Avtobuslar üçün xüsusi yol zolaqları yaradılır
Hər gün işə, dərsə gecikənlərin
gətirdikləri əsas bəhanələrədən biri də yollardakı tıxaclar olur. Dərd orasıdır
ki, heç kim günahı özündə görmür və başqalarını günahkar hesab edir. Avtobus
sürücüləri avtomobil, avtomobil sürücüləri isə avtobus sürücülərindən şikayətçidirlər. Beləcə,
problem günü-gündən daha da ağır nəticələrə gətirib çixarır. Əslində çoxumuzun boğaza
yığıldığı bu problem sən demə, heç də çözümsüz bir hal deyilmiş. Artıq paytaxt
küçələrində tıxacın tarixə qovuşacağı
gün uzaqdadır desəm, yəqin ki, yanılmaram.
Belə ki, Bakı Nəqliyyat Agentliyi (BNA)
ictimai nəqliyyatdan istifadə edən vətəndaşların təhlükəsizliyini təmin etmək
məqsədilə Bakı şəhərinin küçə və prospektlərində yalnız sərnişin avtobuslarının
hərəkət etməsi üçün xüsusi hərəkət zolaqlarının çəkilməsinə başlayıb.
"APA-Economics" xəbər verir ki, bunu BNA-nın mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayev bildirib. M.Ağayevin
sözlərinə görə, xətlənmə işləri ilkin mərhələdə paytaxtın 9 küçə və
prospektində aparılacaq. "ArtıqFüzuli küçəsində xüsusi hərəkət zolağının
çəkilişinə başlanılıb. Xüsusi hərəkət zolaqları yalnız sərnişin avtobuslarının
hərəkəti üçün nəzərdə tutulub. Digər nəqliyyat vasitələrinin bu hərəkət
zolaqlarından istifadəsi qadağandır. Bu zolaqlarda avtomobillərin park edilməsi
də qadağandır. Zolaq boyunca yerləşən yaşayış məntəqələrində yaşayan sakinlər
üçün xüsusi nişanlar qoyulacaq ki, həmin yerlərdən sakinlər məhəllələrinə daxil
ola biləcəklər", - deyə qurumun sözçüsü bildirib.
Bakı
Şəhər Baş Polis İdarəsi Dövlət Yol Polisi İdarəsinin bölmə rəisi Vaqif Əsədovisə bildirib ki, ictimai nəqliyyat vasitələrinin hərəkəti ilə bağlı xüsusi
hərəkət zolaqlarının yaradılması hərəkətin təhlükəsizliyinin təmin edilməsi
baxımından vacibdir: "Bu gün paytaxtın istənilən inzibati ərazisinə aid
küçə və prospektlərdə ictimai nəqliyyat vasitələrinin hərəkətində yaşanan
problem istər-istəməz digər avtomobil vasitələrinin sürücülərinə də maneələr
yaradır. Bu kimi xüsusi hərəkət zolaqlarının yaradılması problemlərin həlli və
ictimai nəqliyyat vasitələrindən istifadə edənlərin ləngimədən mənzil başına
çatması deməkdir".
Xüsusi hərəkət zolağı ilə hərəkət
edəcək digər nəqliyyat vasitələrinə tətbiq olunacaq cərimələrə gəlincə, qurum
rəsmisi bildirib ki, ictimai nəqliyyat vasitələrinin hərəkəti ilə bağlı
tələblər öz həllini tapdıqdan sonra bu barədə məlumat veriləcək.
Bəs görəsən, paytaxtın yol infrastrukturu
belə zolaqların yaradılmasına imkan verirmi? Bu zolaqlar tıxacı daha da artıracaq.
yoxsa əksinə? Mövzu ilə bağlı ekspertlərin rəyini aldıq.
Sosial Strateji
Tədqiqatlar Birliyinin rəhbəri, sosial sahə üzrə ekspert İlqar Hüseynlideyir ki,paytaxatın bəzi
küçələrində infrastruktur imkan verir ki, belə zolaqlar yaradılsın. Artıq bidiyimiz
kimi, Heydər Əliyev, Azadlıq prospektlərində bununla bağlı müəyyən işlər görülüb.
Yəni həmin prospektlərin eni geniş yol zolağının salınması üçün əlverişlidir.
Amma qeyd edim ki, bu işi paytaxtın bütün küçələrində həyata keçirmək tamamilə
qeyri-mümkündür. İlk növbədə yolların darısqallığı buna imkan vermir. Məsələn, Azadlıq
prospektinin Amerika səfirliyinə qədər olan hissəsində buna imkan olsa da,
digər tərəfi heç də belə deyil. Təəssüflər olsuun ki, şəhərin az bir hissəsində
bu layihəni əhəyata keçirmək mümkündür. Məsələn 1, 2, 3-cü mikrorayonların ərazisində
yolların eni bu zolaqların yaradılmasına imkan vermir. Lakin hesab edirəm ki,
bu zolaqlar müəyyən mənada nəqliyyatın sıxlığını aradan qaldıra biləcək və
sərnişinlərin də artıq təşkil olunmuş dayanacaqlardan səmərəli istifadəsinə
imkan yaradılacaq. Çünki həmin avtobuslar sıxlığı daha çox artırır. Doğrudan da
avtobusların çoxluğu, dayanacaqlardan düzgün istifadə edilməməsi və düzgün park
edilməmələr ümumi istifadə üçün nəzərdə tutulan prospektlərdə bir sıra problemlər
yaradır. Amma onlar konkret yol zolağına yönələrsə, təbii ki, bu, problemin
həllinə öz müsbət təsirini göstərər”.
Avtosfer.az saytının
baş redaktoru, nəqliyyat sahəsi üzrə ekspertElməddin Muradlı qəzetimizə açıqlamasında bildirdi ki, bu məsələ ilə bağlı
xeyli vaxtdır müzakirələr gedirdi: "Əslində bu zolaqların yaradılması müsbət
addım kimi qiymətləndirilə bilər. Çünki sərnişindaşıma fəaliyyətinin
təkmilləşdirilməsindən danışarkən sərnişindaşıma ilə məşğul olanlar üçün normal
şərait yaradılmalıdır. Məsələn, avtobus sürücüləri arasında interval davası
gedir. Bu baxımdan, yenilik həm də sürücülərin işini asanlaşdırmış olacaq. Adətən
yollarda yaranan sıxlıq üzündən belə problemlər ortaya çıxırdı. Əlbəttə ki, şəhərin
ütün küçələrində bu sistemi qurmaq çətin məsələdir. Çünki hər bir yolda bunun üçün
şərait yoxdur. Hazırda Səməd Vurğun və Füzuli küçələrində bu yenilik tətbiq
olundu. Çünki bu hissədə hərəkət bir o qədər də intensiv deyildi. Adıçəkilən
küçələrdə belə bir zolağın yaradılması üçün imkan var. Hər halda hesab edirəm
ki, sınaq üçün edilən bu layihənin daha geniş ərazidə necə tətbiq edilməsi
üzərində düşünülməlidir. Çünki bəzi yollarda da bunun üçün müvafiq
infrastruktur var”.
Ekspert deyir ki, vacib məqamlardan
biri də bu məsələnin qanunvericilikdə necə tənzimlənəcəyidir: "Mühüm məqamlardan
biri də cərimə məsələsidir. Yəni qaydanı pozan sürücüləri inspektor cərimə edəcək,
yoxsa onlar kameralar vasitəsilə qeydə alınacaq? Tutaq ki, sürücülər avtobus
zolağına daxil olduqda cərimələnəcək. Bəs
avtobuslar o zolaqdan kənarda hərəkət etdikdə nə tədbirlər görüləcək? Düşünürəm
ki, bu kimi məsələlər də öz həllini tapmalıdır. Agentliyin müəyyən etdiyi
küçələr var ki, o küçələrdə zolaqlar tıxac problemi yaratmayacaq. Amma təbii ki, Neftçilər prospektində bu qaydanı
tətbiq etsələr, ciddi problemlər yarana bilər. Tıxac probleminin qarşısını
alamq üçün elə bir sistem qurmaq lazımdır ki, günün müəyyən saatlarında
nəqliyyat vasitələri də bu zolağa daxil ola bilsin. Bunun üçün elektron tablolar
və ya elektron qaydada yol nişanları qoyulmaldır ki, gün ərzində hərəkətin sıx
olduğu vaxtlarda avtomobillər də bu zolaqdan istifadə edə bilsin. Yoxsa 10
dəqiqədən bir, cəmi bir avtobus keçəcək deyə zolağı boş saxlamaq əlbəttə,
tıxaca səbəb ola bilər. Nişanlar qoyulduqdan sonra qanunun tələblərini pozanlar
müvafiq qaydada cərimələnəcək. Dünya təcrübəsində də bu zolaqlardan istifadə
edilir. Odur ki, bizdə də belə bir yeniliyin tətbiq olunması müsbət haldır.
Qeyd edim ki, bu zolaqlar sırf sərnişindaşıma ilə məşğul olan avtobuslar üçün
nəzərdə tutulacaq. Məsələn, hansısa rayon avtobusu bu zolağa daxil ola bilməz.
Və yaxud özəl şirkətlərin işçiləri üçün nəzərdə tutulan avtobusların da zolaqlara
daxil olması qadağandır. Sürücülər indidən bu kimi vacib detalları nəzərə almalıdırlar
ki, sonradan problemlər yaşanmasın”.
Şəbnəm
Mehdizadə