Dünya teatrları M.A.P üçün Bakıya yığışacaq
Bu il oktyabrın 10-dan 20-nə qədər Bakıda YARAT
Müasir İncəsənət Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə M.A.P (Music, Art and
Performance) adlı üçüncü teatr festivalı keçiriləcək. Bu festivalı keçirməkdə
əsas məqsədlərdən biri teatr sənətinin müxtəlif üslublarını özündə birləşdirən
ünsiyyət, mədəniyyət, bilik və təcrübədən faydalanmaqdır. M.A.P festivalı hər
zaman gənc sənət adamlarını bir araya gətirir. Festivalın repertuarında
rəngarəng tamaşalar yer alır.
Festivalda dünyaca məşhur bir çox teatrlar - "Vaxtanqov”,
"Kukolnıy dom”, "Yeni Riqa”, "Sardegna”, "Atelye”, "Vanya”, "WHS” teatrları, "OLE!”
rəqs qrupu, "Kibbutz” müasir rəqs şirkəti, "Recircuel” şirkəti yerli
teatrlarımızın səhnəsində öz məharətlərini tamaşaçılara nümayiş etdirəcəklər. Açılış
mərasimində festivalın üç ili ərzində səhnələşdirilən bütün tamaşaların
afişaları nümayiş olunacaq. Festivalın bədii rəhbəri Kamran Şahmərdandır.
Festivalın təşkilatçısı YARAT Müasir İncəsənət Mərkəzi
Azərbaycanda müasir incəsənətin təbliği və inkişaf etdirilməsi, fərqli sənət
növü ilə məşğul olan insanların yaradıcılıq qabiliyyətlərinin üzə çıxarılması,
onların öz ideya və fikirlərini yaratdıqları sənət əsərləri vasitəsi ilə təqdim
edə bilməsi üçün çox böyük işlər görür. Bununla yanaşı, həyata keçirilən bir
çox layihələr mədəniyyətimizi, incəsənətimizi ölkənin hüdudlarından kənarda
tanıdır. Bütün bunların nəticəsi olaraq, dünya mədəniyyəti ilə yaxından tanış
olmaq imkanlarımız genişlənir. YARAT eyni zamanda, dünyaca məşhur olan
qalereyalar və muzeylərlə əməkdaşlıq edir. Bu mərkəz 2011-ci ildə Aida
Mahmudova tərəfindən təsis edilmişdir.
Festivalın baş sponsoru Azərbaycanın ilk mobil
operatoru və ən sürətli mobil internet provayderi olan "Bakcell” şirkətidir. "Bakcell”
Azərbaycanda mədəniyyətin və incəsənətin inkişafına, gənc nəsil arasında mənəvi
dəyərlərin təbliğinə töhfə vermək üçün əlindən gələni edir. Bakcell şirkətinin İctimaiyyətlə əlaqələr və korporativ kommunikasiyalar üzrə direktoru Süheylə Cəfərova ilə söhbətimizdən aydın oldu ki, bu şirkət eyni zamanda,
xüsusi qayğıya ehtiyacı duyan, valideyn himayəsindən məhrum, eləcə də aztəminatlı
ailələrdən olan uşaq və gənclər üçün geniş imkanlar yaradır:
- "Bakcell” üçüncü
dəfədir ki, bu festivala baş sponsorluq edəcək. Azərbaycanın ilk mobil
operatorunun belə bir incəsənət bayramına qoşulması hansı zərurətdən yarandı?
- Azərbaycanın ilk mobil operatoru və ən sürətli
internet provayderi olan "Bakcell” artıq üçüncü ildir ki, M.A.P festivalının
baş sponsoru və əsas tərəfdaşıdır. "Bakcell” Azərbaycanda mədəniyyətin,
incəsənətin inkişafına və gənc nəsil arasında mənəvi dəyərlərin təbliğinə töhfə
vermək üçün əlindən gələni edir. Həmçinin vətənimizdə musiqi və incəsənətin inkişafına
dəstək olur. Bu festival musiqi, incəsənət və performans ilə məşğul olan
insanların öz əsərlərini beynəlxalq səviyyəli peşəkarlarla birgə nümayiş etdirməsi
üçün unikal bir imkandır. Buna görə də "Bakcell” artıq üçüncü ildir ki, bu
festivalın baş sponsoru qismində çıxış edir.
- "Bakcell”, eyni
zamanda bir çox sosial layihələrə sponsorluq edib. Həmçinin milli KSM
mükafatının qalibi olmusunuz. Şirkət olaraq sosial layihələr sizin üçün nə
ifadə edir?
- Ölkəmizin inkişafına dəstək olmaq və
vətəndaşların sosial rifahının yaxşılaşdırılmasına töhfə vermək hər bir
şirkətin borcudur. "Bakcell” artıq on ildir ki, ölkənin ən genişmiqyaslı
Korporativ Sosial Məsuliyyət (KSM) proqramlarından biri olan "Bakcell Stars”
proqramını həyata keçirir. Bu layihənin əsas istiqamətlərindən biri xüsusi
qayğıya ehtiyac duyan, valideyn himayəsindən məhrum, aztəminatlı ailələrdən
olan uşaq və gənclər üçün imkanlar yaratmaq, onların cəmiyyətə inteqrasiyasını
dəstəkləmək, təhsil və iş imkanları ilə təmin etməkdir. Bu proqram çərçivəsində
uşaqlar, o cümlədən əlil və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün bərabər
hüquqların və inklüziv təhsil imkanlarının təmin edilməsinə yönəlmiş bir çox
layihələrə dəstək göstərilir. Korporativ Sosial Məsuliyyət proqramımızın digər
vacib bir istiqaməti Azərbaycanda idman, incəsənət və mədəniyyətin inkişaf
etdirilməsinə yönəlib. Bu baximdan, "Bakcell” şirkəti ölkədə təşkil olunan
sosial baxımdan vacib layihələrə dəstək göstərməkdən məmnunluq hissi duyur və
bu sahədə uğurlu fəaliyyətini gələcəkdə də davam etdirəcək.
- "Bakcell”in bu
layihəyə sponsorluğu göstərir ki, mobil operator təkcə insanlar arasında
ünsiyyət qurmuq, eyni zamanda, incəsənətin də bir ünsiyyət növü olduğunu
nümayiş etdirir. Bəs sizin fikrinizcə, incəsənət də bir ünsiyyət növüdürmü?
- "Bakcell” Azərbaycanda idmanın və incəsənətin inkişafına
həsr olunmuş yüksək səviyyəli layihələrin tərəfdaşı olub. Biz bu cür layihələri
ünsiyyət yaratmaq, brend barədə məlumatı artırmaq və şirkətimizin dəyərlərini
təbliğ etmək üçün effektiv bir əlaqə metodu kimi görürük. Buna görə də bizim
şirkət üçün incəsənət ən vacib ünsiyyət növlərindən biridir.
Fidan Salmanova