Həkimlərə əliniz çatsın… - Startap
Əcnəbi həkimlərlə ünsiyyətin bir telefon qədər
yaxın olduğunu düşünün. Siz evinizdə hansısa xəstəliyinizlə bağlı Amerikadakı həkimdən
konsultasiya alıb, bu tətbiq vasitəsilə danışa bilərsiniz. Hətta danışmaqla kifayətlənməyib, xəstəliklə
bağlı bütün məlumatları həkimə göndərə, müalicə oluna bilərsiniz.
Bu fürsəti "Tap2doc” layihəsi yaradıb. "Tap2doc”
platforması pasientlərə beynəlxalq səviyyədə
ixtisaslı həkimlərlə əlaqə yaratmağa kömək edir.
Startap haqqında ətraflı məlumat almaq üçün layihə
rəhbəri Ceyhun Cəfərovla söhbətləşdik. Əvvəlcə müsahibimizi tanıyaq.
C.Cəfərov Bakıda anadan olub. Azərbaycan Dövlət
İqtisad Universitetində biznesin idarə edilməsi fakültəsində təhsil alıb. Daha
sonra həmin universitetin maliyyə və kredit fakültəsinin magistr dərəcəsini
bitirib. 2005-ci ildən "Azərsun Holdinq”də marketinq meneceri kimi çalışıb.
Daha sonra "Sinteks” şirkətinin marketinq meneceri və direktoru vəzifəsinə qədər
yüksəlib. Hazırda "Tap2doc” layihəsi çərçivəsində fəaliyyət göstərir.
"Tap2doc” nədir?
Layihənin məzmunundan danışan müsahibimiz deyir ki,
məqsədi qısa zamanda dünya səviyyəsində, pasientlərlə həkimləri video
konsultasiya vasitəsilə birləşdirməkdir.
Startapın necə yaranmasına gəldikdə isə,qardaşlarının
həkim olması, həmsöhbətimizin ideyasına dəstək olub: "2017-ci ilin noyabr ayı
idi. Biz üç qardaş (mən ən balacasıyam) görüşüb, müzakirələr aparırdıq.
Qardaşlarımın biri nevropotoloq, digəri isə fizioterapevtdir. Adətən 3 qardaş
gördüyümüz işlərlə bağlı tez-tez görüşüb, danışırıq. Həkim qardaşlarımdan xəstələrin
müraciətləri, istəkləri ilə bağlı soruşurdum. Onlar da mənə məlumat verirdilər
ki, pasientlərin müraciətləri daha çox xaricdəki həkimlərlə bağlı olur. Orada
müalicə almaq, əməliyyat olunmaq üçün kömək istəyirlər. Əsasən, xaricdəki yaxşı
həkimlərin əlaqə vasitələrini, ünvanlarını öyrənməyə çalışırlar”.
"İdeyamı biznesə çevirdim”
Məlumat üçün bildirək ki, həmsöhbətimizin
qardaşları uzun müddət xaricdə yaşayıb, işlədikləri üçün oradakı həkimlərlə, xəstəxanalara
əlaqələri var: "Hər iki qardaşım həkimliyi Türkiyədə oxuyub, bitiriblər. Böyük qardaşım 20 ilə yaxın orada yaşayıb, fəaliyyət
göstərib. Ortancıl qardaşım da orada 5-6 il həm oxuyub, həm çalışıb. Türkiyə ilə
bağlı böyük təcrübələri var. Bundan başqa, dünyanın müxtəlif yerlərində - Almaniyada,
Amerikada həm kurslarda, həm seminarlarda iştirak ediblər. Xaricdə böyük həkim ətrafları
olduğu üçün mənə dəstək verdilər. Qardaşlarım xəstələrin müraciətlərindən
danışarkən ağlıma ideya gəldi ki, bunu biznesə çevirə bilərik. Elə bir startap
yaratmalı idi ki, həm pasientlər razı qalsın, həm də həkimlər. Bundan sonra
dünya bazarını araşdırmağa başladım və ideyamı biznesə çevirdim”.
Ceyhunun ideyasının əsas məzmunu yuxarıda da qeyd
etdiyimiz kimi, xəstə ilə həkimi qısa zaman ərzində bir-birinə qovuşdurmaqdır:
"Məqsədimiz əsasən pasietnlərə dəstək olmaqdır. Onların problemlərini, istədiyi
məsələləri qısa zamanda həll edib, sağlamlıqlarına qovuşmasını istəyirik.
Araşdırmalarımdan sonra nəticəyə gəldim ki, biz bu işi videokonsultasiya vasitəsilə
edə bilərik. Təbii ki, burada nə coğrafi olaraq sərhədlər tələb olunur, nə də
fiziki olaraq gediş-gəlişlər”.
Vaxt, maddiyyat,
yol…
Müsahibimiz deyir ki, layihəyə tələbat çoxdur: "Deyək
ki, hər hansı bir xəstə Azərbaycanda hər hansısa bir həkimlə ünsiyyətə girmək
istəyir, yaxud əksinə, Azərbaycandan bir
xəstə xaricdə bir həkimlə ünsiyyətə girmək və ya səhhətində hansısa problemi həll
etmək istəyir. Normal formatda pasientlər bu məqsədlərinə çatmaq üçün həkimlər
haqqında məlumatları dost-tanışdan öyrənirlər. Tanış tapa bilməyəndə məcbur
olub həkimin olduğu ölkəyə üz tuturlar. Orada müayinədən keçirlər, sonra əksər
hallarda həkimlər deyir ki, siz gəlibsiniz, amma yeriniz bura deyil, başqa ölkəyə,
başqa şəhərə, yaxud da başqa xəstəxanaya getməlisiniz. Bu, bütün hallarda xəstələr
üçün böyük zərbədir. Bu zərbənin bir neçə amili var. Birincisi, vaxtdır. Çünki əgər
insan xəstədirsə, vaxt ona qarşı işləyir. İkinci zərbə maddiyyatdır. Çünki
insanlar bir məsafəni qət edir, ola bilər ki, təyyarə ilə uçurlar, yaxud, şəhərdən-şəhərə
gedib vaxt itirirlər, vəsaitlər gedir. Üçüncü zərbə isə odur ki, bu qədər vaxt,
vəsait xərclənir, lakin istədiklərini tapmırlar. Biz də onların bu üç
probleminin öncədən həll olunması üçün bir tətbiq düşündük ki, ünsiyyət qurub,
problemini bildikdən sonra həmin ünvana üz tutsunlar”.
Platforma necə
işləyir?
Startapda həkimlərin bazası yaradılır. Hansı xəstəyə
hansı həkim lazımdırsa, bazaya daxil olur, həkimi tapır və onunla ünsiyyət
imkanı qazanır. Ünsiyyət metodu isə internetdir. Tətbiqin daxilində onlara vaxt
təyin edirlər. Həmin vaxtda həkimlər tətbiq üzərindən video konsultasiyaya
çıxırlar. Xəstə olan şəxs problemləri həkimə danışır, həkim dinləyir və öz
konsultasiyasını verir. Bizim tətbiqin daxilində "votsap”da olan eyni sistemlər
mövcuddur. Video zənglər, səsli zənglər, faylların, şəkillərin göndərilməsi və
mətn formasında yazılma. Ola bilər ki, həkim hansısa bir analizləri, MRT,
rentgen çəkilişlərini tələb etsin. Xəstə bunu da rahatlıqla həmin tətbiq üzərindən
həkimə göndərə bilər. Həkim də baxaraq rəyini bildirir, ya da konsultasiyasını
verir ki, xəstə də öz problemini həll etsin”.
"Bazada min həkim
var”
Həmsöhbətimiz deyir ki, bu proyekt artıq Amerikada
var və çox uğurludur: "Proyekt qısa zaman ərzində pasienti lazımi həkimlə
calaşdırmağı hədəfləyir. Dünyada, Amerikada bu platformalar çox yayılıb və fəaliyyət
göstərirlər. Araşdırmalar onu göstərir ki, biz doğru yoldayıq. Amerikada çox
uğurludur. Hazırda bu məsələ Avropada da inkişaf etməyə başlayıb”.
Müsahibimizin sözlərinə görə, hazırda bazada
min həkim mövcuddur: "Bizim artıq tanıdığımız həkim çevrəmiz var. Hazırda
bazanı yaratmışıq. Baza 1000 həkim üzərindədir. Bunlar hamısı öz həkimlərimizin
çevrəsidir. Təbii ki, biz onlarla ünsiyyətdə olmuşuq, danışmışıq. Həkim üçün bu,
böyük bir avantajdır. Konsultasiya olaraq burada həkim üçün heç bir şey dəyişmir.
Həkim işlədiyi yerdə müayinəyə görə hər hansı bir məbləğdə vəsaiti alırsa, eyni
qaydada bizim üzərimizdən alır. Həkimlər burada əlavə qazanc əldə edirlər.
Sistem necə işləyir? Onlar bizim bazaya düşürlər. Bazaya düşəndə biz onların
yoxlanışını edirik. "Həqiqətən yaxşı həkimdirmi?”sualını araşdırırıq. Onlarla
video-müsahibələr keçirik. Ondan sonra
onların bizim tətbiq üzərindən fəaliyyət göstərmələrinə icazə veririk”.
"Savadlı həkimlərə
əliniz çatsın”
Xəstənin həkimə ödəniş etmək üsulu da tətbiqdə qeyd
olunub: "İnsanlar qeydiyyatdan keçir, lazım olan həkimi seçir, onunla ünsiyyət
qurmazdan öncə, tətbiqdə hər bir həkimin konsultasiya qiymətləri yazılır. Əgər qiymətdə razılıq əldə
olunursa, kredit kartına pul köçürmə ilə ödəniş həyata keçirilir. Konsultasiya
bitdikdən sonra həmin kartdan məbləğ çıxılır”.
Layihənin adının mənasına gəldikdə, müsahibimiz
deyir ki, "Tap2doc”un mənası "əkimlərə əlin çatsın”deməkdir: "Savadlı, işini
doğru-düzgün bilən həkimlərə əliniz çatsın. Bütün işi də bu sloqan üzərində
qurduq”.
Aygün ƏZİZ