İctimai nəqliyyatın fəaliyyət keyfiyyətini artıracaq yenilik
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyev Bakı Nəqliyyat Agentliyinin Nizamnaməsini imzalayıb.
Nizamnamə ümumi müddəalar, agentliyin fəaliyyətinin məqsədləri və
istiqamətləri, vəzifələri, hüquqları, idarə olunması, nizamnamə fondu, əmlakının
formalaşma mənbələri, maliyyə fəaliyyətinin əsasları, agentlikdə uçot və
hesabat, audit, agentliyin fəaliyyətinə nəzarətin forması və əhatə dairəsi,
agentliyin yenidən təşkili və ləğvi kimi 10 fəsildən ibarətdir. Nizamnamədə
qeyd olunur ki, Bakı Nəqliyyat Agentliyi Bakı
şəhərinin inzibati ərazisində yol hərəkətinin təşkilində iştirak edən, ümumi
istifadədə olan nəqliyyat vasitələri ilə müntəzəm sərnişindaşıma və taksi minik
avtomobilləri ilə sərnişindaşıma sahəsində tənzimləməni və nəzarəti həyata
keçirən publik hüquqi şəxsdir. Həmçinin Agentlik öz fəaliyyətində Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını, Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, bu
Nizamnaməni, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin digər fərmanlarını,
sərəncamlarını, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərar və
sərəncamlarını, digər normativ hüquqi aktları rəhbər tutur.
Nizamnamənin növbəti
mərhələdə nəqliyyat sahəsində hansı dəyişikliklərə səbəb olacağını öyrənməyə
çalışdıq.
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Azər Allahverənov deyir ki, Bakı şəhərində nəqliyyat sektorunun təşkil edilməsi mütləqdir
ki, bir mərkəzə həvalə olunsun: "Parkamatların quraşdırılması, işıqforların
idarə olunması, yollarda təmir-tikinti işlərinin aparılması zamanı müəyyən
qurumlar arasında lazımı əlaqələndirmə işlərinin olmaması bu sahədə bir sıra
problemlərə yol açırdı. Qeyd etdiyim bu məsələlər ayrı-ayrı qurumların əlində
cəmləşmişdi. Yəni bəzi proseslərə Bakı Şəhər Dövlət Yol Polisi, bəzilərinə isə
Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti nəzarət edirdi. Bundan irəli gələrək bir sıra
problemlərin yaşandığının şahidi olurduq. Bu fərmanın imzalanmasından sonra
bütün sadalanan məsələlərə yalnız bir qurum cavabdeh olacaq. Hesab edirəm ki,
yollarda olan təmirə görə yaranan tıxaclar da bu vasitə ilə öz həllini tapacaq.
Yəni ən azında yolda görüləcək hər hansı bir işlə bağlı əvvəlcədən məlumat
verilməsi həmin yolda ola biləcək tıxacın qarşısının alınmasına, alternativ
yollardan istifadə üçün əhalinin xəbərdar edilməsinə şərait yaradacaq. Bu
fərmandan sonra düşünürəm ki, ictimai nəqliyyatın fəaliyyətinin keyfiyyəti
kifayət qədər artacaqdır”.
Nəqliyyat məsələləri
üzrə ekspert Elməddin Muradlı qeyd etdi ki,
bu fərman yeniliklərlə dolu bir sənəddir: "Bu nizamnamənin əsas mahiyyəti ondan
ibarətdir ki, artıq mərkəzləşdirilmiş sistem formalaşır. Bununla da bəzi
problemləri vaxtında həll etmək mümkün olacaq. İşıqforlar artıq tam olaraq Bakı
Nəqliyyat Agentliyinin balansına verilir. Düşünürəm ki, burada yol polisinin
iştirakı mütləq lazımdır. Yəni əgər BNA işıqforlara nəzarət edəcəksə, agentliyin
binasında onlara nəzarət edən otaqlarda yol polisi əməkdaşları da oturmalıdır.
Bu fərmanın imzalanması ilə agentliyin səlahiyyətləri xeyli genişləndi. Ümid
edirəm ki, agentlik bunların öhdəsindən gələcək. Gələ bilməsə belə, digər
alternativ qurumlarla birgə əməkdaşlıq təmin olunmalıdır. Alternativ qurumlar
dedikdə, Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyini və DYP-ni nəzərdə
tuturam ki, bunlarla intensiv işləmək lazımdır”.
"Parkomantların BNA-nin sərəncamına keçməsi olduqca yaxşı haldır”
deyən ekspert düşünür ki, verilən qərar düzgün və ədalətlidir: "Bu sfera elə bir
sahədir ki, daim intensiv iş qurulmalıdır. Amma Bakı şəhər İcra Hakimiyyəti cəmiyyətə
çox qapalı bir strukturdur. Onlardan hər hansı bir məsələ ilə bağlı bir məlumat
əldə etmək mümkün deyildi. Bu qurumdan
fərqli olaraq, BNA kifayət qədər əl çatandır. Hətta sosial şəbəkələr üzərindən
də insanlarla işləyirlər. Telefon nömrələri, qaynar xətt, elektron saytları
daim aktivdir. Hər cür vasitə ilə cəmiyyətə açıqdır. Təkliflər, şikayətlər
qəbul olunur. Düşünürəm ki, bu yaxşı haldır.
Orada yaxşı mütəxəssisləri var ki, onların
köməkliyi ilə müəyyən işləri qaydasına salmaq mümkün olacaq.
Müsahibimiz
bu fərmanla nəqliyyat sahəsində olan bəzi pərakəndəliyin də aradan
qalxacağını deyir: "Nəqliyyat sistemini BNA qurur. Amma dayanacaqlara nəzarət
BİH-in əlindədir. Belə bir uyğun olmayan sistem var idi. Təsəvvür edin,
avtobuslar fəaliyyət göstərmək üçün icazəni BNA-dan alır, nəzarəti bu qurum həyata
keçirir, amma dayanacağın yerləşdirilməsi səlahiyyəti BİH-dədir. Bu da gülməli
bir vəziyyətə gətirib çıxarırdı. Həmçinin taksi dayanacaqlarının
müəyyənləşdirilməsi də bir yenilik oldu. Taksilərin pərakəndə şəkildə yolun
harasında gəldi dayanmalarının, yolları kəsmələrinin, avtobus dayanacaqlarını
zəbt etmələrinin qarşısı alınacaq. Bu kimi başqa halların da qarşısının alınması
üçün düşünürəm ki, yeniliklər qısa müddətdə tətbiq olunacaq. Düşünürəm ki, struktur
yeniliklərinin həyata keçirilməsinə müəyyən qədər vaxt gedəcək. Amma istənilən
nəticə əldə olunacaq. Çünki burada
müasir texnologiyaların tətbiqindən söhbət gedir. Bu sahənin bir mərkəzdən
idarə olunması müsbət nəticələr verəcək”.
Günel
Azadə