“Yuxulu”ya ona görə şans verirlər ki...
Dəbi, gözəlliyi sevir. "Mən daha yaxşısını edə bilərəm”
deyib və yola çıxıb. Bu yolda qarşılaşacağı çətinliklər də onu qorxutmayıb.
Çünki düşünür ki, sevgiylə görülən heç bir işdə qorxu, risk, mənfilik yoxdur. Müsahibimiz Azərbaycanda
ilk pijama brendi olan "Yuxulu”nun yaradıcısı Nigar Xəlilovadır. Bakı Dövlət
Universitetinin Filologiya fakültəsini bitirib. İxtisasca filoloq olsa da, dəb,
dizayn sevgisi onu ixtisasından uzaqlaşdırıb. Həm uşaq jurnalında, həm də
Kosmopolitanda çalışıb: "Dəb hər zaman mənim üçün maraqlı sahə olub. Dəbi, gözəlliyi
sevdiyimə görə özümü bu sahədə tapdım. Brendlərlə işlədikdə, öz brendimi
yaratmaq sadəcə arzu idi. Jurnalda dəb redaktoru olduqdan sonra arzum daha çox
baş qaldırdı və həyata keçirmək qərarına gəldim. Hazırda həm hobbimi, həm də
qazanc mənbəyimi birləşdirmişəm”.
- Nigar xanım, arzunuzun reallaşdığını deyirsiniz.
Bu necə baş verdi və "Yuxulu” brendi necə yarandı?
- Düşünürəm ki, bir
iş görmək üçün o sahədə özünüzdən yaxşı olanlar deyil, zəif olanlar daha çox
stimul verir. Çünki o zaman "mən ondan daha yaxşısını edə bilərəm” deyə bilərsən.
Amma biz özümüzü güclü adamla müqayisə etdikdə, ilk baxışdan müəyyən fərqlər
hiss edirik və o bizi qorxudur, addım atmaqdan çəkinirik. "Yuxulu”nun da
yaranması belə oldu. Bundan əvvəl də geyim brendi yaratmaq istəyirdim. Amma necə
geyim olduğuna qərar verə bilmirdim. Necə brend yaradacağımı düşündüyüm anda
aldığım keyfiyyətsiz pijama məni daha da qanadlandırdı ki, sən bundan yaxşısını
edə bilərsən. Mənə elə gəlir ki, alındı. Hazırda müştəri kütləmiz az deyil və hər
zaman bizdən məmnun qalır.
- Alıcıların əksəriyyəti xarici brendlərə üstünlük
verirlər. Belə bir zamanda yerli məhsulla bazara çıxmaq sizi qorxutmadı ki?
- Biz bunu dana bilmərik
ki, insanlarımız pafosu sevir. Düzdür, xarici brendləri daha çox sevirik və
insanlar yerli brendlərə şans verməkdən çəkinirlər. Çünki düşünürlər ki, yerli
brend əgər geyimdirsə, ziyafətə geyinərlər əyinlərində yaxşı görünməz. Yerli
brendi geyinib məclisə getməyə risk etmirik. Amma bu pijamadırsa, o pafos artıq
kənarda qalır. İlk dəfə "Yuxulu”ya ona görə şans verirlər ki, onsuz da onu evdə
geyinəcəklər. İkinci dəfə artıq bu şans yox, istək olur. Şans verdikdən sonra keyfiyyəti görürlər və
davamı gəlir. Pijama brendi olması insanlar tərəfindən qəbul edilməyimizi daha
da asanlaşdırdı.
- Bəs brendinizin keyfiyyətinə inandırmaq üçün
hansı işlər görürsünüz?
- Bizim
vəzifəmiz keyfiyyətli məhsul hazırlamaqdır. Artıq inanıb-inanmayacaqları, şans
verib-verməyəcəkləri o insanların özündən asılıdır. "Yuxulu”nun uğurlu
olmasının səbəbi düzgün zamanlamadır. Çünki bütün dünyada hazırda böhran var.
Tanınan brendlər qiymətlərini saxlamaq üçün məhsullarının keyfiyyətini aşağı
salırlar. Qiymət ucuzdursa, məhsul keyfiyyətsizdir. Bizim də uğur
qazanmağımızın səbəbi odur ki, biz pijamadan daha az qazanc əldə etməyi gözə
alırıq, amma onu digər brendlərdən daha keyfiyyətli edirik. İnandırmaq üçün
başqa nə edə bilərik ki? Sadəcə, məhsula toxunmaqla anlaya bilərlər. Bizdə
sifariş gecikə də bilər, hətta ləğv edə də bilərik, amma gözümüz görə-görə müştəriyə
keyfiyyətsiz məhsul verə bilmərik. Bizim üçün ən önəmli məfhum keyfiyyətdir. Əhali
iki yerə bölünür: yerli brendləri sevməyən və yerli brendlərə şans verən
insanlar. Bütün yerli brendlər o şans verən insanların hesabına var olur və
qalxır. Biz, bizə şans verən insanları yanılda bilmərik. İndi Azərbaycan
bazarında müştərilər bizə inanmağa başlayır. Əgər biz o inamı sarsıtsaq, söhbət təkcə "Yuxulu”dan
getmir, başqa bir çox yerli brendin də reputasiyasını pozarıq. Bu baxımdan, üzərimizdə
məsuliyyət var. "Yuxulu” yerli brendi insanlara sevdirməyə başladı və mən çox
sevinirəm ki, digər brendlərə də şans verməyə başlayırlar. Bütün yerli brendlər
keyfiyyətli məhsul istehsal etsə, müştərinin də inamı artar və yerli brend xofu
aradan qalxar.
- Brendin adı maraqlıdır. Hətta sosial şəbəkələrdə
artıq "mən də "Yuxulu” oldum” sloqanı mövcuddur. Bu adı necə seçmisiniz?
- Pijama
brendini yaratmağa qərar verəndə beynimdə "yuxu” fikri fırlanırdı. Sonra düşündüm ki, əynində pijama olan
insanın əhvalı necə olar: yuxulu. Və "Yuxulu” meydana gəldi. Mən "Yuxulu”nu tək
yaratdım, amma hazırda komandamız formalaşıb. Komandamız xanım dərzilər, sifarişləri götürən xanımlar, onlara nəzarət
edən xanım və kuryer xanımlardan ibarətdir.
- Demək olar ki, kişi işçiniz yoxdur.
- Bəli. Mənə elə gəlir
ki, xanımlar işində daha məsuliyyətlidir. Xüsusilə dəb mövzusunda onlar kişilərlə
müqayisədə yaradıcı və kreativdirlər. Qadınlarla sıfırdan iş qurmaq zövqlüdür.
Çünki xanımların təbiətində refleks olaraq quruculuq var. Atalarımız da qeyd
edib ki, yuvanı qurmaq xanımın işidir. Xanımlarla ilklərə imza atmaq və təzə
bir brend yaratmaq daha asandır.
- "Yuxulu” da qiymətlər necədir?
- Qiymətlər 45
manatdan başlayır, 105 manata qədər davam edir. İstifadə olunan materiala görə
qiymət artır. Pambıq, vilur, ipək parçalardan istifadə edirik. Təbii ki, ipək
bütün dünyada olduğu kimi bizdə də bahadır. Hər zövqə və qiymətə uyğun məhsullar
hazırlamağa çalışırıq. Çalışırıq elə məhsullar olsun ki, şan-şöhrəti sevən qayınana
da alıb xonçasına qoysun, tələbə xanım da öz rəfiqəsinə ala bilsin. Ona görə də
hər qiymətə məhsullar olur.
- Biznes riskdir. Arzunuzun sizə zərər gətirəcəyini
düşündünüzmü?
- Mən biznesin risk
olduğunu düşünmürəm. Məncə sevgiylə yaradılan heç nə risk deyil. Biz təbii ki,
pul itirə bilərik. Orta statistik Azərbaycan ailəsi il ərzində toylara o qədər
pul salır ki, o pullara biz neçə-neçə kiçik biznes yarada bilərik. Bir çox
insanlar pul itirməkdən çox öz reputasiyalarına görə qorxurlar ki, yaradaram
alınmaz, biabır olaram. Niyə biabır oluruq ki... A planı alınmırsa, B planı
var. Qorxaqlar üçün hər şey riskdir. Amma cəsurlar belə deyil.
- Biznesə neçə manatla başladınız?
- 2500
manatla başladım. Yeni başlayanlara məsləhətim odur ki, ilk dəfə yer tutmağa
qaçmasınlar. Əvvəlcə məhsul yaratmaq lazımdır. Parçalar aldım, sifariş etdim. Əsas
yatırımı keyfiyyətli məhsullara yönəltməliyik. Birinci mərhələdə kolleksiyanı
hazırladım. İkinci mərhələdə etiketlər, paketlər bağlama sifariş etdim. 3 ay
onlayn şəkildə fəaliyyət göstərdim. Dükanı 3 ay sonra tutdum.
- Öz işini
qurmaq istəyən xanımlara məsləhətiniz nədir?
- İlk olaraq xanım
sözünü yaddan çıxarsınlar. Çünki kişilərdən də çox işləmək lazımdır. Emosional
olaraq güclü olsunlar. Alınmayanda tez ruhdan düşməsinlər. Ən əsası
qorxmasınlar. Öz qorxularının sonuna qədər getsinlər. Qorxularının üstünə gedəndə
başa düşəcəklər ki, qorxmalı heç nə yoxdur. Bir də müəyyən qədər anlayışları
olduğu sahəyə yatırım qoysunlar. Gözəllik sahəsindən başı çıxmayan insan gözəllik
salonu açarsa, uğurlu iş ortaya qoya bilməz.
Aygün ƏZİZ