Lənkəran Teatrının Bakı tamaşaçıları ilə uğurlu görüşü
Səyad Əliyev: "Tamaşanın
nümayişindən sonra bizə deyirdilər ki, siz paytaxt teatrlarından heç də geri
qalmadığınızı sübut etdiniz”
Noyabrın 27-də
Lənkəran Dövlət Dram Teatrı Azərbaycan Dövlət Akademik Rus Dram
Teatrının səhnəsində Cəfər Cabbarlının "Vəfalı Səriyyə, yaxud göz yaşı içində
gülüş” tamaşasını nümayiş etdirdi.Quruluşçu rejissoru Xalq artisti Firudin Məhərrəmov, quruluşçu
rəssamı Ramazan Ağayev, bəstəkarı Eldar Salayev olan səhnə işində rolları Aynur
Əhmədova (Səriyyə), Səyad Əliyev (Rüstəm), Xalq artisti Qabil Quliyev (Həmzə),
Əməkdar artist Sucəddin Mirzəyev (Səfər), Qızılgül Quliyeva (Çimnaz), Əbülfəz
Axundov (Axund), Tərlan Abdullayev (Məhərrəm), Emin Fərzullayev (Qurban),
Miraslan Ağayev (Molla Möhsün), Təranə Fərəcova (Hüsniyyə) və Amil İbrahimli
(Əsgər) ifa edirdilər.Qastrol səfərindən sonra tamaşada Rüstəm obrazının qəhrəmanı Səyad
Əliyev təəssüratlarını bizimlə bölüşdü. Bildirdi ki, qastrol səfərləri bölgə
teatrlarının tanınmasında, onların hazırladıqları tamaşaları daha böyük
auditoriyaya təqdim etməsində böyük rol oynayır. Bir sözlə, qastrol səfərləri
bölgə teatrlarının daha həvəslə çalışması, bölgələrdə maraqlı tamaşaların
hazırlanmasını sübut etmək üçün əsas vasitədir.
- Səyad bəy, səfər
təəssüratlarınızı eşitmək xoş olardı.
- Bakı səfərimiz çox maraqlı və yaddaqalan oldu.
Açığı, səfərə yola düşməmişdən öncə "görəsən, paytaxt teatrının səhnəsinə
uyğunlaşa biləcəyikmi, ümumiyyətlə fərqli səhnədə oynayacağımız tamaşa necə
qarşılanacaq, seviləcəkmi, alqışlancaqmı?” kimi suallar bizi həyəcanlandırırdı.
Ancaq nümayiş etdirdiyimiz "Vəfalı Səriyyə, yaxud göz
yaşı içində gülüş” tamaşası böyük maraq doğurdu. Tamaşadan sonra bizə
yaxınlaşıb, Lənkəran teatrının belə bir performansla çıxış edəcəyini
gözləmədiklərini deyirdilər. Onu da diqqətinizə çatdırım ki, mədəniyyət və incəsənət xadimləri, ictimaiyyət nümayəndələri
tərəfindən izlənən tamaşa Cəfər Cabbarlının qələmindən çıxan nakam məhəbbət
dramının maraqlı səhnə yozumu idi. Ailə-məişət mövzusundakı tamaşada bir-birinə
səmimi hisslər bəsləyən Səriyyə və Rüstəmin məhəbbəti ön planda təsvir olunur.
Səhnə əsərində cəmiyyətin əsas mövcud problemləri, o cümlədən ictimai,
əxlaqi-mənəvi inkişafa mane olan gerilik, mühafizəkar insanların çürük adətlərə
sadiqliyi, pulun cəmiyyətə və əxlaqa göstərdiyi pozucu təsir kəskin tənqid
olunur.
- "Vəfalı Səriyyə”
əsəri paytaxt və bölgə teatrlarında bir neçə dəfə səhnələşdirilib. Sizin
tamaşanızı onlardan fərqləndirən əsas hansı xüsusiyyət oldu?
-
Cəfər Cabbarlı bu əsəri yazanda yaşı çox az olub. Buna baxmayaraq, əsər çox
maraqlıdır. Tamaşanın rejissoru Firudin Məhərrəmov əsərin sonluğunda bir az
dəyişiklik edib. Belə ki, əsərdə baş qəhrəmanlar qovuşduğu halda, rejissor onu
dəyişərək bədbin sonluqla, hər iksinin ölümü ilə bitirdi. Təbii ki, tamaşaçılar
tamaşanın belə bitəcəyini gözləmirdilər. Biz bu tamaşanı cəmi 20 gün ərzində
hazırlasaq da, ən çox bəyənilən tamaşalardan oldu.
- Bu, Lənkəran
Teatrının Bakıya neçənci qastrol səfəri idi?
- Mən 2005-ci ildən Lənkəran Teatrında çalışıram. O
vaxtdan artıq altıncı dəfədir ki, Bakıya gəlirik. Bu dəfəki gəlişimiz möhtəşəm oldu,
açığı, mən belə maraqlı səfər olacağını gözləmirdim.
- Qastrol
səfərləri teatra nə qazandırır?
- Daha çox paytaxt tamaşaçılarının alqışını və
paytaxt tamaşaçıları ilə görüşləri qazandırır. Tamaşa paytaxtda nümayiş
olunanda, təbliğat daha çox aparılır və bütün mətbuatda xəbərlər yayılır.
Qastrol səfərləri bizi ruhlandırır. Daha yaxşı işləmək üçün həvəsləndirir.
- 14 ildir ki, Lənkəran
Teatrında çalışırsınız. Bu teatrla ilk tanışlığınız necə yaranıb?
- Şagird olarkən bayramlarda məktəbdə keçirilən
tədbirlərdə iştirak edirdim. O zamanlar bu tədbirlərdə epizodik rollarla çıxış
edirdim. Hətta səsim yaxşı olduğu üçün mahnılar oxuyurdum. Uşaq yaşlarımdan
teatra, səhnəyə böyük marağım vardı. İllər keçdikcə isə teatra olan marağım
daha da artmağa başladı. O zamanlar dayım teatrda səhnə ustası olaraq çalışırdı.
O məndəki bu istedadı görüb, Baba Rzayevin yanına gətirdi. Ondan sonra taleyim
dəyişdi.
- Və beləliklə, Lənkəran
Teatrı daha bir gənc aktyor qazandı. Nədənsə bu teatr uzun müddətdir ki, gənc aktyor
baxımından qıtlıq yaşayır. Siz bunu nə ilə əlaqələndirirsiniz?
- Mən teatra gələndə teatrımızda gənclər kifayət
qədər idi - Elnur, Ələddin, Kamran, Asif, Emin, Emil var idi. Düzdür, onların
çoxu bu və ya digər səbəblərdən teatrdan uzaqlaşdılar, teatrda gənclər azalmağa
başladı. İndi də gənc kadra ehtiyacımız var. Gənclər teatra gəlsin, yeni
tamaşalarda rol alsınlar ki, bizim də yükümüz azalsın. Teatrımızın direktoru Tofiq
Heydərov aktyor qıtlığı ilə bağlı ali və orta təhsil ocaqlarına müraciət edir,
ordakı istedadlı uşaqları teatra dəvət edir. Hətta tədris ocaqlarının
rəhbərləri ilə söhbətdə istedadlı uşaqları teatra yönləndirmələrini xahiş edib.
Həmin istedadlı gənclər teatrda potensiallarını artıra bilərlər. Təəssüflər olsun
ki, gənclər özlərinə sığışdırmırlarmı, yoxsa başqa səbəblərdən teatra gəlmək istəmirlər.
- Sizcə, Lənkəran bir
qədər mühafizəkar olduğu üçünmü bu düşüncədədirlər?
- Əvvəllər maaşımız çox az idi. Cənab prezidentimiz
İlham Əliyevin sərəncamından sonra maaşlarımız artırıldı. Yəqin ki, gənclər elə
düşünürlər ki, yenə də teatrlarda maaş azdır. Ancaq biz yenə də təbliğatımızı aparırıq.
- Bəzən bölgə teatrlarından
söhbət düşəndə, onların hazırladığı tamaşalara dırnaqarası baxırlar və "dərnək səviyyəsində
tamaşa” kimi ifadələr səsləndirirlər. Belə hallarla rastlaşmısınızmı?
- Təəssüf hissi ilə qeyd edim ki, mən də bu sözləri
eşitmişəm. Əvvəllər teatrlarda nə olub - xəbərim yoxdur. Ancaq mən gəldiyim ildən
bəri edilən dəyişikliklərin şahidiyəm. Misal üçün, əvvəl aktyorun maaşı çox az idi
və gününün çox hissəsi teatrda keçənlərin fikri maddi çətinliklərdə qalırdı, aktyor
məcbur olurdu ki, teatrdan kənarda özünə iş tapsın. Belə olan halda, işin keyfiyyəti
aşağı düşürdü. Aktyor bir neçə hissəyə parçalanmağa məcbur olurdu. İndi vəziyyət
başqadır. Maaşlarımız qalxıb, artıq rahatsan ki, ayın axırında ailəni dolandıra
biləcəksən. Bunun üçün bütün enerjini işinə sərf edirsən. Əvvəl ayda 10-11 tədbirə
gedərdiksə, indi o tədbirlərin siyahısını azaltmışıq. Sonuncu dəfə paytaxta gətirdiyimiz
tamaşa göz qabağında idi. Tamaşanın nümayişindən sonra söylədilər ki, siz paytaxt
teatrlarından heç də geri qalmadığınızı sübut etdiniz.
- Sizin üçün
paytaxt teatrının səhnəsi ilə Lənkəran Teatrının fərqi varmı?
- Əlbəttə ki, Lənkəran Dövlət Dram Teatrının səhnəsi
bizim üçün əziz və qiymətlidir. Çünki biz o səhnədə yetişmişik. Paytaxt
teatrının səhnəsi isə fərqli səhnədir. İlk dəfə idi ki, Akademik Rus Dram Teatrının
səhnəsində çıxış edirdim. Bu səhnənin akustikası bizim teatrın səhnəsinin akustikasından
çox fərqlidir. Hətta səhnədə pıçıltı ilə danışanda da səs ötürülürdü. Akustika tamaşanın
keyfiyyətində çox böyük rol oynayır.
- Lənkəran Teatrını
digər bölgə teatrlarından fərqləndirən nədir?
- Lənkəran Teatrının yaradıcı heyəti arasında
səmimi münasibət, ailə ortamı var. Düzdür, ailədə mehribançılıq da olur, söz-söhbət
də. Ancaq bizim teatrın kollektivi yaradıcı mühitlə məşğuldur, teatrda bir-birindən
maraqlı və fərqli tamaşalar hazırlanır. Hazırlanan tamaşalarda bir-birimizə kömək
edir, nəyisə bilməyəndə məsləhətləşirik. Bir də onu qeyd edim ki, direktorumuz bizimlə
çox səmimidir. Bəlkə də onun səmimiyyəti bizim aramızda belə bir mehribançılıq yaradıb.
- Sizin teatrda da
yeni nəsillə köhnə nəsil arasında qısqanclıq varmı?
- İnanmıram ki, yeni gələn gənc nəsil yaşlı nəsli
qısqansın. Nə də yaşlı nəsildə belə bir şey olsun. Bu günün gənclərinə daha çox
meydan verilir, onlara özlərini, istedadlarını göstərmək, teatrda çalışmaq üçün
hər bir imkan yaradılıb. Bu gün yeni gələn nəsil qısa zamanda məşhur olmaq
imkanına malikdir. Belə ki, hər hansı bir tamaşadan şəkil paylaşanda, artıq hər
kəs ondan xəbərdar olur və sosial şəbəkələr də insanı daha çox məşhurlaşdırır. Bundan
əvvəlki illərdə isə vəziyyət daha çətin olub. Bu gün bir şəkillə məşhur olmaq mümkündür.
- Teatrda çalışmaq
üçün təhsil, yoxsa təcrübə böyük rol oynayır?
- Aktyor olmaq üçün həm təhsilin, həm də istedadın
rolu əvəzedilməzdir. Bəzən deyirlər ki, bir dəlilər, bir də aktyorlar anadan olduğu
kimi doğulurlar. 14 ildir ki, teatrda çalışıram, bu mənim üçün elə təcrübədir. Təhsilim
olmasa da, təhsil alan aktyorlardan pis oynamıram. Mənə görə, insan bir işi
ürəkdən görməlidir. Heç vaxt da bu sənətə dırnaqarası baxmamışam.
- Ən maraqlı qastrol
səfəriniz hansı olub?
- Elə sonuncu qastrol səfərimizi deyə bilərəm. Mən gözləmirdim
ki, bu tamaşaya baxmağa cəmiyyətimizdə tanınmış insanlar gələcək və bizim dəyərli
sənətkarlarımız tamaşamızı izləyib onun haqqında yüksək fikirlər səsləndirəcək.
O sənətkarlardan gözəl sözlər eşitmək həqiqətən sevindirici haldır. Mən bu qastrol
səfərimdə köhnə dostlarımı, tanışlarımı gördüm və onların Lənkəran Teatrına olan
sevgisini hiss etdim. Kənardan tamaşamız haqqında gözəl fikirlər eşitdim və bu da
bizi ruhlandırdı.
Xəyalə Rəis