“Böyüklərlə dil tapmaq asandır” - Debüt
"Debüt” rubrikamızın qonağı Bakı Uşaq Teatrının
gənc aktrisası Turəxanım Qasımlıdır. Müsahibim 2008-ci ildə Azərbaycan Dövlət
Konservatoriyası nəzdində Musiqi Kollecinin fortepiano fakültəsinə daxil olub.
Orada dörd il təhsil aldıqdan sonra Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetinin "Sənətşünaslıq” fakültəsinin "Bədii yaradıcılıq və ekran
dramaturgiyası” ixtisasına daxil olub.Hazırda musiqi sahəsi üzrə pedaqoji
fəaliyyət göstərir və film ssenariləri yazır. Bakı Uşaq Teatrında biri-birindən
maraqlı obrazları ilə azyaşlı tamaşaçılarının diqqətini çəkir.
- Bakı Uşaq Teatrına gələndə hansı arzularınız, istəyiniz var idi?
- İlyarımdır ki, Bakı Uşaq Teatrında fəaliyyət göstərirəm. Səhnədə aktrisa kimi özümü göstərmək mənim uşaqlıq arzum idi. Amma daha çox özümün rejissor və ssenarist tərəfimi göstərməyə can atıram. Teatra gələndə içimdə böyük bir səhnə sevgisi var idi. Hər zaman arzuladığım obrazların mahir ifaçısı olmaq istəmişəm. Səhnəyə isə uşaq tamaşaçıların qəhrəmanı kimi çıxıram. İlk olaraq özümü müxtəlif heyvanların cildinə girmiş obrazlarda sınadım.
Böyüklərlə dil tapmaq asandır. Ancaq uşaqlara nə isə demək, onlara canlandırdığın obrazlar vasitəsi ilə doğru yol göstərmək, nəyin pis, nəyin yaxşı olacağını onların beyninə həkk etmək o qədər də asan deyil. Səhnədə canlandırdığımız obrazların vasitəsi ilə hər hansı bir ifadəni işlədəndə ehtiyat edirik. Ona görə ki, dövr, zəmanə fərqlidir. Tamaşaçılarımızın elə bir yaş dövrüdür ki, onlar hər sözün, jestin mənfi tərəflərindən yararlana bilərlər. Təbii ki, özümü böyük tamaşalarda da sınamaq istəyərəm.
- Biz nəinki öz teatrımızın səhnəsində, məktəblərdə,
bağçalarda, universitetlərdə, müxtəlif mədəniyyət və təhsil ocaqlarında da tamaşalar
göstəririk. Teatrımızın adı Bakı Uşaq Teatrı olsa da, repertuarımızda böyüklər üçün
də nəzərdə tutulmuş tamaşalar var. Kollektivimiz pessimistliyə qapılan, şəraitsizlikdən
şikayətlənən bir komanda deyil. Əlbəttə ki, yaxşı şəraitimiz olsa, bu bizim üçün
daha da əlverişli olar. Ancaq tamaşalarımızı göstərdiyimiz müxtəlif məkanlarda hər
dəfə yeni-yeni insanlar tanıyırıq, onlarla ünsiyyətimiz yaranır, çevrəmiz genişlənir
və bir aktyor kimi təkcə səhnədə deyil, kiçik bir məkanda tamaşa hazırlamağa artıq
öyrəşmişik. Mənə görə obrazımı canlandırmaq üçün məkanın fərqi yoxdur. Harada olursa-olsun
obrazımı canlandıraram.
- Bizim ailədə musiqiyə böyük diqqət və maraq var. Atam
gitarada, bacım skripkada ifa edir. Bu onların hobbisidir. Mənim pianinoya həvəsim
elə-belə yaranmayıb. Asəf Zeynallını bitirdikdən sonra bu sahəni daha çox inkişaf
etdirməyə çalışdım. Əvvəl bəstəkar olmaq istəyirdim. Çünki musiqi duyumum çox yaxşıdır.
Sonra fikirlərimi dəyişdi və bir çox səbəblərdən istiqamətimi dəyişdim.
- Əslində özümü model olaraq da sınamışam. Belə ki,
2015-ci ildə keçirilən "Miss Azərbaycan” model yarışında iştirak etmişəm. Bir çox
reklamlarda çəkilmişəm və hələ də model olaraq bəzi reklamlara dəvət alıram. Təklif
olunan rolların çoxu mənə uyğun olmadığı üçün qəbul etmirəm.
- Hər zaman tarixi və qəhrəmanlıq filmlərində çəkilmək
istəmişəm. Tarixi qəhrəmanlar mənim daha çox diqqətimi çəkir. Əslində belə bir ssenari
də yazıram. Düşünürəm ki, Azərbaycan tarixindən bəhs edən yaxşı bir ssenari yazsam,
özünü daha çox realizə edə bilərəm.
- Bu həvəs məndə uşaq yaşlarımdan formalaşıb. İlk dəfə
dördüncü sinifdə oxuyanda "Tumurcuq” qəzetində
öz adıma "Gözəl qızım Turəxanım” şeirini yazmışam. Müəllimlərim məni çox təriflədilər
və çox həvəsləndirdilər. İncəsənət Universitetində ssenaristlik fakültəsinə qəbul
olanda bu istiqamətimi daha da inkişaf etdirdim. Uşaq vaxtı anam təhsil aldığım
məktəbdə həm ibtidai sinif müəllimi idi, həm də təşkilati işlərlə məşğul
olurdu. Belə ki, anam maraqlı tamaşalar hazırlayırdı. Mən də o tamaşalarda iştirak
edirdim. Səhnəyə olan sevgim məhz uşaq yaşlarımdan yarandı. Teatra gəldikdən sonra
direktorumuz İntiqam Soltandan, İlhamə Əhmədovadan bu sənətin sirlərini öyrəndim.
Onlar mənə səhnədə aktyorluq sənətinin plastikasını öyrətdilər. Teatrda oynamaq
çox çətindir. Mən özümü peşəkar aktrisa hesab etmirəm. Aktrisa olmaq üçün öz üzərimdə
daha çox çalışmalıyam. Hazırda o istiqamətdə də özümü yetişdirməyə cəhd göstərirəm.
- Universitetdə təhsil aldığım illərdə ssenarilər yazmağa
başladım və hətta İlqar Fəhmi mənim diplom işimi çox bəyənmişdi. Ondan sonra bir
çox rejissorlar həmin ssenariyə görə mənə müraciət etdilər. Etiraz etdim, çünki
istəmirdim ki, kimsə mənim təxəyyülümün məhsulunu məndən alsın və onu öz
istədiyi kimi çəksin. Axı mən ssenarini yazarkən o obrazların necə olacağını, necə
təqdim edəcəyimi düşünürəm. Əlimdə yaxşı ssenarilər var və onları ekrana gətirmək
üçün sponsorlara ehtiyacımız var.
- O ssenarini serial kimi məndən almaq istədilər. Ancaq
mən bu filmi serial olaraq görmürəm. Bu ssenarini bədii film kimi ərsəyə gətirmək
istəyirəm. Belə ssenarilər serial üçün yaramır. "OMERTA” triller janrında olan
bir filmdir.
- Əslində komediya janrında yazdığım "Fotoqraf”
adlı bir komediyam var. Filmdə rol alacaq aktyorlarla danışmışam, bir çox yerə müraciət
etmişəm. Onların cavablarını gözləyirəm. Ssenarinin mövzusu çox aktualdır. İndi
sponsorlar məşhur aktyorlara görə dəstək olurlar. "Fotoqraf” – hal-hazırda
sosial şəbəkələri, ümumiyyətlə gündəmimizi kütləvi surətdə zəbt edən bir qrup
gəncin dırnaqarası karyerasını əks etdirən bir filmdir. Bu filmdə qeyd etdiyim
kimi, dırnaq arası fotoqraf və modellərdən bəhs olunur və gülməli səhnəciklər
ortaya çıxır. Hədəfimiz izləyicinin üzündə təbəssüm yaratmaqdır. Sosial şəbəkələrdə
dırnaqarası fotoqraflarla model olmaq istəyən gənclərdən bəhs edir. Əslində bunun
sinopsisini hazırlamışam və çox bəyənilib.
- Hələ ki bu barədə düşünməmişəm. İstəyirəm ki, ekranda
daha çox görünüm.
- Gələcəkdə ixtisasım üzrə ssenarist və rejissor kimi
çalışmaq istəyirəm.
- Rejissor
Elşən Zeynallının "Soyuq günəş” filminə dəvət almışam. Film olmuş bir hadisə
üzərində yazılıb. Orda ləzgi qız obrazını canlandıracam.
Xəyalə Rəis
- Bakı Uşaq Teatrına gələndə hansı arzularınız, istəyiniz var idi?
- İlyarımdır ki, Bakı Uşaq Teatrında fəaliyyət göstərirəm. Səhnədə aktrisa kimi özümü göstərmək mənim uşaqlıq arzum idi. Amma daha çox özümün rejissor və ssenarist tərəfimi göstərməyə can atıram. Teatra gələndə içimdə böyük bir səhnə sevgisi var idi. Hər zaman arzuladığım obrazların mahir ifaçısı olmaq istəmişəm. Səhnəyə isə uşaq tamaşaçıların qəhrəmanı kimi çıxıram. İlk olaraq özümü müxtəlif heyvanların cildinə girmiş obrazlarda sınadım.
Böyüklərlə dil tapmaq asandır. Ancaq uşaqlara nə isə demək, onlara canlandırdığın obrazlar vasitəsi ilə doğru yol göstərmək, nəyin pis, nəyin yaxşı olacağını onların beyninə həkk etmək o qədər də asan deyil. Səhnədə canlandırdığımız obrazların vasitəsi ilə hər hansı bir ifadəni işlədəndə ehtiyat edirik. Ona görə ki, dövr, zəmanə fərqlidir. Tamaşaçılarımızın elə bir yaş dövrüdür ki, onlar hər sözün, jestin mənfi tərəflərindən yararlana bilərlər. Təbii ki, özümü böyük tamaşalarda da sınamaq istəyərəm.
- Hazırda Bakı Uşaq
Teatrının binası yoxdur. Pərakəndə şəkildə tamaşa hazırlamaq sizi yormurmu?
- Aktrisalıqla
yanaşı, eyni zamanda fortepiano müəllimi kimi də fəaliyyət göstərirsiniz. Pedaqoji
fəaliyyət sizin səhnə fəaliyyətinizə hər hansı bir maneçilik törədirmi?
- Üz cizgiləriniz
və bədən formanız model olaraq daha uyğundur. Və simanız kamera üçün uğurlu
simalardandır.
- Necə filmlərdə
rol almaq istərdiniz?
- Ssenari yazmağa nə
vaxtdan başlamısınız?
- Şeirdən ssenaristliyə
gedən yol çətin olmadımı?
- Treylerini hazırladığınız "OMERTA” filminin
son işləri nə yerdədir?
- Bəs komediya
janrında ssenari yazmağı necə, düşünmüsünüzmü?
- Teatr üçün ssenari
yazmaq fikriniz varmı?
- Hədəfləriniz nələrdir?
- Hazırda hər
hansı bir layihədə iştirak edirsinizmi?
Xəyalə Rəis