Avro-2020-nin gətirəcəyi turistlər
Ekspertlər deyirlər ki, təkcə Bakı ilə
kifayətlənməyib, bölgələrimizə də səfərlər təşkil edərək, ölkəmizin turizm
potensialını tanıtmaq turizm şirkətlərinin üzərinə düşəcək
Bir neçə gün bundan əvvəl Avro-2020-də iştirak
edəcək yığmaların hansı şəhərlərdə meydana çıxacağı bəlli oldu. Sevindiricidir
ki, A qrupunda yer alan Türkiyə yığması 2 oyunu Bakıda keçirəcək. Bu da o
deməkdir ki, Bakıya xeyli türkiyəli azarkeş axın edəcək. Artıq qardaş ölkənin
mətbuatında bununla bağlı yazılar dərc edir. Türkiyəli fanatlar Bakını doğma ev
bildikləri üçün böyük məmnuniyyətlə paytaxtımıza gələcəklər. Türkiyə yığması Bakı
Olimpiya Stadionunda iyunun 17-də Uels, iyunun 21-də isə İsveçrə yığmaları ilə
qarşılaşacaq. Buna qədər isə Bakıda daha bir oyun – iyunun 13-də Uels-İsveçrə
qarşılaşması baş tutacaq. Azərbaycan yığması Avro-2020-nin seçmə mərhələsində
Uels yığması ilə bir qrupda yer almışdı. Bakıda keçirilən oyuna Uelsdən xeyli
azarkeş gəlmişdi. Bu fakt onu göstərir ki, Bakıda 2 oyuna çıxacaq Uels
yığmasının fanatları yayda da paytaxtımıza axın edəcəklər. Elə İsveçrə
yığmasının fanatlarından da bunu gözləməyə dəyər. Onu da qeyd edək ki,
Avro-2020-nin 1/4 finalının da bir qarşılaşması Bakıda baş tutacaq. Bu o
deməkdir ki, təxminən 2 həftə ərzində paytaxtımıza 150 minə yaxın turist gələ
bilər. Özü də bu turistlərin hər biri Bakıda ən azı 5 gün qalacaqlar. Məsələn,
Türkiyə yığmasının Bakıdakı oyunları iyunun 17 və 21-də keçiriləcək. Deməli,
türkiyəli fanatlar oyundan bir-iki gün əvvəl paytaxtımıza axın edə bilərlər. Təbii,
ilk qarşılaşmadan sonra onlar Bakını tərk etməyəcəklər, paytaxtımızda
qalacaqlar. Belə olan təqdirdə, həmin turistlərin asudə vaxtları yaranacaq. Bəs
Avro-2020 üçün Bakıya gələcək turistlərin burdan razı getməsi üçün hansı addımlar
atılmalıdır? Turizm şirkətləri onların əyləncəsindən tutmuş, Azərbaycanın
bölgələrinə səfər etmələrinə qədər – bütün istəklərini nəzərə almalıdırlar.
Almalıdırlar deyirik, bəs görək, turizm şirkətləri bu məsuliyyətin ciddiliyini
anlayırlarmı? Bu məsələdə turizm şirkətlərinin, obyektlərinin üzərinə hansı yük
düşür? Məsələ ilə bağlı ekspertlərin mövqeyini öyrəndik.
AzTA –nın icraçı direktoru Əhməd Qurbanovun sözlərinə görə,
ölkəmiz bu mövzuda təcrübəyə malikdir: "Son zamanlar Azərbaycan bir çox beynəlxalq
səviyyəli tədbirlərə ev sahibliyi edib və həmin dövrdə də kifayət qədər turist
ölkəmizə səfər etmişdi. Təcrübəyə əsaslanaraq deyə bilərik ki, biz bundan da
çox turisti qarşılama potensialına malikik. 2020-ci ildə keçiriləcək oyunlara
da sevə-sevə ev sahibliyi edəcəyik. Bundan əvvəlki tədbirlərin təşkilatçılığına
baxsaq, görərik ki, hər şey yüksək səviyyədə idi. Gələn qonaqlar, bütün media
təşkilatçılıqdan razılıq edirdi. Əminəm ki, bu iş növbəti ildə də yüksək
səviyyədə olacaq. Təbii ki, bu, turizm sahəsinin inkişafına təkan verəcək olduqca
önəmli bir amildir. Ölkəmizdə kifayət qədər 3, 4, 5 ulduzlu otellər var.
Həmçinin hostellərin də sayı günü-gündən artır. Bütün bunlar ona işarə edir ki,
növbəti il gələcək qonaqları qarşılamaq üçün tam hazırıq”.
İcraçı
direktor görüləcək işlərdən də danışdı: "İlk növbədə turizm agentliklərinin
üzərinə böyük yük düşür. Çünki gələn turistlərin əksəriyyəti şirkətlər
vasitəsilə gəlir. Yəni onların qarşılanmasında, yerləşdirilməsində əsas rolu
turizm şirkətləri oynayır. Bizim qurum da öz üzərinə düşən vəzifəni yerinə
yetirir. Bu kimi beynəlxalq səviyyəli görüşlərin keçiriləcəyi zaman, şirkətlərlə
görüşüb onlara öz tövsiyələrimizi veririk. Turistin qalacağı yerin, gəzəcəyi
məkanın, ona bələdçilik edəcək şəxsin seçilməsi əsas məsələlərdən biridir.
Xüsusilə də bələdçilər çox önəmlidir. Çünki ölkəmiz haqqında əsas informasiyanı
turistə onlar verir. Bundan başqa turistin gördüyü ilk insan da bələdçilər
olur. Bir bələdçi turistdə bütöv ölkə haqqında həm müsbət, həm mənfi rəy yarada
bilər. Ona görə, çalışmalıyıq ki, bu rəy müsbət olsun. Yəni ilk dəfə oyunları
izləmək üçün gələn turist, növbəti dəfə bir də gəlsin”.
Ə.
Qurbanov qeyd etdi ki, bu kimi oyunların keçirilməsi ölkəmizin turizm
potensialını artırır: "Təcrübə göstərir ki, bir günlük oyuna baxmağa gələn
turist çox zaman qalmır, oyun bitdikdən sonra ölkəsinə geri dönür. Amma bu dəfə
bir neçə oyun keçiriləcək və aralarında fasilələr olacaq. Ona görə, turizm
şirkətləri bunu nəzərə alaraq tur paketlər hazırlamalıdırlar. Sadəcə Bakı ilə
kifayətlənməyib, bölgələrimizə də səfərlər təşkil edərək, ölkəmizin turizm
potensialını tanıtmalıdırlar. Onsuz da, ölkəmiz elə də böyük deyil. Hansısa
regiona səfər maksimum 4-5 saat çəkir. Əslində bu, bizim üçün çox gözəl
fürsətdir. Gələn turist canlı reklamdır. O, razı qalaraq getsə, növbəti dəfə
həm özü gələcək, həm də bir dostuna da ölkəmizə səyahət etməyi məsləhət
görəcək. Bu da ölkəyə səfər edən turistlərin sayını artırmış olur”.
Turizm üzrə ekspert Ceyhun Aşurov bildirdi
ki, bu tip oyunların Azərbaycanda keçirilməsi ölkəmizin imici və tanıtımı
baxımından olduqca vacibdir. Gələn turistlər təkcə futbolu izləməyə yox,
həmçinin ölkəmizlə də tanış olmaq üçün gəlir. Bakıdakı oyunlar təxminən 2 həftə
ərzində keçiriləcəksə də, konkret günlər təyin olunub. Həmin oyunlar arasında
bir neçə gün boşluqlar olacaq. Bu aralıqda, gələn qonaqların kifayət qədər
vaxtı olacaq ki, ölkəmizi gəzsin, görməli yerlərə səfər etsin. Sadəcə Bakı ilə
kifayətlənməyib regionlara da baş çəkmək imkanları olacaq. Hazırda ölkəmizdə
700 otel var. Təxminən 25 minə yaxın nömrə, 45 minə yaxın yataq yeri var. Futbol
kifayət qədər geniş azarkeş kütləsi olan oyunlardan biridir və ciddi sayda
turist axını olacaq. Düşünürəm ki, biz gələn qonaqları layiqincə qarşılamaq
potensialına malikik. Bu amil, ölkəmizin iqtisadi baxımdan da inkişafını təmin
edəcək. Oyunların həm yerli, həm də xarici mətbuatda işıqlandırılması da
ölkəmizin tanıdılmasına müsbət təsir edəcək. Hazırda otellərin standartlara
uyğunlaşdırılması, turizm sahəsində xidmət səviyyəsinin yüksəldilməsi
istiqamətində ciddi işlər görülür”.
Avro-2020 ilə əlaqədar ölkəmizə turist axınının müşayiət olunacağını
deyən ekspert bildirdi ki, hava limanı, ictimai nəqliyyat, turizm infrastrukturlarıgücləndirilmiş
iş rejimində işləməlidir: "Gələnlərin sayında ciddi şəkildə artım
olacağından, otellərdə sıxlıq müşayiət olacaq. Ölkəyə indiyə qədər Azərbaycanda
olmayan turist kütləsi gələcək. Hətta, evlərin kirayəsində artım qeydə alına
bilər. Turistlərin gəlişi ölkəmizə valyuta axınına səbəb olur. Gələnlər sadəcə,
oyuna baxıb qayıtmır, bir neçə gün öncədən gəlir və oyundan sonra da bir neçə
günqalacaqlar. Təbii ki, onların oyundan başqa, əlavə xərcləri də olacaq.
Turistlər müxtəlif turizm məhsullarımızdan istifadə edəcəklər. Hesab edirəm ki,
bu cür idman yarışlarının faydası çoxdur”.
Günel Azadə