Turizm sferasının qış tədarükü
"Mövsüm
dəyişikliyi ilə əlaqədar olaraq qış turizminə hazırlıq işlərinə başlanılıb.
Belə ki, yerli turizm şirkətləri xarici tərəfdaşlara Azərbaycanda qış turizmi
ilə bağlı turpaketləri göndərməyə başlayıb”. Bunu mətbuata açıqlamasında
Azərbaycan Turizm Assosiasiyasının (AzTA) sədri Nahid Bağırov deyib. Onun
sözlərinə görə, yerli turizm şirkətləri əsasən dağ-xizək turizmi ilə bağlı
işlər görürlər: "Yay mövsümü bitdikdən sonra ən aktual mövzu qış turizmidir.
Dekabrın 1-dən qış turizminin açılışı olacaq”.
Assosiasiyanın
sədri qeyd edib ki, dünyada ən populyar qış turizmi məhz xizəksürmə ilə
bağlıdır və Azərbaycanda da bu sahə hər il getdikcə inkişaf edir: "Hər il
ölkəmizə qış turizmi ilə bağlı xaricdən daha peşəkar xizəkçilər gəlir. Ümid
edirik ki, keçən ilə nisbətən bu il qış turizmi ilə bağlı ölkəyə gələn
turistlərin sayı daha da artacaq. Ötən ilə nəzər salsaq, görərik ki, çox sayda
peşəkar xizəkçi istirahət üçün məhz buranı, xüsusən də Şahdağı seçib”.
Qış
turizminə hazırlıqla bağlı mütəxəssislərin fikirlərini öyrəndik.
Dövlət Turizm Agentliyinin nümayəndəsi Kənan
Quluzadə bildirdi ki, turizm sahəsinin inkişafı fəsil
dəyişikliyindən asılı olmamalıdır: "Edilən hazırlıqlara, görülən işlərə əsasən,
bu il qış mövsümündə əvvəlki illərə nisbətən daha çox turistin gələcəyi
gözlənilir. Hazırda əsas diqqət Tufandağ və Şahdağ turizm komplekslərinə
yönəlib. Təbii ki, paytaxtda da kifayət qədər turist olacaq, amma onu da qeyd
edim ki, son dövrlər qış mövsümündə regionlarımıza da maraq artıb. Bu gün turizm
sektorunun qarşısında duran əsas vəzifə, turizmi mövsümsüz etməkdir. Yəni qış,
yay mövsümündən asılı olaraq fəaliyyət göstərən turizm obyekti olmasın. Biz
çalışırıq ki, turizm sektorunda olan bütün müəssisələrin illik fəaliyyəti təmin
edilsin. Bacardığımız qədər, bu sahənin fəaliyyətini təbiətin şıltaqlığından
asılı etməməliyik. Turizm şirkətləri də son dövrlər aktuallaşıblar. Yeni
xidmətlər, marşrutlar təklif edirlər”.
"SKAL
Baku Klubu” turizm peşəkarları təşkilatının sədri Ceyhun Aşurov qeyd etdi
ki, Azərbaycanda qış turizmi kifayət qədər inkişaf edib: "Əvvəllər yerli
turistlər də qış mövsümündə istirahət üçün qonşu ölkələri seçirdilərsə, indi
onlar ölkəmizdəki infrastrukturdan yararlanırlar. Bölgələrimizdə fəaliyyət
göstərən Tufandağ və Şahdağ turizm kompleksləri heç də dünya standartlarından geri qalmır. Ümumdünya
Turizm Təşkilatının qiymətləndirməsinə görə, turistlərin təxminən üç də biri
qış aylarında səyahətə üstünlük verirlər. Azərbaycanda isə bu statistika
ölkəmizə gələn ümumi turist sayının 5-6 faizi qədərdir. Təcrübə göstərir ki,
mövsümi komplekslərimiz əsas etibarilə həftə sonları dolu olurlar. Həftə içi
isə əksinə, seyrəklik müşahidə olunur. Bu sahənin gəlirliliyinə və inkişafına
nail olmaq üçün turizm marketinqi elə qurulmalıdır ki, mövsümün hər dövründə,
həftənin bütün günlərində turist axını olsun. Məncə, bu kimi problemləri həll
etmək üçün turistlərin marağına səbəb ola biləcək yarışlar, oyunlar keçirmək
olar. Həmçinin xidmət sahəsində müəyyən kompaniyaların, endirimlərin olması
insanların diqqətini cəlb edə bilər. Turizm növlərinin sayını artırmaq və
onların mövsümdən asılılığına son qoymaq lazımdır. Digər tərəfdən turizm
şirkətləri ilə kompleksləri arasında qarşılıqlı danışıqlar olmalıdır. İstənilən
turizm obyektinin qarşısına qoyduğu bir məqsəd var: turistin istirahətini və
əyləncəsi təmin etməklə, onun pul xərcləməsini təmin etmək. Bu kimi məsələlər
ciddi marketinq strategiyası tələb edir. Düşünürəm ki, gələcəkdə bu istiqamətdə
müəyyən planlı işlər görüləcək və turizm sahəsi daha da inkişaf edəcək”.
"Luna Travel” turizm agentliyinin direktoru Rəhman
Quliyev qış mövsümündə turpaketləri müştərilərin
tələbatına uyğun hazırladıqlarını deyir: "Biz stabil turpaketlər təklif
etmirik. Hər bir müştərinin tələbat bazası var. Hansı ki, orada həm xidmət, həm
də qiymət əsas götürülür. Agentliyimiz vasitəsilə istər ölkəmizə gələn, istər gedən
turistlərin fikirlərinə çox böyük önəm veririk. Turpaketləri onların istəyinə
uyğun təşkil edirik. Gedən turistlər əsas etibarilə yaxın ölkələrə üstünlük
verirlər. Bəzi hallarda Dubayı da seçənlər olur. Çünki bu istiqamətlərdə həm
qiymət sərfəlidir, həm də servis yüksək səviyyədədir. Biz də öz növbəmizdə
tələbata uyğun turpaketlər hazırlayırıq. Gəlmə turistlərlə bağlı da yeni
təkliflər var. İlk olaraq, ümumi bazarı araşdırırıq, turistlərin fikirlərini
öyrənir və bunların əsasında otellərə xidmət təklifləri göndəririk. Məsələn,
otellərdə yeni il şənliklərinin daha maraqlı olması üçün tövsiyələr edirik. Bəzən
elə turist olur ki, o şənlik yox, sadəcə, dincəlmək, sakitlik istəyir. Bunun
üçün də, onun istəyinə uyğun turpaket hazırlayırıq. Bizə lazım olan budur ki, büdcəsindən
asılı olmayaraq, ölkəmizə gələn hər bir turist bizdən razı getsin. Bu kimi
məsələlərə böyük diqqət ayırdığımız üçün son bir neçə ildə ölkəmizə gələn
qonaqların sayı artıb. Məncə, zamanla, Azərbaycan turizm potensialına seçilən
ölkələrdən olacaq”.
Günel
Azadə