“Azərbaycan üçün önəmlisi xalqımızın iradəsi, seçimi, mövqeyidir”
Dövlət başçısı İlham Əliyev
növbədənkənar prezidenti seçkilərinin elan edilməsi haqqında sərəncam
imzalayıb. Həmin sərəncamla Mərkəzi Seçki Komissiyasına növbədənkənar prezident
seçkilərinin 2018-ci il aprelin 11-nə təyin olunmasını və Seçki Məcəlləsində
müəyyən edilmiş qaydada keçirilməsini təmin etmək həvalə olunub. Sərəncam imzalandığı
gündən Azərbaycan cəmiyyətində, o cümlədən media müstəvisində, sosial
şəbəkələrdə geniş müzakirə olunur. Ekspertlər, dövlət rəsmiləri növbədənkənar
seçkilərin keçirilməsinin səbəbləri barədə fikir və mülahizələrini
səsləndirməkdədirlər. Mövzu ilə bağlı "Kaspi”nin suallarını Milli Məclisin deputatı, Yeni Azərbaycan
Partiyası (YAP) Qaradağ Rayon Təşkilatının sədri Aydın Hüseynov cavablandırır.
-
Aydın müəllim, aprel ayının 11-ə növbədənkənar prezident seçkisinin təyin
edilməsi Sizcə, hansı zərurətdən irəli gəlib?
- Xatırlayırsınızsa,
2016-cı ilin sentyabrında Azərbaycanda referendum keçirildi. Referendumda
Konstitusiyanın 101-ci maddəsinə dəyişiklik edilərək prezidentlik müddəti 5
ildən 7 ilə uzadıldı, vitse-prezidentlik institutu yaradıldı və sair. İndi
aprelin 11-ə növbədənkənar seçki təyin etməsi prezidentin konstitusion
hüququdur. Burada qeyri-adi nə isə yoxdur. Özünü müxalifət adlandıran bəzi
təşkilatlar bir sıra hallarda iddia edirlər ki, növbədənkənar seçkilərin təyin
olunması guya kimlərəsə qarşı yönəlib. Bu, tamamilə əsassız bir iddiadır.
Azərbaycan reallığına bələd olan hər bir kəs yaxşı bilir ki, ölkə daxilində
Prezident İlham Əliyevə rəqib olacaq bir şəxs yoxdur. Prezident İlham Əliyev
bütün fəaliyyəti dövründə Azərbaycan milli maraqlarını, vətəndaşlarının
mənafeyini müdafiə edib, onların sosial rifah halının daha da yaxşılaşdırılması
üçün siyasət həyata keçirib. Regional inkişaf proqramlarının icrasının
yekunlarına dair hesabat konfranslarında ölkə üzrə görülən işlərin palitrası
aydın şəkildə ortaya qoyulub. Təkcə bir neçə faktı xatırlatmaq yerinə düşər ki,
cənab İlham Əliyevin Prezident kimi ölkəyə rəhbərlik etdiyi vaxtdan indiyə
qədər iqtisadiyyat 3 dəfədən çox artıb, çoxsaylı istehsal müəssisələri
yaradılıb. İndiyə kimi 2 milyona yaxın iş yeri yaradılıb ki, onlardan 1,4
milyonu daimidir. İqtisadiyyata 230 milyard dollardan artıq sərmayə qoyulub,
valyuta ehtiyatlarımız 23 dəfə artıb. 2003-2017-ci illər ərzində iqtisadi
islahatlar baxımından Azərbaycan qədər sürətli inkişaf yolu ilə gedən ikinci
ölkə olmayıb. Son 14 il ərzində ölkədə 3100-dən çox məktəb, 642 tibb müəssisəsi
tikilib və ya təmir edilib, 12 min 300 kilometr yol inşa edilib, 443 körpü
tikilib, 43 Olimpiya İdman Kompleksi istifadəyə verilib və digər lazımi sosial
infrastruktur yaradılıb. Bütün bunların sayəsində Azərbaycandakı işsizlik
səviyyəsi 5 faizə enib. Müqayisə üçün bildirim ki, 2003-cü ildə Azərbaycanda
işsizliyin səviyyəsi 49 faizə bərabər olub. Bundan başqa, əgər 2004-cü ildə
yoxsulluğun səviyyəsi 40 faizdən artıq idisə, hazırda bu, cəmi 5,4 faizdir.
Ötən 14 il ərzində sosial sahədə həyata keçirilən tədbirlər nəticəsində maaşlar
beş dəfə, pensiyalar səkkiz dəfə artıb. Qeyri-neft sektorunun inkişafı, biznes
mühitinin daha da yaxşılaşdırılması məqsədilə çoxsaylı fərman və sərəncamlar
imzalanıb, bu vaxta qədər sahibkarlara güzəştli şərtlərlə 2 milyard manatdan
çox kreditlər verilib. Bunlara əlavə kimi ölkənin hərbi, siyasi qüdrətinin
dəfələrlə artmasını da söyləmək olar. 2016-cı ilin aprel döyüşləri, beynəlxalq
aləmin bu hadisədən sonra Azərbaycana münasibəti söylənilənləri təsdiq edir. Bu
reallıqlar ölkə ictimaiyyəti tərəfindən görülür və ona görə də hər bir vətəndaş
cənab İlham Əliyevə dəstək olur, ona alternativ lider tanımır. Məhz bu siyasət
nəticəsində Azərbaycanda sabitlik, əmin-amanlıq, iqtidar-xalq birliyi var. Bu
reallıqlar dünyanın nüfuzlu beynəlxalq təşkilatları tərəfindən də dəfələrlə
etiraf olunub. Ona görə də növbədənkənar seçkilərin təyin olunmasında hansısa başqa
maraqlar axtarmağa dəyməz. Bir daha qeyd edirəm ki, belə bir sərəncamın
imzalanması prezidentin konstitusion hüququdur və heç şübhəsiz ki, cənab İlham
Əliyevin atdığı bu addım Azərbaycanın milli-dövlətçilik maraqlarına, xalqımızın
mənafeyinə uyğundur. Dünyada baş verən prosesləri də az-çox təhlil etsək görərik
ki, cənab İlham Əliyev çox düzgün, uzaqgörən addım atıb.
-
Belə bir qərarın verilməsində bəzilərinin iddia etdiyi kimi guya rəqiblərin
zərərsizləşdirilməsi kimi səbəblər rol oynaya bilərmi?
- Mən bir qədər əvvəl qeyd
etdim ki, Azərbaycanda cənab İlham Əliyevə rəqib olacaq bir şəxs yoxdur. Lakin
bu, elə başa düşülməsin ki, kimlərinsə seçkidə namizəd kimi qatılmasına hər
hansı maneə var. Azərbaycan demokratik, dünyəvi, hüquqi bir dövlətdir. Hər bir
kəsin hüququ Konstitusiya ilə tənzimlənir. O cümlədən seçkilərdə namizəd kimi
iştirak etmək də qanunvericiliklə tənzimlənən məsələdir. Azərbaycanda onlarla
siyasi partiya və təşkilat var və seçkilərdə iştirak edib-etməmək onların öz
qərarıdır. Lakin burada başqa bir məqam var. Hər bir siyasi partiya ölkədə
keçirilən seçkilərə hər an hazır olmalıdır. Əgər partiya siyasi proseslərə
hazır deyilsə, öz liderinin seçkilərdə namizəd kimi iştirakını təmin edə
bilmirsə, onda onun məqsədi, fəaliyyəti nədən ibarətdir? Misal üçün,
Azərbaycanda sonuncu prezident seçkiləri 2013-cü ildə keçirilib. Həmin vaxtdan
indiyə qədər 4 ildən çox müddət keçib. Azərbaycanda siyasi proseslərdə iddialı
olan müxalifət, yaxud qeyriləri ötən 4 il yarım ərzində növbəti prezident
seçkiləri üçün namizədini müəyyən edə bilməyibsə, ya iki ayda, ya da altı ayda
qeyri-adi nə edəcəkdi ki? Bəs indiyə kimi həmin müxalifət təşkilatlarının
fəaliyyəti nədən ibarət olub? Bütün bunları nəzərə alaraq, hesab edirəm ki,
növbədənkənar seçkilərin aprelin 11-ə təyin olunması ilə guya müxalifətdəki
rəqiblər zərərsizləşdirilib kimi fikirlər kökündən yanlışdır. Azərbaycan
cəmiyyəti ölkə daxilində siyasi proseslərdə iddialı olan hər bir kəsi yaxşı
tanıyır. Cəmiyyət özlərini müxalifət liderləri adlandıranların fəaliyyətinə
bələddir. Əgər onlar cəmiyyətin etimadını, etibarını indiyə qədər qazana
bilməyibsə, bu, müxalifətin öz günahıdır. 25 il əvvəl olduğu kimi pafosla, quru
vədlərlə illüziya yaratmaq dövrü arxada qalıb. Azərbaycan cəmiyyəti artıq bu
illüziyalara inanmır. 1993-cü ildə xalqın təkidli tələbi ilə ümummilli lider
Heydər Əliyevin siyasi hakimiyyətə gətirilməsindən sonra Azərbaycan xalqı onun
ətrafında sıx birləşərək dövlət quruculuğu ilə məşğul olub. Bu gün isə xalq
cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə bu dövlətin, dövlətçiliyin daha da
gücləndirilməsi üçün birlik nümayiş etdirir, onun liderliyini, prezidentliyini
dəstəkləyir.
-
Hazırda ölkədəki seçki mühitini necə dəyərləndirirsiniz?
- Hər hansı ölkədə siyasi
proseslərin, yəni seçkilərin baş tutması üçün vacib olan amillərdən biri
sabitlik, əmin-amanlıqdır. Azərbaycanda da bu gün sabitlik var, insanlar dinc,
rahat, təhlükəsiz yaşayır, hər bir kəs sərbəst şəkildə öz fəaliyyəti ilə
məşğuldur. Bayaq vurğuladığım kimi, iqtisadi, siyasi, hərbi, humanitar
sahələrdə inkişaf və tərəqqi var. Bununla yanaşı, insanlar arasında
birlik-bərabərlik, həmrəylik müşahidə olunur. Həmçinin, ölkədə demokratik
prinsiplər bərqərardır, azad media, internet mövcuddur. Təbii olaraq, belə bir
cəmiyyətdə seçki mühiti normaldır. Hazırda ölkədə istənilən seçkinin
keçirilməsi üçün lazımi şərait, təcrübə var. Konstitusiyanın ona verdiyi
hüquqlardan yararlanmaq istəyən, özünə, elektoratına, seçicilərinə güvənən hər
bir kəs, o cümlədən özünü müxalifət hesab edənlər ölkədə keçirilən bələdiyyə,
parlament, prezident seçkilərində iştirak edə bilər. Ölkənin iqtidar partiyası
kimi Yeni Azərbaycan Partiyası da bu imkanlardan yararlanır, hər bir seçkidə öz
namizədləri ilə iştirak edir. Qarşıdan gələn növbədənkənar prezident seçkiləri
üçün də partiyamız cənab İlham Əliyevin namizədini müəyyən edib, qurultay
çağırıb. Bununla bərabər, Həmkarlar İttifaqı Konfederasiyası da cənab İlham
Əliyevin namizədliyini irəli sürüb. Heç şübhəsiz, sonrakı proseslərdə də
Konstitusiyanın, Seçki Məcəlləsinin tələblərinə uyğun olaraq bütün lazımi
addımlar atılacaq.
-
Növbədənkənar prezident seçkisinin keçirilməsinə beynəlxalq reaksiya necə ola
bilər?
- Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını Azərbaycan xalqı qəbul edib. Ana qanunumuza
edilən əlavə və dəyişikliklər də referendum yolu ilə, ümumxalq səsverməsi ilə
qəbul olunub. Bu proseslərdə səsvermə hüququ olan vətəndaşlarımız iştirak edib,
öz iradəsini nümayiş etdiriblər. Azərbaycan xalqının qəbul etdiyi Konstitusiyanın
tələblərinə uyğun olaraq, vətəndaşlarımız prezidenti seçir. Əgər Azərbaycan
xalqı öz iradəsini nümayiş etdirirsə, kənardan kiminsə nə isə söyləməsi
əhəmiyyətsizdir. Onsuz da beynəlxalq ictimaiyyətdə, dünya dövlətləri arasında
Azərbaycanın uğurlarını həzm etməyən, onu istəməyən bəzi dairələr, mərkəzlər
var. Azərbaycanda hansı uğurlu bir iş görülsə də, həmin dairələr bunu görməzdən
gələcək, ölkəmiz barədə beynəlxalq aləmdə yanlış ictimai rəy formalaşdırmağa
çalışacaqlar. Yalnız seçkilərdə deyil, Azərbaycan beynəlxalq əhəmiyyətli
mədəniyyət, idman tədbirlərinə, beynəlxalq forumlara ev sahibliyi edəndə də
həmin dairələrdən bu münasibəti görmüşük. Belə münasibətin sərgilənməsində
dünyadakı erməni diaspor təşkilatlarının, onların lobbiçiliyini edən dairələrin,
yaxud erməni maraqlarının ifadəçisi kimi tanınan əcnəbi siyasətçilərin rolu
böyükdür. Onlar Azərbaycanı hədəf alaraq, ölkəmizi yalnız qaralamaqla
məşğuldurlar. Bu səbəbdən də beynəlxalq aləmin nə deməsi bizim üçün əsas ola
bilməz. Azərbaycan üçün önəmlisi xalqımızın iradəsi, seçimi, mövqeyidir.
-
Növbədənkənar prezident seçkisinin keçiriləcəyi barədə qərar qəbul edildikdən
dərhal sonra AXCP və REAL hərəkatı seçkini boykot etdiklərini bildirdilər.
Sizcə, müxaliflərin bu qərarı nədən qaynaqlanır?
- 2013-cü il prezident
seçkilərində adlarını qeyd etdiyiniz təşkilatların hansı hoqqalardan çıxdığı
hər kəsə məlumdur. Özlərini müxalifət hesab edən bu radikallar gah birləşdilər,
gah ayrıldılar, sonda da siyasətə aidiyyəti olmayan, ikili vətəndaşlığı olan
bir şəxsi vahid namizəd kimi irəli sürdülər. Yəni, müxalifətin gətirdiyi
arqumentlər bəhanədən başqa bir şey deyil. Əgər elan edilsə ki, prezident
seçkiləri 2018-ci ilin oktyabrında keçiriləcək, ona da bir bəhanə uyduracaqlar.
Onların məqsədi heç də Azərbaycan xalqına, milli-dövlətçilik maraqlarımıza
xidmət etmək deyil. Radikal müxalifət xarici dairələrin, ölkəmizin uğurlarını
görmək istəməyən qüvvələrin təsiri altında Azərbaycan dövlətçiliyini
"laxlatmaq” yolunu tutub. Digər tərəfdən, müxalifətin elektoratı, sosial bazası
yoxdur. Buna ən gözəl nümunə paytaxt Bakının mərkəzində, Yasamal rayonundakı "Məhsul”
stadionunda onların dəfələrlə keçirdiyi icazəli mitinqlərdir. Həmin bu icazəli
mitinqlərə 300-400 nəfərdən artıq tərəfdar, dəstəkçi toplaya bilməyiblər. Məhz
bu amili də nəzərə alan radikal müxalifətçilər məğlubiyyətdən, biabırçılıqdan
özlərini sığortalamaq üçün indidən növbədənkənar prezident seçkilərinə
qatılmayacaqlarını bildirir, ənənəvi "boykot” taktikasına üstünlük verirlər.
Onların nəinki parlament və prezident seçkilərində iştirak edib qalib gəlmək,
heç bələdiyyə seçkilərində də seçilmək şansları yoxdur. Xalq onlara inanıb
dəstək vermir. Bunlar bələdiyyə seçkilərində iştirak etmək üçün namizəd tapa
bilmirlər. Bu reallıqlar çərçivəsində onların müxtəlif səbəblər gətirərək
seçkidən imtina etməsi yalnız və yalnız bəhanədir.
Rufik
İSMAYILOV