“Vətənə layiq övladlar yetişdiririk” - Bir məktəbin tarixi
Şuşa şəhər 1 nömrəli tam orta məktəbin "Gənclərin hərbi çağırışadək hazırlığı” üzrə müəllimi Kənan Əbdüləzimov da çalışdığı məktəbin məzunudur. Şəhər erməni qəsbkarları tərəfindən işğal olunandan sonra o, həmyerliləri kimi Bakıya pənah gətirib. Burada Qafqaz Universitetinin "Hüquq” fakültəsinə daxil olub. Universiteti əla qiymətlərlə bitirib, daha sonra hərbi xidmətə yollanıb.
Hərbi xidməti başa vurduqdan sonra bir müddət hüquq-mühafizə orqanlarında çalışıb. Torpaqlarımız işğal olunduğu gündən vətəni sevən şagirdlər, hərbçilər, qəhrəmanlar yetişdirmək üçün hərbi müəllimi olmağa qərar verib. 8 ilə yaxındır ki, Şuşa məktəbində hərbi rəhbər vəzifəsində çalışır: "Biz hərbi dərslərdə uşaqların psixologiyasında vətənə sevgi aşılamağa çalışırıq. Düzdür, əyani vəsaitlərimiz yoxdur. Ona görə də praktik olmasa da, çalışırıq ki, nəzəri şəkildə bunları uşaqlara aşılayaq, ən azı, şagirdlərin silahlar barədə anlayışları olsun. Sabah hərbi xidmətdə düşmənlə üz-üzə olarkən onlara necə zərbə endirrmək lazım olduğunu əyani şəkildə şagirdlərə göstərməyə çalışırıq. Sözsüz ki, oğlan uşaqları bütün bunları daha peşəkar səviyyədə öyrənəcəklər. Bizim də borcumuz odur ki, şagirdlərimiz işğal olunmuş torpaqlarımızı, ölkəmizin sərhədlərini dəqiq tanısınlar, düşmənlərinin kimliyindən xəbərdar olsunlar. Torpaqlarımızın hansı səbəbdən işğal olunduğunu unutmasınlar”.
Tədris
zamanı əyani vəsait kimi plakatlar, kitablar və internetdən istifadə etdiklərini
deyən müəllim, həmçinin şagirdlərin mütəmadi olaraq müharibə veteranları ilə
görüşlərini keçirdiklərini bildirir: "Onları hərbi hissələrə, muzeylərə, Bayraq
Meydanına aparıb bilgiləndiririk. Uşaqlara ilk tibbi yardımı daha geniş şəkildə
öyrədirik”.
Hərbi
müəlliminin sözlərinə görə, dərsdə qızlar
daha fəallıq göstərirlər: "Cəbhə xəttində müharibə başlayanda qız şagirdlərimiz daha da fəallaşdılar. Onlar
müharibəyə getməyə hazır idilər. Təkcə bizim məktəbdə deyil, digər məktəblərlə
də əlaqə saxlayırdım. Onlar da həmin sözləri deyirdilər. Qadınlarımız hər zaman
qəhrəmanlıqda heç də kişilərdən geri qalmayıblar. Təkcə 1941-45-ci illərdə
snayper qızlarımızın şücaəti bizə bunu deməyə bəs edər. Nəinki 1941-45 müharibəsində,
elə Qarabağ müharibəsində də qadınlarımız öz qəhrəmanlıqlarını göstərdi. İndi
də şagirdlərimizin, əsasən də qızlarımızın ruh yüksəkliyi həddən artıq çoxdur”.Müəllimin
fikrincə, xüsusən indi şagirdlərin vətənpərvərlik ruhunda böyüdülməsinə ehtiyac
var. Belə ki, vətənpərvərlik ilk olaraq ailədə aşılanır: "Dərs zamanı
şagirdlərə vətənpərvərlik hissini aşılayarkən Azərbaycanın qədim tarixindən,
sərkərdələrin taktikalarından, tarixi qəhrəmanlarımızdan bəhs edirik. Şagirdlər
tariximizi bilməsələr, gələcəkdə kim olduqlarını bilməzlər. Onlara "Kitabi-Dədə
Qorqud” dastanından, Babək, Koroğlu, Qaçaq Nəbi kimi qəhrəmanlarımızdan söhbət
açırıq. Müasir dövrdə Mübariz İbrahimov
Milli Qəhrəmanımız olub. Dərs prosesi zamanı belə qəhrəmanları xatırladıb,
şagirdlərin əhval-ruhiyyəsini, döyüş əzmini artırmağa çalışırıq. Onlara doğru
istiqamət verərək psixologiyalarına təsir edirik. Çünki insanın psixologiyası sağlam olduqda, düzgün
istiqamət aldıqdan sonra vətən üçün hər şeyə hazır olacaq. Çalışıram ki,
şagirdlərdə düşmənə qarşı qəddarlıq hissini oyada bilim. Məndə o prinsip var.
Qoy onlar dostlarını, düşmənlərini seçsinlər. Əminəm ki, uşaqlarımız sabah
vətən üçün qanını, canını verməyə hazırdırlar”.
K.Əbdüləzimov Qarabağ hadisələri haqda şagirdlərə
tez-tez məlumat verdiyini bildirir: "Lazım gələndə video kadrları
göstəririk ki, uşaqlar nə isə öyrənsinlər. İndi əlimizdə kifayət qədər material
var. Onlardan maksimum dərəcədə yararlanmağa çalışırıq. Təkcə Qarabağ deyil,
1941-45-ci illərdəki kadrlardan da istifadə edirik ki, uşaqlar reallığı bilsinlər”.
Hərbi müəllimi şagirdlərə silahın əyani göstərilməsi ilə bağlı bir neçə dəfə
Təhsil Nazirliyinə müraciət etdiklərini də qeyd edir: "Şuşa Polis Şöbəsinin
əməkdaşı, mayor Məhərrəmov tək bizdə deyil, bir neçə məktəbdə uşaqları silahın
yığılması, atəş açılması ilə tanış edib. Şagirdlər özləri də silahı
söküb-yığmağı öyrəniblər. İndi şəkil vasitəsi ilə nəzəri cəhətdən də olsa,
şagirdləri başa salmağa çalışırıq. Onlar silahı görməsələr belə, çətin
vəziyyətə düşəndə hissələrin necə yerləşməsini əks etdirən plakatı gözlərinin
qabağına gətirəcəklər”.Hər bir şagirdin özününəməxsus psixologiyası olduğunu söyləyən K.Əbdüləzimov şagirdlərin xarakterini öyrənməyə çalışdığını söyləyir: "Şagirdlərlə müəllim-şagird deyil, dost münasibəti yaradıram. Belə olan halda, onlar dərsi sevir və maraqla iştirak edirlər. Onlar sabahın müdafiəçisi, yaxud hücumçusu, gələcəyin əsgəri, ailə sahibidirlər. Onların şəxsiyyət kimi formalaşmasında bizim böyük rolumuz var. Əgər onlara lazımsız münasibət göstərsək, gələcəyimizi sual altında qoyarıq. Ona görə də dostluq münasibəti hər sahədə lazımdır. Çalışırıq ki, qəhrəman, Vətənə layiq övladlar yetişdirək”.