Rusiya mediası Azərbaycandakı prezident seçkilərindən yazır
Azərbaycanda aprelin 11-də keçiriləcək prezident seçkilərinə
postsovet məkanında diqqət və maraq artmaqdadır. Qərb və Rusiya mediasında dərc
olunan məqalələrdə seçkilərin vaxtını dəyişdirilməsinə ən müxtəlif prizmadan
şərh və analiz edilməklə yanaşı, bu seçkilərdən gözləntilərin də olduğu
vurğulanır. Məsələn, Rusiyanın nüfuzlu "Vestnik Kafkaza” nəşrində dərc olunan
məqalədə qeyd edilir ki, aprelin 11-də Azərbaycanda prezident seçkiləri
keçiriləcək. Məqalədə bildirilir ki, əvvəlcə seçkilərin oktyabr ayında
keçirilməsi nəzərdə tutulsa da, sonradan bu tarixi altı ay tezləşdirmək qərara
alındı. "Belə bir qərarın bir neçə səbəbi var idi. Birincisi, bu,
sosial-iqtisadi və siyasi islahatların aparılması istiqamətində əlavə imkanlara
yol açır. İkincisi, dünya praktikasında seçkiləri ilin əvvəlinə yaxın keçirilməsinə
daha çox can atılır. Ən çox da bunu iqtisadi səbəblərlə əlaqələndirirlər. Belə
ki, bununla prezident səlahiyyətlərinin maliyyə ilinin əvvəlindən icrası təmin
edilir. Üçüncüsü, may-dekabr aylarında Azərbaycanda irimiqyaslı tədbirlərin, o
cümlədən beynəlxalq səviyyədə keçirilməsi planlaşdırılır. Bu sırada Azərbaycan
və Rusiyanın himayəsi altında keçiriləcək beynəlxalq humanitar forum,
Azərbaycan Demokratik Cümhuriyyətinin 100 illiyi ilə bağlı təntənəli mərasim və
bayram tədbirləri, "Bakı prosesi”nin 10 illiyi, Formula-1 yarışlarının növbəti
mərhələsi, eləcə də, cüdo və idman kapoeyrosu üzrə dünya çempionatı və s.
tədbirləri göstərmək olar”.
Məqalədə daha sonra Prezidentin ictimai-siyasi məsələlər üzrə
köməkçisi Əli Həsənovun fikirlərindən sitat gətirilib. "Əli Həsənov bildirib
ki, hakimiyyət ölkədə beynəlxalq normalara, eləcə də, milli qanunvericiliyə
uyğun azad, şəffaf və ədalətli seçkilərin keçiriləcəyini gözləyir. Seçkilərdə
iştirak etmək istəyənlər Mərkəzi Seçki Komissiyasında qeydiyyatdan keçə və
özlərinin seçki kampaniyasına başlaya bilərlər. Bununla yanaşı, Bakıda etiraf
edirlər ki, müxalifət partiyalarından heç biri hazırkı prezidentlə rəqabət
aparmaq iqtidarında deyil. Səbəb də odur ki, xalqın indiki prezidentə inam və
etibarı ən yüksək həddədir. Avropalı sosioloqların apardıqları araşdırmaların
nəticələrinə görə, indiki hökumətin fəaliyyətini ölkə vətəndaşlarının 81 faizi
dəstəkləyir. Şəxsən prezident İlham Əliyevin reytinqi isə 85,2 faizdir. Bunu
aprelin 11-də keçiriləcək seçkilərdən sonra ATƏT, AŞPA, Şanxay Əməkdaşlıq
Təşkilatı, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı, Qara Dəniz İqtisadi Əməkdaşlıq
Təşkilatı, Müstəqil Dövlətlər Birliyi də öz gözləri ilə görəcək”, - deyə
məqalədə vurğulanıb.
Ardınca da vurğulanır ki, hələ ki, rəsmi Bakının bir sıra beynəlxalq
təşkilatlarla və strukturlarla münasibətlərini ideal adlandırmaq olmaz. Belə
ki, bu qurumların bəziləri Azərbaycanda söz azadlığı sahəsində problemlərin
olduğunu iddia edir, hətta jurnalistlərə fiziki təzyiq göstərildiyi barədə
bəyanatlar səsləndirirlər. Rəsmi Bakı isə bu kimi bəyanatları ikili
standartların nəticəsi kimi qarşılayır və dözümlülük nümayiş etdirir. Rəsmi
Bakı bəyan edir ki, Azərbaycanda söz və mətbuat azadlığı təmin edilib,
cəmiyyətdə kütləvi informasiya vasitələrinin rolu və vəziyyəti sahəsində
qanunvericilik bazası təkmilləşdirilib. Yüzlərlə qəzet dərc olunur, onlarla
telekanal, informasiya agentliyi fəaliyyət göstərir. İnternet istifadəçilərinin
sayı isə 80 faizi keçib. Lakin istənilən ölkədə hər hansı bir şəxs jurnalist
adı altında qanunazidd fəaliyyət göstərib
qanunları pozursa, buna görə məsuliyyət daşıyır. Ə.Həsənovun sözlərinə görə, bu
gün rəsmi Bakının əsas problemi 25 ildən artıqdır ki, Dağlıq Qarabağ və ona
bitişik rayonların işğalçı Ermənistan tərəfindən işğal altında olmasıdır. Bu
əraziləri işğal edən işğalçı hərbi xunta rejimi Dağlıq Qarabağın və ona bitişik
yeddi rayonun işğal altından azad olunması və Azərbaycanın ayrılmaz hissəsi
olması barədə ATƏT, AŞPA, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatının, eləcə də, BMT
Təşkilatının Təhlükəsizlik Şurasının qəbul etdikləri qətnamələri yerinə
yetirmir. Bu illər ərzində isə münaqişənin nizamlanması ilə məşğul olan ATƏT-in
Minsk qrupu hələ ki, hər hansı bir pozitiv nəticə əldə edə bilməyib. O cümlədən
Rusiya da Qarabağ münaqişəsinin nizamlanması istiqamətində həm Minsk qrupu
çərçivəsində, həm də təkbaşına səy göstərsə də, hər hansı bir uğur əldə
olunmayıb. Bununla belə, Bakı Moskva ilə münasibətləri xarici siyasətinin
prioritet istiqaməti adlandırır, daim bəyan edir ki, ölkələr arasında mehriban
dostluq münasibətləri formalaşıb. Bu, qarşılıqlı etimadın yüksək səviyyəsi,
eləcə də, strateji münasibətlər kimi xarakterizə edilir. Bu gün artıq
Azərbaycan, Türkiyə və Rusiyanın əməkdaşlığının üçtərəfli mexanizmini
formalaşdıra bilmələrindən söhbət gedir. Bu mexanizm iqtisadi və nəqliyyat
infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi baxımından perspektiv hal kimi nəzərdən
keçirilir. Azərbaycanın indiki rəhbərliyi tərəfindən dəstək alan və yaxud onun
təşəbbüsü ilə ortaya atılan bu mexanizmlər nə qədər tez işə salınsa, bir o
qədər yaxşı olar.
Azər