Azərbaycan narının bayramı - Fotolar
Və ya turizmin inkişafı,
regionların təbliği, mədəni və iqtisadi potensialın nümayişi və yerli əhalinin
məşğuliyyəti baxımından vacib festivala baxış
Göyçayda keçirilən ənənəvi Nar bayramı təkcə şəhərin deyil, bölgənin
və hətta demək olar ki, ölkənin "sükutunu” pozdu. Bir-birinin ardınca düzülən
avtomobil karvanları yollarda tıxac yaratdı. Bayrama tələsən insanların
sayı-hesabı bilinmirdi. Hamı Azərbaycan narının vətəninə - hər il noyabr
ayında, nar yığımı vaxtı keçirilən bayramın əhval-ruhiyyəsini yaşamağa tələsirdi.
Bu əhval-ruhiyyə isə iki gün - 9-10 noyabr tarixlərində davam etdi.
Göyçayın embleminin nar olduğunu iddia edə bilərik. Zarafat deyil,
rayon təsərrüfatlarından hər il 45-50 min
tondan çox nar yığılır. Məhz Göyçay
narı dünyada tanınaraq "əsl Azərbaycan narları” üçün sinonimə çevrilib. Dadı və
dəyişməz keyfiyyətinin sirri, dünyanın heç bir yerində rast gəlinməyən mikroiqlimin mövcudluğu və rayonun torpaq
tərkibi ilə əlaqələndirilən "cənnət meyvəsi” təkcə bölgənin deyil, Azərbaycanın
adını dünyaya yayıb.
Şəhərin girişində "Nar bayramına xoş gəlmisiniz!” plakatları ilə
birgə dekorativ nar fiqurları gələnləri qarşılayır. Daha sonra irəliləyib,
yerli sakinlərin "Nar dairəsi” adlandırdığı ərazidən bayramın düzənləndiyi –
insan seli ilə müşayiət olunan Heydər Əliyev prospektinə çatdıq. Gələnlərə,
sakinlərinin öz bağ-bağatlarından, təsərrüfatlarından yığıb gətirdikləri 60-dan
çox nar növləri, nar şirəsi və digər nar məhsulları təqdim olunur.
2006-cı ildən bəri, hər il keçirilən bayram, keçən il hətta Rusiyanın
"TurStat” analitik agentliyinin MDB ölkələri arasında keçirdiyi meyvə və şərab
festivallarının reytinqində siyahıya başçılıq da edib. "Nar bayramı” MDB
ölkələrinin ən reytinqli payız festivalı adlandırılıb. Bu baxımdan bayramın
nüfuzunun bu qədər geniş yayılmasının səbəbini də başa düşmək olur.
XIV "Nar bayramı” da ənənəsinə
uyğun olaraq kifayət qədər sanballı təşkil olunmuşdu. Belə ki, proqrama nar
yarmarkası, Azərbaycan mətbəxinin təamlarının
dequstrasiyası, folklor, rəqs, mahnı qruplarının və idmançıların
çıxışları, müsabiqələr daxil edilmişdi. Bayrama gələnlər əl əməyi ilə
hazırlanan nar şirəsinin, nar şərabının, nardançanın, gilələnmiş narın dadına
baxır, satışa çıxarılan məhsullardan alırdılar.
Hər il olduğu kimi, bayrama qatılan qonaqlar arasında xarici
ölkələrin Azərbaycandakı diplomatik nümayəndələri, Milli Məclisin deputatları,
ətraf rayonların icra başçıları, yerli və xarici iş adamları, şirkətlərin
nümayəndələri görünürdü.
Rusiyanın Azərbaycandakı fövqəladə
və səlahiyyətli səfiri Mixail Boçarnikov da qonaqlar arasında idi.
Həyat yoldaşı ilə bayrama qatılan diplomat "Kaspi”yə açıqlamasında məxsusi olaraq
festivalda iştirak etmək üçün gəldiyini və böyük zövq aldığını söylədi: "Nar
bayramı çox xoşuma gəldi. Burada narın müxtəlif növlərini görmək, dadmaq,
insanların üzündəki sevinci müşahidə etmək çox xoşdur. Hamı bayram
əhval-ruhiyyəsindədir. Biz də zövq aldıq”.
Yerli sakinlərin sevinc dolu simalara hər kəsə sirayət edirdi. Xüsusən, bu sevinci məhsulları üçün daha
geniş alıcı auditoriyası tapan zəhmətkeşlərin üzündə görmək olurdu. Bığır kənd sakini Bəstixanım Məmmədova
"Nar bayramı”nda məhsullarını daha çox
satdığını deyir: "Adi vaxtlarda məhsulumuz əlimizdə qalır. Bizdən ucuz qiymətə
alıb, Bakıya və ya başqa rayonlara aparıb baha satırlar. Ancaq biz bu
məhsulları çox əziyyətlə hazırlayırıq. Bayram günlərində isə məhsullarımızı
normal qiymətə sata bilirik. Bizim dolanışığımız bunlardan çıxır. Keçən il
bayram günlərində məhsulumuzu yaxşı satdıq. Ümid edirəm ki, bu bayramda da belə
olacaq. Bayramlar tez-tez təşkil edilsə, yaxşı olar”.
Bir az irəliləyib əsasına söykənən Kərim Mahmudovla söhbətləşirəm. 75 yaşı var. Dədə-babadan
narçılıqla məşğul olduğunu söyləyir: "Ayrı vaxt məhsulumu bazara çıxarıram. 10
nəfərlik ailəni bu məhsulların satışı ilə dolandırıram. İndi bayram fürsəti
olduğu üçün İcra Hakimiyyəti burada satmağa şərait yaradıb”. Mahmud kişi
növbənöv narları – "Gülöyşə”, "Şirin nar”, "Bığır narı”, "bala Mürsəl”, "Vələs”i göstərərək hərəsinin fərqli
dadlarının olduğundan qürurla danışır: "Ölkəmizin hər yerində nar yetişir. Amma
Göyçay narının fərqi şirəsinin çox olması və şirinliyi ilədir. Bu narın
keyfiyyəti dəyişmir”.
İsmayıllı rayonundan bayrama qatılan Xanzadə Məmmədov hazırladığı sənətkarlıq məhsulları üçün yer
icarələyib: "Həmişə festivallarda mallarımıza müştəri tapırıq. Bu, həm
işlərimizin tanınmasına, yayılmasına, həm də məhsullarımızın satılmasına kömək
edir. Ona görə, bayram keçirilən bütün bölgələrdə iştirak etməyə çalışıram”
Bayramın keçirildiyi Heydər Əliyev prospektini gəzdikcə, çoxlu
turistlərlə qarşılaşırdıq. İrandan, ərəb ölkələrindən, Rusiyadan və Ukraynadan,
Avropadan məxsusi "Nar bayramı"nda iştirak etməyə gələnlər vardı.
Odessalı turist Mixail Borisoviç Makarov bayrama
ailəsi ilə qatılıb: "Bu bayram haqqında çox eşitmişdik, nəhayət iştirak edə
bildik” deyir. "Biz burada milli ənənələri seyr edirik. Bu, çox xoşdur.
Odessaya qayıdanda təkcə bayramın təəssüratlarını deyil, həmçinin dadlı
məhsullarını da aparacağıq”.
Yerli turizm şirkətlərinin təşkil etdiyi tur-aksiyalarla bayrama
gələnlər də çoxdur. Onlar həmçinin şəhərin görməli yerlərinə baş çəkir, həm
də bayrama qatılırlar. Hər il Bakıdan
gəlib bayramda iştirak edən paytaxt sakini Züleyxa
Qafarova "həm nar məhsulları alıram, həm də bayramın əhval-ruhiyyəsini
yaşayıram” deyir: "Artıq 6 ildir ki hər il "Nar bayramı”na gəlirəm. Bu, təkcə
bir rayonun deyil, ölkəmizin bayramıdır. Bayram və festivallar adamın əhvalına
yaxşı təsir edir. Hamı sevinir, bir yerə yığılır. Bunları müşahidə etmək xoşuma
gəlir”.
"Azerfon” şirkəti ("Nar ” ticarət nişanı) də hər il olduğu kimi festivalda aktivliyini
nümayiş etdirir. Hər zaman xalqın
adət-ənənəsinə, zəngin keçmişinə və milli-mədəni irsinə bağlılıq nümayiş
etdirən mobil operator, bayrama töhfəsini bu dəfə də verdi. Mobil operator sosial mediada abunəçiləri
arasında keçirdiyi müsabiqədə qalib
gələnlərin, əməkdaşlarının və media işçilərinin festival məkanına səfərini təşkil etmişdi.
Mobil operator tərəfindən festival çərçivəsində təşkil olunan
kompleks tədbirlər həmişəki kimi geniş ictimai marağa səbəb oldu. Müxtəlif
maraqlı oyunlar, müsabiqələr bayram iştirakçılarını "Nar” çadırının ətrafına
yığdı Müsabiqədə qalib gələnlərə hədiyyələr təqdim olundu.
Prospekt boyu bayrama qatılan
digər şirkətlərin fəallığı da müşahidə olunurdu. Onlar, məhsullarının geniş
auditoriyada nümayişinin fürsəti üçün "Nar bayramı”nın təşkilatçılarına
minnətdarlıqlarını bildirirdilər.
"Libraff” kitab mağazaları
şəbəkəsinin nümayəndəsi Rüfət Nadirli bildirdi ki, "Nar bayramı”
özündə milli adət-ənənəni, folkloru, əyləncəni birləşdirən bayramdır: biz də
insanları maarifləndirmək üçün bayrama öz töhfəmizi verməyi düşündük. Hesab
edirəm ki, bu cür bayramların keçirilməsi həm bölgənin tanıdılması, həm də turizmin
inkişafı baxımından xeyli əhəmiyyətlidir”.
"Mina Şirin” şirkəti ilk dəfədir festivalda iştirak edir. 2010-cu ildən nar məhsullarını istehsal edən
şirkətin nümayəndəsi Fərhad Qaraşov bundan sonra hər il bayrama qatılacaqlarını
deyir: "Bu festival təkcə bizim deyil, bölgədə olan bütün istehsalçıların
məhsullarının nümayişi, ticarət əlaqələri və alıcı tapması üçün meydandır. Biz
də Hacıqabul rayonundan gələrək bu fürsəti dəyərləndirmişik”.
"Nar bayramı” günlərində rayonun bütün sferalarında canlanma özünü
göstərirdi. Xüsusən, turizmin inkişafı, regionların təbliği, mədəni və iqtisadi
potensialının nümayişi və yerli əhalinin məşğuliyyəti baxımından bunu demək
mümkündür. Kafe və restoranlar bütün gücü ilə çalışırdı. Hətta bir neçə gün
əvvəldən sifariş alanlar da vardı. Rayon sakinləri öz təsərrüfatlarının və əl
əməyi olan məhsulları yarmarkaya çıxartmışdılar. Onlar fürsətdən yararlanaraq
həm məhsullarını nümayiş etdirir, həm də dolanışıqlarını təmin edirlər. Ona
görə də, "Nar bayramı”nda ən çox sevinən də elə yerli sakinlər idi: "Təki
həmişə bayram olsun!” deyə təbəssümlə bildirirdilər.
Təranə Məhərrəmova
Göyçay