Sosial şəbəkələrin məşhurları - Fotolar
Elə bir zaman
yetişib ki, yaşadığımız dövrü kompyutersiz və internetsiz təsəvvür etmək mümkün
deyil. İnsanlar evdə oturduqları yerdə, əllərində olan kiçik telefonlarla
okeanın o tayında olan proseslərdən rahat şəkildə məlumatlı ola bilirlər. İndi
gənclər harasa qonaq gedəndə belə, evdə Wifi-ın olub-olmamağını soruşurlar...
İnternet deyilən texnologiya
bu gün nəinki yeniyetmə və gənclərin, orta nəslin də əsas məşğuliyyətinə çevrilib.
Danılmaz faktdır ki, sosial şəbəkələr hazırkı vəziyyətdə bizi özündən asılı
vəziyyətə salır. İradəsi güclü olan insanlar onları bambaşqa bir aləmə aparan
telefonları ilə öz aralarında məsafə saxlamağı bacarırlar. Amma nə etsək də, "İnstagram”,
"Facebook”, "Twitter”, "WhatsApp” demək olar ki, gündəlik zamanımızın ən azı
yarısına qənim kəsilib. Bir çoxlarımız televiziya qarşısına belə keçməyə zaman
tapmayıb, hər şeyi əlimizin altında olan kiçik telefon vasitəsi ilə öyrənməyə
çalışırıq. Artıq sosial şəbəkələrin reytinqi televiziyalarımızla bərabər
səviyyədə dayanır desəm, yəqin ki, yanılmaram. Çünki sosial şəbəkədə xüsusi izlənilən
hər hansı bir videonun baxış sayı hətta daha çox olur. Bu proses bəzi məqamlarda
bizim xeyrimizə, bəzi məqamlarda isə ziyanımıza işləyir. Belə ki, son bir neçə
ildə sosial şəbəkə vasitəsi ilə tanıdığımız və tanımaqda olduğumuz bir çox gənc
ifaçılarla rastlaşmışıq. Onlar güclü səs imkanlarına malikdirlər və sosial
şəbəkənin yaratdığı imkanlardan maksimim dərəcədə istifadə edib, xəyalını
qurduqları məşhurluğa doğru addım-addım yol qət edirlər. Bu sənətə yeni gələn
ifaçılar efirə xərcləyəcəkləri pulu öz yaradıcılığına sərf edib, yeni mahnılar yazdırırlar.
Yazdırdıqları yeni mahnıları sosial şəbəkə vasitəsi ilə topladıqları tamaşaçı
auditoriyasına nümayiş etdirirlər. Onlar üstəlik, öz izləyiciləri üçün "Youtube”
kanalı da açıblar. Bu kanallarda onların izləyicilərinə nəzər yetirdikdə isə,
həmin gənclərin kifayət qədər izləyicilərinin olduğunun şahidinə çevrilirik.
Bu yenilik bir çox
yaradıcı gənclərə meydan açıb, onların tanınmasına bir vasitəçi olub. Bəlkə də
onların sosial şəbəkələr vasitəsi ilə qazandıqlarına televiziya vasitəsi ilə
bir neçə aya və yüksək ödəniş etməklə nail olmaq mümkün olardı. Məsələ bu günün
əsas gündəm mövzularından biridir. Daha əvvəl mövzu ilə bağlı söhbət etdiyimiz
tanınmış müğənnilərdən sosial şəbəkələrin TV və radioları arxa plana keçirdiyi
fikirlərini səsləndirənlər də olmuşdu. Sosial şəbəkələrin yeniliklərə açıq
olduğunu deyən bəzi televiziya aparıcıları isə onların heç bir müğənniyə "qadağa”
qoymadıqlarını da bildirmişdilər. Sosial şəbəkə vasitəsi ilə məşhurlaşan
ifaçıların nə titulları, nə də fəxri adları var. Burada reytinq anlayışı daha
dürüstdür, üstündür. Bu gün sosial şəbəkələr tələbatlı müğənnilər də
yetişdirir. Haradasa şou aləmində yaranan boşluğu doldurur. Onlardan məhz sosial şəbəkələr vasitəsi ilə
məşhurlaşan Çinarə Məlikzadəni, Nigar Muharremi, Sadiq Hacını, Sürahini, Rübail
Əzimovu və başqalarını misal gətirmək olar.
Bəli, sosial
şəbəkə bəzən ən böyük reklam meydanına çevrilir. Ancaq bu məsələdə reklamın da
öz üsulu və formatı var. Biz də bu mövzu ilə bağlı ekspertlərlə danışdıq.
Onlardan bu gün sosial şəbəkələrin gənclərin həyatındakı rolunu xəbər aldıq.
Öyrənməyə çalışdıq ki, gənclər bu vasitələrdən düzgün şəkildə istifadə etməyi
bacarırmı? Özünü reklam etməyə çalışarkən anti-reklamın qurbanına necə, çevrilmək
mümkündürmü?
"Ənənəvi media
sosial şəbəkələrlə rəqabət aparmaqda çətinlik çəkir”
Media məsləhətçilik xidmətinin rəhbəri, PR mütəxəssisiAzər
Nəzərov bizimlə söhbətində internet və sosial şəbəkələrin maariflənmə,
ünsiyyət qurulması ilə yanaşı, həm də istedadlı gənclər üçün əlavə imkanlar
yaratdığını dedi: "Danılmaz faktdır ki, internetin, sosial şəbəkələrin inkişafı
həyatımızın hər sahəsinə təsir edib. Ona görə də bu təsirin özünü incəsənət
sahəsində də göstərməsinə təəccüblənməyimiz lazım deyil. Əvvəl hər hansı xüsusi
istedadı olan bir gənc hansısa bacarıqlarını geniş ictimaiyyətə nümayiş
etdirmək üçün əziyyət çəkirdisə, müsabiqələrdən keçib TV və radioda çıxış etmək
imkanı qazanırdısa, indi bunu sadəcə özünə "Facebook” səhifəsi və ya "İnstagram”
hesabı açaraq dostlarının köməyi ilə edə bilər. Sosial şəbəkələrin quruluşu da
buna imkan verir ki, insanlar daha geniş kütləyə mesajlarını daha tez ötürə bilsinlər.
Biz sosial şəbəkə istifadəçiləri olaraq müxtəlif zamanlarda qarşımıza çıxan
zövqoxşayıcı, maraqlı video və məlumatları izləyir, ətrafımızla bölüşürük. Bu
bölüşmə sayəsində bəzən bir video milyonlara gedib çata bilir. Sosial medianın
və texnologiyanın inkişafı nəticəsində istedadlı gənclər artıq televiziyaya
çıxmaq üçün sponsor axtarmağa, müsabiqələrdə iştirak etməyə ehtiyac duymurlar.
Onlar sadəcə öz ağıllı telefonları və dostlarının köməyi ilə məşhurlaşa
bilərlər. Ölkəmizdə olduğu kimi, dünyada da sosial şəbəkələrin vasitəsi ilə məşhurlaşan
gənclər çoxdur. Məsələn, Justin Bieber "Youtube” kanalı vasitəsi ilə tanınmağa
başlamışdı və ya hamımızın "Gangnam Style” mahnısı ilə tanıdığımız Psy. 2001-də
musiqi ilə məşğul olmağa başlayan musiqiçini biz 2012-ci ildə "Youtube” portalı
vasitəsi ilə tanımışıq. Bu gün sosial şəbəkələrə bir-birindən fərqli elə
imkanlar əlavə edilir ki, ənənəvi media adlandırdığımız TV və radiolar onlarla
rəqabət aparmaqda çətinlik çəkirlər. Misal üçün, canlı yayım xidməti. Bu gün hər
hansı bir şəxs istədiyi zaman sosial şəbəkədə olan öz hesabında bir düyməni
basaraq istədiyi yerdən canlı yayım etmə imkanına sahibdir. TV-də canlı yayım
etmək isə daha çox xərc və texniki imkanlar tələb edir”.
Ekspertlə söhbət
əsnasında onun sosial şəbəkədən yetişməkdə olan yeni ifaçıları izləyib-izləmədiyini
də xəbər alırıq: "Düzünü desəm, peşəm etibarı ilə xüsusi bir şəxsi deyil də, bu
tendensiyaı həyata keçirən hər kəsi izləməyə, strategiyalarını öyrənməyə
çalışıram”.
"Sosial şəbəkə
insanlara auditoriyanın fikrini ala bilmək imkanı yaradır”
Mövzumuzla tanış olan Media və PR mütəxəssisi Vüqar Baba deyir ki, sosial medianın auditoriyası
günü-gündən böyüyür və danılmaz faktdır ki, ənənəvi mediadan istifadə edənlərin
sayı azalır: "Artıq daha az insan televiziyaya baxır, qəzet oxuyur. İnsanlar
hər şeyi özünün sosial mediası içində tamamlamağa etməyə çalışır. Bu
nöqteyi-nəzərdən, təbii ki, sosial medianın gücündən istifadə edən nəinki şou-biznes
nümayəndələri, hətta böyük şirkətlər az deyil. Belə olan halda, səsinə
güvənənlər arasında məşhurlaşmaq və gündəmdə qalmaq istəyi daha çox olur. Onlar
bu vasitə ilə daha tez məşhurlaşır və gündəmdə qalırlar. Həm də ənənəvi media
ilə müqayisədə, bu daha az maliyyə ilə başa gəlir. Televiziyaya çıxıb
məşhurlaşmaq istəyən kimsə daha çox pul xərcləməlidir, nəinki bunu sosial
mediada bunu edənlər. Sosial media üzərindən çıxış edərkən hər kəsin imkanı var
ki, ona lazım olan auditoriyaya hədəflənsin. Belə ki, bu vasitədən istifadə
edən gənclər öz reklamlarını özlərinə lazım olan şəkildə verirlər. Ancaq
televiziyaya çıxan insan bilmir ki, ona neçə nəfər baxır, onlardan neçəsi kişi,
neçəsi qadındır. Sosial mediada isə bunu müəyyən etmək mümkündür. Eyni zamanda,
sosial şəbəkə insanlara auditoriyanın fikrini ala bilmək imkanı yaradır. Həmin
fikirləri nəzərə alaraq hərəkət etmək, fəaliyyət göstərmək daha sərfəlidir. Və
yaxud da ki, ifaçı həmin fikirlərə yerində cavab verərək auditoriyasının daha
çox hörmətini qazana bilir”.
Ekspert sözlərinə
onu da əlavə etdi ki, sosial şəbəkədən istifadə edən şou-biznes nümayəndələri
də daha az büdcə ilə gündəmdə qalmaq imkanı əldə edə bilirlər: "Sosial
şəbəkənin məşhurlaşdırdığı o qədər insanlar var ki, tezliklə xəbər saytlarının
diqqət mərkəzinə düşürlər, barələrində daha çox məlumat paylaşılır. Adi
vətəndaşlar belə, sosial şəbəkə vasitəsilə öz sözlərini çatdırmaq və
istedadlarını göstərmək imkanı qazanırlar, nəinki xidmətləri baha olan
televiziya avadanlıqlarının köməyi ilə. Elə əllərindəki telefon vasitəsilə
harada olduqlarını və ya nə geyindiklərini göstərə, rahat şəkildə sözlərini
çatdıra bilirlər”.
V.Babadan gənclərin
sosial şəbəkələrdə yaratdığı kanala üzv olub-olmadığını soruşduq: "Heç bir
kanala abunə olmamışam. Başqa ölkələrdə yayımlanan verilişlərdə azərbaycanlı
çıxış edirsə və o, əks-səda doğuracaq bir verilişdirsə, o zaman sosial şəbəkə
vasitə ilə həmin verilişi tapıb izləyirəm”.
"Müsabiqələr
sosial şəbəkənin qazandırdığı uğuru verə bilmədi”
Sırf sosial şəbəkə
vasitəsilə məşhurlaşan və qısa bir zamanda televiziyaların da ulduzuna çevrilən
Çinarə Məlikzadə də mövzumuzla bağlı
öz fikirlərini bildirdi: "Sosial şəbəkənin həyatımda rolu danılmazdır. Məxsusən
də mənim həyatımda. Çünki mən məhz sosial şəbəkə vasitəsilə məşhurlaşdım. Təbii
ki, bu işdə mətbuatın da rolu az olmadı. İndiyə qədər bir neçə səs yarışmalarında
iştirak etsəm də, onların heç biri sosial şəbəkənin mənə qazandırdığı uğuru
verə bilməmişdi. Hər kəsə bəllidir ki, məni məhz sosial şəbəkə məşhurlaşdırdı.
Televiziyanın təbii ki, öz yeri var. Bizim çox reytinqli verilişlərimiz var ki,
hər bir müğənni üçün bunun yaxşı tərəfləri çoxdur. Ancaq danılmaz faktdır ki, sosial
şəbəkə də böyük meydandır. Sosial şəbəkənin öz izləyiciləri var”.
Xəyalə Rəis