“Bakcell” Müştəri Xidmətləri - buyurun... - Fotolar

Bakcell Müştəri Xidmətləri, buyurun!
Zəhmət olmasa, nömrənizi təqdim edin!
Nömrənizi yoxlamaq üçün sizi xətdə gözlətməli olacam!
Buyurun!
Əlavə bir sualınız varmı?”
Azərbaycan kinosunun bəzəyi olan "Telefonçu qız” filmini izləməsəydik və onun qəhrəmanını sevməsəydik, səslərini eşidib üzlərini görmədiyimiz operatorların işini xəyalımızda canlandırmaq çətin olardı. "Bakcell” şirkətinin Məlumat Mərkəzi - "Call Center” də işini gecə-gündüz eyni dialoqlar ətrafında davam etdirir. Abunəçilər ölkənin hər yerindən, hətta xaricdən belə zəng edərək, yaranan hər hansı sorğu ilə bağlı 555-ə müraciət edir, Məlumat Mərkəzinə qoşulur, öz öz problemlərini həll edə və ya onları maraqlandıran suallara cavab ala bilirlər. Abunəçi kimi biz də hər hansı sorğumuz olduqda Məlumat Mərkəzinə zəng edir, dəstəyin o başında eşidilən nəzakətli səslərdən müraciətimizə baxılmasını xahiş edirik. Müraciətimizə səmimiyyətlə cavab verən operatorların köməyi ilə sorğularımız dərhal cavablandırılır.
Azərbaycan kinosunun bəzəyi olan "Telefonçu qız” filmini izləməsəydik və onun qəhrəmanını sevməsəydik, səslərini eşidib üzlərini görmədiyimiz operatorların işini xəyalımızda canlandırmaq çətin olardı. "Bakcell” şirkətinin Məlumat Mərkəzi - "Call Center” də işini gecə-gündüz eyni dialoqlar ətrafında davam etdirir. Abunəçilər ölkənin hər yerindən, hətta xaricdən belə zəng edərək, yaranan hər hansı sorğu ilə bağlı 555-ə müraciət edir, Məlumat Mərkəzinə qoşulur, öz öz problemlərini həll edə və ya onları maraqlandıran suallara cavab ala bilirlər. Abunəçi kimi biz də hər hansı sorğumuz olduqda Məlumat Mərkəzinə zəng edir, dəstəyin o başında eşidilən nəzakətli səslərdən müraciətimizə baxılmasını xahiş edirik. Müraciətimizə səmimiyyətlə cavab verən operatorların köməyi ilə sorğularımız dərhal cavablandırılır.
"Bakcell” şirkətinin təşkil etdiyi media tur jurnalistlərə Məlumat
Mərkəzinin fəaliyyəti, indiyə qədər yalnız səslərini eşitdiyimiz müştəri
xidməti agentləri - operatorların çətin və maraqlı işləri ilə yaxından
tanışlıq, həm də sorğuları ilə bağlı zəng edən müştərilərlə ünsiyyətdə olmaq
imkanı qazandırdı.

Maksimum
20 saniyə
2016-cı ildə "Bakcell”in Məlumat Mərkəzinə təxminən 18 milyona yaxın
zəng daxil olduğunu açıqlayan Məlumat Mərkəzinin
qrup rəhbəri Elmar Cəfərov müraciətlərin təxminən 70 faizinin İVR (interaktiv
bələdçi) vasitəsi ilə cavablandırıldığını deyir: "Bizim bütün xidmətlərimiz
haqqında məlumatlar İVR-da yerləşdirilmişdir.
Təxminən il ərzində 6 milyon müraciət isə birbaşa olaraq Məlumat Mərkəzi Agentləri
tərəfindən cavablandırılıb. Beynəlxalq təcrübəyə görə, abunəçi sorğularının 80
faizi 20 saniyə ərzində cavablandırılmalıdır. Biz isə artıq həmin hədəfi
keçmişik. Belə ki, 20 saniyə ərzində cavablandırılan zənglərin sayı 90%-dən
yuxarıdır. İl ərzində ümumilikdə problemlərlə bağlı müraciətlər isə 4 faizdən
azdır. Qeyd etmək istərdik ki, beynəlxalq təcrübədə bu rəqəm 5 faizdir”.
E.Cəfərovun sözlərinə görə, əsas məqsədləri abunəçinin istədiyi vaxt Məlumat
Mərkəzi ilə əlaqə yarada və onun suallarını tam və ətraflı cavablandıra
bilməsidir. Bunun üçün Mərkəzin beynəlxalq standartlara uyğun hədəfləri var ki,
bu çərçivədə abunəçilərin sorğuları cavablandırılır. Müştərilər 555 nömrəsini
yığmaqla Məlumat Mərkəzi ilə rahat əlaqə
saxlaya bilirlər.
Abunəçilərin şikayətlərinin qəbul edilməsi və interaktiv bələdçi
vasitəsi ilə yönləndirilməsinı izləməzdən öncə Məlumat Mərkəzinin iş qrafiki
ilə tanış oluruq. Monitorda hal-hazırda 35 operatorun növbədə olduğu və nə
qədər abunəçinin zəng gözlədiyi, həmçinin 5-20 dəqiqə ərzində zənglərin faiz
göstəricisi də qeyd edilib. Belə ki, son 24 saat ərzində 20 saniyə müddətində
cavablandırılan zənglərin göstəricisinin 95 faiz olduğu ekrana gəlir:
"Abunəçinin xətdə maksimum gözləmə vaxtı 20 saniyə olmalıdır. Bu vaxt ərzində
abunəçi Məlumat Mərkəzi ilə əlaqə saxlayır və sualına rahat cavab alır”.

Müştəriləri
razı salanda
Əməliyyat otağında operatorların (müştəri xidməti agentləri) abunəçilərin
suallarını necə qəbul etmələri, yönləndirmələri və s. ilə bağlı cavablarını
müşahidə edərkən, işlərinin spesifikliyi ilə yerində tanış oluruq. Abunəçilərin
informasiya və problem xarakterli, o cümlədən sistemdə hər hansı bir
dəyişikliklə bağlı müraciətləri Məlumat Mərkəzi agentləri tərəfindən 20 saniyə
ərzində cavablandırılır. Məlumat
Mərkəzinin agenti Elmir Allahverənov: Abunəçilər müxtəlif suallarla bağlı
müraciət edirlər. Əksər hallarda sırf məlumat əldə etmək üçün zənglər olunur.
Bəzi zənglər isə xidmətlərlə, tariflərlə bağlıdır”.
Şəhər nömrəsindən yığan abunəçi başqa mobil nömrə haqqında məlumat
almaq istəsə də, ona operator tərəfindən məlumat təqdim edilmir: «Çünki həmin
nömrə istənilən bir şəxsin adına ola bilər. Hətta ola bilər ki, həmin şəxsin vəsiqəsi
zəng edənin əlində olsun və bütün məlumatları bilsin. Bununla belə, yenə də ona
xidmət təqdim olunmur. Çünki biz bunun birbaşa məsuliyyətini daşıyırıq. Abunəçi
öz adına olan 5 nömrə haqqında da məlumat ala bilər. Başqa bir insanın zəng
etdiyi nömrənin kimə məxsus olması barədə isə heç kəsə məlumat verilmir. Bizim üçün
bu, məxfi məlumatdır. Hansısa bir nömrədən kimisə narahat edirlərsə, bu barədə
polisə məlumat vermək lazımdır». İnternet paketlə əlaqəli daxil olan zəngdə
abunəçi paketinin vaxtından əvvəl bitməsi ilə bağlı xəbər verərək, yenilənməsi
istiqamətində məsləhət istəyir...

Məlumat Mərkəzinə zəng edən hər bir abunəçiyə danışıqdan sonra 5454 nömrəsindən sms gəlir. Əgər abunəçi
tərəfindən "1” rəqəmi göndərilirsə, bu, onun razılığını, "2” rəqəmi
göndərilirsə, onun narazılığını ifadə edir. Həmin zənglər rəhbərlik tərəfindən
dinlənilir və onun narazılığının səbəbləri araşdırılır. Maksimum dərəcədə
abunəçiləri razı salmağa çalışırıq. İstəyirik ki, istidə, soyuqda onlar
evlərindən çıxıb Müştəri Xidmətlərinə yaxınlaşmasınlar. Bəzi xidmətlər üçün abunəçilər Müştəri Xidmətlərinə müraciət
etməlidirlər. Məsələn, əgər dublikat, izahlı qaimə istəyirlərsə, biz onlara
burdan kömək edə bilmirik. Bunun üçün Müştəri Xidmətlərinə getmək lazım gəlir”.
Operatorun dediyinə görə, müştərilərin zənglərindən sonra problemlər
99 faiz aradan qalxır: "Bəzən abunəçi yaşlı insan olanda ona Müştəri Xidmətlərinə
yaxınlaşmağı xahiş edirik”. Anonimliyin qorunması şərti ilə bütün zənglərin
qeydə alındığını deyən E.Allahverənov bir operatorun əməliyyat masasına gün
ərzində 150-200 zəng daxil olduğunu deyir: "Hava şəraitindən, "Bakcell”
xidmətinin göstərildiyi ərazidən asılı olaraq, zənglərin sayı dəyişir. Ən çox
zənglər əhalinin daha çox məskunlaşdığı Bakıdan və Abşeron yarımadasından daxil
olur. Bölgələrdən olan zənglər zamanı isə abunəçilər daha çox "Bakcell”in xüsusi
ilə Azərbaycanın bölgələri üçün təqdim etdiyi sərfəli tarif- "Doğma CİN” barədə
məlumat əldə etmək istəyirlər”.

Əməliyyat masasında iş prosesini izlədiyimiz zaman çıxılan vəsait,
internetlə bağlı ayarlar, zənglər, korporativ müştəri xidmətləri, tariflər və s.
bağlı çoxlu zəngləri dinləyirik”. Müştərilərin
zənginin önəmli olduğunu deyən operator, bütün zəngləri nəzakətlə cavablandırır
və həlli yollarını göstərməyə çalışır: "Müştərilərə xidmət edəndə, onları razı
salanda özümü rahat hiss edirəm” deyə gənc operator sevincini bölüşür: "Gün
ərzində əcnəbi vətəndaşlar da, öz vətəndaşlarımız da zəng edirlər. Bəzən
aralarında əsəbi, kobud danışanlar da olur. Biz bütün müraciətləri səbir,
təmkinlə qarşılayır, maksimum dərəcədə tez həll etməyə, istiqamətləndirməyə
çalışırıq. Belə abunəçi problemi həll olunursa, əksər hallarda danışığın sonunda
üzr istəyir. Hər bir abunəçini tam razı salmaq qeyri-mümkündür. Bəzən abunəçilər,
şirkətə aidiyyəti olmayan cihazla bağlı məlumat istəyə və ya mövcud olmayan bir
xidmətin göstərilməsini tələb edə bilər. Bütün müraciətlərlə bağlı müştərini
istiqamətləndiririk”.
Operator işlərinin spesifikliyi haqqında da məlumat verərək, Məlumat
Mərkəzinin işçilərindən tələb olunan əsas
keyfiyyətlər haqqında danışır: "Əsas tələblər səs tonu, abunəçiyə
köməklik etmək qaydasıdır. Abunəçi səs tonumuzdan ona kömək etmək istəyimizi
bilməlidir. O, əmin olmalıdır ki, biz burda sadəcə, zənglərə cavab verməkdən
ötrü oturmamışıq”.

Dil
bilgisi, nitq qabiliyyəti, ünsiyyət bacarığı
Məlumat Mərkəzində Sosial
Yardımla əlaqədar xidmətin fəaliyyəti də təqdirəlayiqdir: "Müştərinin
adına olan nömrələrin çıxarılması üçün sorğular keçirilir. Abunəçi nömrənin ünvanına çatdırılmasını
istəyir. Bunun üçün xidmət haqqını ödəyir, ərizə blankını doldurur və nömrələrin
siyahısı birbaşa onun ünvanına çatdırılır”- deyə E.Cəfərov məlumat verir.
Müştəri təcrübəsinin idarə
edilməsi və onlayn kanallar bölməsi ilə tanışlıqda korporativ müştəriyə xidməti, müştəri
məmnuniyyətinin ölçülməsi, onlayn kanalların idarə edilməsi, müştəri ilə
danışıq tonunun ayarlanması və s. bağlı işlərin həyata keçirilməsi barədə
məlumatlar aldıq.
Problemin həll olunması üçün hansı mərhələlərdən keçilməsi, hüquq
qanunvericiliyinə, şöbələrin iş prinsiplərinə istinad edilməsi də həyata
keçirilir: "Bölmədə çalışan işçilərin ortaya çıxardığı materiallar rəhbərlik
tərəfindən baxılır. Bütün şirkət bu biznes proseslərə istinad edərək işləyir.
Burda telekommunikasiya bazarına aid olan bütün təcrübə nəzərdə tutulur. Onlayn
kanallar müasir telekommunikasiyaya inteqrasiya ilə əlaqədardır. İndi artıq
insanlar təkcə Məlumat Mərkəzi ilə əlaqə saxlamaq istəmirlər. Xüsusən gənc
nəsil telefonla, planşetlə əlaqə yaratmaq, bütün problemlərini onlayn həll
etmək istəyir. Bu, artıq özünəxidmətdir və bu təcrübəni mənimsəmək istəyirlər.
Biz bazar qaydalarına uyğun olaraq bu xidmətə də inteqrasiya etməliyik».

Məxfi danışıqlar, qeydiyyatlar və s. xidmətlərin aid olduğu keyfiyyətin
ölçülməsi şöbəsi isə həm də işçilərin işlə bağlı talelərinin həll olunmasında
rol oynayır. Belə ki, əgər Məlumat Mərkəzinin agentinin peşəkarlığı aşağıdırsa,
abunəçini lazımınca cavablandıra bilmirsə, keyfiyyət qrupu onun haqqında öz
rəyini yazır. O zaman həmin agent barəsində səhvə uyğun olaraq ölçü götürülür.
Lazım gələrsə, həmin işçi treninqə cəlb edilir.
Bölmənin rəhbəri Zarina Əlimirzəyeva yeni əməkdaşların
yetişdirilməsindən danışaraq bu gün bu sahədə ixtisaslı gənclərin o qədər çox
olmadığını qeyd edir: «Bizə göndərilən CV-lər əsasında gənclər müsahibəyə dəvət
edilir, insan resursları şöbəsi tərəfindən sənədlərinə baxılır. Seçilən
işçilərə müvafiq treninqlər keçirik. Onlar üçün dil bilgisi, dünyagörüşü, nitq
qabiliyyəti, ünsiyyət əsasdır”. Şöbə rəhbərinin sözlərinə görə, ən çox axın
olan şöbə Məlumat Mərkəzidir. Bununla belə, Məlumat Mərkəzində gənclər 2-3 ildən artıq işləmirlər.
Onlar ya öz istəkləri ilə başqa şöbələrə keçir, ya da işdən gedirlər. Bu sahə
təcrübə üçün yaxşı imkanlar yaradır. Məlumat Mərkəzi hər 2-3 ildən bir
yenilənir. Peşəkar işçilər daha yaxşı vəzifələrə gedirlər, zəif işçilər
kənarlaşır».
Məlumat Mərkəzi və digər şöbələrdən gələn sorğuların qəbul edildiyi insidentlərin
idarə edilməsi şöbəsinin əməkdaşı Yusif Seyidov əsas məqsədlərinin abunəçilərin
məmnuniyyətini qazanmaq olduğunu bildirir: "2014-2015-ci illərdə abunəçilərin
sorğuları 7 günə cavablandırılırdısa, ötən il orta hesabla 2 günə cavablandırılıb.
Daxil olan sorğuların 70 faizi şöbəmiz tərəfindən cavablandırılır. Yerdə qalan
faiz nisbətini isə digər şöbələrə yönəldirik. Biz xidmətlərimizə onlayn nəzarət
edə bilirik”.
Müştəri Xidmətlərində Dillerə dəstək şöbəsi də fəaliyyət göstərir. Məlumat
Mərkəzi "Bakcell” abunəçilərinin ümumilikdə rahat ünsiyyəti, internetdən
sərfəli və sürətli istifadəsi və s. xidmətlərlə bağlı işini təkmilləşdirməkdə
davam edir. Onların işi ilə tanışlıqdan sonra isə "Müştərinin məmnuniyyəti bizim
üçün əsasdır” demələrinə haqq qazandırırsan.
Təranə
Məhərrəmova
