Turizm sahəsinin ehtiyac duyduğu peşəkarlar
"Zamanla hamı görəcək ki, bu sferanın güclənməsi
üçün ilk növbədə xidmətin keyfiyyəti artırılmalıdır”
Dövlət
Turizm Agentliyi və Azərbaycan Turizm Bürosunun birgə təşəbbüsü ilə turizm sahəsində
çalışan mütəxəssislərin peşəkarlığını artırmaq üçün Turizm Təlim və
Sertifikasiya Mərkəzi yaradılıb.Agentlikdən
verilən məlumata görə, Azərbaycan Turizm Bürosunun nəzdində fəaliyyət göstərəcək
mərkəz, turizm sahəsində xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsinə və ixtisaslaşmış
peşəkarların hazırlanmasına nail olmaqla, turizmin uzunmüddətli inkişafına töhfə
vermək məqsədini daşıyır.
"Müştəri məmnuniyyəti hər zaman ön plana çəkilməlidir”
Amma
etiraf edək ki, əksər turizm obyektləri əməkdaşlarının peşəkar vərdişlərə yiyələnməsində
maraqlı deyillər. İndi dünyanın turizm trendləri peşəkar kadr, peşəkar xidmət
üzərində formalaşır. Azərbaycana gələn turistlərin sayı ildən-ilə artsa da, təəssüf
ki, turizm obyektləri peşəkarlaşma yönündə bu artımla ayaqlaşa bilmirlər.
Maraqlıdır, kadrlarının peşəkar vərdişlərə yiyələnməsinə maraq göstərməyən
turizm obyektləri yeni yaranan Mərkəzin xidmətindən yararlanacaqlarmı? Və ya
onları bu prosesə necə cəlb etmək, bunun vacib olduğuna necə inandırmaq lazımdır?
Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin
Turizm və qonaqpərvərlik fakültəsinin dekanı Rəhman Səfərov deyir ki, turizm
sahəsində qeyri-peşəkar insanların işlədiyi danılmazdır. Onun sözlərinə görə, həmin
insanların bu sahədə müəyyən dövr üçün təlimlərə cəlb olunması,
sertifikatlaşdırılması öz töhfəsini verəcək: "Problemlərin olduğunu heç kim
inkar etmir. Düşünürəm ki, bu sahənin inkişafı üçün göstərilən xidmətin keyfiyyəti
artırılmalıdır. Sektora dövlət qayğısının artması sayəsində ölkəyə turist axını
güclənib. Amma bu artımla bərabər, etiraf etməliyik ki, xidmətin effektivliyi
istənilən səviyyədə deyil. Müştəri məmnuniyyəti hər zaman ön plana çəkilməlidir.
Çünki bu amil gələcək illərdə ölkəmizə gələn turist sayına təsir edir. Turistlərin
məmnunluğu ölkəmizə yeni turistlər qazandırır. Çalışmalıyıq ki, turistlərə hər
zaman yüksək keyfiyyətli xidmətlər təklif edə bilək. Məhz bu səbəbdən Turizm Təlim
və Sertifikasiya Mərkəzinin yaradılması lazımlıdır. Zamanla biz özümüz də görəcəyik
ki, bunun turizm sahəsində işləyən kadrlara müsbət təsiri olacaq”.
Həmsöhbətimiz
vurğuladı ki, Türkiyədə və Avropada turizm sahəsi yeni formalaşdığı dövrlərdə
bu tip sertifikasiyalara önəm verilirdi: " Bu gün də Azərbaycanda bunun gündəmə
gəlməsi və icrası sektorun güclənməsinə öz töhfəsini verəcək. 2015-ci ildən
etibarən ölkəyə gələn turist sayında ciddi artım tendensiyası müşahidə olunub və
turizm sektoru canlanıb. Bu canlanmada kadr potensialı çatışmazlığını gördük və
peşəkar kadrlara ciddi ehtiyac olduğunu müşahidə etdik. Qeyri-peşəkarlar bu sahədə
işləməyə çalışır. Onlara da turizm sahəsinin bilikləri lazımdır ki, xidmət göstərərkən
gələn qonaqlara müsbət təsir etsin. Çünki turizm sənayesi qonaqpərvərlik sənayesidir.
Burada qonaqlar məmnun qalmalıdır ki, turist sayı artsın. Qonaqlara yaxşı xidmət
göstərmək lazımdır. Turizm mərkəzləri maraqlı olmalıdırlar ki, onların kadrları
daha yaxşı olsun. Əslində hər bir sahibkar çalışmalıdır ki, yaxşı xidmət göstərsin
və qonaqlar onlardan tam razı qalsın. Hər kəs bu formada yanaşsa, öz kadrını
maarifləndirməyə çalışsa, bu sfera güclənə bilər. Zamanla hamı görəcək ki, bu
sferanın güclənməsi üçün ilk növbədə xidmətin keyfiyyəti artırılmalıdır. Xidmətin
keyfiyyəti də peşəkar kadrlar vasitəsilə artırılır”.
"Pandemiya səngiyəcək və...”
Turizm üzrə ekspert Rəhman Quliyev isə deyir ki, sahibkarlar və iş adamlarına münbit şərait yaratmaq lazımdır ki, onlar bu
sahədə işlərini sürətləndirsinlər: "Biz bütün təbəqədən olan turistləri nəzərə
almalıyıq. Hər bir turist bizim canlı reklamımızdır. Biz onları ölkələrinə
narazı qaytara bilmərik. Turizm elə sektordur ki, burada bütün sahələr bir-biri
ilə bağlı şəkildədir. Ölkəyə gələn turist, taksi şoferindən tutmuş, satıcılara
qədər hər kəsin potensial müştərisidir. Bizim əsas hədəfimiz regionlarda sosial
inkişafa nail olmaqdır. Xidmət sektorunda müəyyən işlər görülsə də, çatışmayan
cəhətlərimiz də var. Turizm Assosiasiyası bu məsələyə xüsusi diqqət yetirir.
Mütəxəssislərin yetişdirilməsi və onların təlimatlandırılması üçün addımlar
atılır. Biz hər birimiz turizm sahəsinin inkişafına öz töhfəmizi verməliyik”.
Ekspertin
sözlərinə görə, hazırda turizm sahəsi dayansa da, tədbirlərimizi əldən verməməliyik: "Bu gün
turizmin vəziyyəti çox kritikdir. Turizm sahəsində iş, demək olar ki, dayanıb.
Amma buna baxmayaraq biz öz tədbirlərimizi əldən verməməli və növbəti aylar
üçün hazırlaşmalıyıq. Ümid edək ki, pandemiya səngiyəcək və turizm sahəsi bərpa
olunacaq. Bunun üçün müəyyən qədər planları indidən düşünməli, xarici şirkətlərlə
danışıqlar, məsləhətləşmələr aparmalıyıq. Turizmdə qazandığımız nailiyyətlər
hamısı, bu sahədə yetişən kadrların hesabına olub. Son 10 ildə turizmdə əldə
olunan nailiyyət, Azərbaycana gələn turist axını, xarici dövlətlə gediş-gəliş
mübadiləsi Azərbaycanın turizm mədəniyyətini inkişaf etdirdi. Azərbaycanın beynəlxalq
yarışlarda iştirakı və ev sahibliyi etməsi ölkəmizi beynəlxalq sferada tanıtdı.
Amma bu gün vacib olan məsələ ondan ibarətdir ki, turizmə dəstək olunsun və biz
öz kadrlarımızı itirməyək. Son zamanlar pandemiya ilə bağlı olaraq, turizmin vəziyyəti
həmin kadrların məhv olmasına gətirib çıxarır. İşçilər ixtisara düşür və öz peşələrini
dəyişirilər. Məsələn, turizm sektorunda işləyən əməkdaş digər sektora, aidiyyatı
olmayan sahəyə keçir. Çünki bu sektor, demək olar ki, işləmir. İlk növbədə
turizm sektoruna dəstək olmalı, turizmdə olan kadrları saxlamalı və turizm sahəsində
işləyənləri bu təlimlərə cəlb etməliyik”.
Qeyd edək
ki, Turizm Təlim və Sertifikasiya Mərkəzinin proqramına ilkin olaraq qonaq
qarşılama, qida və içki, təmizlik və aşpazlıq daxil olmaqla 4 modul üzrə
kurslar daxil edilib. Modullar 6 əsas turizm regionunda turizm sənayesinin təmsilçiləri
arasında ötən ilin avqust-oktyabr ayları ərzində aparılan sorğuya əsasən müəyyənləşdirilib.
Təlimlər,
məhz hazırda turizm sektorunda müvafiq sahə üzrə çalışan və həmin sahə üzrə ən
az 6 ay iş təcrübəsinə malik olan mütəxəssislərin iştirakı üçün nəzərdə
tutulur. Turizm sahəsində geniş təcrübəyə malik olan peşəkarlar tərəfindən
keçiriləcək kurslar, iştirakçıların təcrübəsi və peşəkarlıq dərəcəsi nəzərə
alınaraq qonaq qarşılama, qida və içki, eləcə də təmizlik modulları üzrə
başlanğıc, orta və ixtisaslaşmış olmaqla 3 səviyyədə, aşpazlıq modulu üzrə isə
yalnız ixtisaslaşmış səviyyədə keçiriləcək. Kurslar cari vəziyyət nəzərə
alınaraq, başlanğıc olaraq onlayn formatda həftədə 2 dəfə olmaqla təşkil
olunacaq.
Aygün
ƏZİZ