq. Bu proses tam şəffaf
şəkildə və ictimaiyyətə açıq olacaq. Dövlət əmlakının özəlləşdirilmə prosesi
xeyli müddətdir ki, başlanılıb. Bu proses kifayət qədər şəffaf şəkildə həyata
keçirilir. Bundan sonra bələdiyyə mülkiyyətində olan torpaqların da hərracı
burada təşkil olunacaq”.
Əmlak məsələləri üzrə ekspert Rəşad Əliyevqeyd etdi ki, belə bir mərkəzin yaradılması ilə əhaliyə göstərilən xidmətlər
daha da təkmilləşdiriləcək: "Ümumilikdə götürsək, deyə bilərəm ki, bundan sonra
Əmlak Komitəsinin təklif etdiyi xidmətlərlə əlaqəli olan bir sıra xidmətlər eyni
bir məkanda toplanacaq. Sözügedən qurumda Komitənin göstərdiyi xidmətlərlə
yanaşı, digər xidmətlər də vətəndaşlara təklif olunacaq. İstənilən halda belə
bir addımın atılması mütərəqqi hadisədir. Bu xidmətlərdən istifadə edən
vətəndaş binanı tərk etmədən əmlakla bağlı olan bütün problemlərini həll edə
biləcək. Bu günə kimi göstərilən xidmətlərin keyfiyyəti bundan sonra daha da
yüksəldiləcək. Bütövlükdə götürdükdə, Əmlak Xidmətləri Məkanı bu sahədə
aparılan ümumi işlərin tərkib hissəsidir”.
Millət vəkili Azər Badamovqeyd etdi ki, belə bir qurumun yaradılmasında məqsəd əhaliyə göstərilən
xidmətin keyfiyyətini daha da yaxşılaşdırmaqdır: "Azərbaycanda yaradılan ASAN
xidmətlər vətəndaşlara çox yüksək səviyyədə xidmət göstərir. Göstərilən xidmət
əhali tərəfindən 100 faizlik məmnunluq qazanıb. Bu mənada yeni yaradılan Əmlak
Xidmətləri Məkanının yaradılması da əhaliyə göstərilən xidmətlərin daha da
yüksəldilməsi məqsədi daşıyır. Bundan sonra bu sahə ilə bağlı olan bütün
xidmətlər şəffaf şəkildə həyata keçiriləcək. Əmlakla bağlı olan bütün
məsələlər, yəni hərracların keçirilməsi, çıxarışların verilməsi, yəni bütün bu
məsələlər bir məkanda öz həllini tapacaq. Yeni yaradılan qurumda vətəndaşlara
ayrı-ayrı xidmət formaları təqdim olunacaq. Bununla da vətəndaşların rahatlığı
tam təmin olunacaq. Düşünürəm ki, yaradılan bu qurum qısa müddət ərzində əhali
tərəfindən bəyəniləcək. Bu vaxta qədər həllini gözləyən bir çox problemlərin çözülməsi
yönündə Əmlak Xidmətləri Məkanı öz sözünü deyə biləcək”.
Şəbnəm