Quş südü, can dərmanı - Qida Sərgisindən reportaj - Fotolar
Mayın17-dən başlayaraq "Baku Ekspo Mərkəzi”ndə
23-cü Azərbaycan Beynəlxalq Qida Sənayesi
"WorldFood” və 11-ci Kənd Təsərrüfatı "CaspianAgro 2017” sərgiləri keçirilir.
Keçirildiyi ildən başlayaraq böyük maraqla qarşılanan bu sərgilərə hər il
olduğu kimi, bu il də diqqət və maraq xeyli
yüksəkdir. Yerli istehsalçılara yeni satış bazarlarına çıxış imkanı təmin
edən sərginin ikinci günündə mərkəzə baş çəkərək gördüklərimizi sizinlə paylaşmaq qərarına gəldik. Əvvəlcə qeyd edək ki, sərginin
təşkilatçı qismində "İteca Caspian” və "CEO” (Caspian Event Organisers”) şirkətləri
çıxış edirlər. Mərkəzin iki zalını və xarici meydançasını əhatə edən sərgidə
ilk olaraq diqqətimizi "Made in Azerbaijan”
brendi ilə çıxış edən yerli şirkətlərin
fəallığı cəlb etdi. Onu da qeyd etmək yerinə düşər ki, bu il dünyanın 28 ölkəsini təmsil edən 331 şirkət
öz məhsulu ilə burada iştirak edir. Şirkətlərin 70 faizi xarici, 30 faizi isə
yerli istehsalçıların payına düşür. Stendləri bir-bir gəzərək, təqdim olunan məhsullarla
yaxından tanış olduq.
Oğuzda
qarğıdalıdan alınan məhsullar
Oğuz Qarğıdalı Emalı MMC-nin stendi də sərgi
iştirakçılarının diqqət mərkəzində idi. Şirkətin
satış müdiri Elşən Canıyev bildirdi ki, onlar qarğıdalıdan alınan məhsullarla
sərgiyə qatılıblar: "Bizim istehsal etdiyimiz məhsullar qarğıdalıdan alınır.
Qarğıdalının nişasta südü ayrıldıqdan sonra quru nişasta, qlükoza, fruktoza və
bir də onun quşçuluqda və heyvandarlıqda yem məqsədilə istifadə edilən yan məhsulları
var. Onlardan özək məhsullara misal olaraq qlüoten və kəpəyi misal göstərə bilərəm.
Adətən, şirniyyat və qənnadı istehsalçılarının demək olar ki, 99 faizi qlükoza
almaq üçün bizimlə əməkdaşlıq edirlər. Qlükoza şəkərin əvəzedicisi hesab olunur.
Şəkərdən üstün cəhəti məhsulda yumşaqlığı uzun müddət saxlaması və məhsulun
uzunömürlülüyüdür. Eynilə nişasta da bir çox şirniyyat növlərində də istifadə edilir”.
E.Canıyevin sözlərinə görə, stendə yaxınlaşıb
maraqlananlar daha çox fərdi şəxslərdir: "Dünəndən başlayaraq sərgidə iştirak
edirik. Daha çox fərdi şəxslər məhsullarla maraqlanır. Şirkətlərin demək olar
ki, hamısı bizi artıq tanıyır. Maraq dairəmizdə olan xarici şirkətlərin bir neçəsi
ilə burada görüşmüşük”.
Azərbaycan
Milli Kulinariya Mərkəzinin baş direktorunun müavini,qida texnoloqu Ceyran Əsgərova bildirdi
ki, digər ölkələrdə də bu kimi sərgilərdə iştirak edir. Azərbaycanda keçirilən
sərgi başqa ölkələrdə keçirilənlərdən heç də geri qalmır: "Mütəmadi olaraq belə sərgilərdə iştirak edirəm.
Başqa ölkələrdə də sərgilərdə iştirak etmişəm. Çox yüksək səviyyədə təşkil
olunub. Demək olar ki, çatışmayan heç bir cəhəti yoxdur. Ən xırda detalına kimi
nəzərə alınıb. Ölkəmizdə belə bir sərginin keçirilməsi çox qürurvericidir.
"Baku Expo Centre” bütün Qafqazın ən
böyük sərgi mərkəzi hesab olunur. Qatılan ölkələrin və iştirakçıların sayında
artım var”.
Ölkəmizdə yaşayıb, burada işləyən Zülfüqar Kavalcı deyir ki, Azərbaycanda
istehsal olunan bəzi məhsulların etiketləri onların şirkətləri tərəfindən
hazırlanıb: "Hazırda Azərbaycanda yaşayır və işləyirəm. Etiket istehsalı ilə məşğuluq.
Sərgiyə hələ ki, yeni gəlmişik, amma burada xeyli iştirakçı var. Sərgi çox gözəl
təşkil edilib. Stendlər çox gözəl hazırlanıb. Bizi daha çox Azərbaycanda hansı
məhsulların istehsal olunduğu maraqlanadırır”.
"Brinkman” Kənd
Təsərrüfatı şirkətinin şöbə müdiri Tansel Bukulen 4-5 ildir ki, davamlı olaraq bu sərgiyə
qatıldıqlarını dedi: "Brinkman” Hollandiya
firmasıdır. Türkiyədə də filialımız var. Biz pomidor istehsal edən
istilikxanalara hər cür ləvazimat
veririk. Azərbaycanda hələ ki, filialımız yoxdur, amma uzun zamandır ölkənizlə əlaqə
saxlayırıq. Təqribən 4-5 ildir ki, bu sərgilərdə iştirak edirik. Sərgi bizi qane
edir. Getdikcə bazar böyüyür və bu, bizi məmnun edir. Bazar böyüdükcə, daha fərqli
və daha çox iş görə bilərik. İstilikxana işi ilə məşğul olan şəxslər bizimlə
maraqlanır”.
Rəngli və
meyvəli bal...
Sərgi iştirakçılarının təəccübünə səbəb olan məhsullardan
biri də rəngli bal idi. Biz adətən, şəffaf olan balı görməyə alışsaq da, Rusiyanın "Musikhin” World of Honey şirkəti
stendində müxtəlif rəngdə olan bal təqdim edirdi. Şirkətin nümayəndəsi Okan
Kibar bildirdi ki, stenddə 48 çeşiddə bal məhsulu sərgi iştirakçılarına təqdim
olunur: "Balın çeşidlərinə uyğun olaraq, rənglərinin də sayı çoxdur. Meyvəli
bal da var. Onların tərkibində müxtəlif qatqılar əlavə edilərək, fərqli rənglərini
əldə edirik. Azərbaycanda şirkətin bir qolu fəaliyyət göstərir və mağazamız
var. Sərgidə məhsullarımız həm iştirakçılara
təqdim olunur, həm də satışı həyata
keçirilir. Məhsulların qiyməti fərqlidir. 12, 15, 20 manat arası dəyişir”.
"Şri Lanka
Tea Board” şirkətinin stendindən
bildirildi ki, Azərbaycanda çaya xüsusi yanaşma olduğu üçün onların məhsullarına
maraq da böyükdür: "Şri-Lankanın Seylon çayını Azərbaycanda təmsil edirik.
Sərgi vasitəsilə şirkətin nümayəndələri bazarı araşdırmaq və məhsullarını
bazara təqdim etmək üçün Azərbaycana gəliblər. Təqribən 100-dən artıq çay növü
təqdim olunur. Məhsullara maraq səviyyəsi çox yüksəkdir. Çünki təmiz çaya tələbat
çoxdur”.
Və Antalyadan gələn arılar
Yunanıstanın stendində isə iki şərab zavodunun məhsulları təqdim olunurdu. Onlar "Lalikos” və
"Kelari Dialekto” zavodları idi. Bu stendin yanında da digərləri ilə müqayisədə
iştirakçı çox idi. Tərcüməçi Salima Qasımova bildirdi ki, yaxınlaşanlar daha
çox şərab içmək üçün gəlirlər: "Kavala şərabları özünəməxsus dadı ilə digərlərindən
seçilir və illər boyu nüfuzlu beynəlxalq şərab müsabiqələrində çoxsaylı
mükafatlara layiq görülüb. Stendə gəlincə, daha çox şərabla maraqlanan və şərabla
bağlı bilgiyə sahib olan insanlar məhsullarımızla maraqlanır. Lakin belə
insanların sayının çox olduğunu deyə bilmərəm. İştirakçılar daha çox məhsulun
dadına baxmaq üçün yaxınlaşırlar. Stenddə 7 növ məhsul təqdim edilir. Azərbaycandan
hələ filialı olmayan şirkət sərgiyə təqdimat üçün qatılıb. Sərgidə məhsullar
satılmır. Azərbaycanda bazarı öyrənirik. Avropanın bir çox ölkəsinə məhsul
satılsa da, Azərbaycana ilk dəfədir gəlirik. Maraq yaxşı olsa, Azərbaycan bazarında
da məhsullarımızı görəcəksiniz”.
"Biobest” şirkətinin Bombus
Arısı da sərginin kənd təsərrüfatı bölməsində iştirakçılara təqdim olunurdu.
Arıçılıq ölkəmizdə varsa, bəs bu arıların bizdəkilərdən fərqi nədir? Şirkətin
nümayəndələri bildirdilər ki, bu arılar istixanalarda tozlanmanı həyata keçirmək
üçün istifadə edilir: "Arılar Antalyadan gətirilib. Bu arılardan istixanalarda tozlanma
üçün istifadə edilir. Eyni zamanda, açıq sahələrdə, alma, gilənar, gilas, ərik,
alça ağaclarının tozlanmasında da istifadə edə bilirik. Azərbaycanda firmanın rəsmi
distributoru da var. Bir-iki həftədən bir, sifarişlər Bakıya çatdırılır. Bəlli
bir tutum əldə olunduqdan sonra burada da istehsal etməyi fikirləşirik. Sərgidə
də arıların satışı həyata keçirilir. Bir qutunun qiyməti 90 dollardır. İçində
60-80-ə yaxın arı olur. Qutuda bir kraliça arı olur, qalanları işçi arı olur”.
Yerli içkiləri fərqləndirən amil
Gilan Holdingin qida bölməsinin marketinq meneceri Tamella Abdullayeva bildirdi ki, şirkətin
istehsal etdiyi bütün qida məhsulları sərgidə nümayiş olunur: "Dünəndən etibarən
məhsullarımız sərgidə təqdim olunur. Bu gün aktivlik daha çoxdur. Həm yeni, həm
də uzun illər ərzində məşhurlaşan bütün brendlərimiz demək olar ki, burda var.
Artıq 7-ci ildir ki, biz bu sərgidə iştirakçı oluruq. Əvvəlki illərdən fərqli
olaraq, bu il daha çox xarici şirkətlər məhsullarımızla maraqlanırlar.
Gürcüstan, Belarus, Sloveniya, Slovakiya və digər Avropa ölkələrindən məhsullarımızla
maraqlananlar var. Onlar bizim məhsullarımızı ölkələrinə idxal etməkdə
maraqlıdırlar. Holdinqimizin məhsulları dünyanın 30 ölkəsinə ixrac olunur. Amma
elə ölkələr var ki, biz orada yoxuq. Ümidvaram ki, sərgidən sonra həmin ölkələrə
də məhsul ixrac edə biləcəyik”.
Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov da sərgi iştirakçıları
arasında idi. Sərginin gözəl təşkil olunduğunu deyən E.Hüseynov çatışmayan məqamlar
olduğunu da bildirdi: "Məsələn, bəzi alkoqollu içkilərin üstündə buraxılma
tarixi və yararlılıq müddəti olmalıdır. Maraqlı odur ki, yerli istehsalçılar hər
iki tarixi qeyd ediblər. Bu, çox üstün bir məqamdır. Çünki çox adam elə bilir
ki, içkinin yararlılıq müddəti olmur. Məsələn, belaruslar və gürcülər içkilərin
yararlılıq tarixinin sonsuz olduğunu düşünürlər. Ancaq araqların yararlılıq
müddəti bir ildən, şərabların 6 aydan, konyakların isə üç ildən çox deyil. Sərgidə
təqdim olunan xarici və bəzi yerli içkilərin təqribən 80 faizinin üzərində
tarix yoxdur”.
Şəbnəm Mehdizadə
Aygün Əhmədova