Sığorta bazarında izlənilən müsbət tendensiya
Bu
gün sığorta sahəsi inkişaf etməkdə olan qeyri-neft sektorlarından biridir.
Sığorta cəmiyyətin ictimai-iqtisadi həyatının bütün tərəflərini əhatə etməklə,
əhalinin maddi rifahının və sahibkarlıq riskinin zəmanətçisi kimi çıxış edir.
Həmçinin gözlənilməz və fövqəladə hadisələr zamanı əmlak mənafelərinin
qorunmasına, dövlətin maliyyə sisteminin möhkəmləndirilməsinə təsir göstərir.
Sahənin inkişafı ilə bağlı son dövrlər bir sıra işlər görülür. Sığorta
bazarının son vəziyyətini öyrənmək üçün sığorta
bazarı üzrə mütəxəssis Hikmət Allahverdi ilə həmsöhbət olduq.
Müsahibimizdən ilk olaraq
sığorta bazarındakı mövcud durumun necə olduğunu xəbər aldıq: "Əvvəlcə
rəqəmlərə nəzər salaq. MBNP cari ilin yanvar ayı üzrə nəticələri açıqlayıb,
rəqəmlər bu bazarda vəziyyətin yaxşılığa doğru getdiyini göstərir. Belə ki,
qeyri-həyat sığortaları sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər ümumilikdə 18%,
həyat sığortası sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər ötən ilin yanvar ayı ilə
müqayisədə 62% artıq sığorta haqqı toplamışlar. Bununla bərabər, icbari
sığortalarla yanaşı, könüllü sığorta növləri üzrə də yığımlarda artım müsbət
tendensiyadır. Bundan başqa, qanunvericilik bazası xeyli möhkəmləndirilib, nəzarət
mexanizmləri daha yaxşı qurulub. Bütövlükdə, əvvəlki illərlə müqayisədə sığorta
sektorunda peşəkar mühitin formalaşması baxımından müsbət tendensiyalar
izlənilir”.
Son dövrlər bəzi sığorta şirkətlərinin
fəaliyyətində baş verən dəyişikliklərlə, həmçinin bəzilərinin öz səhmlərini
satması ilə bağlı ekspertin fikirlərini öyrəndik: "Bağlanan sığorta şirkətlərinin
əksəriyyəti onların səhmdarları olan bankların yaşadığı problemlərlə bağlı oldu.
Misal olaraq, Beynəlxalq Bankla bağlı Beynəlxalq Sığorta Şirkəti,
"Bank Technique” ilə bağlı "Alfa” sığorta, "Zaminbank”ın bağlanması
ilə "Başak-İnam” sığorta və s.
fəaliyyətini dayandırmalı olub.
Səhmdarların öz səhmlərini satması dedikdə isə yəqin ki, son günlərin mövzusu
olan AXA brendinin AXAMBASK şirkətindəki
hissələrini satmasını vurğulayırsınız. Təbii
ki, bu qərarın ortaya çıxmasının əsas səbəbini investor özü dəqiq bilir.
Rəsmi açıqlamalarda investor, AXA qrupu olaraq, kiçik bazarlardan çəkilmə
qərarı aldıqlarını bildirmişlər. Ardıcıl 10 ildir dünyanın bir nömrəli
sığorta brendi AXA-nın Azərbaycandan
getməsi təəssüf doğurur. Xarici investorların bazarda təmsil olunması təcrübə
paylaşımı, innovasiyaların tətbiqi, kadrların inkişafı və s. baxımdan müsbət
idi. AXA-nın gedişi ilə Azərbaycan sığorta bazarında xarici investor qalmadı.
Ümid edirəm ki, AXAMBAS-da formalaşmış təcrübəli komanda bu dəyişiklikdən sonra
da eyni standartlarla müştərilərə xidməti davam etdirəcəklər. Bu şirkətə
müştərilərin rəğbəti o professional komandanın hesabına formalaşıb.
Müsahibimizdən
sığorta bazarını bundan sonra inkişaf etdirmək üçün nə etmək lazım olduğunu soruşduq:
"Sığorta bazarının inkişafı bu sahədə nəzarətedici orqanın, sığorta
şirkətlərinin, sığorta vasitəçilərinin birgə və dürüst fəaliyyəti, vətəndaşların
maariflənməsi nəticəsində mümkün olacaqdır. Bu sahədə maarifləndirmə işini
dövlət və qeyri-hökumət təşkilatları, sığorta şirkətləri aparmalıdır,
koordinasiyalı qurulmuş maarifləndirmə işləri məqsədə daha tez çatmamızda faydalı olar”.
"Sizcə,
bu gün insanlar sığorta sektoru haqqında yetərincə bilgiyə sahibdirlərmi”
sualına müsahibimiz müsbət cavab verə
bilməyəcəyini bildirdi: "Könüllü sığorta satışlarının regionlar üzrə
satış göstəriciləri buna bariz nümunədir. Və yaxud da icbari olsa belə, əmlakın
yanğından icbari sığortası üzrə satışlar. Əhalinin bu sahədə bilgisizliyini
sübut etmək üçün kifayət qədər səbəblər gətirmək olar”.
Əhalinin
bu sahədə bilgisiz olduğunu deyən ekspertdən, insanları maarifləndirmək üçün
şirkətlərin nə kimi işlər görməli olduqlarını soruşduq: "Sığorta şirkətləri bu
sahədə bütün işlərdən öncə, öz satış nümayəndələrinin, sığorta vasitəçilərinin
inkişafına, peşəkar olmasına, həmçinin hadisə zamanı xidmət göstərən
əməkdaşların da yüksək səviyyəli kadrlar olmasına ciddi yanaşmalıdırlar. Yüksək
xidmətlə üzləşən müştəri özü də bu
sahədə maarifləndirmə və təbliğat işləri aparacaq. Digər tərəfdən müstəqil
sığorta vasitəçiləri - brokerlər və sığorta agentlərinin fəaliyyətini
vurğulamaq lazımdır. Son zamanlar onlar da sığorta bazarında kifayət qədər
innovativ həllər təqdim edirlər. Sayları az olsa da, təbliğat və maarifləndirmə
sahəsində onların gördükləri işlər alqışa layiqdir. Reklam olmasın deyə,
onların adlarını sadalamadım”.
Günel Azadə