Uşaqlardan çox, valideynlərə maraqlı gələn kurs - Reportaj
Durmadan inkişaf edən texnika və texnologiya son dövrlər tamamilə həyatımıza nüfuz edib desək, yanılmarıq. Həyatımızı kompütersiz, telefonsuz, planşetsiz təsəvvür etmək qeyri mümkündür. Günümüzdə valideynlərin əksəriyyəti uşaqlarının kompüterə, telefona, planşetə olan aludəçiliyindən şikayətlənirlər, "uşaqları bu texnologiyadan uzaq tutmaq çətindir” deyirlər. Amma düşünsək, uşaqlarda maraq oyadacaq əyləncələr tapmaq mümkündür. Elə qum üzərində rəsm
çəkmək kimi...
Uşaqlar torpaq, qumla oynamağa həvəsli olduqları üçün bunun onlar
üçün maraqlı olacağını əminliklə demək olar. Amma "yüz eşitməkdənsə, bir dəfə
görmək yaxşıdır” deyib həm böyüklərə, həm də kiçiklərə maraqlı gələcək qumla
rəssamlıq studiyası olan "Sandland
Azerbaijan”a baş çəkdik.
Həm birdəfəlik, həm də müntəzəm
dərslər olur
Bizi studiyanın baş rəssamı
Cəmilə Salmanlı qarşıladı, studiya ilə tanış edərək maraqlı məlumatlar
verdi: "Studiya 3 ildən çoxdur ki, fəaliyyət göstərir. İlk olaraq qumla
rəssamlıq studiyası kimi yaradılsa da, sonradan başqa rəsm dərsləri əlavə
edilib. Bura ebru sənəti, kətan və daş üzərində rəsmlər daxildir. Biz uşaqlar
üçün hər cür şəraiti yaratmışıq. Dərslərimizdə həm birdəfəlik, həm də kurs kimi
yazılaraq müntəzəm olaraq iştirak etmək mümkündür. Bakıda qumla rəssamlıq
studiyasını ilk olaraq biz yaratmışıq deyə, bu rəsm dərsinə maraq daha çoxdur.
Amma kətan, su və daş üzərində rəssamlığa da gələnlər var”.
Uşaqlardan çox valideynlərə
maraqlı gəlir
Cəmilə xanım deyir ki, qumla rəsm dərsi bəzən uşaqlardan çox,
valideynlərə maraqlı olur: "Valideynlər zəng vurub maraqlananda ilk sualları
bu, olur ki, uşaqlar qumla necə rəsm çəkir? Dənizdə olduğu kimi eləcə qumla
oynayır? Amma biz onlara izah edirik ki, yox, bu, tamam başqadır. Biz uşaqlara
qumla rəsm çəkməyi öyrədirik. Görürəm ki, valideynlərə daha maraqlı gəlir. Ona
görə studiyamızda ailə dərsləri də təşkil etmişik. Yəni ailə gəlir, uşaqlarla
valideynlərə bir yerdə dərs keçirilir. İlk dərsə qədər onlara müəmmalı gəlir
ki, görəsən, qum üzərində rəsmi necə çəkirlər”.
Çəkməyi bacaran, marağı olanlar
hamısını edə bilər
Cəmilə xanımla studiyadakı ekskursiyamız yekunlaşır və artıq saatlar
qumla rəsm dərsinin başlanğıc vaxtını göstərir. Uşaqlar da yavaş-yavaş
gəlirlər. Bir saatlıq dərsin başlamasına dəqiqələr qalıb. Övladını gətirən
valideynlərin kimisi gözləmə salonunda oturub dərsin bitmə vaxtını gözləyir,
kimisi də uşağı qoyub gedir. Biz də uşaqlarla birlikdə dərs otağına daxil
oluruq. Hər kəs stolunun arxasında əyləşir və yavaş-yavaş quma ilk
toxunuşlarını edir.
Qeyd edim ki, otağın gözəl ab-havası vardı və çox həzin, insana
sakitlik verən musiqi dərs boyunca bizi müşayiət etdi. Dərsin ilk mövzusu dəniz
oldu. Uşaqlar qumla dənizi, günəşi, dənizdəki balıqları çəkməyə başladılar.
Müxtəlif yaş aralığında uşaqlar var idi. Cəmilə xanım deyir ki, 4-5 yaşından
başlayaraq bütün uşaqlar bura gələ bilər. Həmsöhbətimiz bayaq studiyada bir
neçə rəsm dərsinin adını çəkdi. Maraqlıdır, uşaqlar eyni anda digərlərini də
bacara bilərmi: "Bu rəsm dərsləri arasında müəyyən fərqlər var. Amma çəkməyi
bacaran, marağı olanlar hamısını edə bilər. Bu, uşaqların seçimindən asılıdır.
Məsələn, elə uşaqlar var su üzərində, eləsi də var qumla rəsm çəkməyi daha çox
sevir. Mənim üçün ikisini də öyrətmək asandır”.
Uşağın dərsə marağı olmadığını
görəndə...
Cəmilə xanım bildirdi uşaqlarla işləməyi, onlara nə isə öyrətməyi çox
sevir deyə, bu iş onun üçün elə də çətin gəlmir. Amma bəzən çox kaprizli
uşaqlar olur ki, onlarla dil tapmaq bir az asan olmur: "Uşağın dərsə marağı
olmadığını görəndə ilk olaraq onunla fərdi söhbət edirəm. Ona necə rəsm
çəkəcəyimizi, hansı işləri görəcəyimizi izah edirəm. Sonra studiyadakı
otaqlarımızı gəzdirib başqa uşaqların çəkdiyi rəsmləri göstərirəm. Beləcə,
onunla əlaqə qurmağa, dil tapmağa cəhd edirəm. Yəni uşaqla müəllimlə kimi yox,
dost kimi danışıram”.
Təmizlənmiş, gigiyenik cəhətdən
zərərsiz qum
Uşaqların əlindən tutub qum üzərində müxtəlif təsvirləri çəkməyi
öyrədən Cəmilə xanım qeyd edir ki, istifadə etdikləri qum sifarişlə gəlir və
təmizlənmiş, gigiyenik cəhətdən zərərsizdir. Qumla işləməyin uşaqlar üçün
əhəmiyyətindən danışaraq söhbətinə davam edir: "Qumla işləmək çox xeyirlidir.
Onun terapevtik faydası var. Bəzən studiyamıza autizmli uşaqlar da gəlir. Qumla
işləmək uşaqlara səbir etməyi, təmkinli olmağı öyrədir. Ona görə də valideynlər
çox dinamik olan uşaqlarını bizim kursa yazdırırlar”.
Həmsöhbətimiz uşaqların doğum günləri üçün də xüsusi təklifləri
olduğunu bildirir: "Biz doğum günlərinə də gedirik. Məsələn, ad günü olan
balaca üçün 10 dəqiqəlik bir rəsm şousu hazırlayırıq. Bir və ya iki stol
aparılır, qumla tort, şam və şarlar çəkilir, daha sonra ad günü olan uşaq dəvət
edilir və onunla birlikdə müxtəlif təsvirlər yaradılır. Bu, uşaqlara daha
maraqlı gəlir”.
Uşaqların həm zehni, həm sosial
inkişafı
Artıq dərsin bitməyinə 15 dəqiqə qalıb. Cəmilə xanım deyir ki, son 15
dəqiqə sərbəstdir. Yəni uşaqlar nə istəsələr, onu çəkirlər. Biz də son
dəqiqələri gözləmə zalında əyləşən valideynlərlə həmsöhbət olmaq üçün dərs
otağından çıxırıq. Valideynlər arasına həm xanımlar, həm də bəylər var. İlk
olaraq bəylərə yaxınlaşıb kurs haqqında fikirlərini öyrənirik.
İlkin Məcidov qızı Sofiyanı gətirib. O deyir ki, uşaqların asudə
vaxtlarının daha necə səmərəli keçirtməyi ilə bağlı davamlı olaraq axtarış
edir: "Övladlarımın həm sosial, həm də zehni inkişafı mənim üçün çox önəmlidir.
İşlərimin çox olmasından asılı olmayaraq, həftəsonu onlarla vaxt keçirməyi
sevirəm. Bu, həm onlarda özünəinam, güvən hissinin daha sürətli inkişafına
səbəb olur, həm də mənim həftə sonlarında istirahətimin faydalılığına gətirib
çıxarır. Təbii ki, bu istirahət təkcə ev şəraitində olmur, uşaqların asudə
vaxtlarının daha necə səmərəli keçirtməyim üçün davamlı olaraq axtarış edirdim.
Birdən qarşıma qum rəsmləri kursu çıxdı və maraqlı gəldi, həm də bu çoxdankı
planım idi. Qızım rəsm çəkməyi çox sevir. Onun da fikrini aldım, bəyəndi və
getmək istədiyini dedi. Məkan, şərait, müəllimələrin uşaqlarla rəftarı mənim
üçün çox önəmlidir. Getdiyim yer isə bütün sadalananları özündə əks etdirdiyi
üçün yenidən ora gedəcəyimizə əminəm. Çox istərdim ki, uşaqların və
valideynlərin asudə vaxtlarının belə səmərəli keçməsi üçün yerlər daha çox
olsun”.
Əgər, bəyənsələr növbəti həftəsonlarında da gələ
bilərik
Gilə xanım da
övladının inkişafına xüsusi önəm verən valideynlərdəndir. O da qızları Aysun və
Aytacı gətirmişdi: "İlk dəfədir uşaqları bura gətirirəm. Məkanın gözəl aurası
var. Uşaqların həm sosial, həm psixoloji inkişafına böyük önəm veririk. Həftə
içi bağçada, məktəbdə olurlar deyə, onlarla birlikdə çox vaxt keçirə bilmirik.
Amma şənbə və bazar günü istirahət günüdür, bu fürsətdən istifadə edərək
uşaqlarla birlikdə oluruq. İstirahət günlərində boş vaxtlarını internetdə
keçirməsinlər deyə, onları belə maraqlı, əyləncəli yerlərə aparırıq. Həm də
düşünürəm ki, uşaq fərqli məkanda, mühitdə olanda daha yaxşı inkişaf edər,
dünyagörüşləri genişlənər. Yaşıdları ilə birlikdə olmaq onları həvəsləndirir.
Məncə, rəsm beynin inkişafı üçün faydalıdır. Əvvəllər müxtəlif rəsm kurslarına
getmişdik, bu dəfə istədik ki, qumla rəsmi sınayaq. Buranı mənə rəfiqəm tövsiyə
etdi. Valideyn olaraq mənim xoşuma gəldi, qarşılama, uşaqlara münasibət çox
yaxşıdır. Görək, qızlar nə deyir. Əgər, bəyənsələr, növbəti həftəsonlarında da
gələ bilərik”.
Daha sonra
dərsdən çıxan uşaqlara yaxınlaşırıq. Uşaqlardan Aytacla həmsöhbət oluruq. Aytac
kursu çox bəyəndiyini deyir: "Mən əslində, fırça ilə rəsm kursuna da getmişəm.
Amma qumla rəsm mənə daha maraqlı gəldi. Qumla istədiyimiz rəsmi çəkməyə cəhd
edirik, alınmayanda pozub yenidən çəkirik (gülür)”.
Beləcə,
qumla rəssamlıq studiyasına əyani səyahətimiz başa çatdı. Ümid edirik ki,
reportajımız bəzi valideynləri uşaqlarının boş vaxtlarını səmərəli keçməsi üçün
müəyyən addımlar atmağa sövq edəcək.
Günel Azadə