“Yeni kadrların hər biri öz sahəsinin peşəkarıdır”
Aprelin 21-də Milli
Məclisdə baş nazir postuna namizədlik məsələsinə baxılıb. Bu vəzifəyə dövlət başçısı
İlham Əliyev tərəfindən Prezidentin xarici siyasət məsələləri üzrə
köməkçisi-şöbə müdiriNovruz Məmmədovun namizədliyi irəli sürülüb.
Deputatlar onun namizədliyini yekdilliklə dəstəkləyiblər. Elə həmin gün dövlət
başçısı N.Məmmədovun baş nazir təyin edilməsi haqqında sərəncam imzalayıb.
Bununla yanaşı, Nazirlər Kabinetinin yeni tərkibi haqqında da sərəncam imzalanıb.
Həmin sərəncamla hökumətin yeni tərkibində baş nazirin müavinləri postuna,
eləcə də bəzi nazirliklərə yeni təyinatlar olub. Dövlət başçısının dünən
imzaladığı daha bir sərəncamla Nazirlər Kabinetinin yeni tərkibinə əlavələr
edilib, bəzi dövlət qurumlarına yeni təyinatlar olub. N.Məmmədovun baş nazir
təyin edilməsi, nazirlik və komitələrdə rəhbər vəzifələrə gənclərin
gətirilməsi, gələcəyə verilən mesajlar və digər məsələlərlə bağlı "Kaspi”nin
suallarını millət vəkili, politoloq
Hikmət Babaoğlu cavablandırır.
-
Hikmət müəllim, Milli Məclisin iclasında Azərbaycanın yeni baş naziri
təsdiqləndi. Ardınca Prezident İlham Əliyev yeni hökumətin təsdiq edilməsi və
ona əlavələr olunması haqqında sərəncamlar imzaladı. Bu hadisələri necə
dəyərləndirirsiniz?
- Nazirlər Kabinetinin yeni
tərkibinin müəyyən edilməsi 2015-ci ildən həyata keçirilən institusional
idarəetmədə islahatların davamı kimi dəyərləndirilməlidir. Xatırladım ki, hələ
prezident seçkilərindən əvvəl Azərbaycan dövlət başçısı 2017-ci ili dərin
islahatlar ili kimi xarakterizə etmişdi. Əlbəttə ki, bu kontekstdə görülən
işlər islahatların ardıcıl, sistemli olaraq seçki ilində, eləcə də gələcəkdə
davam etdirilməsini şərtləndirirdi. Ona görə də həm yeni baş nazirin təyin
olunması, həm də Nazirlər Kabineti üzvlərinin yenilənməsi məhz bu islahatlar
prosesi çərçivəsində baş verdi. Azərbaycan prezidentinin qəbul etdiyi bu kimi
qərarların əsasında müasir iqtisadi mərhələyə keçən ölkəmizin iqtisadiyyatını
yeni beynəlxalq şərtlər çərçivəsində daha da inkişaf etdirmək dayanır. Yəni,
iqtisadiyyatın inteqrasiyasını təşkil etmək, ölkə daxilində islahatları daha
sürətlə həyata keçirmək, yeni istiqamətlər müəyyənləşdirmək başlıca məqsəddir.
Düşünürəm ki, yeni komanda qarşıya qoyulan vəzifələrin öhdəsindən layiqincə
gələcəkdir. Baş nazirin şəxsi keyfiyyətlərinə gəlincə, Novruz Məmmədov kifayət
qədər təcrübəli, nümunəvi sayılacaq dövlət məmurudur. O, hər bir Azərbaycan
vətəndaşının, - "Bizlərdən biri” – deyimi ilə xarakterizə edəcəyi keyfiyyətlərə
sahibdir. Fikrimcə, Novruz Məmmədovun uzun illər Azərbaycan dövlətçiliyində,
idarəetmədə əldə etdiyi təcrübə ölkəmizdə Nazirlər Kabinetinin çevik, effektiv
fəaliyyətinin təmin edilməsində vacib rol oynayacaq.
-
Nazirlər Kabinetinin yeni tərkibində gənc kadrlar da yer aldı. Bu dəyişikliklə
bağlı mövqeyinizi də bilmək maraqlı
olardı.
- Azərbaycanda siyasi,
iqtisadi proseslər, hətta islahatlar prosesinin özü belə, təkamül məntiqinə
əsaslanır. Bu proseslər ardıcıl xarakter daşıyır. Bəzən cəmiyyətdə belə bir
təsəvvür yaranır ki, kadrlarla bağlı islahatlar kifayət qədər sürətli deyil.
Amma bu, belə deyil. Diqqətlə analiz edəndə görünür ki, Azərbaycanda kadr sahəsində
ciddi islahatlar aparılır, kabinet üzvləri zamanla gəncləşir. Bu proses Azərbaycan
Prezidenti tərəfindən ardıcıl olaraq həyata keçirilir. Yeni təyinatlarla
əlaqədar onu demək mümkündür ki, həmin şəxslər ilkin vəzifələrində məmur kimi
konkret sahə üzrə tapşırıqları və vəzifələri kifayət qədər yüksək səviyyədə
yerinə yetirib, etimadı doğruldublar. İdarəetmədə kifayət qədər təcrübə
qazanmış, müasir, modern idarəetmə fəlsəfəsini qazanmış bu şəxslərə daha böyük
etimad göstərilib. Prezidentin belə kadr siyasəti xalqın gözləntiləri ilə
uzlaşır. Yeni təyin olunan kadrlar haqqında ayrı-ayrılıqda danışmağa ehtiyac
yoxdur. Bir qədər əvvəl vurğuladığım kimi, onların hər biri öz sahəsinin
peşəkarıdır.
-
Hökumətin tərkibindəki dəyişikliklər gələcəklə bağlı hansı mesajlar verir?
- Yeni təyinatların
cəmiyyətə verdiyi mesajlar ondan ibarətdir ki, get-gedə idarəetmədə keyfiyyət
dəyişikliklərinin şahidi olacağıq.
-
Yenilənmiş hökumətin qarşısında dayanan əsas hədəflər nədən ibarətdir?
- Prezident İlham Əliyev
Milli Məclisdəki andiçmə mərasimində açıq və konkret şəkildə ifadə etdi ki,
islahatlar bundan sonra da davam edəcəkdir. Fikrimcə, qarşıda duran hədəflərin
nələrdən ibarət olacağına da bu kontekstdən yanaşmaq gərəkdir. Regionda və
dünyada qlobal iqtisadi-siyasi proseslər baş verməkdədir. Mən deyərdim ki, bu
proseslər çox sürətlə baş verir, davam edir. Bəlli məsələlərdə iqtisadi
proseslər siyasi münasibətləri diktə edir. Bəzi hallarda isə siyasi məsələlər
iqtisadi münasibətlər üçün perspektivlər yaradır. Beynəlxalq münasibətlərin
yeni keyfiyyəti daha çevik siyasət və islahatlar tələb edir. Bunların hamısının
son məqsədi Azərbaycanın milli-dövlətçilik maraqlarının müdafiə olunmasıdır.
Ona görə də islahatların bu şəkildə davam etməsi hazırkı çevik iqtisadi-siyasi
münasibətlər sistemində Azərbaycanın yerini və rolunu daha da artıracaq. Bu
islahatlar indiyə qədər əldə edilmiş nailiyyətlərin davam etməsi şərti kimi
çıxış edəcəkdir. Azərbaycan çox ciddi iqtisadi uğurlar əldə edib. Ölkəmizin
bilavasitə təşəbbüsü və iştirakı ilə çox böyük meqa layihələr həyata vəsiqə
alıb. Bu layihələr indi elə mərhələdədir ki, bundan sonra Azərbaycanın
iqtisadiyyatı, dövlət büdcəsi maliyyə dvidentləri qazanacaq, əhali üçün yeni iş
yerləri açılacaq, vətəndaşların sosial rifahı daha da yaxşılaşacaq. Hesab
edirəm ki, böyüyən Azərbaycan iqtisadiyyatının idarə edilməsi və daha yeni
perspektivlərin yaradılması üçün yeni komandaya, yeni kadrlara ehtiyac var idi.
Azərbaycan Prezidenti də bu zərurəti nəzərə alaraq belə qərarlar qəbul etdi.
-
Hökumətin tərkibi ilə yanaşı, strukturunda da bəzi dəyişikliklər həyata
keçirildi. Bununla əlaqədar nə deyə bilərsiniz? Sizcə struktur dəyişikliklər
hansı zərurətdən irəli gəlib?
- Dövlət idarəetməsində
mərkəzi icra strukturları kimi nazirliklər, komitələr ənənəvi və klassik
formalardır. Hazırkı mərhələdə isə, bundan öncə söylədiyim kimi, daha çevik və
effektiv idarəetmənin təşkili vacibdir. Buna görə də dövlət agentlikləri,
departamentlər və bu kimi digər mobil, çevik idarəetmə institutları
formalaşdırılır. Azərbaycan da yeni yaranmış şərtlərdə idarəetmənin müasir
metodlarını tətbiq etməklə effektiv idarəetməyə nail olacaqdır. Fikrimcə, bütün
bunlar dəqiqliklə düşünülmüş, məqsədyönlü, zamanında verilmiş doğru
qərarlardır. Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin dəfələrlə qeyd etdiyi kimi, idarəetmədə
institusional islahatlar bundan sonra da davam etdiriləcəkdir.
Rufik
İSMAYILOV