“Azərçay” və “Bizim Tarla” "Çay, çəltik, sitrus festivalı"nda - Fotolar
"Azərsun Holdinq”ə
məxsus markalar Lənkəranda "Çay, çəltik, sitrus festivalı"nda iştirak
edib.
Hər iki markaya məxsus stendlər festival ziyarətçiləri
tərəfindən böyük marağa səbəb oldular.
Azərbaycanın ixrac potensialının
artırılması və yerli məhsullarımızın dünya bazarlarına çıxarılmasına böyük əhəmiyyət
verən "Azərsun Holdinq” çayçılıq təsərrüfatını daha da inkişaf etdirmək, Azərbaycan
çayının şöhrətini dünyaya yaymaq istiqamətində müxtəlif yerli və beynəlxalq
layihələr reallaşdırır. Masallı, Lənkəran, Astara rayonlarında yerli fermerlərdən
ən çox çay satın alan şirkət eyni zamanda özünə məxsus çay plantasiyalarının
sahəsini ildən ilə daha da genişləndirir. Azərbaycanın ilk milli markası "Azərçay”
markasının artıq dünyanın 40-a yaxın ölkəsinə ixracı həyata keçirilir.
Ən son texnologiyaların tətbiqi ilə yerli tam təbii
məhsullardan hazırlanan "Bizim Tarla” markası yerli istehlakçıların sevimli
seçiminə çevrilməklə bərabər ölkəmizin hüdudlarını aşaraq xarici bazarlarda da yerini
möhkəmləndirib. "Bizim Tarla” məhsullarının əsas özəlliyi, onların ölkəmizdə
yetişdirilən seçmə meyvə və tərəvəzlərdən hazırlanması, yüz faiz təbii, şəkərsiz
və konsentratsız olmasıdır.