Azərbaycana zorla hər hansı şərtin qəbul etdirilməsi mümkün deyil
1994-cü ildə Ermənistanla Azərbaycan arasında
atəşkəs razılaşmasının əldə edilməsindən sonra ölkə iqtisadiyyatının inkişaf
etdirilməsi, beynəlxalq əlaqələrimizin gücləndirilməsi, haqq səsimizin bütün
dünyaya çatdırılması istiqamətində rəsmi Bakının fəaliyyəti gücləndirilib.
Azərbaycanın yerləşmiş olduğu regionun geosiyasi, strateji və iqtisadi baxımdan
dünyanın siyasi xəritəsində mühüm əhəmiyyət kəsb etdiyini nəzərə alan ulu öndər
Heydər Əliyev ölkəmizin həm qonşuluq siyasətində, həm də digər region
dövlətləri ilə olan münasibətlərində balanslaşdırılmış siyasət kursuna üstünlük
verib. Burada bütün dövlətlərlə eyni cür məsafə saxlamaq, ilk olaraq
Azərbaycanın milli maraqlarını önə çəkmək əsas götürülüb. Hazırda Prezident
İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə həyata keçirilən xarici siyasət kursunda başlıca
hədəf Azərbaycanın müstəqilliyinə qarşı yönələn bütün təhlükələrin aradan
qaldırılması, milli təhlükəsizliyin təmin edilməsi, Ermənistan tərəfindən
həyata keçirilən separatizm və işğalçılıq siyasətinin qarşısının alınması və bu
məqsədlə bölgədə, həmçinin dünyada müttəfiqlərin qazanılmasıdır.
Bu regionda hər hansı bir gərginliyin və ya
münaqişənin yaranmasının, ilk növbədə, böyük enerji ehtiyatlarına və
layihələrinə malik olan Azərbaycan üçün arzuedilməz hal olduğunu yaxşı anlayan
rəsmi Bakı beynəlxalq təşkilatlarla münasibətlərində də balansı qoruyub. Yəni,
Azərbaycan beynəlxalq təşkilatlarla əlaqələrində ölkəmizin suverenliyi, ərazi
bütövlüyü və milli təhlükəsizliyi amilini ön planda saxlayıb, təmsil olunduğu
təşkilatda hər hansı dövlətə qarşı təbliğat aparmayıb. Azərbaycan üzv olduğu
beynəlxalq təşkilatlarda, yaxud da əməkdaşlıq etdiyi beynəlxalq qurumlarda daim
milli maraqlarımızın, o cümlədən Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin ədalətli həllinin müdafiəçisi olub. Deyilənlərə nümunə kimi
Azərbaycanın BMT-nin müxtəlif komissiyalarında, Qoşulmama Hərəkatında, İslam
Əməkdaşlıq Təşkilatında, MDB-də və digər mötəbər qurumlardakı fəaliyyəti
göstərilə bilər. Azərbaycan bu təşkilatlarla əməkdaşlıq edərək, ümumbəşəri
dəyərlərin, demokratik prinsiplərin, sülhün, əmin-amanlığın keşiyində dayanıb. Bu
gün də bu, belədir.
Lakin əfsuslar olsun ki, bəzi hallarda Azərbaycanın
əməkdaşlıq etdiyi beynəlxalq təsisatlarda erməni maraqlarından çıxış edən bəzi
dairələr ölkəmiz əleyhinə fəaliyyət ortaya qoyur, həmin mötəbər qurumlarla Azərbaycan
dövləti arasında münasibətlərə xələl gətirməyə çalışırlar. Kənar qüvvələrin
təsiri altında bəzi beynəlxalq qurumlarda Azərbaycana qarşı qeyri-obyektiv və
qərəzli münasibət sərgilənir. Misal üçün, Avropa Şurasında müəyyən
ermənipərəst, sorosçu qruplar davamlı şəkildə Azərbaycana qarşı hücumlar təşkil
edirlər. Əfsus ki, belə qərəzli münasibət Avropa Parlamentində xroniki xarakter
alır. Bu günlərdə Avropa Parlamentində ermənipərəst dairələrin sifarişi
əsasında anti-Azərbaycan qətnamə layihəsinin qəbul edilməsi də deyilənlərə daha
bir nümunədir. Belə ki, yanvarın 17-də Avropa Parlamentində Azərbaycanla bağlı
müzakirələr aparılıb və Mehman Hüseynovla bağlı qətnamə qəbul olunub. Əvvəlcə
onu qeyd edək ki, Avropa Parlamenti tərəfindən qəbul olunmuş "Mehman Hüseynovla
bağlı təcili qətnamə”nin həmmüəlliflərindən biri Rebekka Harms (Almaniya,
Yaşıllar qrupu) "şər dahisi”, "inqilablar atası” Corc Sorosun təsiri altında
olan şəxsdir və özü də bunu açıq şəkildə etiraf edir. Təsadüfi deyil ki, onun C.Sorosla
sosial şəbəkələrdə çoxsaylı şəkilləri var.
Bununla yanaşı, sözügedən qətnamənin müzakirələrində
ilk çıxış edən AP üzvü, eyni zamanda, Avronest Parlament Assambleyasının
həmsədri R.Harms yalan danışaraq, məsələ ilə bağlı azərbaycanlı həmkarları ilə guya
təmaslar qurmağa çalışdığını iddia edib. Halbuki, Avropa Parlamentində
keçirilən təcili dinləmələrlə bağlı AP tərəfindən Milli Məclisə, Azərbaycan Xarici
İşlər Nazirliyinə, ölkəmizin Brüsseldəki səfirliyinə hər hansı müraciət, sorğu
daxil olmayıb. Yəni, ermənipərəst dairələrin əlində oyuncağa çevrilən bu
şəxslər birtərəfli qaydada, qərəzli və qeyri-obyektiv hərəkət edib, Azərbaycan
əleyhinə növbəti qaralama kampaniyasında yer alıblar. Bu da bir daha onu deməyə
əsas verir ki, sözügedən qətnamə M.Hüseynov amilindən istifadə edərək və qəsdən
məsələni şişirdərək Azərbaycana qarşı planlaşdırılan məkrli ssenarinin bir
hissəsidir.
Əgər belə olmasaydı, sözügedən qətnamə qəbul
olunmazdan öncə aparılan müzakirələrdə çıxış edərək Azərbaycanda insan
hüquqlarından dəm vuran AP üzvləri ədalət naminə Ermənistanın işğalçılıq
siyasətinə də toxunmalı, Azərbaycanın 20 faiz ərazisinin işğal altında
olmasına, 1 milyondan artıq qaçqın və məcburi köçkün azərbaycanlının
fundamental hüquqlarının kobud şəkildə pozulmasına da diqqət çəkməli idilər.
Necə olur ki, cinayət əməli törətdiyinə görə həbsxanada cəza çəkən bir
azərbaycanlının hüquqlarına AP üzvləri belə dəyər verir, amma 1 milyondan artıq
azərbaycanlı qaçqın və məcburi köçkünün, həmçinin Ermənistan girovluğunda
saxlanılan iki azərbaycanlının hüquqlarına əhəmiyyət vermirlər? Əlbəttə ki, bu,
AP üzvlərinin ikiüzlülüyünü, riyakarlığını, qərəzli və qeyri-obyektivliyini,
ermənipərəst dairələrin sifarişini yerinə yetirdiklərini göstərir.
Prezident İlham Əliyev AP-nin əvvəllər də qəbul
etdiyi belə qərəzli sənədlərə hələ 2015-ci il sentyabrın 15-də Çex prezidenti
Miloş Zemanla birgə keçirdikləri mətbuat konfransında öz münasibətini bildirib.
O, AP-nin Azərbaycanla bağlı əsassız, yalan, böhtan, qərəzli münasibət üzərində
qurulmuş qətnamələrinin siyasi təxribat olduğunu vurğulayıb. Qeyd edib ki,
bunun arxasında dayanan, Azərbaycana qarşı əsassız ittihamlar irəli sürən,
ölkəmizi şantaj edən qüvvələrin yeganə məqsədi inkişafda olan, müasir, müstəqil
siyasət aparan, tolerant, multikulturalizmin məkanı olan dövlətimizi ləkələməkdən,
gözdən salmaqdan ibarətdir. Prezidentin sözlərinə görə, bununla onlar Avropada
Azərbaycan haqqında yanlış, tamamilə həqiqətə zidd bir rəy yaratmağa
çalışırlar. Avropa Parlamentinin bəzi üzvləri ilə erməni lobbiçiləri arasındakı
gizli əlaqələrin olmasına diqqət çəkən dövlətimizin başçısı deyib ki,
Azərbaycana qarşı aparılan bu kampaniyada erməni lobbisinin rolu açıq-aydın
görünür. Prezident İlham Əliyev birmənalı olaraq bəyan edib ki, bu kimi
yollarla Azərbaycanı özünə tabe etmək istəyən xarici dairələrin bütün
səyləriniz əbəsdir. Çünki Azərbaycanın müstəqil, milli maraqlar üzərində
formalaşmış siyasətinə heç bir kənar qüvvə şantaj, böhtan yolu ilə təsir edə
bilməz.
Dövlət başçısının fikirlərinə dəstək olaraq onu da
əlavə etmək istərdik ki, AP tərəfindən ölkəmizlə bağlı qəbul edilmiş son
qətnamə Avropadakı erməni diasporu, ermənipərəst dairələr və anti-Azərbaycan
qüvvələr tərəfindən təşkil olunmuş növbəti qərəzli şoudur. Azərbaycan Avropa İttifaqının
üzvü deyil və bu kimi qurumların qəbul etdiyi qərarlar ölkəmiz üçün əhəmiyyət
kəsb etmir. Bu qətnamənin heç bir hüquqi qüvvəsi yoxdur və belə şantaj alətlərindən
istifadə edən şəxslər yalnız M.Hüseynov kimilərinin taleyi üzərində öz məkrli
planlarını reallaşdırmağa çalışırlar. Azərbaycan indiyə qədər öz milli
maraqları çərçivəsində istənilən dövlət, beynəlxalq təşkilatla bərabərhüquqlu,
konstruktiv əməkdaşlıq edib və bundan sonra da buna hazırdır. Lakin Azərbaycan
heç bir halda təzyiq, diktə metodlarını qəbul etmir və etməyəcəkdir.
Azərbaycanın öz inkişaf yolu, bütün məsələlərə, o cümlədən demokratik inkişafa
öz baxışı var. Müsəlman Şərqinin ilk demokratik cümhuriyyətinin layiqli varisi
olan müasir, güclü, qüdrətli, müstəqil Azərbaycana kənardan zorla hər hansı
şərtin qəbul etdirilməsi mümkün deyil.
Rufik İSMAYILOV