Gəlmə turizmin inkişafına təsir edəcək sərgi
Bakı Ekspo Mərkəzində 18-ci
Azərbaycan Beynəlxalq "Turizm və Səyahətlər” ("AITF-2019”) sərgisi başa çatdı. Bu
il AITF sərgisi Dövlət Turizm Agentliyi və Milli Turizm Təbliğat Bürosunun fəal
dəstəyi və iştirakı ilə keçirilib. Sərgi Azərbaycan Turizm Assosiasiyası,
Azərbaycan Respublikası Sahibkarlar (İşəgötürənlər) Təşkilatları Milli
Konfederasiyası (ASK), Azərbaycanda İxracın və İnvestisiyaların Təşviqi Fondu,
Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi, BMT-nin
Dünya Turizm Təşkilatı (ÜTT) və Asiya-Sakit Okean Turizm Assosiasiyası (ASOTA)
kimi beynəlxalq strukturlar tərəfindən dəstəklənib.
Sərgisidə dünyanın 17 ölkəsindən
189 şirkət və təşkilat iştirak edib. Belarus, Bolqarıstan, Çex, Çin, Dominikan,
Gürcüstan, İtaliya, Mərakeş, Tailand və Türkiyənin milli qrupları öz
ölkələrinin milli turizm büroları ilə iştirakçılar arasında olublar. Bu il Dominikan Respublikası Turizm Nazirliyi
iştirakçı ölkələr arasında seçilmək və öz turizm istiqamətini daha parlaq
şəkildə təqdim etmək məqsədilə sərginin sponsoru olub.
Mütəxəssisləri
bu sərginin turizmin inkişafı, potensialın öyrənilməsi baxımından olduqca böyük
əhəmiyyət kəsb etdiyini vurğulayırlar.
Dövlət Turizm Agentliyinin sədri Fuad Nağıyevbildirib ki, AITF sərgisi 18 ildir turizm sənayesi üzrə beynəlxalq görüş
platformasına çevrilib. Turizmin ölkə iqtisadiyyatının ən prioritet sahələrindən
biri olduğunu deyən F. Nağıyev ötən ilin sonundan etibarən Azərbaycanın 6
ölkədə - Almaniyanın Frankfurt, BƏƏ-nin Dubay, Səudiyyə Ərəbistanın Ər-Riyad,
Çinin Pekin, Hindistanın Mumbay, Rusiyanın Moskva şəhərlərində daimi turizm
nümayəndəliyinin fəaliyyətə başladığını xatırladıb. Qeyd edib ki, eyni zamanda
Böyük Britaniya, Fransa, İran və Koreya Respublikasında da daimi turizm
nümayəndəliyinin açılması nəzərdə tutulub. Dövlət Turizm Agentliyinin sədri
vurğulayıb ki, ölkənin yeni turizm brendi ilə yanaşı, aparılan marketinq tədbirləri
öz bəhrəsini verəcək: " Ötən il ölkəmizi ziyarət edən xarici vətəndaşların sayı
2017-ci illə müqayisədə 153 min nəfər, yəni 6 faiz artaraq 2,8 milyona çatıb.
Bu ilin 2 ayı ərzində 364 min xarici ziyarətçi ölkəmizə gəlib. Turistlərin
sayının ildən-ilə artırılması turist məmnunluğunun yaradılması da əsas
məqsədlərimiz sırasındadır”.
Kiçik
və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin İdarə Heyətinin sədri Orxan Məmmədovənənəvi olaraq keçirilən bu sərginin turizm sənayesində mövcud çağırışların
öyrənilməsi baxımından əlverişli platforma rolunu oynadığını vurğulayıb:
"İqtisadiyyatın bütün sektorlarında rəqabət qaydaları əvvəlki dövrlərə nisbətən
fərqlənir. Bu gün ölkələr turist axını cəlb edilməsi uğrunda ciddi mübarizə
aparır. Bu baxımdan ölkəmizdə turizm sektoruna mühüm diqqət ayrılır. Prezident
İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə əldə olunmuş sosial-iqtisadi tərəqqi bu sahənin
hərtərəfli inkişafına yeni imkanlar açır. Ölkəmizin turizm potensialının
beynəlxalq aləmdə təbliği, turistlərin ölkəmizə cəlb edilməsi, müasir turizm
infrastrukturunun yaradılması və viza rejiminin sadələşdirilməsi istiqamətində
məqsədyönlü işlər aparılır. Biznes sahəsində sahibkarlığın inkişaf etdirilməsi,
Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin fəaliyyət dairəsinə daxil olan
istiqamətlərdən biri hesab olunur”.
Turizm üzrə ekspert Tahir Məmmədov qeyd
etdi ki, sərginin çatışmazlıqları olduğu kimi, maraqlı tərəfləri də vardı: "Bundan
əvvəl keçirilən turizm sərgilərində də iştirak etmişəm və deyərdim ki, builki
sərgi digərlərinə nisbətən zəif idi. Səhv etmirəmsə, bu il sərgiyə qatılan
şirkətlər azlıq təşkil edirdi. Sırf bu sərgidə iştirak etmək üçün Gürcüstandan
və Türkiyədən qonaqlarımız vardı. Onlar da sərginin gözlədikləri kimi
olmadığını dedilər. Yəni onlar daha böyük, daha çox şirkətin iştirak edəcəyi
bir sərgi təsəvvür edirdilər. Bu fikirlər tənqidi də olsa, bunu deməliyik. Çünki
bu, bizim turizm sektorunun inkişafı üçün vacib nüansdır. Daha yaxşı ola
bilərdi. Təbii ki, maraqlı tərəfləri də vardı. Belə ki, Çin bazarı ilə əlaqəli,
həmçinin Ukraynada onlayn qeydiyyat işi görən bir turizm şirkəti ilə tanış
olduq”.
Ekspertdən
şirkətlərin say etibarı ilə az olmasının səbəbini soruşduq: "Məncə, bu,
stendlərlə bağlıdır. Çünki bəzi şirkətlərlə danışıb qatılmamaqlarının səbəbini
soruşanda, yer pulunun, stendlərin çox baha olduğunu qeyd etdilər. Məsələn,
bölgələrdəki otellərin stendlərinin daha çox olması yaxşı olardı. Şirkətlərin
az olmasının digər səbəbi isə eyni vaxtda qonşu Türkiyədə "HESTOREX” tədbirinin
keçirilməsidir. Adı çəkilən tədbir də turizmlə bağlıdır”.
"New ERA Travel” turizm agentliyinin rəhbəri Elçin Rüstəmov bildirdi ki, gəlmə turizmin inkişaf
etdirilməsi baxımından bu tip sərgilərin keçirilməsi müsbət haldır: "Bu cür
sərgilərin keçirilməsi istənilən ölkənin turizm potensialının inkişafına müsbət
təsir göstərir. Günümüzdə turizm bir çox ölkələrin iqtisadiyyatının vuran
ürəyidir desək, yanılmarıq. İnkişaf etmiş ölkələr bu kimi sərgilərdə turizm
potensialını nümayiş etdirməklə, daha çox turistin cəlb olunmasına nail olur.
Azərbaycanda da turizm sərgisinin keçirilməsi dünyanın bir sıra xarici
şirkətlərinin marağını cəlb etmək üçün çox gözəl fürsətdir. Amma nə yalan
deyim, gözləntilərimiz daha yüksək idi. Növbəti illərdə daha geniş, turizm
stendlərinin daha rəngarəng, yüksək səviyyədə təşkil ediləcəyini düşünürəm”.
Günel
Azadə