Bakıda elə bir “yaşıl bazar” açılır ki... - Reportaj - Fotolar
Böyük bir məkan təsəvvür edin. Elə bir məkan ki,
burada istədiyiniz hər şeyi tapa və ala
biləcəksiniz. İstədiyiniz təamların dadına baxa biləcəyiniz, istədiyiniz
yerdə dincələ biləcəyiniz bir yer. Yəqin ki, bir çoxlarınız belə bir məkanın olmadığını düşünür. Elə biz də elə
düşünürdük. Ta ki, yolumuz "Aqro-Mall”dan keçənə qədər. Haqqında bir az eşitsək
də, qərara gəldik ki, min dəfə eşitməkdənsə,
bir dəfə görmək yaxşıdır. Gedib gördük və gördüklərimizi sizinlə paylaşmaq istədik.
Həm açıq, həm
də qapalı fəaliyyət göstərəcək
Məkanın qarşısında bizi "AGROMALL Yaşıl bazar 2”-nin nümayəndəsi
Emin Mustafayev qarşıladı. Düzü, bura gəlməzdən əvvəl bu qədər böyük
bir məkanı təsəvvürümüzə gətirməmişdik.
Bazarda satışın getdiyini görüb, açılış haqqında da soruşduq. E.Mustafayev bildirdi ki, "Aqro-Mall”-ın rəsmi açılışı
fevral ayının ilk 10 günündə baş tutacaq. Bazara daxil olarkən burada bir çox
yerli şirkətlər üçün xüsusi stendlərin
ayrıldığının da şahidi olduq: " Əslində "Aqro-Mall” adi bazardan bir çox keyfiyyətlərinə görə fərqlənir.
Lakin ilk növbədə onu deməliyəm ki, bu genişlikdə və bu qədər təmiz ikinci bir
bazar yoxdur. Burada gigiyena və təmizlik
qaydalarına çox ciddi nəzarət olunur. Satıcılar üçün vahid uniforma da nəzərdə
tutulub ki, bu da bizi digərlərindən fərqləndirən əsas üstünlüklərimizdən
biridir. Həmçinin, müştərilərin rahat hərəkətinin
təmin edilməsi üçün xüsusi park yerləri də yaradılıb. Gələn qonaqlarımızın
rahatlığını təmin etmək üçün burada ailəvi istirahət üçün restoranlar da tikilib. Bazar həm açıq, həm də
qapalı, yəni həm qışda, həm də yayda fəaliyyət göstərə biləcək. Bir neçə gündür
ki, artıq satış başlayıb. Yaxın gələcəkdə
pərakəndə satış üçün nəzərdə tutulan ərazidə yarmarkaların təşkili də
planlaşdırılır”.
"Bölgələrin pavilyonu”
Burada satıcılar üçün də hər cür şəraitin yaradıldığının şahidi olduq.
Diqqət çəkən məqamlardan biri də "bölgələrin
pavilyonu” deyilən stendlər oldu. Belə
ki bu stendlər bölgələrin məşhur olduğu
məhsulların satışı üçün nəzərdə tutulub. Məsələn, cənub bölgəsinin sitrus meyvələri,
çay "Cənub pavilyonu”nda satılacaq.
Satıcıların hər biri isə məhz həmin bölgədən olub, o zonanın ləhcəsində danışacaq. E.Mustafayev bildirdi
ki, stendlərdə bölgələrin adı da qeyd
olunacaq. Bazarın ikinci əsas hissəsi olan və üstün cəhətlərindən biri də meyvə-tərəvəzin saxlanılması üçün nəzərdə tutulan
5 min tonluq soyuducu anbarının olmasıdır. Bu anbarlarda müxtəlif fermerlərin məhsulları
saxlanılacaq və qablaşdırılaraq bazara girişi təmin olunacaq. Nümayəndənin sözlərinə görə, anbar ən
son alman texnologiyası ilə hazırlanıb:
"Həmçinin, digər rayonlarımızda, məsələn,
Qubada da belə soyuducu anbarlarımız var. Müəyyən müddətə qədər bu anbarlar
fermerlər üçün ödənişsiz olacaq. Qeyd etdiyim kimi, rəsmi açılış fevralın 4-də
olacaq. Lakin artıq bir çox yerlər indidən tutulub. İndidən öz məhsulunu birbaşa burada satmaq istəyən kəndlilər
və fermerlər var. Çünki məhsul ikinci və ya üçüncü şəxs tərəfindən alındıqda,
bu, kəndliyə sərf etmir. Ona görə də kəndlilər bizimlə əməkdaşlıqda
maraqlıdırlar. Onlar bazarın şəraiti ilə tanış olduqdan sonra bizimlə əməkdaşlığa
tam ürəklə razılıq verdilər. Bəzən soyuducu
anbarların, satış üçün münbit şəraitin olmaması kəndlinin öz məhsulunu xarici
bazara dəyər-dəyməzinə çıxarmağa məcbur edirdi. Bunun nəticəsində
ölkədə ərzaq qıtlığı yaranırdı
və qiymətlərin yüksəlməsinə səbəb olurdu. Bu cür soyuducu anbarlara sahib olan
bazarların meydana çıxması, kəndlinin bir başa bazara çıxışını təmin etməklə yanaşı
ucuzluğa şərait yaradır və eyni zamanda yerli tələbatı ödədikdən sonra əlavə məhsulun xaricə
çıxışını təmin edəcək.
İxrac
imkanları da genişdir
Mərkəzin
Marketinq şöbəsinin direktoru Ruhin
Bayramov
artıq "Aqro-Mall”ın saytının da fəaliyyətə
başladığını qeyd etdi. O bildirdi ki, mərkəzin sosial şəbəkə hesablarından da məlumat
əldə etmək mümkündür: "Öz məhsulumuzun yerli bazarlarda satışını təmin etməyə
çalışırıq. Bu, həmçinin xaricdən idxalın da qarşısını almağa köməklik edir. Bir
çox bölgələrdən - Tovuz, Gədəbəy, Qusar, Şəki və cənub zonasından olan fermerlər
artıq öz məhsullarını bizim bazara çıxarmaq istəyirlər. Adətən, bazarlarda
topdansatış üçün yerlər məhdud olduğu üçün fermerlər bundan əziyyət çəkirlər.
Bütün bölgələr üzrə fermerlər, onların məhsullarının satışı üçün əlimizdən gələni
edirik. Bakı və Bakı ətrafı rayonların təminatını ödəmək və həmçinin,
bazarlarda xarici məhsulların satışının qarşısını almaq üçün çalışırıq. Öz məhsulumuzu
öz bazarımızda satmaqla həm qiymətlər əlverişli olacaq, həm də keyfiyyətli məhsul
əldə olunacaq. Burada ixrac imkanları da
genişdir. Çünki xaricə mal ixrac etmək istəyən fermerlərin ixracat işini təşkil
edəcəyik. Fermerlər vasitəmizlə istənilən xarici bazarda öz məhsulunu sata biləcək.
Kəndli özünü tanıdana qədər biz onlara şərait yaradacağıq. Çünki fermer də özünə
müştəri yığmalıdır. Həmin vaxta qədər hostellər və stendlər onlar üçün ödənişsiz
olacaq. Hansı sahədə boşluq olarsa, biz həmin boşluğu doldurmağa
çalışacağıq.
Hədəflərdən
biri "Ailə brendləri”nin yaradılmasıdır
Mərkəzin rəhbəri
Həsən Şərifovla söhbətləşdik.
O, bizimlə söhbətində bildirdi ki, paytaxtda "Yaşıl bazar” layihəsi
Almaniyadakı müşahidələri və fermerlərlə
görüş nəticəsində yarandı: "Belə ki, Almaniyada daha çox iki tip, əsasən, şəhər
kənarı və şəhər mərkəzinə yaxın bazarlara
rast gəlinir. Bizim məqsədimiz Almaniyada mövcud olan bu iki bazar
tipini bir araya gətirərək, layihəni respublikanın bütün rayonlarında həyata
keçirməkdir: "Dövriyyəsi kiçik olan fermerlər market şəbəkəsinə çıxa bilmədikləri
üçün məhsullarının keyfiyyətinə və təzəliyinə xeyli diqqət ayırırlar. Çox zaman
ailə adı ilə bağlı olan kiçik fermerlərin məhsulları şəhər əhalisi arasında
populyarlaşır və həmin məhsullar ailənin brendi olaraq sonradan patentləşdirilir.
Ölkəmizdə buna yeganə misal olaraq yalnız İvanovka kəndinin məhsullarını göstərmək
olar. Lakin bizdə də "Farmers Marketlər” fəaliyyət göstərərsə, çoxlu sayda belə
kiçik fermer təsərrüfatlarının məhsulları brendləşə bilər. Hədəflərimizdən biri
isə məhz «Ailə brendləri»nin yaradılmasıdır. Başlıca məqsədimiz şəhər əhalisinin
təzə və keyfiyyətli məhsullar almaqla yanaşı, ailəsi ilə bərabər maraqlı vaxt
keçirməsini də təmin etməkdir. Təmiz və səliqəli şəkildə fəaliyyət göstərən bu
bazara hər kəs öz ailəsi ilə gələrək, müxtəlif növ məhsullarla tanış ola bilər, keçirilən aksiyalarda iştirak etməklə yanaşı,
məhsulların dadına baxmaq imkanı da qazana bilər. Qeyd edim ki, Azərbaycanda
ilk dəfə həyata keçirilən bu layihə əsasən
Almaniyanın Ştutqart, Münhen, Drezden kimi şəhərlərində olan "Farmers Market”lərin əsasında yaradılıb”.
Sonda mərkəzin rəhbəri burada fermerlər üçün
yaradılan şəraitdən də söz açdı: "Məqsədimiz
fermerlərin kortəbii şəkildə
deyil, Avropa standartlarına uyğun şəkildə məhsullarını yetişdirmək,
qablaşdırmaq və satış mədəniyyətinə uyğunlaşdırmaqdır. Bəzən fermerlər əkin-biçin
işini bilsə də, saxlama, qablaşdırma və satış mərhələlərində müxtəlif çətinliklərlə
üzləşirlər. Belə problemlərin aradan qaldırılması üçün bazarda fəaliyyət göstərən
məlumat mərkəzinin işçiləri regionlara səfər edərək, yerli fermerlərlə görüşəcək
və onlara tövsiyələrini verəcəklər. Bundan sonra fermerlər məhsullarını nəinki
daxili bazarda sata biləcək, həmçinin, xarici bazarlara çıxmaq imkanını artıracaq
və məhsulların brenləşdirilməsinə də nail olacaqlar. Mərkəzimizdə yerli məhsullarla
yanaşı xarici məhsulların da satışı nəzərdə tutulub. Əsasən respublikamızda qıt
olan bir sıra məhsulların və subtropik meyvələrin satışı dünya stendində həyata
keçiriləcək. Bu məhsulları birbaşa xarici istehsalçılardan almaqla, daxili
bazarda satış qiymətlərinin salınmasına və alıcıların da bu bazara rəğbət bəsləməsinə
nail olunacaq. Bundan başqa, bazarda meyvə, tərəvəz, quru meyvələr, ət, balıq,
və süd məhsullarının satışı həyata keçiriləcək”.
Şəbnəm
Mehdizadə