“Gənclərin sərgilərdən əldə edəcəyi faydalar olduqca çoxdur” - Gənclərə məsləhət
İnşaat, turizm, təhsil, qida, kənd təsərrüfatı, kitab, sənaye, İKT və
s. istiqamətli bir çox sərgilər var. Yerli və beynəlxalq səviyyədə keçirilən bu
sərgilərin keçirilməsində təbii ki, təşkilatçıların müəyyən məqsədləri var.
Amma bu cür tədbirlər həm də gənclər üçün bir imkandır. Bəs onlar bu imkandan
necə yararlana bilərlər? Sərgilərdə iştirak gənclərə nə verir?
Bu mövzuda həmsöhbətimiz ADA Universitetinin Karyera
Mərkəzinin direktoru Gülnur İsmayıldır. Müsahibimiz bildirdi
ki, hazırda gənclərin ən çox maraq
göstərdiyi sərgilər təhsil və karyera yönümlü olanlardır: "Sərgilər müxtəlif
formada və mövzuda keçirilir. Hətta demək olar ki, bu gün hər sahəyə xas olan
formatda keçirilən böyük miqyaslı beynəlxalq sərgilər çoxdur. Gəncləri isə
təbii ki, ilk növbədə təhsil və karyera sərgiləri cəlb edir. Belə sərgilərin
hər iki tərəf üçün əhəmiyyəti var. Gənclərin bu cür sərgilərdən əldə edəcəyi
faydalar olduqca çoxdur”.
G.İsmayıl burada bir neçə aspektin önəmli olduğunu vurğuladı:
"Sərgilərin miqyası önəmlidir: "Bir
neçə şirkəti və təşkilatı eyni zamanda əhatə edib, onlarla görüş imkanı
yaradır. Bir-bir veb-saytlar və internet vasitəsi ilə məlumat toplamağımız həm
çox vaxt tələb edir, eyni zamanda əldə etdiyimiz məlumat tam doğru olmaya
bilər. Düşünürəm ki, məlumatı rəsmi işçilərən və nümayəndələrdən birbaşa
öyrənmək daha doğru və düzgün olur. Bundan başqa, siz sərgidə yalnız təşkilat
haqqında deyil, həmçinin, həmin sahənin xüsusiyyətləri və tələbləri haqqında
geniş bilgi əldə etmiş olursunuz. Bu gün peşəkar səviyyədə qurulan iş əlaqələri
gənclərin gələcək karyerasında çox vacib məqamlardan biridir. Sərgilər həmin
o şəbəkəni qurmaq üçün şərait yaradır.
Əgər gənclərimiz bu şəraitdən istifadə edə bilsələr, kifayət qədər geniş
əlaqələr qurmuş olarlar. Hansı ki, gələcəkdə bu əlaqələr böyük imkanlar yarada
bilər. Və ən önəmli məsələlərdən biri də, gənclərin bu cür sərgilərdə maksimum
dərəcədə özləri haqqında müsbət fikir yaratmalarıdır. Adətən, sərgilərdə
iştirak edən təşkilatlar iqtisadiyyatın ən qabaqcıl və aktiv işə götürənləri
olurlar. Onlar gənc kadrlara önəm verib, öz təşkilatlarına cəlb etmək
istəyirlər. Hətta deyə bilərəm ki, təcrübə və ilk iş imkanlarını bir çox
gənclər məhz sərgi vasitəsilə tapa bilir. Diqqət etməli olduğumuz məsələlərdən
biri də rəqabətdir. Karyera sərgilərində çox maraqlı bir fakt, rəqabəti
gənclərin öz gözləri ilə görməsidir. Gənclər onlarla bərabər, hansı bilik və
bacarığa nail olmuş namizədləri görür, rəqabətin nə dərəcədə böyüklüyündən xəbərdar
olurlar”.
Müsahibimiz gənclərin sərgilərin onlara verdiyi imkanlardan necə
istifadə etməsi haqqında da danışdı. Bildirdi ki, sərgilərə gənclərin çox
marağı var: "Gənclər karyera yarmarkalarında iştirak etməyə maraqlıdırlar.
Lakin sərginin mütləq dəqiq fokusu olmalıdır. Elə hallar olur ki, adını təhsil
və karyera sərgisi qoyurlar, lakin iş imkanları və işə götürənlər həmin sərgidə az sayda təmsil olunur. Bu
halda təbii ki, uğurlu iş imkanı perspektivindən danışmaq mümkün deyil. Bu,
gənclər üçün elə də maraqlı olmaz. Təşkilatı işlərdən çox şey asılıdır.
Fikrimcə, auditoriyanın istəkləri və gözləntiləri nəzərə alınmalıdır. Bu zaman
hər tərəf - həm təşkilatçı, həm də iştirakçılar uğur qazanmış və böyük fayda
almış olar”.
Günel Azadə