AZE | RUS | ENG |

Yuxuya getməyə kömək edən qidalar

Yuxuya getməyə kömək edən qidalar
Diyetoloqlar müəyyən saatlardan sonra yemək vərdişini aradan qaldırmağı məsləhət görürlər, çünki yatmazdan qabaq qida qəbulu müəyyən narahatlığa səbəb olur.

AZƏRTAC tibbi saytlara istinadla xəbər verir ki, bəzi qidaların gecə yeyilməsi orqanizmin daha rahat yuxuya getməsini təmin edir. Həmin siyahıya pomidor, zeytun yağı, badam, düyü, kahı, albalı şirəsi, çobanyastığı çayı və bal daxildir.

Çobanyastığı çayının tərkibindəki qliserin maddəsi sinirləri və əzələləri sakitləşdirərək yuxu gətirir. Tərkibində çoxlu antioksidant olan pomidor bədəndə maye yığılması və iltihablaşmanın qarşısını alır, orqanizmdə melatonin sintezini sürətləndirdiyinə görə 1 stəkan albalı şirəsi içmək daha tez yuxuya getməyə kömək edir.





Paylaş:

Facebook-da

Xəbər lenti

Valyuta məzənnəsi

Tipi Ədə. Adı AZN
USD 1 1 ABŞ dolları 1.7
EUR 1 1 Avro 1.9066
GEL 1 1 Gürcüstan larisi 0.5954
GBP 1 1 İngiltərə funt sterlinqi 2.1114
IRR 100 100 İran rialı 0.004
SEK 1 1 İsveç kronu 0.181
CHF 1 1 İsveçrə frankı 1.7218
KWD 1 1 Küveyt dinarı 5.5896
TRY 1 1 Türkiyə lirəsi 0.2976