Təhsil - Azərbaycanın davamlı inkişaf strategiyasının mühüm istiqaməti
Müasir dünyada hər bir dövlətin gələcəyi həmin ölkədə
təhsilin səviyyəsi ilə ölçülür. Belə ki, təhsilin inkişafı dünya dövlətlərinin
inkişaf konsepsiyasının mühüm tərkib hissəsidir. Bu ölkələrdən biri də Azərbaycandır.
Ölkəmizdə son illərdə dövlət tərəfindən təhsilin inkişafı ilə bağlı həyata
keçirilən tədbirlər onu deməyə əsas verir ki, Azərbaycan öz gələcəyini daha
etibarlı və inamlı görmək əzmindədir. Bundan başqa, zəngin təbii sərvətləri ilə
dünyanın diqqətində olan Azərbaycan bu sərvətlərdən səmərəli istifadə ilə insan
kapitalının daha da inkişaf etdirilməsini başlıca istiqamət kimi seçmişdir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham
Əliyevin təhsilin inkişafına göstərdiyi diqqət və qayğı onu deməyə əsas verir
ki, bu mühüm amil son dövrlərdə dövlət siyasətinin mühüm prinsipləri sırasına
daxil edilmişdir. Son illərdə ölkəmizdə heç bir dövrdə olmayan qədər məktəblər
tikilmiş və ya əsaslı şəkildə yenidən
qurulmuşdur. Bu proses ən ucqar kəndlərimizdən tutmuş mərkəzə qədər sistemli şəkil
almışdır. Məktəblərin maddi-texniki bazasının gücləndirilməsi istiqamətində də
mühüm işlər görülmüşdür. Bütün orta təhsil ocaqlarında internetə qoşulmuş
kompyuter sinifləri, elektron siniflər yaradılmışdır.
Bu gün Azərbaycanda
təhsilə qayğı ən yüksək səviyyədədir. Bu sahədə həyata keçirilən hər islahat,
baş verən hər bir hadisə ilk növbədə Azərbaycanın xoşbəxt gələcəyinə
hesablanmışdır. Azərbaycanda təhsilə diqqət və qayğı hələ ötən əsrin
60-cı illərindən başlamışdır. Ulu öndər Heydər Əliyev 1969-cu ildən
başlayaraq Azərbaycanda təhsil müəssisələrinin yeniləşdirilməsinə, onların
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsinə, təhsilin keyfiyyətinə şəxsən özü
nəzarət etmişdir. İstedadlı və xüsusi qabiliyyətli gənclərin üzə çıxarılması,
o zaman üçün müasir və yeni sayılan texnologiyaların tətbiqi ölkə rəhbərinin
daim diqqət mərkəzində olmuşdur.
Azərbaycan
xalqı xoşbəxtdir ki, bu gün ölkə başçısı ümummilli liderin həyata keçirdiyi həmin
siyasəti uğurla davam etdirir. Yeni dövrün tələblərinə cavab verən fəal
maarifçilik kursunun həyata keçirilməsi, intellektual potensialın gücləndirilməsi,
mütərəqqi islahatların tətbiqi yolu ilə milli təhsil sisteminin müasirləşdirilməsi,
Avropa təhsil məkanına inteqrasiya ölkədə reallaşdırılan dövlət siyasətinin
ayrılmaz tərkib hissəsinə çevrilmişdir. Təhsilin bütün istiqamətlər üzrə tarazlı
inkişafı ciddi investisiya tələb edən məsələ olduğundan, dövlətin son illərdəki
maliyyə imkanları bu sahədə qlobal layihələri həyata keçirməyə münbit şərait
yaratmışdır.
Dövlət büdcəsindən təhsilə ayrılan xərclər də hökumətin
bu sahənin keyfiyyətcə yeniləşməsi üçün ardıcıl və sistemli fəaliyyət göstərdiyini
təsdiqləyir. Ayrılmış vəsaitlər "Azərbaycan Respublikasının təhsil sahəsində
İslahat Proqramı”na və "2011-2021-ci illərdə Azərbaycan təhsilinin inkişafı
üzrə Milli Strategiya”ya uyğun olaraq təhsil sisteminin inkişafına yönəldilmiş
dövlət proqramlarının və layihələrin həyata keçirilməsinə, təhsil
infrastrukturlarının müasir tələblərə uyğun qurulmasına, təhsilin məzmununun
yeniləşməsinə və informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqinə geniş
maliyyə təminatı yaratmışdır.
Ölkəmizin qarşıdakı illərdə sosial-iqtisadi və mədəni
inkişaf yollarını müəyyənləşdirən "Azərbaycan 2020: gələcəyə baxış” İnkişaf
Konsepsiyasında ənənəvi iqtisadiyyatdan "bilik iqtisadiyyatı”na keçidin əsasının
qoyulması, bunun üçün həlledici amil olan insan kapitalının inkişafının ön
plana çəkilməsi nəzərdə tutulmuşdur. Bu baxımdan hazırda 2013-cü ildə təsdiq
olunmuş "Təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nın prioritet istiqamətləri
üzrə ciddi tədbirlər həyata keçirilir. Təhsil sistemində şəffaflığın təmin
edilməsinə, yeni yanaşmaların tətbiqinə, müasir idarəetmə modelinə keçilməsinə,
kadr potensialının səriştə baxımından gücləndirilməsinə xüsusi diqqət
yetirilir. Müəllim peşəsinin ictimai nüfuzu yüksəlir, icbari təhsilin keyfiyyəti
yaxşılaşır, şagirdlərə seçdikləri ixtisas istiqamətləri üzrə daha yaxşı
hazırlaşmaq imkanı yaradılır, yeniyetmələrin hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsinə
xüsusi önəm verilir. Onların milli-mənəvi ruhda böyüməsi, yad təsirlərdən və
zərərli təbliğatdan qorunması üçün müxtəlif proqramlar reallaşdırılır.
Təhsil sahəsində ən diqqət çəkən nəticələr həm də məktəb
binalarının tikintisinin geniş vüsət alması ilə bağlıdır. Bu problemin həlli
- məktəblərdə əsaslı təmir-tikinti işlərinin aparılması, müasir tipli yeni təhsil
ocaqlarının inşası regionların sosial-iqtisadi inkişafı dövlət proqramlarında,
ölkə başçısının fərman və sərəncamlarında öz əksini tapmışdır. 2016-2017-ci
tədris ilinin başlanğıcında bir sıra tədris obyektlərinin tikintisi və təmiri
başa çatdırılmış, eyni zamanda yenilərinin təməli qoyulmuşdur. Bu gün Azərbaycanın
elə bir regionu yoxdur ki, orada məktəb binası tikilməsin, yaxud mövcud məktəblər
təmir edilməsin. Nəticədə əksər məktəblərdə çoxnövbəlilik aradan qaldırılmış,
beşgünlük iş həftəsinə keçilmişdir.
Bu gün təhsil siyasəti
ümummilli liderimizin təməlini qoyduğu, möhkəmləndirdiyi etibarlı zəmin
üzərində davam və inkişaf etdirilir. Heydər Əliyev siyasi kursunun layiqli
davamçısı, cənab İlham Əliyevin böyük səyləri sayəsində təhsil Azərbaycanın
davamlı inkişaf strategiyasının mühüm istiqamətlərindən birinə çevrilmişdir.
Dövlət başçısının sözləri ilə desək: "…İqtisadi inkişaf sürətinə
görə Azərbaycan qabaqcıl ölkələr sırasındadır. Biz bu maddi dəyərləri, iqtisadi
potensialımızı insan kapitalına çevirməliyik. Çünki insanın savadı, biliyi onun
gələcək həyatını müəyyən edir, ölkənin hərtərəfli inkişafına xidmət edir və
beləliklə, ölkənin intellektual potensialı möhkəmlənir”.
Təhsilin inkişafına
göstərilən yüksək diqqət həm də Azərbaycanın dünya miqyasında tanıdılmasına,
öz layiqli yerini tutmasına xidmət edir. Bu məqsədyönlü siyasətin nəticəsidir
ki, hazırda müstəqil Azərbaycan dövləti öz inkişafını sadəcə, təbii
sərvətlərin gətirdiyi gəlirlərə bağlamır, həm də mövcud resurslarını güclü
insan kapitalının formalaşdırılması yönündə qurur. Respublika iqtisadiyyatının
yüksək inkişaf tempi təhsilin dünya standartları səviyyəsinə qalxması üçün yeni
dövrün tələblərinə cavab verən çevik islahatlar aparmağa imkan yaratmışdır.
Dövlət başçısının bu sahəyə xüsusi diqqətlə yanaşması həm də müstəqil
respublikamızın sürətli iqtisadi inkişaf yolunda olması, ildən-ilə daha geniş
maliyyə imkanları qazanması ilə bağlıdır. Belə mühüm mərhələdə mövcud uğurların
qorunub saxlanılması üçün idarəçilikdə yüksək elmi-intellektual səviyyənin
təmin edilməsi son dərəcə vacibdir. Son illərdə təhsilin inkişafına xidmət edən
fərman və sərəncamların imzalanması, dövlət proqramlarının təsdiq edilməsi
ölkə rəhbərinin bu sahəyə necə böyük həssaslıqla, diqqətlə yanaşdığını əyani
surətdə təsdiqləməkdədir. Ölkə rəhbərinin həyata keçirdiyi məqsədyönlü və
ardıcıl tədbirlər nəticəsində Azərbaycanda sosial-iqtisadi inkişafla yanaşı,
elmi intellektual tərəqqiyə nail olunmuş, dövrün tələbləri ilə uzlaşan təhsil
islahatları həyata keçirilmişdir. Bu gün Azərbaycanda milli maarifçilik
ənənələri saxlanılmaqla, dünya təhsil sisteminə inteqrasiya prosesi gedir.
Ölkəmizdə təhsilin müasirləşdirilməsi və problemlərinin mərhələli həlli,
müəllim kadrların hazırlığı, inkişaf etmiş dövlətlərin bu sahədəki
təcrübəsinin mənimsənilməsi, ümumtəhsil məktəblərində kompüter və informasiya
texnologiyalarının geniş tətbiqi məsələləri də dövlət başçısının xüsusi diqqət
mərkəzindədir. Dövlət büdcəsində təhsilə ayrılan xərclərin ildən-ilə
artırılması bu sahənin keyfiyyətcə yeniləşməsi üçün ardıcıl və sistemli
tədbirlərin həyata keçirilməsinə imkan vermişdir.
Ölkəmizin bütün regionlarında,
həmçinin Naxçıvan Muxtar Respublikasında təhsilin inkişafı prioritet istiqamət
təşkil edir. Son illər yeni inkişaf yoluna qədəm qoyan muxtar respublikamızda
təhsil sahəsinə də böyük qayğı göstərilir. Müasir tələblər səviyyəsində inşa
olunan təhsil müəssisələri bu sahənin inkişafına yeni üfüqlər açır. Məktəb
tikintisi təkcə Naxçıvan şəhəri və ya rayon mərkəzləri ilə məhdudlaşmır,
həmçinin ucqar dağ və sərhəd kəndlərində də ən müasir tələblərə cavab verən,
perspektivə hesablanmış yeni məktəb binaları tikilir. İstifadəyə verilən
məktəblərin hər birində müasir texniki avadanlıqlar quraşdırılmış,
kitabxanalar, idman zalları, fənn kabinələri, laboratoriyalar yaradılmış,
müasir kompüter dəstləri müəllim və şagirdlərin ixtiyarına verilmişdir.
Dövlətimiz hər zaman
müəllimlərin, qabaqcıl təhsil müəssisələrinin əməyini yüksək qiymətləndirir,
onları ali təltiflərə layiq görür. Bu il muxtar respublikadan 5 müəllim və 3
məktəb "Ən yaxşı müəllim” və "Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi” müsabiqələrində müvəffəqiyyət
qazanaraq, mükafata layiq görülmüşlər. Müəllim əməyinin yüksək
qiymətləndirilməsinin və ən ucqar dağ kəndlərində belə, müasir memarlıq
üslubunda məktəb binalarının tikilməsinin, onların hər cür maddi-texniki baza
ilə təmin olunmasının nəticəsidir ki, ali məktəbləri yenicə bitirmiş kadrlar
da tərəddüd etmədən bu təhsil ocaqlarında pedaqoji fəaliyyətə başlayırlar.
Məktəblərin pulsuz dərslik
və bədii ədəbiyyatlarla təminatının diqqət mərkəzində saxlanılması, məktəb
kitabxanalarının komplektləşdirilməsi də bu sahəyə göstərilən yüksək dövlət qayğısının
parlaq ifadəsi kimi diqqəti cəlb edir.
Sevindirici məqamlardan biri də odur ki, bu gün
dövlətin qayğısı ilə əhatə olunmuş məktəblərin siyahısında bizim təhsil
ocağı da var. Ölkədə təhsilə qayğı bu tarixi ənənəyə malik məktəbin yenidən qurulmasında
əhəmiyyətli rol oynamışdır. 2011-ci ildə məktəbimizdə aparılan əsaslı təmir
bizi sevindirdi. Yüksək səviyyədə təmir olunmuş sinif otaqları, İKT
avadanlıqları ilə təchizat məktəbdə təhsilin keyfiyyətinin yüksəlməsinə səbəb
olmuşdur.
Bu qayğının əvəzində Azərbaycan dövlətinə sədaqətli
vətəndaşlar yetişdirmək kimi şərəfli vəzifənin yerinə yetirilməsi üçün
bütün səylərimizi bundan sonra da səfərbər edəcək, məsuliyyətimizi daha da artıracaq,
əməyimizi əsirgəməyəcəyik.
Pərvanə Mahmudova
Naxçıvan şəhər
12 №-li tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi