Məhbəsdən göndərilən məktub
"İnsan var
zindan onun üçün hər şeyin sonu, insan da var ki, onun üçün yeni başlanğıcdır.
Zindan liftə bənzəyir. İçərisindəki insan istəsə düyməni basıb yuxarı qalxar,
istəsə eyni hərəkətlə aşağı enər”. Bu
fikirlər Elvin Arifoğlu adlı gəncin həbsxanadan "Kaspi”nin redaksiyasına göndərdiyi
məktubundandır. Elvinin 25 yaşı var. Gəncə
şəhər 9 saylı orta məktəbini, T.Hacıyev adına 2 saylı musiqi məktəbini,
C.Naxçıvanski adına Hərbi Liseyi bitirib. 2010-2012-ci illərdə H.Əliyev adına
AANM-da təhsil alıb. 2-ci kursda oxuyarkən məktəbdən xaric olunaraq hərbi xidmətə
göndərilib. Məktubda yazdığına görə, hərbi xidmətinin altıncı ayında
ehtiyatsızlıq üzündən əlindəki silah əsgər yoldaşının ölümünə səbəb olub.
Hazırda Elvin 5 ildir ki, həbsdədir. Ehtiyatsızlığının cəzasını çəkir. ”Bu illər
ərzində vaxtımı lazımı işlərə sərf etdim. İngilis, ərəb, rus, türk və fars dillərini
öyrəndim. Həmçinin bir çox müasir elmlərə aid lazımı məlumat bazasına sahib
oldum”, - deyə qeyd edir. Elvin yazı-pozu ilə məşğul olmağı da xoşlayır.
Redaksiyamıza göndərdiyi məqalələrində maraqlı, özünəməxsus fikirləri yer alıb.
"Kitab oxuyaq” adlı məqaləsinə Sokratın məşhur
"Mütaliə bir cəmiyyətin gündəlik vərdişinə çevrilsə, həmin cəmiyyət xoşbəxt
olar” fikirləri ilə başlayan gənc,
ümumiyyətlə, mütaliənin həyatımızdakı rolunu vurğulayır: "Oxuma vərdişi təfəkkürü
qidalandıran, inkişaf etdirən təməl mənbələrin əsasıdır. Fərdin aid olduğu cəmiyyətlə
ünsiyyətini tənzimləməsi oxuma potensialını əldə etməsi ilə bağlıdır. Fərdin
Yer kürəsindəki mövqeyini, yaradılış sirrini anlamasında da oxumağın təsiredici
rolu böyükdür”. Müəllif hesab edir ki,
insanlar, xüsusən gənclər oxuma vərdişinin formalaşması üçün internetdən,
sosial şəbəkələrdən, televiziya qarşısında vaxt keçirməkdən bir qədər
uzaqlaşmalıdırlar: "Gənclərin kitab oxuma marağını internet kimi faktorlar
azaldır. Həmçinin kitab oxuma vərdişi üçün əsas nümunə ailədir. Valideynlər evdə
kitab oxumağa vaxt ayırmalıdırlar ki, uşaqlar da bu adətə yiyələnsinlər. Məktəbdə
müəllimlərin üzərində də böyük məsuliyyət düşür. Müəllim ilk növbədə özünün
oxuyub bəyəndiyi kitabı şagirdə tövsiyə etməlidir. Bununla kifayətlənməyib, onun
kitabı oxuyub-oxumamağı ilə maraqlanmalıdır. Yoxsa yetişən nəslin kitab oxuma vərdişinin
qarşısına sədd çəkmiş olarıq. Hər saniyə inkişaf edən dünyada varlığımızı davam
etdirmək üçün inkişaf etməliyik. Bunun üçün isə çoxlu kitab mütaliə etməyi vərdişə
çevirməliyik”.
E.Arifoğlu
"Kitab, mətn və ya şeirləri necə əzbərləyək?” adlı məqaləsində dünya təcrübəsindən
nümunələrə yer ayıraraq təkrarlamanın faydalarını önə çəkir: "Zəruri olan
mexaniki, kor-koranə olan təkrarlama deyil, Ağılla mənimsəmənin müəyyən
xüsusiyyətlərinə uyğun surətdə həyata keçirilən təkrarlama - sizə lazım olan məhz
budur”.
"Məşhurların
ölümü” məqaləsində Cek London, Evripid, Lev Tolstoy, S.Yesenin, V.Mayokovski
kimi görkəmli şəxsiyyətlərin həyat və yaradıcılıqları ilə bağlı maraqlı məqamlara
toxunub. "Məkan və zaman” adlı fəlsəfi məqaləsində
dahi filosofların məkan və zaman, materiya haqqında fikirlərindən ümumi nəticəni
qələmə alır: "Zaman hərəkət vasitəsilə cisimlərlə uyuşan və sürəklilik xüsusiyyəti
olan kəmiyyətdir”.
E.Arifoğlunun
"Zehni potensialın artırılmasına dair 5 tövsiyə”, "Müasir dövrdə çəkişmələr-polemikalar”
adlı məqalələrində də maarifləndirici, gənclərə tövsiyə dolu fikirlər yer alıb.