Saqi, şərab süz, amma alkoqolsuz
Bu
günlərdə "Az-Granata” MMC-nin direktor
müavini Vüqar Mikayılov bildirib ki,
Azərbaycanda ilk dəfə məhz "Az-Granata”
tərəfindən üç çeşiddə sıfır faizli - yəni alkoqolsuz şərabın istehsalına nail
olunub: "Bu, çoxlarına inandırıcı gəlmirdi, lakin biz bunu bacardıq. Belə ki,
bu şərab alkoqollu şərabın vakuum aparatından keçirilməsi nəticəsində alınır.
Alkoqolsuz şərabın tərkibindəki resveratrol, poliflavanoillər və bir sıra
kompleks birləşmələr güclü antioksidant xüsusiyyətlərə malikdir. Bu da
insanlarda xərçəng kimi ağır xəstəliyin yaranma riskini önəmli dərəcədə
azaldır, bədəndə radioaktiv şüalanmanın qarşısını alır".
Bəs
görəsən alkoqolsuz şərablara şərab istifadəçilərinin münasibəti necə olacaq?
Ümumiyyətlə, bu şərab növü hansı xarici bazarlara ixrac edilə bilər? Mövzu ilə
bağlı Vüqar Mikayılovla əlaqə
saxladıq. O bizimlə söhbətində bir sıra məqamlara toxundu: "Ağ şərabın
tərkibində təbii aspirin var. Bu isə ürək xəstəliyi olan insanlar üçün çox
vacibdir. Həmçinin, ağ şərab insanın əhval-ruhiyyəsini yüksək saxlayır. Misal
üçün, yaxın qonşumuz gürcülərlə özümüzü müqayisə etsək, görərik ki, bizdə ürək
xəstəliklərindən əziyyət çəkənlərin sayı onlara nisbətən daha çoxdur. Çünki
gürcülər şərabdan daha çox istifadə edirlər. Biz üzümü yedikdə, onun tərkibində
olan faydalı maddənin mədə tərəfindən həzm olunması üçün alkoqol lazımdır. Amma
bu maddələr bədəndən ixrac olunur. Ancaq biz üzümdən qırmızı şərab hazırladıqda,
onun qabığında olan maddə şərabın tərkibində olur. Bu maddə insanı şüalanmadan
qoruyur və xərçəng xəstəliyinin qarşısını alır. Alkoqollu içki qəbul etməyən
insanları nəzərə alaraq, biz şərabın tərkibindən alkoqolu çıxardıq. Bu gün
Belçika, Latviya, Litva kimi ölkələrdən bizə müraciət olunub. Onlar bizdən belə
bir təcrübə haqda soruşurlar. Onu da qeyd edim ki, Azərbaycan tarixində ilk
dəfə olaraq alkoqolsuz şərab istehsalı "Az-Granata” MMC-yə məxsusdur. Hazırda alkoqolsuz
şərabların satışının çox güclü olduğunu deyə bilmərəm. Bir ay ərzində üç
növdə-ağ, qırmızı və çəhrayı alkoqolsuz şərabının ümumi satışı 15 min butulka
təşkil edib. Yaxın gələcəkdə təbliğat artdıqca və faydası dərk edildikcə, daha
çox insan bu şərabdan istifadə edəcək. Amma yaxın gələcəklə bağlı
proqnozlarımız müsbətdir. Ümumilikdə götürsək, son illər ərzində Azərbaycanın
şərab ixracı ildən-ilə artmaqdadır. Bu yaxınlarda Almaniyada olduğumuz bir
sərgidə Azərbaycan şərabına olan marağın şahidi olduq. Yəni məhsullarımıza
dünya bazarında maraq getdikcə artmaqdadır. 5-6 il əvvəl Azərbaycan şərabları
Rusiya bazarlarında tanınmırdı və ucuz və keyfiyyətsiz şərab istehsal edilən
bir ölkə kimi qəbul edilirdik. Artıq bu yanaşma müsbətə doğru dəyişib. Bu gün
Azərbaycan şərabları dünya bazarlarında öz sözünü deməyə başlayıb. Rusiya
bazarlarında Azərbaycan şərabları ispan şərablarından 50 faiz baha qiymətə
satılır. Dövlət başçısı bu məsələyə xüsusi diqqət yetirir. 2018-2025-ci illər
üzrə Azərbaycanda şərabçılığın inkişafına dair dövlət proqramı təsdiq olunub.
Hal-hazırda biz Almaniya, Latviya, Litva, Estoniya, Ukrayna, Rusiya, Yaponiya,
Çin, Polşa, Çexiya bazarlarına şərab ixrac edirik. Yaxın 3-4 il ərzində ixrac
potensialımızı daha da genişləndirəcəyik. Şərabımızı milli brendimiz kimi dünya
bazarlarında tanıdacağıq. Alkoqolsuz şərabların müsəlman ölkələrinə ixracına
gəlincə isə deyə bilərəm ki, bu, bir qədər mübahisəlidir. Çünki əksər müsəlman
ölkələrində fermentasiya prosesinə uğrayan məhsullar müsəlmanlara qadağandır.
Amma inanıram ki, yaxın gələcəkdə müsəlman ölkələrinə alkoqolsuz şərab ixrac
edə biləcəyik. Hələlik bu barədə müzakirələr aparılır”.
İqtisadçı ekspert Pərviz Heydərovbildirdi ki, Yaxın Şərq, Avropa, Rusiya, Çin bazarlarında Azərbaycan şərabları
kifayət qədər tanınır: "Azərbaycanın ixrac etdiyi qeyri-neft məhsulları
arasında ölkənin adını tanıdan əsas məhsullardan biri məhz şərabdır. Bu da
məhsullarımızın keyfiyyətindən, onların yüksək standartlara cavab verməsindən
xəbər verir. Azərbaycanın zəngin şərabçılıq ənənələri var. Təəssüflər olsun ki,
Sovet İttifaqı dağıldıqdan sonra bu ənənələr yaddan çıxarıldı və həmin dövrdə
Azərbaycanın şərabçılıq istehsalı tənəzzülə uğradı. Son illər ərzində prezident
İlham Əliyevin verdiyi tapşırıqlara əsasən, qeyri-neft sektorunun inkişafı
prioritet istiqamətlərdən birinə çevrilib. Şərabçılıq isə burada önəmli rol
oynayır. Son illər ərzində bu sahəyə dövlət tərəfindən böyük qayğı göstərilir.
İxrac potensialımız hazırda genişlənməkdədir. Amma mövcud vəziyyət onu deməyə
əsas verir ki, bu potensialı daha da inkişaf etdirmək mümkündür. Bunun üçün isə
istehsal olunan şərablarını keyfiyyəti ilə çeşidi artırılmalıdır. Hesab edirəm
ki, alkoqolsuz şərab istehsalının xarici
bazarlara ixracının böyük potensialı var. Alkoqolsuz şərab xüsusilə Yaxın Şərq
bazarında mühüm mövqe tuta bilər. Yəni bu ölkələrə daha çox məhsul ixrac edə
bilərik. Müsəlman ölkələri böyük perspektiv vəd edir. Düşünürəm ki, alkoqolsuz
şərab istehsalını yüksək qiymətləndirmək lazımdır. Düzdür, alkoqolsuz şərab
alkoqollu şərabla müqayisədə daha az bir kütləyə xitab edir. Amma onun da
özünəməxsus alıcıları və bazarı var. Əgər məhsulun keyfiyyəti istənilən
səviyyədə olarsa, Azərbaycan alkoqolsuz şərabları ilə məşhurlaşa bilər”.
Tibb üzrə ekspert, professor Adil Qeybulla deyir
ki, alkoqolsuz pivə və şərabların qəbulu şirin, yaxud kəmşirin meyvə suyu kimidir.
Ümumiyyətlə, spirtli, yaxud da spirtsiz içkilərə qarşı bizdə münasibət bir az
fərqlidir. Hər bir insan bunu öz qərarı əsasında qəbul edə bilər. Bu məsələyə
düşüncəli şəkildə yanaşmaq lazımdır. Amma istənilən halda, aşırı alkoqol qəbulu
neqativ hallara yol açır. Ona görə də, alkoqolsuz içkilərin qəbulu daha
məqsədəuyğundur. Əsas məsələ alkoqol istifadəçilərinin bundan nə dərəcədə
istifadə etməsidir. Yəni alkoqolsuz
şərabın onlar tərəfindən qəbul ediləcəyi sual altındadır”.
Şəbnəm Mehdizadə