Sosial şəbəkədə məşhurluğa doğru
Çox zaman orta və yaşlı nəslin
nümayəndələri deyir ki, zəmanə o zəmanə deyil, bizim dövrümüzdə hər şey başqa
idi. Bəs indi hansı zəmanədir? Sözsüz ki, hazırda internet, virtual həyat,
sosial şəbəkələr dövründə yaşayırıq. Hansı ki, belə şərait insanların, xüsusən
də gənclərin bugünkü cəmiyyətdə yer tutması üçün asan və əlverişli vasitə
rolunu oynayır. Bu, nəinki Azərbaycanda bütün dünyada belədir. Artıq
yavaş-yavaş televiziyalar da aktuallığını itirməyə, öz yerini sosial şəbəkələrə
verməyə başlayır. İnsanlar günlərinin çox hissəsini sosial şəbəkələrdə keçirir,
hətta işlərini də elə burada həll edirlər. Dövr dəyişdikcə şou-biznes, incəsənət
nümayəndələri deyil, sosial şəbəkə fenomenləri tanınır və sevilirlər. Danılmaz
faktdır ki, bu günün tələbatı məhz onlaradır. Belə olan halda tanınmış firmalar
da məhsullarının reklamını məhz sosial şəbəkə fenomenlərinə həvalə edirlər. Televiziyaya
çıxışın bahalı olduğunu və bu üsulla öz istedadlarını nümayiş etdirdiklərini
deyən bu fenomenlərin isə niyyəti başqadır.
İnsanda
duz olmalıdır
Bəziləri videobloggerlikdən
aktyorluğa, bəziləri isə aktyorluqdan bloggerliyə doğru addımlayır. Hazırda cəmiyyətdə
tanınan bəzi bloggerlərlə söhbət etdik.
Onlardan bu sahəyə olan marağı xəbər aldıq. Xəzər televiziyasında yayımlanan serialların ssenaristi, aktyor, son
dönəmlərdə sosial şəbəkələrdə məşhurlaşmış Elvin Ağayev həmkarı Çingiz Mütəllimovla
"El Çi” səhifəsi yaradıb. Onlar digər videobologgerlərdən fərqli olaraq, fikirlərini
izləyicilərinə musiqi ilə çatdırırlar: "Son vaxtlar ümumiyyətlə, bu sahədə hərtərəfli
inkişaf gedir. Kobud da səslənsə, deməliyəm - insanda duz olmalıdır. Çingiz Mütəllimovla
birgə sosial problemlərə toxunuruq. Şükürlər olsun ki, reytinqlərimiz də
yaxşıdır. Baxılır, izlənilir, tanınırıq.
Elə bilirlər ki, telefonun kamerasını yandıraraq, üzə tutub video çəksələr,
hamı güləcək. Elə deyil. Güldürmək və ağlatmaq əks hisslərdir. Bunları bacarmaq
çox çətindir. Mən bu gün güldürə bilirəmsə, o demək deyil ki, ağlada da bilirəm.
Onu hələ sınamamışam. Bu, hər adamda alınmır. Zərurətə gəlincə isə Çingiz Mütəllimovla
toyda-bayramda ikimizin tandemi çox gözəl alınırdı. Düşündük ki, musiqi
savadımız olmasa da, bir az da olsa səsimiz var, birlikdə maraqlı bir şey edə
bilərik. Düşündük ki, musiqilərlə maraqlı mövzulara toxunaq. Düzünü deyim ki, çəkilişlərimizin belə səs küy salacağını
planlaşdırmamışdıq. İlk vinemiz
banklarla bağlı oldu. Sonra bəzi avtobus şoferlərinə qınaq mahnı hazırladıq. Növbəti
layihələr də hazırlanır”.
Müsahibim dedi ki, bloggerlikdən əvvəl televiziyada çalışıb: "Müxtəlif
janrlı seriallara çəkilmişik. Bu sahədə olan insanları da yaxından tanıyırıq.
Bu gün elə bir dövrdə yaşayırıq ki, sosial şəbəkələrdəki məşhurluq televiziyaları
üstələyib. Bu da bizim tanınmağımıza təkan
verdi. Təkcə seriallarda yox, həm də sosial şəbəkələrdə tanınırıq. İctimai nəqliyyatdan
istifadə edirik. Əvvəllər məni Həsrət
obrazı ilə tanıyırdılarsa, hiss edirəm ki, indi "O bank mahnısını oxuyan oğlan”
deyirlər”.
Bu, mənim üçün əyləncədir
Tanınmış videoblogger Hüseyn
Əzizoğlu dedi ki, bu sahəyə maraq hazırda çox yüksəkdir: "İnsanların gülməyə
ehtiyacı var. Bu ehtiyac vineları yaratdı. Hər gün daha çox insan izləyicilərimiz
sırasına qatılır. Tələb-təklif məsələsidir. İzləyici artdıqca, bəyənildikcə biz
də davam edəcəyik. Biz öz səhifəmizdə ailə-məişət problemlərini, gənclərin
günlük yaşam tərzlərini, müxtəlif insan tiplərini və sair nümayiş etdiririk. İzləyicilər
istədikləri mövzunu seçib, onu izləyirlər. Bunu görən digər gənclər də sırf
tanınmaq və izləyici toplamaq üçün vinelər çəkməyə həvəslənirlər. Amma bu hər kəsdə
o qədər də keyfiyyətli alınmır. İstedadlı olmasan, heç bir şeyin faydası olmur.
Özünü yormağa dəyməz. Hətta mənim videolarımın şərhində izləyici axtaranlar da
var”.
H.Əzizoğlu bu sahənin gəlir
gətirə biləcəyini də qeyd etməyi unutmadı: "Təbii ki, bunu qazanc mənbəyi kimi
istifadə etmək istərdik. Amma hazırda bu, mənim üçün əyləncədir. Daha çox
tanınmaq, daha böyük kütləyə çıxmaq üçün çalışırıq. Hər şey yavaş-yavaş
yaranır. Bir il bundan əvvəlki ilə indiki günlərimi müqayisə edəndə fərqi mən də
görürəm. Deməli, istəyimə çatmaq üçün bacarığım var. Qarşıma məqsəd qoymuşam və
buna çatmaq üçün əlimdən gələni edəcəm”.
Aktyorların bu sahəyə meyl etdiyini söyləyən müsahibimiz
bildirdi ki, onlar vine ilə qısamüddətli
məşğul olurlar: "Güman edirəm ki, aktyorların bloggerliklə məşğulluğu heç də davamlı olmayacaq. Mənim işim isə budur.
Bütün günü yeni ssenari üzərində düşünürəm. Çünki hər gün vine paylaşmaq asan
deyil. Üstəlik, keyfiyyətli olmalıdır. Onlarda isə belə bir məsuliyyət yoxdur”.
"Belə
bir inkişafa təkan verdiyimiz uçun sevinirik”
Ssenarist, "Qaynana”
serialında Potu, "Bir ailəm var” serialında Orxan obrazı ilə sevilən Kənan
Yusifov da 3 aydır ki, bu aləmdə tanınan simalardandır. O, həmkarı Erkin
Erginlə "İki başlı” adı ilə videolar hazırlayaraq, paylaşımlar edirlər. Kənan
Yusifov deyir ki, bu, sadəcə olaraq izləyicilərə bir çıxış kimi anlaşılmalıdır:
"Televiziyada veriliş hazırlamaq üçün ilk növbədə maddi imkanımız yüksək
olmalıdır. Ancaq sosial şəbəkələr elədir ki, biz burada hazırladıqlarımızı
pulsuz şəkildə milyonlara göstərə bilirik. Təbii ki, bloggerlik hamıda istənilən
şəkildə alınmır. Bizim hazırladığımız videolara böyük maraq var. 3 aydır ki, fəaliyyətdəyik
arıq səhifəmizin 22 min izləyicisi var. Bu özü izləyicilərin maraqlarının göstəricisidir.
Videolarımıza isə 20 mindən 110 minə qədər baxış olur. Hazırladığımız
videolarla nəinki ölkə daxilinə, sərhəddən kənara da çıxa bilmişik. Bizim
videolarımız türk səhifələrində də paylaşılır”.
Səhifənin adına gəlincə isə
aktyor deyir ki, "İki başlı” iki mənanı ifadə edir. Burada həm iki nəfər nəzərdə
tutulur, həm də hazırladıqları mövzular iki başlı olur: "Layihənin ideyası
menecerimiz Orxan Cuvarlıya aiddir. Erkinlə mən ssenarist və layihənin aktyorlarıyıq. Yaranma zərurətinə gəlincə isə
müəyyən bir kütlənin televiziyanı izləməməsi bizim kanallara marağın azalması,
müasir insanların virtual aləmə daha çox üstünlük verməsi bizi belə bir addım atmağa sövq etdi. Biz də
o kütlənin istədiklərini onlara təqdim etdik. Qeyd etmək istəyirəm ki, bu işdə
televiziya senzurası olmadan öz ürəyimiz istəyən materialları çatdırmaq istədik
və bu layihə bizim diqqətimizi çəkdi, peşman da deyilik. Həm də bir az fərqli,
daha peşəkar yanaşmanın yeri görünürdü. Maşallah, bizdən sonra bir çox
vodeobloggerlər də artıq peşəkar çəkilişlər etməyə başladılar. Belə bir
inkişafa təkan verdiyimiz uçun sevinirik”.
Videobloggerlikdə qazancın
olduğunu da gizlətməyən K.Yusifov deyir ki, onlar reklam çarxlarını efir və
kinoteatrlar üçün çəkirlər.
Xəyalə Rəis