“İdxal olunan benzin keyfiyyətsizdir” iddiasının izinə düşdük, amma...
Azərbaycanda
92 (Aİ-92) oktanlı benzin idxalı müvəqqəti olaraq gömrük rüsumlarından azad
edilir. Müvafiq qərar Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabineti tərəfindən
qəbul edilib. Əvvəllər bu növ benzin üçün gömrük rüsumu 15 faiz idi. Nazirlər
Kabinetinin başqa bir qərarı ilə Aİ-92 markalı benzinin idxalına görə aksiz
dərəcəsi bir ton üçün 200 manatdan bir manatadək azalıb. Bu qərar 2018-ci ilin
1 oktyabr tarixindən tətbiq olunur və 90 gün müddətində qüvvədədir. SOCAR-dan
Trend-ə verilən məlumata görə, Nazirlər Kabinetinin qərarları Heydər Əliyev
adına Bakı Neft Emalı Zavodunda (NEZ) işlərin planlaşdırılmış profilaktika
işlərinə görə müvəqqəti dayandırılması ilə bağlıdır. Buna görə də, benzin
müəyyən həcmdə xaricdən idxal olunacaq.
Son günlər
bu məsələ ilə bağlı ictimaiyyət arasında ajiotaj yaranıb. Sürücülər deyir ki,
xaricdən idxal edilən benzin keyfiyyətsizdir və bu da, maşınların mühərrikində
ciddi problemə səbəb olur. Elə ustalar da bu problemlə bağlı müraciətlərin
sayının artdığını söyləyirlər. Məsələni araşdırmaq üçün mütəxəssislərin
fikirlərini öyrəndik.
Maşın ustası Namiq Ağayevdeyir ki, keyfiyyətsiz benzin maşının detallarını tez bir zamanda sıradan
çıxarır: "Bu problem adətən yay aylarında yaşanır. İsti havalarda maşın
nasoslarında ciddi problemlər yaşanır. Keyfiyyətli olmayan benzin maşın nasoslarını tez
qızdırır. Nəticədə nasoslar işləmir, tez bir zamanda sıradan çıxır. Qış
aylarında isə belə problemlər nisbətən az müşahidə olunur. Çünki soyuq
havalarda qızma hadisəsi bir o qədər də baş vermir. Amma onu da etiraf edim ki,
hazırda Aİ-92 markalı benzinin keyfiyyəti heç də qaneedici deyil. Mən özüm Ukraynadan
benzin nasosu gətirmişəm. Nasosa benzin tökdükdən sonra ağ detal qapqara oldu. Halbuki
keyfiyyətli benzin töküləndə rəng heç vaxt dəyişmir. Bu da benzinin
tərkibindəki mazutun çoxluğundan xəbər verir. Keyfiyyətsiz benzin maşının
detallarını tez bir zamanda sıradan çıxarır. Ona görə də sürücülər məcbur olub
hər 70-80 gündən bir maşının detallarını yudurdurlar. Bu isə onlar üçün əlavə xərc deməkdir. Əks
halda, yanacaq sərfiyyatı daha da artır ki, bu da sürücülərin cibinə ikiqat
ziyandır”.
Avtosfer.az saytının baş redaktoru, nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert
Elməddin Muradlıdabu
sahədə vəziyyətin qaneedici olmadığını söylədi: "Yanacağın
keyfiyyəti getdikcə yaxşılaşmaq əvəzinə, daha da pisləşir. Bu problem hər keçən
gün daha da çox hiss olunur. Müxtəlif yanacaqdoldurma məntəqələrində benzinin
keyfiyyətlərində ciddi fərq var. Bəzi yanacaqdoldurma məntəqələrində vurulan benzin,
hətta az qalır ki, maşını tamamilə sıradan çıxartsın. Çox az hallarda isə
keyfiyyətli benzin vurulur. Neft emalı
zavodları təmirə yenicə bağlanıb. Amma biz sürücülər bu problemdən xeyli
vaxtdır ki, əziyyət çəkirik. İş o həddə çatıb ki, sürücülər özləri də bu
məsələdən bezdiklərini açıq-aşkar ifadə edirlər. Əksər məntəqələrdə benzinin
tərkibindəki kükürd həddən artıqdır. Bu isə maşının mühərrikini tez bir zamanda
sıradan çıxarır. Yanacaqdoldurma məntəqələri öz ciblərini düşünməklə,
başqalarına ziyan vururlar. Yaxşı olardı ki, bu məntəqələrə ciddi nəzarət
tətbiq edilsin. Sürücülər məcburiyyət qarşısında qalıb dizel yanacağından
istifadə edirlər. Amma onu da deyim ki, dizelin də keyfiyyəti qaneedici deyil.
Vaxtilə energetika nazirliyi bu sahədə ciddi tədbirlər həyata keçirir, reydlər
tətbiq edirdi. Görülən işlər öz nəticəsini verirdi. Amma indi vəziyyət yenidən
pisləşib. İndi yanacaqdoldurma məntəqələrində
keyfiyyətsiz yanacaq vurduqları azmış kimi, hələ aldığın benzininin litrini də azaldırlar.
Etiraz edəndə isə az qalır sənin özünü günahkar çıxarsınlar. Hesab edirəm ki,
bu sahədə öz həllini gözləyən ciddi problemlər var ”.
Şəbnəm Mehdizadə