İnsan taleyini özü yaradır
Ruhuna
"Ruhani” çalınıb bu millətin. Sözü də dəlidir, sazı da. Hərə bir cürə başı
havalıdır. Mənə düşən də o havalıları tapmaqdı... "Sən tək deyilsən, səndən
biri də, biriləri də bu yanda var” deməkdi. Dərdi hər nədirsə sözlə
söylətməkdi.
Müsahibim bu
günlərdə 61 yaşı tamam olan sevimli aktyorumuz Nurəddin Mehdixanlıdır.
Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında, ona aid kiçik qrim otağında
üzünə baxıram və düşünürəm ki, o boyda adam bu boyda otağa necə sığışıb?
Təəccübümü sonraya saxlayıb, halını soruşuram:
– Xoş gördük
Nurəddin bəy. Necəsiniz? Necə gedir həyat?
– Çox sağ olun.
Xoş gəlmisiniz, həyatı necə tutursansa, elə də gedir. Bəzi korrektələr eləmək
şərtilə.
– Korrektələr
etmək mümkündürmü?
– Mümkündür.
Deyirlər ki, insanın taleyi alnına yazılıb. Mən buna inanmıram. İnsan öz
taleyini özü yaradır.
– Bəs onda
Allahın rolu hardadır?
– Allahın
rolu odur ki, insanı yaradıb. Və deyib ki, səni faili-muxtar yaratdım, ağlın,
şüurun, əlin-ayağın varsa get yaşa, həyatını özün rənglə, özün qur.
– Yaşamağı
bacarırsınızmı?
– 61 yaşım
tamam oldu. Bu qədər illər keçdisə, deməli, nələrisə bacarmışam.
– Nə
keçdi? Bu altmış bir ildə nə oldu?
– Çox şey
oldu. Dərs keçdim, bir az həyatı tanıdım, nələrsə öyrəndim öyrəndikcə başa
düşdüm ki, əslində, heç nə öyrənməmişəm. Sən demə, yaşa dolduqca hər şey
sıfırlanır, bildiklərin sənə yetərli olmur.
– Nəyi bilmək
istədiniz?
– Nəyə
gəlmişəm dünyaya? Missiyam nədir? Kainat, bu canlılar... bunların işi nədir?
– Missiyasını
bilməyən adamın teatrda nə işi var?
–(gülür) Teatr bir oyun məkanıdır. Burda insanların
duyğuları, hissləri, talelərilə oynayırsan. Oynayıb onları da aldadırsan, özünü
də aldatmağa çalışırsan. Bu, müqəddəs aldatmadır. Deyirlər, ömür çox qısadır,
xeyr. Ömür uzundur. Bu ömrü nə eləməliyik? Oyunlar qurub, başımızı qatırıq.
Biri var dağıdıcı aldanışlar biri də var qurucu
yalanlar. "Müqəddəs yalanlar” deyirlər onlara. İnsan bəzən də aldanmaq, o
aldanışda dünyanın ağrısından-acısından təsəlli tapmaq istəyir. İlahi
aldanışlarla insani aldanışların da fərqi var. Mən bu barədə çox düşünürəm,
dünyaya niyə gəldim, niyə getməliyəm?
– Nurəddin
bəy, dünyaya niyə gəldiyini sorğulayan bir adam bu balaca otağa necə sığır?
– Bu otaqda
Ağasadıq Gəraybəyli, Həsənağa Turabov, Əlabbas Qədirov və mən oyuna
hazırlaşmışıq. Özümü demirəm. Görürsünüz, nə böyük dahilər bura sığıblar.
Deməli, əsas məkanın ölçüsü deyil, ruhudur. Burda Ağasadıq Gəraybəyli, Həsənağa
Turabov dünyasını dəyişdi. Məndən gənc olmasına baxmayaraq İlham Əsgərov...
Növbə mənimdi.
–
Qorxmursunuz ölümdən?
– Ölümdən
qorxmaq lazım deyil. Elədiyi əməllərdən peşman olanlar qorxar ölümdən. Amma
özünü insanlara həsr edən, pislikdən, qeybətdən uzaq duran, hər gün vicdanına
hesabat verən adamların qorxmağına ehtiyac yoxdur.
– Birindən
soruşurlar ki, niyə olanını bu qədər dağıdırsan? Deyir, varımıydı, verdim.
Nəyiniz varıydı, kimə verdiniz?
– Allah mənə
bir əmanət vermişdi. Ömrümü. Onu paylamaqla məşğulam.
– Ömrünüzə
ömür qatanlar olmadımı?
– Bu, mümkün
deyil, sadəcə, bir az xoş yaşamağa səbəb olanlar var. Ailən, sevdiklərin,
dostların, ölkən, torpağın, kəndindəki bulağın, ayağını əzən daşlı-çınqıllı
yollar...
– Yaradıcı
adamlar həddindən artıq darıxan olur. Darıxırsınızmı?
– Mənim buna
vaxtım yoxdur. Gördüyüm və görəcəyim işlər həddindən artıq çoxdur. Amma desəniz
ki, yaradıcı adamlar yaşa dolduqca tənhalığa meyl edirlər, orda həqiqət var.
Darıxmaq deyil, əslində, özünü dərk eləməyə çalışmaq və orda ilişib qalmaqdı. O
ilişib qalmaq bir çıxılmazlıq halı yaradır. Bu, yol axtarmaqdır.
– Tapırsınızmı
o yolu?
– Hər halda,
bura qədər gəlmişəmsə deməli, bir yolum var.
– Mənə elə
gəlir ki, Azərbaycan sizə dar gəlir. Şəxsi fikrimdir...
– Azərbaycan
kiçik olduğu qədər də böyükdür. Mənim üçün ölçü metrlər, santimetrlər olmayıb. Bilirsiniz,
zahid balaca bir qübbədə bütün dünyanı anlaya və dərdləri daşıya bilər. Bütün
dünya dediyimiz onun qübbəsindən baxanda çox balaca görünər. Sənət mənasında,
bəli, mən çox işlər görə bilərdim. Ömrümüz Sovetlər vaxtına düşdü, sonra da
oturuşduq. Biz türklər miqrasiyaya bağlı xalq deyilik. Dağılmağı xoşlamırıq.
Yurd, torpaq, ata qəbri, ana qəbri... bəzən deyirlər bu qəbiristanlıqlar nəyə
lazımdır. Hətta İslam dinində də məzarın itib-batmağı məqbul hesab olunur. Mən
bunun qətiyyən əleyhinəyəm. Gedin Avropaya, o yeddinci, səkkizinci əsrin
qəbirlərinin hamısını qoruyub saxlayırlar. O torpağın onlara məxsus olduğunu
sübut eləmək üçün. O məzarlar, əslində, canlı abidələrdir. Min illər boyu mənim
babalarım bu torpağa tapşırılıb və bu torpaq ona görə dəyərlidir. Yiyəsiz qoyub
getmək olmaz. Bu mənada, mən bu torpağa bağlı adamam.
– Nə çatmır?
– Çatmayan
çox şey var. İstəyirəm, millətimin uşaqları öz kimliklərini bilsinlər və
tanısınlar. Dünyada danışılan bütün dilləri öyrənsinlər. İki Azərbaycan türkü
bir-biri ilə əcnəbi dildə danışmasın. Mənim ölkəmin övladları milli kimlikləri
ilə fəxr eləsinlər və bilsinlər ki, dünya göbəyi kəsilən gündən türkə
tapşırılıb. Qiyamətə bir canlı qalacaq, Qurd! Ona görə deyiblər "Qurdla
qiyamətə qalmayacaqsan ki”. Deməli, qiyamət günündə qurddan başqa canlı heç nə
qalmayacaq. Qurd isə türk deməkdir. Dünyanın doğuluşunda da biz vardıq, sonunda
da biz olacağıq! Bu millətin övladları bunu bilməlidirlər, özlərini
tanımalıdırlar. Özünü tanıyan milləti qul eləmək olmaz. Özünü tanıyan bir
millətin gənci başı yerdə gəzməz. Göyü görməyi öyrənməliyik. Yerdəki hər şey
bəllidir, görünür, amma oranı axtarsan artıq ora getməlisən. Mənim millətimin
övladları ən yüksək təhsil alsınlar, çünki bir millətin, bir dövlətin taleyi
onun məktəblərində yetişdirdiyi uşaqlardır. Onlara nəyi, necə öyrədirlər? Bir
millətin məktəbi o millətin hər şeyidir. Çünki o tədris ocaqlarında gələcəkdə
dövlət idarə edəcək insanlar yetişdirilir. Necə yetişdiririksə bu dövlətin və
millətin taleyi də elə olacaq. Ona görə də mən çox istəyirəm ki, bizim
məktəblərimizdə milli duyğuları üstün olanlar meydan oxusunlar. Yaxşı mənada.
Uşaqlarımıza dövlət idarə etməyi, milləti qorumağı, silah tutmağı öyrədək. Mən
istəyirəm mənim millətimin övladları bu görülən işləri, bax bu çəkilən yolları,
asfaltı, ağacları qorusunlar, "mənimdir” deyib, sahib çıxsınlar. Bu millətə
istiqlalı qazandıran gənclər vardı ha, qanlarını tökdülər, biz Şəhidlər Xiyabanı
qazandıq, o xiyaban isə bizim azadlığımızı və müstəqilliyimizi qazandırdı.
Bugünkü nəsil onlardan daha iddialıdır. Azərbaycanın iqtisadi, siyasi, coğrafi
mənada ölçüləri bu formada qalmamalıdır və qalmayacaq. Mən buna inanıram.
Azərbaycan böyüyəcək, genişlənəcək, daha böyük ərazidə xəritəsini
formalaşdıracaq. Dünya təkrarı sevir. Dəyişikliklərə hazır olmalıyıq. Bu
mənada, Azərbaycan gənci öz vətənini, öz torpağını sevməlidir. Biz dünən
müstəqil deyildik, nə deyilirdi onu edirdik, amma keçdi o dövr, indi bura bizim
öz evimizdir. Kişinin də borcudur öz evini qorumaq, sahib çıxmaq, təmiz
saxlamaq. Biz bir-birimizin əlindən tutmasaq, heç kim bizim əlimizdən
tutmayacaq, arxamızdan itələyəcəklər. Gənclərə deməyim odur ki, kişinin evi
olar! Eviniz var! Azərbaycan adında...
– Sizə Azərbaycan
teleməkanı ilə bağlı sual ünvanlamaq istəyirəm. Çox böyük dəyərlərimiz var,
amma nədənsə biz bu səmimiyyəti ekranlara daşıya bilmirik. Problem nədədir?
– Əgər bir
insan zahiri görkəminə çox fikir verməyə başlayıbsa, ondan uzaq gəzin. Çünki
onun içərisində hamıdan gizləməyə çalışdığı xoş olmayan nələrsə var. Mənə belə
gəlir ki, Azərbaycan televiziyalarının cəmiyyətə münasibətdə verdiyi müsbət
enerjiylə bağlı xoş olmayan şeylər də var. Həmsöhbəti seçmək məsələsi. Orda bir
müəllimin, bir alimin bir aktyorun aparıcı ilə həmsöhbət olması, əslində, bir
televiziya kanalının həmsöhbət olmasıdır. Televiziya kanalları buna diqqət
etməlidirlər. Bu problemin birinci tərəfi. Şəxsi müşahidələrimdən deyim, son
zamanlarda bir neçə dəfə. Tv-lər şou proqramları qazanc məqsədilə elədiklərini
deyirlər. Amma millətin əxlaqından qazanc ummağa çalışmaq olmaz. Əxlaqsız
davranışlara yol vermək olmaz, televiziya hər birimizin evimizdədir. Televiziya
bir ideoloji vasitədir.
– Nurəddin
bəy, sizin bir duruşunuz var və o heç bir rolunuzda dəyişmir. Siz hər rolunuzda
Nurəddin Mehdixanlısınız. Bu soyun kökü haradır?
– Təbii ki,
hər rolu elə Nurəddin Mehdixanlı ifa edir. Avşarıq biz. Mənim ulu babalarım
Güneydəndir, babam Mehdixanın məzarı çayın o tayındadır. Ulu babam Qulu bəy
Əfşar Məhəmməd Xudavəndənin şah qvardiyasının rəisi olub. Əşfarlar daim at
belində, qılınca qurşanan savaş adamları olub. "Avşar” sözünün mənası da "yaxşı
döyüşçü” deməkdir. Mən bax, həmin o soydan gəlirəm. Sonra ara bağlanıb yarı o
tayda, yarı bu tayda qalmışıq. Hər Novruz bayramında atam bizi Qazan köşkünə
aparırdı.
– Harda
yerləşir?
– Cəlilabad
rayonunda. Hülaki xanın, Qazan xanın köşkləridir. Oradan bizim Azərbaycan
tərəfə baxanda Xəzər, o tərəfə baxanda bütün Güney görünür. Babamın sərdabəsi
ilə aramızda 500 metr var. Ara açılandan sonra getdik, qəbri ziyarət elədik,
qohumlarımızı tapdıq. Biz sərhəd uşaqlarıyıq, başqalarından daha çox o
ağrı-acını hiss edirdik. Yaz vaxtı bizi aparardılar sərhədə, orda yaşlı kişilər
dəryaz vurardılar, üzləri bu tərəfə. Həmişə o tayda camaat çayın aşağısına
düşərdi, üzlərini bu tərəfə tutub qohum-əqrəbanı soraqlaşardılar. Bəlkə də
içimizdəki o paralanmış dünyamızı biz daha çox hiss edirdik.
– Heç o tayda
səhnəyə çıxdınızmı?
– Xeyr. Amma
çox oldum, hər yeri gəzdim. Saqqız, Xorasan, Şirazi, Ardahan, Urmiyə...
– Nə qoxuyur
orası?
– Gəncə
qoxuyur, Cəlilabad qoxuyur, Bakı, Şamaxı, Şuşa, Qazax qoxuyur. Təbrizdə
oturanda hərdən orda elə bir külək əsir, Bakıda olur e, əsəndə bədənindən xoş
bir gizilti keçir, ona "cənnət küləyi” deyirlər, bax, ondan. Sərhədi keçəndən
sonra yad yerdə deyilsən, o dağ-daş, ağaclar, kol-kos belə bir-birinə taydır.
– Biz
Azərbaycanı niyə bu qədər ağrılı sevirik?
– Səni doğradıqları, yaraladıqları tarixi sənə bayram
kimi təqdim eləmişdilər. Bizə tədris olunurdu ki, Azərbaycanın uğrunda şəhid
olan qəhrəmanlar düşməndir. Amma bu millət üçün o qanlar tökülməsəydi, o qanda
yaşayan savaş havası olmasaydı, bu müstəqillik qazanılmazdı... Beyinlərdə,
şüurlarda bu gün də savaş gedir. Dünənə qapanıb qalanlar, dünəndən ayrılmaq
istəməyənlər var. Çünki dünən həmin o "yan”lardan yazılan elmi işlər var.
Sadəcə unudurlar ki, Azərbaycan artıq müstəqillik yoluna qədəm qoyub və
dünyanın bir parçasına çevrilib.
– Azadlıq
nədir?
– Azadlıq öz evi, öz qapısı, öz ocağı olmaqdır. Öz
dilində ürəkdolusu danışmaqdır. Öz torpağı üstündə dayanmağı bacarıb səhər
Tanrısına dua eləməkdir. Öz qadınının gözünə kişi kimi baxmaqdır, azadlıq. Öz
oğlunun çiyninə qollarını kişi kimi qoymaqdır, azadlıq. Öz övladının, öz
qızının ocağını qurmaqdır. Qoldakı deyil, ruhdakı zəncirləri qırmaqdır!
Azərbaycan dövlətinin ayağına badalaq olanlar bilməlidir ki, bu qatar artıq
yola çıxıb.
– Nurəddin
bəy, Kərkükü nə qədər tanıyırıq?
– 1994-cü ildə Kərkükdə olmuşam. Üç gün üç gecə.
– Ora haradır
sizdən ötrü?
– Bölünmüş Azərbaycanın bir parçasıdır. 2 milyon 865
min kv/km olan Azərbaycan Səfəvi dövlətinin İraq ərazisində qalmış torpağıdır.
Türkmən deyirlər onlara. Onlar isə özlərinə Azərbaycan türkləri deyirlər.
– Ab-havası
necədir?
– Bura necədirsə, ora da elədir. Davranışları,
nəğmələri, dilləri eynidir. Gəncəliylə bakılının danışığı arasında fərq nə
qədərdirsə, kərküklü ilə bakılının arasında fərq də o qədərdir. Biz türk
millətinin taleyinə məzhəb müstəvisindən baxmamalıyıq. Bu gün Türk millətinin
içərisində məzhəb ayrı-seçkiliyi çox ciddi bir problemə çevrilib. Kərkükün
müəyyən mənada köməksiz buraxılmasında məzhəbi yanaşmanın rolu var. Bizi Allah
türk yaradıb. Milli mənsubiyyətimizlə dünyaya gətirib, sonra biz dinimizi
seçmişik. Deməli, öncə mənim milliyyətimdir. Məzhəb müstəvisində mənim
millətimi parçalayıb üz-üzə qoyan inancdan imtina edirəm. Məni bütövləşdirən, bir
görən, xor görməyən din mənimdir. Məni sünniyə, şiəyə, bölürsə bir din, o
mənlik deyil! Onda nədən yerdəki bəndələr Allahın yaratdığı bir milləti
parçalayıb birinə yardım edib birini köməksiz qoyur? Kərkük bütün türk
dünyasının problemidir. Fəryad qoparır.
– Gəlin bir
az da ədəbiyyatdan danışaq. Sözlə aranız necədir?
– Ədəbiyyatı sevirəm. Klassik ədəbiyyatımızın
nümunələrini mənim bu otaqdakı kitab rəfimdə görə bilərsiniz. Fizuli, Nizami,
Cəfər Cabbarlı, Hüseyn Cavid...
– Hansı daha
çox dilimizdədir?
– Hamısı! Onların hamısı mənim dilimdə yazıblar. Mənim
dilimdə danışırlar. Əgər biz türk kimliyimizi anlamaq istəyiriksə, Hüseyn
Cavidi, Azərbaycan türkcəsinin özəlliyini və gözəlliyini görmək istəyiriksə,
Cəfər Cabbarlını, dərdlərimizin hardan başladığını bilmək istəyiriksə, Cəlil
Məmmədquluzadəni oxumalıyıq. Dünya xalqları içərisində özümüzə layiq olan yeri
tutmaqdan ötrü nələrdən imtina eləməyik, bunu bilmək istəyiriksə Üzeyir
Hacıbəylini öyrənəcəyik. Bizim böyük dahilərimiz və mənbələrimiz var. Günümüzdə
çox sevdiyim Salam Sarvan, Aqşin Yenisey, Qan Turalının, Mirmehdi Ağaoğlunu,
Şərif Ağayarın, Cavid Zeynallının əsərlərini oxuyuram, çox gözəl yazırlar. Və
Sona Vəliyevanın kitabını oxuyuram – "Arazbarı”nı. Demək olar, hər gün mən bu
kitabdan nəyisə təkrar-təkrar oxuyuram. Burda elə məqamlar var ki, sənin
duyğularını təzə saxlayır, çirklənməyə qoymur.
– Bu kitabdan
ən çox sevdiyiniz şeir hansıdır?
– "Sərçənin yurd sevgisi”. Siz fikir vermisiniz onlar
necə ev tikirlər? (Şeri oxuyur...)
Bunu dünyanın ən böyük cinayətkarına oxu, ağlamasa, tövbə eləməsə mənə nə
deyirsiniz deyin. Ədəbiyyat budur. Ədəbiyyatın gücü budur.
– Tamaşaçıdan
nə gözləyirsiniz?
– Zəhmətimə
dəyər verməyi. Tamaşaçıdan mənim zəhmətimə və öz vaxtına dəyər verməyini
gözləyirəm. Razıyam onlardan. Hər şeyə rəğmən, bu gün gəlib Akademik Milli Dram
Teatrında bilet alıb tamaşalara baxırlarsa və hər tamaşanın sonunda alqışlar
qopursa, deməli, biz boşuna yaşamamışıq. Bax, o tamaşaçılar Azərbaycan
teatrının fədailəridir. Teatrı anlamaqdan ötəri xüsusi mədəni səviyyəyə ehtiyac
var.
– Teatr
möcüzəvi şeydir, eləmi?
– Yüzlərlə adamın eyni vaxtda susduran, eyni vaxtda
ağladan, eyni vaxtda güldürüb, ayağa qaldıran sənətdir. Bu, bir dini ibadət
mərkəzlərində olur, bir də teatrda.
– Olubmu ki,
səhnədə oyunun ən zirvəsini yaşamısınız və çıxmısınız teatrdan, getməyə yeriniz
olmayıb...
– Çox olub.
İnsan anlaşılmamaqdan qorxur, bölüşməyə kimsəsi olmadığından qorxur. Təsəvvür
edin, çıxırsan çöldə yağış yağır, səni gözləyən tamaşaçı da gedib, bir dünya
var, bir də sənsən.
– Bu,
dəhşətlidir...
– Amma gözəldir. Allah da təkdir və mənə elə gəlir
ki, Allah da tək qalanda tək qoyduğu adamlarla dərdləşir. Çünki onu ancaq onlar
anlayar.
– Sizi ən pis
hala sala biləcək gün hansı olar?
– Azərbaycanın Qarabağdan imtina elədiyi gün! Hər
şeyin sonudur. Mənim üçün də, hər bir azərbaycanlı üçün də, Azərbaycan üçün də!
– O gün
olmayacaq!
– Bilirəm o gün olmayacaq. Ona görə də ürəyimi
partlatmaq fikrində deyiləm. Hələ mənim görəcək işlərim var. İnsanın gücü
fiziki deyil, ruhunun gücündədir.
– Nəyin
hesabatını verə bilərsiniz? Ailənizə, tamaşaçıya və özünüzə. Ümumiyyətlə, siz
neçə yerə bölünürsünüz?
– Mən 30 ildir hər gün yoldaşımı işə
aparıb-ətirirəm. Uşaqlarımı da eləcə. Əvvəl məktəbə, sonra işə. Özüm isə teatra
gəlirəm. Və hər gün özümə hesabat verirəm. 61 yaş isə artıq deyir ki, bu
hesabatların cəmini çıxar, əsas yerə hazırlaş. Həyatımın müəyyən dağılmış
hissələrini toplayıb orada hesab verməyə hazırlaşıram. İnsan onun bir
zərrəsidir ayrıldı gəldi, indi qayıdıb qovuşacaq ona.
– Ən çox nə
vaxt xoşbəxt olmusunuz?
– Xoşbəxtlik anlardır. Saniyə də deyil. Ailə qurduğum
gün, xoşbəxt olduğum an qızım Ayturanın, oğlum Ərturanın dünyaya gəlməyi...
Oğlum doğulan gecə səhərə qədər Rüstəm Behrudi ilə xəstəxananın qabağında
qaldıq, sonra da başladıq şəhəri piyada gəzməyə. Eləcə də qızım Alagözün
doğulması.
– Səmimi
söhbət üçün minnətdaram, Nurəddin bəy. Bizə sözünüz varmı?.
– Mən "Kaspi”ni izləyən və oxuyan adamam. Sizin 135
illik yubileyinizdə iştirak etmişəm. 136 ildir insanlar "Kaspi” adına qələm
çalıblar. "Kaspi” yaşayırsa sənin sözün, sənin qələmin yaşayır. Biz
millətimizin nə düşündüyünü, nə istədiyini məhz yazılanlardan bilirik. Qələm
sahiblərinin, söz sahiblərinin üzərində millətin üzünə qapıları açmaq, bayraq
olmağı bacarmaq kimi çox böyük və müqəddəs bir missiya var. Bayrağın ardınca
getmək qəhrəmanlıqdır, bayrağın özü olmaq isə qəhrəmanlığın heykəlidir. Bayraq
ona görə öndə gedir ki, hamıdan böyükdür. Rəhmətlik atam deyərdi, kişinin başı
onun bayrağıdır, hər gələnin önündə əyməzlər. "Kaspi” qəzeti Azərbaycan
mətbuatında özünün bayrağını qaldırıb, 135 ildir yol gedir. Mən ona bundan
sonra da neçə 135 illər arzu edirəm. "Kaspi” Azərbaycan ziyalılarının və işıqlı
adamlarının qəzetidir. Heç vaxt işığınız əskik olmasın.
Çox sağ ol,
təşəkkür edirəm, Nigar. Milli kimliyinə sahib olan, ona dəyər verən, torpağına,
bayrağına, dövlətinə sevgisi, sədaqəti olan adamları çox sevərəm. Böyük
sevgilərin təməli torpağa Vətənə, Anaya, dilə, mövcudluğuna olandır. O biri
sevgilər məhz bunların üzərində qol-qanad açır.Artıq neçə
ildir bir-birimizin ruhuna, duyğularına bələd olan adamlarıq. Hər adamla bu
söhbəti eləmək olmur. Xoşbəxt adamlarıq ki, bu duyğuları bölüşməyə kimimizsə
var.
Nigar İSFƏNDİYAR