“Uşaq bağçada yemək yemirsə, deməli, fərqlilik yoxdur”
Gülçin Muradova: "Məqsədim hansısa
müəssisəyə rəhbərlik etmək və oraya inkişaf, yenilik gətirmək idi”
Uşaq vaxtlarından öz bağçasının
olmasını, ora çoxlu uşaqların gəlməsini arzulayır. Ali təhsili məktəbəqədər
istiqamətdə almasa da, yolu bu sektorla kəsişir. İlk iş yeri baxça olur və qısa
müddət sonra bağça direktoru təyin olunur. Söhbət Şəmkir
şəhər 3 saylı körpələr evi - uşaq bağçasının müdiri 30 yaşlı Gülçin
Muradovadan gedir.Qeyd edək ki, G.Muradova 1990-cı
ildə Şəmkir şəhərində anadan olub. 2012-ci ildə Təfəkkür Universitetində
ingilis dilinin filologiyası üzrə bakalavr təhsilini başa vurub.
-
Gülçin xanım, ingilis dilinin filologiyası üzrə təhsil almısınız, amma bağçada
işləməyi üstün tutmusunuz. Bu sektoru seçməyinizin səbəbi nədir?
- Uşaqları çox sevməyim deyə bilərik.
Ən çox da uşaqların o məsumluğunu sevirəm. Uşaqlarla işləmək üçün onların hər
birinə diqqət, qayğı və nəvazişlə yanaşmaq lazımdır. Belə söz var, deyirlər ki,
bağçada işləyən gərək ana olsun. Uşaqlara bu cür yanaşa biləcəyimdən, onlara
çox bağlı olduğumdan belə bir seçim etdim. Kiçik yaşlarımdan şəxsi bağçamın
olmasını, ora çoxlu uşaqların gəlməsini istəyirdim.
-
Özünüz uşaq vaxtı bağçaya getmisiniz?
- Bəli, bağçaya gedən uşaqlardan
olmuşam. Anam işdə olurdu deyə, qardaşımla məni bağçaya qoyurdu. Uşaqlığımda Şəmkir
rayonunda hərbi şəhərcikdə yerləşən uşaq bağçasına getmişdim. Bağça ilə bağlı
xüsusi bir xatirə yadıma düşməsə də, bircə onu xatırlayıram ki, aktiv
uşaqlardan idim. Bütün yarışlarda qalib gəlirdim.
-
İlk iş yeriniz bağça oldu?
- Universiteti bitirəndən sonra ailə
qurduğuma görə heç bir iş təcrübəm olmamışdı. Mən işə başlayanda, oğlumun üç
yaşı var idi. Elə bağça ilə başladım və bu sahədə də davam etdim.
-
Bağçada ilk işiniz nə idi?
- İlk işim Şəmkirdə yerləşən "Kids
Academy” uşaq bağçasında müəllim köməkçisi oldu. 2014-cü ildə beş ay könüllü
olaraq bu işi gördüm. Daha sonra uşaqlarla işləməyim, işçilərlə münasibətim və
ingilis dili səviyyəmi nəzərə alınmaqla ingilis dili müəllimi kimi təsdiq
olundum.
-
Könüllülük müddəti necə keçdi?
- Mən könüllü olduğum dövrdə rayon
yerində könüllü olaraq hardasa işləmək heç də asan deyildi. Ali təhsil almış
birinin könüllü kimi hardasa çalışmasına kiminsə əlinin altında işləmək kimi
baxanlar çox olurdu. Bunları gözə alıb mən o işə başlamışdım. Ümumiyyətlə, hər
bir işin başlanğıcında çətinliklərin olmasını normal hesab edirəm. İçimdə qorxu
və narahatlıq var idi ki, görəsən, öhdəsindən gələ bilərəm? Ancaq bu narahatlıq
məsuliyyətlə bağlı idi. Əslində, bunu bacaracağımla bağlı içimdə özgüvən var
idi. Güclü olduğumu yada salaraq özümə stimul verirdim. Beləliklə, çətinlikləri
aradan qaldırdım, mənə tapşırılan işlərin öhdəsindən uğurla gəldim və qeyd
etdiyim kimi müəllim kimi işə başladım.
-
Qısa müddət sonra bağça müdiri olmusunuz. Bu təyinata qədərki dövrdə yəqin ki
sınaqlardan yaxşı keçmisiniz. Bir az da bundan danışaq.
- Müəllim-tərbiyəçi işlədiyim
2017-ci ildə müdir, mən və başqa bir müəllim komissiya kimi İsmayıllı rayonunda
yeni açılan "İsma Kids” bağçasına yoxlanışa getdik. Orada öz ideya və məsləhətlərimi
verdim və nəticələri də uğurlu oldu. Həmin yoxlanışdan bir ay sonra məni yenidən
müdir ilə həmin bağçaya göndərdilər. Yenə eyni qaydada öz fikirlərimi irəli
sürdüm. Bütün bunlar kamera ilə müşahidə edilirdi. Şəmkirə qayıdandan bir gün
sonra Bakıdan rəhbərlik gəldi və həmin gün keçirilən iclasda şirkətimizin rəhbəri
qeyd etdi ki, məni İsmayıllı rayonundakı bağçaya müdir təyin etmək istəyirlər.
Maaş, ev və sürücü kimi imkanlar verilsə də, həyat yoldaşımın işinə görə bu
fürsətdən yararlana bilmədim. Həmin ərəfədə bu qərara gəldim ki, artıq tərbiyəçi
kimi işləmək istəmirəm. Öz üzərimdə çalışıb rəhbər vəzifə tutmaq istəyirdim.
Daha sonra iş qabiliyyətimi bəyəndiklərinə və tədbirlərin təşkilində fəal
olduğuma görə "Kids Academy”də baş müəllim təyin olundum. Baş müəllim olsam da,
müdirin də çox işini mən görürdüm. 2017-ci ilin aprel-may aylarında Şəmkir
rayon İcra Hakimiyyətinə CV göndərdim. 4 ilə yaxın idi ki, müəllim kimi
çalışırdım. CV-imə baxıldı və əvvəl icra hakimiyyətinin işçiləri, daha sonra isə
icra başçısının özü tərəfindən qəbul edildim. Bir neçə ay ərzində şifahi
imtahanlardan keçdim və 2018-ci ildə Şəmkir
şəhər 3 saylı körpələr evi - uşaq bağçasına müdir təyin
edildim. Bu da həmin vaxt Şəmkirin ən böyük iki bağçasından biri idi.
-
İstədiyinizə nail oldunuz...
- Əvvəldən mənim məqsədim hansısa
müəssisəyə rəhbərlik etmək və oraya inkişaf, yenilik gətirmək idi.
-
Çalışdığınız bağçaya hansı fərqlilikləri gətirdiniz? Konkret misallarla
danışaq.
- Məsələn, əvvəllər dövlət
bağçalarında qidalanma özəl bağçalardan fərqlənirdi. Mən özəl bağçalardan nümunələr
götürüb onları yeni formatda öz bağçamda tətbiq etdim və uğurlu nəticələr əldə
edə bildim. Bunu valideynlərin razılıq və təşəkkürlərinə əsasən deyirəm. Şəmkir
rayon İcra Hakimiyyətinin xüsusi dəstəyi sayəsində lazım olan ərzaqla təmin
olunduq. Məndən əvvəl də verilirdi, amma veriləni necə istifadə etmək, ortaya
çıxarmaq da var.Mən bura rəhbər təyin olanda tərbiyəçilər
deyirdilər ki, uşaqlar yemək yemirlər. Amma uşağa elə təqdim etməlisən ki, özü
yemək istəsin. Səliqəli formada təşkil olunsa, uşaqlar zövq ala-ala yeyirlər. Uşaq bağçada yemək yemirsə, deməli, fərqlilik
yoxdur. İndi uşaqlar yeməyə həvəslə gəlirlər. Görəsən, bu gün yeməyə fərqli
nə olacaq - deyə düşünürlər. Səhər yeməyinin çeşidini artırdım. Ara yeməyi də
edirik. Menyuya kompot əlavə etmişik.Uşaqlar yeməyə qarşı kaprizli
olurlar. Meyvə yemək vacib olsa da, yemək istəmirlər. Biz yesinlər deyə, meyvələri
müxtəlif şəkil və formalarda təqdim edirik. Dolmaları uşaqlar üçün maraqlı
olacaq formada hazırlayırıq.Uşaqların fərdi inkişafı üçün də fərqliliklər
etməyə çalışıram. Valideynlərlə iclaslarda danışıb təkliflərimizi irəli
sürürük, bir yerdə bunları reallaşdırırıq. Məsələn, uşaqların paylaşmağı öyrənməsi
vacibdir. Paylaşmağı öyrənsinlər deyə, hər dəfə uşaqlardan birinə deyirik ki,
sabah sənin növbəndir, nə istəsən uşaqların sayı qədər gətirib hamıya paylaya
bilərsən. Onlar da nə istəsələr gətirir və digərləri ilə bölüşürlər. Karandaş, meyvə, peçenyə və s. gətirirlər. Bunun effekti
çox yaxşı olur.
-
Deyirlər ki, bu günün uşaqları ilə işləmək heç də asan deyil...
- Bu günün uşaqları tam müasir,
hiperaktiv və dünyagörüşlüdür. Mənə çox çətin gəlmir. Çünki mənim də 2 dəcəl və
hiperaktiv oğlum var. Dəcəl, hiperaktiv uşaqların gələcəkləri əla olur. Sadəcə
olaraq, onlarla düzgün şəkildə işləmək lazımdır. Bağçada da belə uşaqlar çoxdur
və bu, bizim üçün problem deyil.
-
Xeyriyyə fəaliyyəti ilə də məşğul olduğunuzu bildirdilər.
- Müdirliklə yanaşı, digər tədbir və
fəaliyyətlərdə də daim iştirak edirəm. Böyük Yol İctimai Birliyində və Gənc Tərbiyəçilər
İctimai Birliyində ən aktiv üzvlərdən biriyəm. Əslində mənə Gənc Tərbiyəçilər
İctimai Birliyinin sədri olmaq təklifi də edilmişdi. Bundan imtina etməli
oldum. Çünki o da çox məsuliyyətli işdir. İki məsuliyyətli işi bir arada
aparmağın çətin olacağını düşündüm. Ancaq üzv kimi aktivəm. Birlikdəki əsas
işimiz odur ki, rayon daxilində və xaricində yerləşən bağçalarda kukla teatrı
tamaşaları nümayiş etdiririk. Həmin kuklaları da özümüz hazırlayırıq. Musiqi
fasilələri ilə müşayiət olunan bu tədbirlərimiz çox maraqlı keçir. Həmçinin,
açıq məşğələlər təşkil edirik. Uşaqlarla onları əyləndirən və inkişaf etdirən
oyunlar oynayırıq. Heyətimizdə müdirlər, tərbiyəçilər və musiqi rəhbərləri var.
Gənc Xeyriyyəçilər Birliyinə də dəstəyim
olur, amma daimi üzvü deyiləm. Birlik tərəfindən pandemiya ilə əlaqədar Prezident İlham Əliyevin "Biz Birlikdə Güclüyük”çağırışına uyğun olaraq keçirilən "Əl-ələ
verək, dəstək olaq” kampaniyasına öz kollektivimlə bərabər gücümüz çatan qədər
dəstək olduq. Bütün ailələrə kömək ola bilməsək də, nəzərdə tutduğumuz 15-20
ailəyə dəstək ola bildik. Həmçinin, Gəncədə yerləşən körpələr evinə də dəfələrlə
kömək etməyə çalışmışıq. Məqsədimiz etdiyimiz yaxşılıqları nümayiş etdirmək
deyil. Ancaq bunları demək digər insanları da belə işlərdə aktiv olmağa səsləməkdir.Bunlardan əlavə, konfranslar və
konqreslərdə də çox iştirak edirəm.
Aygün
Asimqızı