Anam istəməsə də mən aktrisa oldum
Müsahibimiz yaratdığı obrazlarla tamaşaçıların
rəğbətini qazanan Xalq artisti Firəngiz Mütəllimovadır.
Söhbətləşdi: İntizar İsmayıl
–
Yaradıcılıq həyatınızın ilk pillələrindən danışmağınızı istərdik...
– İndiki Azərbaycan Dövlət
Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinə qəbul olunduğumu eşidəndə sevincimdən
ağladım, baxdım ki, anam da ağlayır, amma sonralar öyrənəcəkdim ki, anamın
gözündən axan sevinc yaşları yox, kədər yaşları imiş. Məni sevindirən xəbər
anamı çox üzmüşdü. Çünki, onun arzusu məni ağ xalatda görmək idi, ya həkim, ya
da tibb bacısı olmağımı istəyirdi. Ancaq atama bu istəyimi bildirəndə etiraz
etmədi, məni Bakıya, qəbul imtahanlarına gətirdi. Ancaq həmin universitetə
qəbul olunmağım valideynlərim üçün gözlənilməz oldu. Çünki, mən çox utancaq
idim, evdən bayıra çıxmırdım, evdəkilər məni nəsə almaq üçün dükanına
göndərəndə getmirdim ki, birdən müəllimlərim məni görər. Düşünürdülər ki, belə
utancaq qızdan aktrisa olmaz. Həyat belə gətirdi ki, anam istəməsə də mən
aktrisa oldum. Bir dəfə anam oynadığım tamaşaya gəlmişdi. Tamaşada rəhmətlik
Məlik Dadaşov atam rolunda oynayırdı. Anam, qucağında da balaca bacım tamaşaya
baxırdılar. Tamaşanın bir səhnəsində mən Məlik Dadaşovun "belinə çıxırdım”.
Yuxarıdan bir anlıq gözüm anama sataşdı, gördüm anam bacımın arxasında
gizlənib, mənim səhnədəki hərəkətimdən qorxub, baxa bilmirdi. Amma sonralar
ailəmiz getdikcə mənim artistliyimə vərdiş edəcəkdi. Allaha şükür olsun ki,
sənətə elə başladım və elə bir yolu seçdim ki, uğurlar bir-birinin arxasınca
gəldi, ailəmə baş ucalığı gətirdim. Ona görə ailəm zaman keçdikcə aktrisa
olmağımı qəbul etdi.–
"Səni axtarıram” tamaşası ilə bir günün içində məşhur oldunuz. Bu məşhurluq
sizə qəribə gəlmədimi? Bu tamaşaya təklif alanda, məşqlərə, çəkilişlərə gedəndə
belə bir şöhrəti əldə edəcəyinizə inanırdınızmı?
– Rəhmətlik rejissor Tariyel
Vəliyev məni bu rola seçəndə, Yaşar Nuri etiraz edib deyib ki, o qız çox
gəncdir, təcrübəsizdir. Tariyel müəllim də deyib ki, bu qız gənc olsa da,
gülüşündə bir qəribəlik var, o gülüş Elçini qıcıqlandıracaq. Bizə də belə bir
aktrisa lazımdır. Qoy məşq edək, bədii şura baxsın, görək nə deyəcək. Məni də
sıxan sınaq söhbəti idi. Amma tamaşanın birinci hissəsinin sınaq çəkilişinə başladığımız
ilk səhnəmizdə Yaşarla dialoqumuz heç 2-3 dəqiqə çəkmədi ki, birdən əsərin
müəllifi rəhmətlik Aslan Qəhrəmanov əlini stola vurub ayağa qalxıb dedi: "Bu
qızı hardan tapmısınız? Bu elə mən yazdığım Gülnardır ki?!”. Ondan sonra ürəyim
çox rahatlaşdı. Heç bir bədii şura axıra qədər bizə baxmadı və biz çəkilişlərə
başladıq. Onda mən fikirləşdim ki, bu tamaşa mənə uğur gətirəcək, Ancaq bir
gecədə bu qədər məşhurlaşacağım heç ağlıma da gəlməzdi. Yadımdadır, tamaşanın
ertəsi günü teatra işə gəlmişdim, rəhmətlik Nəcibə Məlikova deyib ki, o
yanağında xalı olan qızı görmək istəyirəm, televizorda görmüşəm, amma teatrda
yox. Məni görən kimi dedi: ”Sən necə gözəlsən, necə qəşəngsən”. –
"Gülnar” rolu mənə şöhrət gətirdi, ancaq xoşbəxtliyimi əlimdən aldı, deyirsiniz.
– O vaxt mobil telefonlar yox
idi. Mənə çoxlu sayda məktublar, hədiyyələr, təkliflər gəlirdi. Teatrın arxa
qapısından çıxmağa qorxurdum. Orada insanlar, xüsusilə də oğlanlar yığışıb məni
gözləyirdilər. Mənə elə gəlirdi ki, onlar məni yox, Gülnarı sevir. Mən onları
yaxınıma buraxa bilmirdim, düşünürdüm ki, ailəm bundan xəbər tutar, adıma söz
çıxar. İçimə qorxu hissi girirdi və bu hiss istər-istəməz məni insanlardan
uzaqlaşdırırdı. İnanmırdım, inamımı itirmişdim. Bəlkə də, o gənclərdən biri
məni həqiqətən sevirdi, mən ailə qura bilərdim. Qəribədir, elə bilirdim ki,
hamı Gülnarı sevir. –
"Səni axtarıram” tamaşasından sonra qapımıza elçilər gəlirdi. Neçə-neçə gənc
mənə könlünü bağlayıbmış. Ailə qurmaq fikrim yox idi. Ona görə də elçilər
peşman qayıtmalı olurdu. Bəlkə də onların ahı tutdu məni. Ailə məsələsində
bəxtim gətirmədi”, deyirsiniz...
– Bəli, elçilərim çox olub. Biri
var idi, adını demək istəmirəm, çünki indi o adam evlidir. Bizə elçi gəlmişdi,
hətta anamı çağırıb ona yalvarmışdı ki, anam məni razı salsın. Anam birdəfəlik "yox”
cavabı verib deyəndə ki, qızım səni istəmir, oğlanın o anda dodağı uçuqlamışdı.
Anam mənə dedi ki, bu insanların ahı tutacaq səni. Buna baxmayaraq, gələn
elçilərə "yox” cavabı verirdim. –
Yaşar Nuri Türkiyədə xəstəxanada yatarkən həyat yoldaşı Rəhimə xanım oradakı
tibb bacılarına sizin şəklinizi göstərərək deyib ki, Yaşar bu qadını sevir,
amma qarşılıqsız. Sizcə, o, niyə belə deyib? Axı siz hər zaman deyirsiniz ki,
Yaşar Nuri ilə dost olmusunuz.
– Mən xəstəxanaya, Yaşarın yanına
gedəndə gördüm ki, tibb bacıları mənə baxıb gülürlər. Mən də Yaşardan soruşdum
ki, bu nə məsələdir? O da əhvalatı mənə danışdı. Mən də tibb bacılarını çağırıb
dedim: Baxın, bu qadın bu kişini dəlicəsinə sevir. Azərbaycandan Türkiyəyə də
ona görə gəlib. Tibb bacılarının hamısı əl çaldı. Yaşar dedi ki, Rəhimə zarafat
edib. Yaşar özü də zarafatı çox sevirdi. Doğrudur, evdə, ailədə bir də görürdün
ki, elə ciddi olurdu ki, heç onunla danışmaq olmurdu. Ancaq məni görəndə o,
həmişə məsum uşaq kimi olurdu. Hətta mən onu Türkiyədə ilk dəfə ziyarət edəndə
Rəhimə dedi ki, Yaşar səhərə kimi yatmayıb, narahat olub ki, birdən təyyarədə
nəsə baş verər, görəsən, neçədə gələcək, yolunu səbirsizliklə gözləyirdi. –
Yüzlərlə insanın sevgisini qazanan, onların qəlbini fəth edən Fi-rəngiz
Mütəllimovanın sevdiyi insan kimdir?
– Əlbəttə
ki, ailəm. Hər axşam duamı edəndə deyirəm ki, Allahım, sənə min şükür ki, məni
belə bir ailədə dünyaya gətirmisən. Mələk kimi bir ananın, təmiz qəlbli bir
atanın övladıyam. Allah onlara rəhmət eləsin. Hər zaman şükür edirəm ki, heç
bir pulla alına bilməyəcək bir sərvət vermisən mənə – tamaşaçı məhəbbəti. Hər
şeyi almaq mümkündür, onu isə almaq mümkün deyil. –
Uzun illərdir müxtəlif xarakterli, müxtəlif taleli obrazlara həyat verirsiniz.
İndiyə qədər özünüzü, yəni Firəngiz Mütəllimovanı canlandırmaq mümkün olub?
– Xeyr. Bu ancaq yaradıcılıq
gecəmdə olub. Rejissor Bəhram Osmanov benefisimi – yaradıcılığımın 25 illiyini
keçirmişdi. Orada özüm olmuşam. Amma heç bir tamaşada özüm olmamışam, özümü
oynamamışam. Hər zaman deyirəm, bir qaçqın anasını oynamaq istərdim. Bu rolu
oynamağı çox arzulayıram. –
Hazırda teatrda hansı tamaşa üzərində çalışırsınız?
–Teatrda İlyas Əfəndiyevin "Qarabağnamə”
tamaşasında oynayıram. Bilirsiniz ki, teatr mövsümü bu tamaşa ilə açılır,
onunla da bağlanılır. Bu tamaşa özəl günlərdə, Soyqırımı günündə də oynanılır,
çağırış tipli bir tamaşadır. Bundan başqa Cəfər Cabbarlının "Almaz” tamaşasında
Fatmanisə obrazını canlandırıram. Bu, mənim üçün maraqlı obrazdır, aləmi
bir-birinə qatan bir obrazdır. Hələ belə bir rolum olmamışdı. Əməliyyatdan
sonra sağ tərəfimdə zəiflik vardı, əlimi qaldıra bilirdim, amma heç nə yaza
bilmirdim. Ayağım çox zəif idi, barmaqlarımı hiss eləmirdim, yavaş-yavaş onları
tərpətməyə başladım. Buna baxmayaraq, hamı deyir ki, səhnəyə çıxanda sanki hər
şeyi unudursan, atılıb-düşürsən. Deyirəm, səhnədə hər şeyi unuduram, bu, beynimlə bağlıdır.
Yəni, səhnə aktyoru, aktrisanı yaşadan yeganə məkandır.Söhbətləşdi: İntizar İsmayıl