Azərbaycana 200 minlik “turist ordusu” gəlir
Bakıda
keçirilən Ümumdünya Turizm Təşkilatının İcraiyyə Şurasının 110-cu sessiyasının
yekunları ilə bağlı keçirilən mətbuat konfransında Dövlət Turizm Agentliyinin
sədri Fuad Nağıyev söyləyib ki, Çinlə bağlanan müqavilə əsasında Azərbaycana bu
ölkədən çoxlu turist gələcək. İlkin məlumata görə, iki ölkə arasında bağlanan
müqavilə əsasında, Azərbaycana 200 min çinli turistin gələcəyi gözlənilir.
Turizm
sektorunun son illər ərzində inkişaf etməsi göz qabağındadır. Görülən işlər artıq öz
nəticəsini verməkdədir. Müxtəlif ölkələrdən Azərbaycana turist axını var. Bu
ölkələr sırasına artıq Çin də qoşulur. Bir ölkədən 200 min turistin gəlməsi
kiçik göstərici deyil. Bu, işin bir tərəfi. İşin digər tərəfi odur ki, bu 200
min öz ölkələrinə qayıtdıqdan sonra milyonlarla həmvətənini Azərbaycana gəlməyə
sövq edə bilər. Ancaq bunun üçün müəyyən işlər görmək lazımdır. Təbii, çinli
turistlərin öz spesifik maraqları, tələbləri var. Bax, bu tələblər, maraqlar
öyrənilməli, bir sözlə dünyanın ən böyük ölkələrindən biri olan Çindən gələcək
"turist ordu”sunu qarşılamağa hazır olmalıyıq. Bəs görəsən, Çinli turistlər
hansı xüsusiyyətlərinə görə fərqlənir? Onların marağını artırmaq və daha çox
turist cəlb etmək üçün nələr edilməlidir?
Dosent, turizm üzrə
ekspert Rəhman Səfərovdeyir ki, Avropa
və Asiya insanları bir-birindən bir çox xüsusiyyətlərinə görə fərqlənir. Bu
ölkələrin turistləri də bir sıra cəhətlərinə görə bir-birindən seçilir: "Hətta
ərəb ölkələrinin turistləri ilə Çin turistləri arasında ciddi fərqlər var. Son
dövrlərdə Çin, Hindistan, Pakistan kimi müxtəlif Şərq ölkələrindən Azərbaycana
turist axını müşahidə edilir. Təbii olaraq, onların istəkləri də fərqlidir. Ona
görə də, biz hər bir turistə fərqli yanaşma göstərməliyik. Xidmətlərimizi hər
bir ölkənin turistinə uyğun formada təşkil etməliyik. Otellər, restoran
xidmətləri və s. hər bir turistin marağına uyğun şəkildə qurulmalıdır. Çin kimi
nəhəng ölkənin bazarına çıxış əldə etmək Azərbaycan üçün böyük imkan kimi
qiymətləndirilməlidir. Dünya əhalisinin üçdə bir hissəsi bu regionda cəmlənib.
Ona görə də, bu regiondan ölkəmizə gələn turisti məmnun etsək, gələcəkdə
ölkəmizə daha çox turist axını cəlb edə bilərik. Bu isə ölkə iqtisadiyyatının
inkişafına yeni bir dinamika gətirəcək. Çin iqtisadiyyatı durmadan böyüyür.
Çinli turistlərin xarici ölkələrə səfərlərində son illərdə ciddi artım müşahidə
olunur. Biz bu məqamdan səmərəli şəkildə istifadə etməliyik. Qonşu ölkə
Türkiyədə artıq çinli turistlərin sayında kifayət qədər artım var. Biz də öz turizm
sektorumuzda onların tələblərinə uyğun müəyyən dəyişikliklər edə bilərik. Turizm
şirkətləri öz işlərini onların istəklərinə uyğun qura bilər. Biz ölkəmizə gələn
hər bir qonağın arzu və istəklərini nəzərə almalıyıq. Qeyd etdiyim kimi, Çin
böyük bir bazardır və turizm ölkələrinin əksəriyyətinin çoxunun diqqətindədir.
Bu ölkələr çinli turistlərin diqqətini cəlb etmək üçün müxtəlif xidmətlər
təklif edir. Çin dilini bilən kadrlar yetişdirilir. Biz də öz turizm
sektorumuzu gücləndirmək üçün müəyyən işlər görə bilərik”.
"LunaTravel” Turizm Agentliyinin direktoru Rəhman Quliyevhesab edir ki,hər
bir millətin psixologiyası fərqli olur. Ona görə də, ölkəmizə gələn turistlərin
adət-ənənələrini, tarixi keçmişini və psixologiyasını nəzərə almalıyıq: "Bu
təkcə turizm şirkətlərinə aid olan bir məsələ deyil. Şirkətlər müəyyən
endirimlər təklif edir. Amma bu məsələ kompleks yanaşma təklif edir. Yaxşı
olardı ki, sahibkarlara bir qədər şərait yaradılsın. Çin bazarından daha çox
turist cəlb etmək istəyiriksə, şərtləri buna uyğunlaşdırmalıyıq. Məsələn,
ölkəmizdə müxtəlif Çin restoranları açıla bilər. Onların maraqlarına uyğun
konsertlər, festivallar təşkil edilməlidir. Bunun üçün ölkəmizdə "Çin günləri”
adı altında bu ölkənin adət-ənənələri təbliğ oluna bilər. Turistləri ən çox
maraqlandıran məsələlərdən biri də qiymətdir. Bu məsələyə xüsusi diqqət
yetirmək lazımdır. Əgər turisti itirmək istəmiriksə, qiymətləri
qaldırmamalıyıq. Ərəblərdən fərqli olaraq, çinlilər dəbdəbəli həyata meylli
xalq deyil. Onlar daha çox tarixi abidələrə, müxtəlif yerlərə səyahət etməyi sevirlər. Yaponiya, Koreya, Çin turistləri,
daha çox, getdikləri ölkələrin tarixi ilə maraqlanırlar. Xidmət sahəsinə də
müəyyən dəyişikliklər etmək lazımdır”.
"SKAL İnternational Baku” klubunun (Səyahət
vəTurizmPeşəkarları Beynəlxalq Assosiasiyası)
sədri,turizmüzrə ekspertCeyhun Aşurov qeyd etdi ki, bu
məsələ ilə bağlı aidiyyəti qurumlar və müxtəlif turizm şirkətləri artıq
fəaliyyətə başlayıb: "Dövlət səviyyəsində müəyyən işlər görülməkdədir. Çin
turistləri dünyada ən çox pul xərcləyən turistlərdir. Bütün turizm ölkələri Çin
bazarını ələ keçirmək üçün rəqabət aparır. Azərbaycan da bu məsələdə
digərlərindən geri qalmamalıdır. Çində Azərbaycan nümayəndəliyinin açılması
çinli turistlərin Azərbaycana cəlb olunmasında böyük rol oynayır. Düzdür,
hələlik böyük turist axını olmayıb. Nəzərə almaq lazımdır ki, çinli turistlər
ən çox fərq yaradan turistlərdir. Çin turistləri ildə təqribən 240 milyard
dollara yaxın pul xərcləyirlər. Bu, çox böyük bir rəqəmdir və dünya üzrə
çinlilər birinci yerdədir. Adətən bu ölkənin insanları mütəşəkkil şəkildə səyahət
edir. Onlar alış-veriş etməyə meyllidirlər. Bu mənada Azərbaycan öz
strategiyasını müəyyən etməlidir. Turistlərin marağını cəlb edəcək layihələr
həyata keçirməlidir. Eyni zamanda, "Qafqaz turu” adı altında Gürcüstan və
Azərbaycan birgə turlar həyata keçirə bilər. Bu barədə müəyyən təkliflər edilib
artıq. Düşünürəm ki, növbəti ildə bu işlər daha da intensivləşdirilməlidir ki,
ölkəmizə daha çox turist axını cəlb edə bilək. Gürcüstanda ilin ilk rübünə gör,ə
Çin turistlərinin sayında çoxlu artım var. Azərbaycan da bu bazara qoşulmalı və
maksimum şəkildə faydalanmalıdır. Birbaşa reyslərin açılması, viza rejiminin
sadələşdirilməsi ilə bağlı müəyyən işlər görülür. İnfrastruktur imkanlarımız da
Çin bazarına daxil olmağa imkan yaradır. Çalışmalıyıq ki, bu, mövsümü xarakter
daşımasın. Çindən ölkəmizə turist
axınını təmin etməliyik”.
Şəbnəm Mehdizadə