Qaz sayğacları ilə bağlı məsələ niyə mürəkkəbləşib?
2017-ci ilin sonlarında bildirildi ki, yeni ildə qaz sayğacları
sıfırlanacaq. Rəsmi məlumat verilməsinə baxmayaraq, əhali üçün qaranlıq qalan
məqamlar çoxdur. Demək olar ki, insanların əksəriyyəti bunun necə baş
verəcəyindən xəbərsizdir. Yəni işin mexanizmini anlamayan insanlarda müəyyən
bir narazılıq hissi var. Xüsusilə də, yanvar ayının 1-dən sosial şəbəkələrdə və
mətbuatda bu məsələ ilə bağlı müzakirələr aparılır. Mövzu ilə bağlı suallara
cavab almaq üçün aidiyyatı qurumla əlaqə saxladıq.
"Azəriqaz”ın İctimaiyyətlə
əlaqələr şöbəsinin rəhbəri İbrahim Kərbəlayev bildirdi ki, ötən ilin sonundan etibarən 2017-ci il üçün nəzərdə
tutulmuş limit başa çatıb və cari il üçün limitin hesablamasına start verilib:
"Ötən il olduğu kimi, bu il də bildirişlərin
verilməsi istirahət və bayram günlərinə təsadüf etdiyindən, yanvar ayının ilk
həftəsi bu proses artıq yekunlaşdırılıb: "Sayğacların göstəricisində yaranmış
fərqin olub-olmamağını aydınlaşdırmaq üçün abunəçilər yerli qaz xidmətinin
satış şöbəsinə müraciət edə bilərlər”.
Şöbə rəhbəri qeyd etdi ki, "Azəriqaz” ötən ilin
sonunda abonentləri Smart İTRON məişət qaz sayğaclarından istifadə edən əhali
istehlakçıları üzrə 1700 kubmetr limitin 2018-ci ilin 1 yanvar tarixindən
başlayaraq smart-karta aparılan ilk ödəniş əməliyyatından etibarən
hesablanacağı barədə məlumatlandırıb: "Ödəniş ötən ilin dekabr ayında
aparılıbsa, amma vəsaiti sayğaca yanvar ayında daxil edibsə, verilmiş limiti də
keçibsə, o zaman bu abonentlər 10 qəpik tarifi ilə deyil, 20 qəpik tarifi ilə
ödənişli qazdan istifadə edəcəklər. Ancaq ödəniş bu ilin yanvar ayının 1-dən
etibarən smart-karta aparılıbsa, təbii ki, yeni 1700 kubmetr limitin verilməsi
ilə əlaqədar "mavi yanacaq”dan 10 qəpik tarifi ilə istifadə edəcəklər. Bu
barədə əvvəlcədən məlumatlar verildiyindən, istehlakçıların böyük əksəriyyəti
artıq məlumatlıdırlar. Bununla belə, istehlakçıların ünvanladığı bütün suallar
cavablandırılıb. Bir daha bəyan edirəm ki, istehlakçılara 1700 kubmetr təbii
qaz limiti illik olaraq hesablanır. Ötən il yanvar ayının 10-na qədər bu proses
yekunlaşıb. Bu il bu proses daha tez yekunlaşdırılıb”.
İ.Kərbəlayev deyir ki, "Azəriqaz”ın mütəxəssisləri
tərəfindən monitorinq aparılıb: ”Mexaniki qaz sayğacları istifadə edən
abonentlərin 20 faizi ayrılmış illik limiti keçiblər”. Sayğacın göstəricisinə
abonent tərəfindən nəzarət etməyin mümkün olduğunu deyən İ.Kərbəlayev bildirib
ki, fərq olacağı təqdirdə, abonent yaşadığı rayonun yerli qaz xidməti sahəsinin
satış şöbəsinə və yaxud Regional Qaz İstismar İdarəsinə müraciət edə
bilər.
Neft-qaz məsələləri üzrə mütəxəssisZəfər Vəliyev bildirir
ki, smart-kartla işləyən sayğaclarda yox, mexaniki sayğaclarda bir sıra problemlər
yaranıb: "Bir müddətdir ki, bu məsələ ilə bağlı həm sosial şəbəkələrdə, həm də
mətbuatda çox ciddi müzakirələr gedir. Əslində, burada əhalinin bir günahı
yoxdur. 2017-ci ilin 24-28 dekabr tarixlərində "Azəriqaz”ın yerli strukturları
bütün qaz istehlakçılarına bildirişlər verməli idi. Və orada da qazın son sərfiyyatı
göstərilməli idi. Ona görə ki, 31 dekabrdan sayğaclar sıfırlanacaqdı. Hər ayın
axırı sayğac əsasında "Azəriqaz” ilə qaz ixracı idarəsi qazın dəqiq hesabatını
aparır. Bunu necə ediblər, anlamıram. Bundan başqa, "Azəriqaz” hər ayın sonu
sənaye və əhali qrupunun nə qədər qaz istehlak etdiyini müəyyənləşdirməlidir.
Bu hesabat dəqiq aparılmadığına görə belə qeyri-müəyyənlik yaranıb. "Azəriqaz”da
qaz sayğacları ilə bağlı xüsusi mərkəzləşdirilmiş server xidməti var. Həmin
xidmət dəqiq olaraq hər bir abonentə uyğun hesabat aparır. Və orada bir düymə
var ki, onu basmaqla sayğaclar sıfırlanır. Yəni bu çox asan bir mexanizmdir. Fikrimcə,
qurumun əməkdaşları bu məsələyə daha məsuliyyətlə yanaşmalı idilər”.
Günel Azadə