Texniki səhvə görə yaranan anlaşılmazlıq
Dünən
səhər tezdən Dövlət Yol Polisinin əməkdaşı sürücü Bəxtiyar Məmmədliyə
yaxınlaşaraq, ona ödənilməmiş cəriməsinin olduğunu bildirib. Sürücü təsdiq edir
ki, həqiqətən də ötən il noyabrın 9-da yol hərəkəti qaydasını pozduğuna görə 3
bal və 60 manat cərimə olunub. O, məsuliyyətli vətəndaş kimi noyabrın 10-da öz cəriməsini
ödəyib və ödəniş qəbzini hər ehtimala qarşı evdə saxlayıb.
Amma
Yasamal Rayon Yol Patrul Xidmətinin əməkdaşları onu saxlayaraq bildirib ki,
cərimə ödənilmədiyinə görə avtomobil cərimə meydançasına aparılmalıdır. Həmin
vaxt ödəniş qəbzi sürücünün yanında olmadığı üçün yol polisi əməkdaşlarına
ödənişi sübut edə bilməyib. Polis əməkdaşı ödənişin sistemə oturmadığını
dəfələrlə təkrar edib. B.Məmmədli isə anlaşılmazlıqdan sonra qərara gəlir ki, ASAN
xidmətin qaynar xəttinə zəng vurub məsələni aydınlaşdırsın. Sözügedən qurumdan
bildiriblər ki, həqiqətən həmin cərimə artıq ödənilib və onun adında
ödənilməyən heç bir cərimə yoxdur. Buradaca qeyd edək ki, ASAN-PAY-dakı şəxsi
kabinetdə avtomobillə bağlı bütün cərimələr yerləşdirilir. Bunun vasitəsilə siz
özünüz də cərimənizin olub-olmadığını rahatlıqla öyrənə bilərsiniz. Texnika və
texnologiyanın günü-gündən inkişaf etdiyi, hər şeyin elektronlaşdırıldığı bir
dövrdə bu cür problemin yaşanması müəyyən suallar doğurur. Əgər sürücünün şəxsi
kabinetində ödənişi göstərən qəbz varsa, bu informasiya Dövlət Yol Polisinin
elektron sisteminə niyə iki ay ərzində köçməyib? Ümumiyyətlə problem nədən qaynaqlanır,
bu, sadəcə texniki məsələdirmi? Növbəti dəfə polis əməkdaşı eyni səbəblə saxlayarsa,
sürücü nə etməlidir?
Məsələ
ilə bağlı nəqliyyat eksperti, hüquqşünas
Ərşad Hüseynovla əlaqə saxladıq. O bunun texniki problemdən qaynaqlandığını
bildirdi: "Belə olan halda, Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsinin elektron
müraciətlər səhifəsinə müraciət etmək lazımdır. Məncə, bu, texniki məsələdir.
Şikayətçi bildirməlidir ki, mən cəriməni ödəmişəm, zəhmət olmasa, sistemdə
düzəliş edin. Burada əlavə heç nəyə ehtiyac yoxdur. Yəqin ki, hər hansı bir
texniki səbəb ucbatından cərimə sistemdə qeyd olunmayıb. Bəzən kiminsə yadından
çıxır və ödəniş aylarla sistemə düşmür. Belə hallar çox olur. Bəzən sistemdə
müəyyən problemlər yarana bilir”.
Ekspert İlqar Hüseynli deyir ki, problemin ən qısa həll yolu ödəniş qəbzini polisə təqdim
etməkdir: "Əvvəla onu deyim ki, Dövlət Yol Polisi əməkdaşı vətəndaşı saxlayaraq
onun nəqliyyat vasitəsini cərimə meydançasına aparmaq hüququna malik deyil. Ona
görə ki, avtomobili cərimə meydançasına aparmazdan əvvəl bununla bağlı
məhkəmənin müvafiq qərarı olmalıdır. Əgər sürücü nəzərdə tutulan müddət ərzində
cəriməni ödəməyibsə, bu zaman Dövlət Yol Polisi orqanları həmin sürücü haqqında
məhkəmə orqanlarında vəsatət qaldırır və bundan sonra məhkəmənin sözügedən
məsələ ilə bağlı xüsusi qərarı olur. Sürücünün tapılması və nəqliyyat
vasitəsinin dayanacağa aparılması ilə bağlı qərar çıxdıqdan sonra yol polisi
əməkdaşı həmin sürücünün avtomobilini cərimə meydançasına apara bilər. Əgər hər
hansı qayda pozuntusuna görə sürücüyə inzibati protokol tərtib edilibsə, yaxud
da elektron protokol onun ünvanına göndərilibsə, bu cərimələrin ödənilməsi üçün
30 gün müddət təyin edilib. Cərimə ödənildikdən sonra bu məsələ ilə bağlı
cəriməni qəbul edən orqan dövlət yol polisi orqanlarına elektron şəkildə
məlumat ötürür. Daha sonra həmin sürücünün şəxsi kabinetinə daxil olarkən orada
göstərilir ki, məbləğ ödənilib. Yol polisi əməkdaşı elektron qaydada sürücünün
şəxsi kabinetinə daxil olaraq cərimənin ödənilməsi ilə bağlı qeydiyyat apara
bilər. Müstəsna hal ola bilər ki, cərimənin ödənilməsinə dair məlumat sürücünün
şəxsi kabinetinə ötürülməz. Ona görə də neqativ hallar zamanı yaxşı olar ki,
cərimənin ödənilməsinə dair qəbzi sürücü yol polisi əməkdaşına təqdim etsin. Bu,
problemin ən rahat həllidir. Çünki gün ərzində xeyli sayda cərimə ödənilir və
sistemə köçürülür. İnformasiya bazasına ötürülərkən təsadüfi səhv nəticəsində müəyyən
problemlər yarana bilər. Bu zaman sürücü arxayın olur ki, cəriməni ödəyib. Ona
görə də həmin qəbzi polis əməkdaşına təqdim etməsilə məsələ öz həllini tapa
bilər”.
Bakı Şəhər Baş Polis
İdarəsi Dövlət Yol Polisi İdarəsinin İctimai əlaqələr bölməsinin rəisi, polis
polkovniki Vaqif Əsədovbildirdi ki, bu zaman Dövlət Yol Polisi Şöbəsi
ilə əlaqə yaradılmalıdır: "Vətəndaş qeydiyyatda olduğu rayon dövlət yol polisi
şöbəsi ilə məsələni araşdıra bilər. Belə hallar müxtəlif səbəblərdən qaynaqlana
bilir. Amma bütün hallarda məsələ araşdırılmalı və səbəblər üzə çıxmalıdır. Ola
bilsin ki, cərimə ödənilərkən texniki nasazlıq olub və qeydiyyatdan keçməyib.
Texniki bir nasazlıq ucbatından yarana bilən problemdir. Bəzən belə hallar
olur. Amma bu, vətəndaşları narazı salmamalıdır. Belə halda, sürücü yaxşı olar
ki, verilən qəbzi saxlasın və yol polisi əməkdaşlarına müraciət etsin”.
Şəbnəm Mehdizadə