Ehtiyatlı olun, hotelinizə gizli müştərilər gələcək
"Azərbaycanda yeni ulduz
təsnifatlaşdırma sistemi tətbiq edildikdən sonra hotellərə gizli müştərilər
göndəriləcək”.
Bunu Trend-ə Azərbaycan Hotel Assosiasiyasının (AHA) baş icraçı
direktoru Günay Sağlam deyib. Baş icraçı direktorun sözlərinə görə, hotellərə
verilən ulduzlar 4 il qüvvədə olacaq. Buna görə də, ulduz təsnifatlaşdırılması
4 ildən bir keçiriləcək. AHA rəsmisi əlavə edib ki, ulduz veriləndən 2 il sonra
gizli müştəri hoteli ziyarət edəcək və bununla da mehmanxananın həmin ulduza
uyğun xidmət göstərib-göstərmədiyi müəyyənləşəcək. G.Sağlam qeyd edib ki,
təsnifatlaşdırılma ilə bağlı hotel sahiblərinə əvvəlcədən məlumatlar veriləcək:
"Bununla bağlı internet saytda məlumatlar yerləşdirəcəyik. Hotelçilər sayta
daxil olaraq, təsnifatlaşdırma zamanı hansı kriteriyalara diqqət yetiriləcəyini
oxuyub prosesə daha yaxşı hazırlaşa biləcəklər. Ona görə də, məncə, hotellər
üçün bu proses çətin olmayacaq".
Assosiasiyanın baş icraçı
direktoru bildirib ki, hotellər köhnə sistemlə aldıqları ulduzları
dəyişməlidirlər. O, ulduz təsnifatlaşdırma sisteminin gələn ilin
sentyabr-dekabr aylarından başlanacağını da söyləyib: "Biz milli ulduz
sistemini yaradırıq. Bununla bağlı Avropa təcrübəsini əsas götürmüşük". G.Sağlam
əlavə edib ki, ulduz təsnifatlaşdırılmasından keçməyən hotellərə bu prosesdən
təkrar keçmək üçün vaxt veriləcək: "Bizim əsas işimiz hotelləri qorxutmaq
deyil, onlara dəstək verməkdir. Marketinq məqsədilə həyata keçirilən ulduzalma
prosesi hotellərin regional, dünya miqyasında tanınmasına xidmət edəcək".
Yeni təsnifatlaşma
sisteminin hotellərin fəaliyyətinə necə təsir edəcəyini öyrənməyə çalışdıq.
Ümumdünya Sağlamlıq Turizm Təşkilatının prezidenti
Ruslan Quliyev qeyd etdi ki, bu
addım hotellərin daha professional müstəvidə xidmət
göstərməsinə əhəmiyyətli təsir edəcək: "Bu, bütün dünyada aktual olan və turizm
sənayesini düşündürən bir məsələdir. Xüsusilə də xidmətin keyfiyyət səviyyəsini
artırmaq üçün nəzərdə tutulub. Yəni burada məqsəd hotel sahiblərini qorxutmaq
yox, əksinə, onları, işlərini daha yaxşı görmələri üçün stimullaşdırmaqdır.
Turizm sektorunda hotel olduqca vacib nüanslardan biridir. Təbii ki, hər bir hotel
göstərdiyi xidmətin keyfiyyət səviyyəsinə uyğun ulduz almalıdır. Bu, birdəfəlik
medal deyil. Bir neçə ildən bir keçirilən akkreditasiya nəticəsində bəzi
mehmanxanaların ulduzlarının sayı artırıla və ya azaldıla bilər. Avropa təcrübəsinin
də tətbiq olunması təqdirəlayiqdir. Çünki bir neçə ildir ki, Bakıda və
regionlarda hotellərin sayı artıb. Həmin hotellər heç nəyə əsaslanmadan, heç
bir müqavilə öhdəliyi olmadan ulduz qoyurlar. Düşünürəm ki, təsnifatlaşma bu
sahədə olan problemlərin aradan qalxmasına, hotellərin daha professional
müstəvidə xidmət göstərməsinə əhəmiyyətli təsir edəcək”.
"New ERA Travel”
turizm agentliyinin rəhbəriElçin Rüstəmov bildirdi ki,
bu sistem xaricdə də tətbiq edilir: "Bu
məsələ bir müddət əvvəl AHA-nın iclasında müzakirəyə çıxarılmışdı. Hətta, gizli
qonaq söhbətini mən daha çox vurğulamışdım. Çünki xaricdə bu, istifadə olunan
və dəfələrlə tətbiq edilən sistemdir. Məsələ belədir ki, dünya ölkələrində hotellərə
ulduzları verən konkret bir qurum var və həmin qurum daim onları nəzarətdə
saxlayır. Xidmət səviyyəsini, müştərilərlə davranış qaydalarını müşahidə edir.
Hər bir ulduzun özünün standartı var. Məsələn, əgər hotel 5 ulduzludursa, ona
uyğun xidmətlər göstərməlidir. Bura dəniz mənzərəsi, hovuz və bəzi bu kimi
xüsusi xidmətlər daxildir. 5 ulduzlu hotelin xidmət səviyyəsi də yüksək
olmalıdır. Müştəri zəng vurub yemək sifariş verirsə və ya təmizlik xidmətini
çağırırsa, ən geci, 3 dəqiqəyə bunlardan biri qapını döyməlidir. Bu işlərə də
bayaq qeyd etdiyim qurum nəzarət edir. Hansı ki, qurumun komissiya üzvləri
bəzən gizli qonaq kimi, bəzən də açıq şəkildə otelə gəlib yoxlanışını edir.
Əgər hotelin xidmət səviyyəsi onları qane etməzsə, ulduzların sayı aşağı
düşürülür. Ona görə də, hotellər ulduzlarını və imiclərini qorumaq üçün daim
yüksək keyfiyyətli xidmət göstərməyə çalışırlar. Amma bizdə təəssüf ki, bu
sistem hələ ki, tətbiq edilmir. Hotel qeydiyyatdan keçir və ulduzunu alır.
Bununla da iş bitir. Onun xidmət səviyyəsini ölçəcək bir meyar olmur. Bu da istənilən
halda turizm sektoruna mənfi təsir göstərir. Görünür, Azərbaycan Hotellər Assosiasiyası
bu kimi nüansları nəzərə alaraq belə bir addım atmaq qərarına gəlib. Məncə, çox
təqdirəlayiqdir”.
Turizm üzrə ekspert Müzəffər Ağakərimov deyir
ki, lisenziya vermək məsələsi ləğv edildikdən sonra hotellərin sayında ciddi
artım oldu. O qeyd etdi ki, bu məsələdə bəzi suallar doğuran məqamlar var: "Hotellərin
sayında kəmiyyət baxımdan artım var, amma həmin artım keyfiyyətdə yoxdur. Təbii
ki, bunlara nəzarət edəcək bir qurum, mexanizm olmalıdır. Burada qaranlıq qalan
bir məqam da var. Htellərə ulduzların verilməsi ödənişli olacaq, yoxsa, heç bir
maddi vəsait ödəmədən həmin ulduzları əldə edəcəklər? Digər tərəfdən, qeyd
edilən bu gizli qonaqlar hansı standartlara uyğun olaraq seçiləcəklər? Həmçinin
ulduzların verilməsi hansı meyarlara görə olacaq? Tutaq ki, hansısa bir hotelə
xidmət səviyyəsinə görə 4 ulduz verilir. Yəni həmin xidmətin 4 ulduza uyğun
olduğunu nəyə əsasən müəyyən edəcəklər?”
Ekspert
qeyd etdi ki, bu kimi işlər məcburi ola bilməz: "Lisenziya ləğv edildiyi üçün
heç bir hotel sahibini bu cür təsnifatlaşmaya qoşulmağa məcbur etmək olmaz. Bu
iş tam könüllü olmalıdır. Ən başlıcası isə turizm sahəsində hər hansı qərarı
qəbul etdikdə, bunu müxtəlif turizm qurumları ilə məsləhətləşərək etmək
lazımdır. Geniş müzakirələr keçirməklə, fərqli insanların fikirləri alınaraq
bir nəticəyə gəlinməlidir”.
Günel
Azadə