“Bu mahnı Aylaya böyük tamaşaçı sevgisi gətirəcək”
Yayın isti günlərində,
şou aləmində durğunluğun yaşandığı bir dönəmdə sosial şəbəkələrdə Azərbaycanlı
ifaçı Ayla Rainin müasir
avadanlıqlarla çəkilmiş klipini izlədik. Türkiyənintanınmış şirkəti ilə əməkdaşlığa
başlayan Ayla bir zamanlar müğənniElladaneşitdiyimiz "Deyə deyə”
mahnısınaikinci dəfə fərqli anafemanda ifa edib.Musiqisi əməkdar
artist, tanınmış bəstəkar Gövhər Həsənzadəyə sözləri isəAyşe Birgül
Yılmazaməxsus olan mahnının Türkiyə və Almaniya şou aləmində də təqdimatı
gözlənilir.Layihə ilə bağlı
"Kaspi”nin suallarını cavablandıran Gövhər Həsənzadə ilə gündəmi zəbt edən
mahnılardan və 18-dən çox yaşı olan "Deyə deyə” mahnısının bugünkü aktuallığından
danışdıq.
- DJ Kanun
Yıldırım mahnının rimeyk versiyasını hazırladı. Ayla Raidə mahnını türk dilində ifa etdi. Kanun Yıldırımla tanışlığım Ayladan sonra
olub, seçimi onlar özləri ediblər. Sonra məni tapıb, mahnının müəllifi kimi
Ayişə Birgül Yılmazın vasitəsilə əlaqə saxladılar. Bir il bundan öncə mənə
bildirmişdilər ki, "Deyə deyə” mahnısı Almaniyada bir prodakşının böyük
marağına səbəb olub və istəyirlər ki, bunu yenidən aranjeman etdirsinlər. Hətta
mahnının rus, alman, türk və azərbaycan dillərində oxunması nəzərdə tutulmuşdu.
Mahnının ilk
ifaçısı Ella xanım olub. O mahnını Yaşar Baxışın aranjemanında ifa etmişdi.
Ondan sonra Ella da Almaniyaya köçdü. Bu mahının qisməti onu Almaniyaya aparır.
Ella orada yaşayır, mahnını orda ifa edib, Almaniya efirinə çıxıb. Almanlar
mahnını çox bəyənmişdilər. Mahnının ifası ilə bağlı 4-5 müğənni arasında
müzakirələr getdikdən sonra qərar verdilər ki, onu Ayla ifa etsin. Aylanı
Türkiyədən seçdilər. Məndən fikrimi soruşanda, razılığımı bildirdim. Mahnının
yeni aranjemanda nə qədər bəyəniləcəyi sual doğururdu. Aranjeman olunduqdan
sonra ona heç bir müdaxilə etmədim. Hazır formasına baxdıqda isə çox bəyəndim.
Mən İstanbulda olan müddətdə komanda olaraq Almaniyadan gəldilər, mahnının
yazılışında və klipin çəkilişində iştirak etdim. Minnətdaram ki, mənim musiqimə
böyük maraq göstərdilər. Mənim üçün həyəcanlı an isə Azərbaycan tamaşaçısının
fikri və dəstəyidir.Xoşbəxtəm ki,
keçmişdə yazdığım bir mahnı bu gün Avropanın diqqətindədir və bu təklifin mən
yox, onlar tərəfindən gəlməyi isə xüsusi
ilə sevindiricidir. Hesab edirəm ki, bu mahnı Aylaya böyük tamaşaçı sevgisi gətirəcək.
- Gövhər xanım,
qarşıda bu kimi layihələr gözlənilirmi?
- Hər zaman
demişəm ki, sənətimizin, mədəniyyətimizin qulluğundayam və onu dünyada layiqli
şəkildə təmsil edəcəyəm. Bu sözümün
arxasında duran layihələrdən biri də bu oldu. Qarşıda İradə İbrahimova ilə birgə
layihəmiz olacaq. Layihə dedikdə, söhbət yeni mahnının yazılmasında deyil, onu
inkişaf etdirərək mahnımızın Avropanın zövqünü zəbt etməsindən gedir.
- "Deyə deyə” mahnısının neçə yaşı var?
- Mahnını 2000-ci
ildə nümayiş etdirdik. Mahnı ondan əvvəl
doğulmuşdu. Mənim hesabımla, onun 25 yaşı var. Biz mahnını tamaşaçılara 5 ildən
sonra təqdim etdik. Tamaşaçılar mahnını klipdən sonra tanıdılar.
- Ella xanımın mahnının yeni aranjemanından xəbəri
varmı?
- Yəqin ki, var.
Biz onunla hələ də əlaqə saxlayırıq, əlaqələrimiz var. Mahnıya doğma mahnı kimi
baxırıq, Ella xanımın ifasında çəkilən klip də çox doğma simalar var. Bu gün həmin
nostalji hisslər yeni bir müğənnini gündəmə gətirəcək.
- Ayla "O Səs
Türkiyə” yarışmasından sonra tanındı. Bu da o deməkdir ki, bu yarışma Türkiyə şirkətlərinin
diqqətindədir.
- Bəli, onlar
Aylanı həmin yaraşmada görüb, bəyənmişdilər. Türkiyədəki prodakşnlar sənət aləmində
bizneslə məşğuldurlar. Oradan dəyərli səsləri
toplayır və onları biznesə çevirirlər. çıxarılırsa, onun üzərinə maliyyə
qoyulursa bu özü sübutdur. Bəs, biz niyə
bunu etmirik? Reytinq deyərək, başqa şeylərin arxasınca gedirik. Biz niyə yad ritmlərin arxasınca gedib, kimlərəsə
sübut etməyə çalışırıq ki, müasirlik budur? Niyə Almaniya 25 il əvvəl
yazdığımız mahnılarımızı gündəmə gətirir, özümüz isə bunu edə bilmirik.
- Ayla Rainin Türkiyə şou-biznesinə qatılma imkanı
varmı?
- Onu Türkiyədə çox bəyənirlər. Çəkiliş prosesində
də gördüm ki, ona böyük diqqət var. Ayla özü sözəbaxan, ağıllı, prinsipial,
inkişafa doğru gedən qızdır. Deyilənlərə qulaq asır, ağzını açıb bir kəlmə
artıq-əskik danışmır. Düşünürəm ki, Ayla nəinki Türkiyədən, yaxın vaxtlarda
Avropadan yaxşı təkliflər alacaq. O, öz ağlı, davranışı ilə diqqəti üzərinə çəkməyi
bacarıb. Şahidi oldum ki, çəkiliş
prosesində çox adam onunla maraqlanırdı. Bu da məni sevindirir. Səsi, ifası,
bacarığı ilə tanınması gözəldir. İnşallah Avropada Azərbaycan sənətçisi kimi
tanınar. Yolu açıq olsun. Mən deyə bilmərəm ki, onun əlindən tutub, önə çəkdim
və bu layihə ilə qızımıza dəstək oldum, əsla. Ancaq nə xoş mənə ki, mahnıma
müraciət etdilər və onu yenidən gündəmə gətirdilər. Mən bu layihədə heç bir əziyyət
çəkmədim. İstanbulda olan müddətdə səs yazılmasında və klipin çəkiliş prosesində
iştirak edim və onlarla birlikdə çalışmaqdan zövq aldım. Təbii ki, musiqimizin sərhədləri
aşması bizim üçün uğurdur.
- Bu gün müğənnilər çox az klip çəkdirirlər və bunu
da onunla əsaslandırırlar ki, televiziyalarda klip saatları yoxdur.
- Müğənnilərin
fikri ilə razıyam. Çünki müğənninin arzusu, stimulu böyük, peşəkar səhnədir,
solo-konsertlər verməkdir. Solo-konserti vermək üçün müğənninin siması və
mahnılarının tanınması lazımdır. Bunun baş verməsi üçün tək radiolarda
mahnıların səslənməsi deyil, televiziyalarda da səslənməsi vacib amillərdəndir.Sosial şəbəkələr
isə bir yerə qədərdir. Açığı deyim, mən sosial şəbəkəni ciddiyə almıram. Nə
reklam, nə də tanınmaq baxımından. Sosial şəbəkələrin ünsiyyətə gətirdiyi təzadlar
onun xeyrindən daha çoxdur. Orada insanlar aldadılır. Televiziyanı isə aldatmaq
olmur. Televiziya bir qarantiyadır, böyük bir qurumdur. Ona görə, klipin efirdən
yayılmasını daha ciddi, mədəni və düzgün hesab edirəm. Efirdə klip seçilir,
müxtəlif etaplardan keçərək göstərilir. Bu gün ən böyük ehtiyacımız efirlərdə
klip saatının yoxluğudur. Müğənni klipini efirdə göstərərək ətrafına tamaşaçı
toplamalıdır. İstərdim ki, televiziyalarda buna zaman ayrılsın və
rejissorlarımızın da bir işi olsun. Klipin təqdimatı müğənnilərimizin
tanınmasında böyük rolu var. İstərdim ki, bu sənət bizdə inkişafdan dayanmasın.
Baxaq görək kim nə istehsal etdi, kimin klipi daha gözəldir. Kliplər efirlərdən
yığışdırılandan bəri musiqidə də, ifaçılıqda da, səhnə mədəniyyətində də səviyyə
olduqca aşağı düşüb.
- Qeyd etdiniz ki, sosial şəbəkələri ciddiyə
almırsınız. Ancaq şəbəkələrdə məşhurlaşan müğənnilər bu gün televiziyalarımızda
"at oynadırlar”.
- O, "at oynadan”
müğənniləri media nümayəndələri tənqid edirlər.
- Media
nümayəndələri tənqid etsə də, bu, həm də onların reklam olunması deməkdir.
- Çünki sosial şəbəkədən
başqa heç bir yerdə iş görmürlər. Efir elədir ki, onun redaktoru, rəhbərliyi
var. Sosial şəbəkədə bunlar yoxdur və "nə qədər izləyici topladım” yarışması
gedir. Efirdə isə elə deyil. Efirdə müğənniləri seçərək verilişlərə dəvət edirlər.Çox zaman müğənnilər deyirlər ki, bilirsiniz,
mahnıma tələbat böyükdür, on min adam baxıb. Sosial şəbəkə özü ifaçıya təqdim
edir ki, reytinqinizi qaldırmaq istəyirsinizsə, mənə bu qədər pul verməlisiniz.
Əgər bu, pulun başındadırsa, mən 500 dollar verib 50 min tamaşaçı
toplayacağamsa, efirə gəlib necə deyə bilərəm ki, tamaşaçım çoxdur. İndi efirlər
boşdur, onu doldurmaq isə həmin o "at oynadanlar”ın ümidinə qalıb. Bunun üçün
efirləri boş etməsinlər, onun yerinə klip saatı, musiqili konsertlər versinlər,
bəstəkarların yaradıcılıq gecələrini keçirsinlər, peşəkarlar müğənnilər
arasında yarışlar keçirsinlər. Əvvəllər bunların hamısı efirlərimizdə var idi.
Sənətdə yarışma olanda rəqabət də olur.
Bu zaman sənət intriqaları yaranır. Bu yarışmadan kim qazanır? Tamaşaçı və Azərbaycan
sənəti. Bu gün efirlərimiz öz tamaşaçısını itirib. Kimi danışdırırsan deyir ki,
yerli kanallarımıza baxmıram, ancaq xəbərlərə baxıram. Mən də bu sıraya daxiləm. Bu gün efirdə xəbərlərdən başqa baxılası demək
olar ki, heç nə yoxdur. Çox istərdim ki, əvvəlki "klip onluqları” bərpa
olunsun, musiqi saatları, yarışları nümayiş edilsin.
Xəyalə Rəis