“Oğluna bunun hamısının bir oyun olduğunu deyir” – Onun film seçimi
Filmlərlə bağlı hər kəsin öz maraq
dairəsi var. Kimi dram sevir, kimi fantastika, kimi də komediya və s. Amma
janrından asılı olmayaraq, çoxumuz başqalarının məsləhət gördüyü filmlərə nəzər
salırıq.Məsləhət görülürsə, deməli, baxmağa dəyər.Bu dəfə isə BMT-nin Əhali Fondunun ictimaiyyətlə
əlaqələr üzrə katibi Fərhad Hacıyevin məsləhət gördüyü filmləri təqdim
edirik.
Onun ilk seçimi rejissor
Rober Benini olan "Həyat gözəldir” oldu.
İtaliya istehsalı olan film 1997-ci ildə ekranlaşdırılıb: "Mənim filmlərdən
ibarət "Top-3” siyahıma müxtəlif nominasiyalarda üç "Oscar” mükafatı olan bu
film daxildir. Dram janrında olan film
cavan və həyat dolu italiyalı Qvidodan (Guido) bəhs edilir. Gənc yəhudi Qvido
varlı əmisinin dəvətilə onun restoranında ofisiant işləməyə başlayır. Bir sıra
gülməli təsadüflər nəticəsində Qvido film boyu "şahzadə” dediyi Doraya vurulur.
Bu iki optimistin sevgisi gözəl nikah və uşaqlarının doğulması ilə davam edir.
Yalnız bu idilliyanı İkinci Dünya Müharibəsinin başlanması pozur. Cavan yəhudi
ailə konsentrasiya düşərgəsinə yerləşdirilir. Qvidonu və Doranı ayırırlar və
balaca oğulları atası ilə qalır. Balaca oğlunun müharibənin qəddarlıqlarını,
ölümləri və işgəncələri görməməsi və bilməməsi üçün Qvido ona bunun hamısının
bir oyun olduğunu deyir: uniformalar, düşərgəyə səyahətləri, yaşam şəraitləri
və s. Baxmayaraq ki, müharibə tam şiddətlə davam edir, film boyu uşaq atasını
həmişə gülərüz və müxtəlif rollarda görür, çünki atası bu "oyun” bitdikdən
sonra ona hədiyyə olaraq real hərbi tank gətirəcəyini söz verib. Bu film mənə
ailə, sevgi və təxəyyülün gücü barəsində dərs verdi”.
F.Hacıyevin ikinci məsləhət gördüyü film rejissor
və ssenaristi Emil Quliyev olan "Pərdə”dir:
"Son zamanlar Azərbaycan kinematoqrafiyasının istehsal etdiyi dərin sosial
problemləri işıqlandıran bu filmi gənclərə tövsiyə edirəm. Filmdə bir gənc
qadının ailə həyatı qurması üçün qərar vermə şansının kimə aid olduğu irəliyə
çəkilir: filmdə heç göstərilməyən, amma həmişə barəsində qorxu ilə danışılan
varlı ataya və ya qadının özünə. Əlbəttə, mütərəqqi cəmiyyətin aparıcı qüvvəsi
olan qadınların hər zaman cəmiyyətdə hökm sürən stereotiplər və maneələrlə
üzləşdiyini bilirik. Amma bunlarla çoxları mübarizə aparmaqdan çəkinir və buna
göz yumulur. Eynən bu filmdə də qadının şəxsi xoşbəxtliyi ətrafdakılarının
basqısı ilə qarşılaşdırılır. Təəssüf ki, bu mücadilədə əsassız sosial
konstruktlar qalib gəlir”.
Müsahibimizin üçüncü film seçimi "Ağıl oyunları”dır: "Yenə də 4 "Oskar”
alan 2001-ci ilin bioqrafik bir filmini diqqətinizə çatdırmaq istərdim. Film
1947-ci ildə gənc və ümidli tələbə Jon Neş barəsində bəhs edir. Jon tədqiqatla
məşğul olur və qısa bir zamanda tanınmış universitetlərdən birində mühazirələr
oxuyur. Bu zaman tələbəsi Alisiyaya vurulur. Günlərin birində Vilyam adlı bir
şəxs Jonu Mərkəzi Kəşfiyyat İdarəsində işə dəvət edir. Jonun missiyası açıq
mənbələrdə olan məlumatları təhlil etmək və gizli şifrələnmiş mesajları
tapmaqdır. O, hər gün onda olan məlumatları idarəyə bir poçt qutusu vasitəsilə
ötürür. Hətta bir dəfə məlumat ötürəndə sui-qəsdə məruz qalır. Qısa bir zamanda
bir şey aydın olur: elədiyi işlərin hamısı onun fantaziyasının məhsuludur. Heç
bir agent və idarədə iş mövcud deyil. Jon Neşə ağır şizofreniya diaqnozu
qoyulur. Həyat yoldaşı ona dəstək olmağa çalışır və tədricən hallüsinasiyalar
yoxa çıxır. Jon Neş yenidən elmə qayıdır. Elmi işləri ona dünya çapında məşhurluq
gətirir. O, oyun nəzəriyyəsi sahəsində innovativ açılışları ilə məşhurlaşır.
1994-cü ildə isə iqtisadiyyat üzrə Nobel mükafatına layiq görülür”.
Aygün