“Ata ocağı”nda bir gün - Fotolar
Serial bir dünyadır. Serial asudə
zamanımızı səmərəli keçirmək və dünyaya başqa bir pəncərədən baxa bilmək üçün ən
ideal vasitədir desək, yəqin ki, yanılmarıq. İnsan övladı əzəldən başqalarının
ailə problemlərini, ailədaxili sirlərini öyrənməyə meyillidir. Bəlkə də bu səbəbdəndir
ki, bu gün seriala aludə olanların sırasında evdar xanımlarımız üstünlük təşkil
edir.
İnsanları ekranlara yaxın edən,
onları cazibə dairəsinə salan isə seriallarda nümayiş olunan mövzuların
aktuallığıdır. Bu gün Xəzər televiziyasında nümayiş olunan "Ata ocağı” serialı
da belələrindəndir. Dram janrında çəkilən serialın ssenari yükü ağır və bu
günümüz üçün aktual məsələləri əhatə edir. Serialda baş verən hadisələrlə isə,
demək olar ki, yaşadığımız cəmiyyətdəki 10 ailədən birində rastlaşırıq.
Belə ki, "Ata ocağı” serialında
üç ailə tipi nümayiş olunur. Ailənin təməlində isə əlbəttə ki, ata dayanır.
Serialda nümayiş olunan ailələrdən biri Nazimin ailəsidir. Nazim çox sərt
atadır. Övladları səhv və ya düz hərəkət etsələr də, ataları onlara etiraz
edir. Hər kəs bu atanı bu qədər sərt olmağa görə qınayır, ancaq övladlarının
etdiyi hərəkətlərə baxanda, görürük ki, əslində ata düz hərəkət edir. Onun məsələlərə
özünəməxsus baxış tərzi var. Digər bir ailə Mehmanın ailəsidir. Bu ailə bir qədər
imkanlı ailədir. Mehman tamam başqa bir istiqamətdə övladlarına tərbiyə verir.
O, övladları ilə dost münasibəti saxlayır, onların qayğılarına qalır. Serialda
üçüncü ailə isə Niyazın ailəsidir. Bu, serialdakı ən bədbəxt ailədir. Niyaz
içki düşkünüdür. Dostları ilə içir, həyat yoldaşını incidir və böyük bir bədbəxtlik
baş verir.
Xəzər televiziyasında yayımlanan
sözügedən serial kifayət qədər reytinq toplayıb. Həftəiçi hər axşam evimizin
qonağı olan "Ata ocağı” serialının çəkiliş prosesinə bu dəfə də biz qonaq olduq. Bizim qonaq olduğumuz səhnə isə Niyazın ailəsində
yaşanan səhnəyə təsadüf edirdi. Çəkiliş prosesi Yasamalda, köhnə binaların
birində gedirdi.
Ailə kimi komanda
Gördüklərimiz isə bizdə bir qədər
təəccüb oyatdı. Serialın çəkiliş komandası sözün əsil mənasında böyük bir ailəni
xatırladırdı. Burada hər kəs öz işini bilirdi və balaca bir evdə 15-dən çox
işçi olsa da, onlar bir-birlərinə heç də maneçilik törətmirdilər. Yaradıcı heyətlə
söhbətdən aydın oldu ki, serial günlük olduğu üçün onlar zaman qıtlığı çəkirlər
və bunun üçün itirəcək 1 dəqiqə belə vaxtları yoxdur. Qızğın iş prosesi nəinki
12, bəzən elə günlər olur ki, hətta 24 saat davam edir. İsti ailə münasibətlərinin
hiss olunduğu komandanın iş prosesinə maneçilik törətməmək şərti ilə bizə kənardan
müşahidə etmək qalırdı. Rejissor "motor” deyən kimi, otaqda sakitlik hökm
sürürdü. Ən xırda səs belə, rejissorun işinə mane ola bilərdi. Bəzən ən gözəl
kadrın alındığı məqamlarda belə, çəkilişin getdiyi mənzilin aşağı qonşusunun
evindəki təmir səsi hər şeyi yenidən başlamağa səbəb olurdu... Ancaq bununla
belə aktyorlar bezmir, yenidən çəkilişə davam edirdirlər.
Filmin rejissoru Rüfət Şahbazov
Niyazla Əzizənin səhnəsini çəkirdi. Yan otaqda aktyorlara göstərişini verərək,
digər otaqdakı monitordan onları izləyir, bəzi məqamlarda hansı situasiyalara
düşməyin lazım olduğunu deyirdi. Aktyorlar da rejissorun dediklərinə əməl edərək
ora öz mimika və jestləri də təbiilik qatmağa çalışırdılar.
Beləcə, bizim ekrandan 2 dəqiqə
izləyəcəyimiz bir kadrın nə qədər zaman və əziyyət bahasına başa gəlməsinin
şahidinə çevrildik. Çəkiliş proseslərində yaranan fasilələrdə isə aktyorlarla
söhbət etmək imkanı da əldə edirdik.
"İnsanları ağlatmaq istəməzdik”
İş adamı Yaşar obrazını yaradan
Aslan Şirin deyir ki, hər bölümdə serialdakı obrazı daha da genişlənir və şaxələnir:
"Bu mənim Xəzər televiziyası ilə ikinci iş birliyimdir. Artıq seriala yeni
personajlar da əlavə olunub. Mən bundan əvvəlki bölümlərdə sırf ofisdə çalışan
bir iş adamı idim. Artıq yeni bölümlərdə mənim kim olduğum, ailəmin necə biri
olduğu aydınlaşır. Serialın çox maraqlı xətti var. Hər seriyada mütləq
ssenaristlərimiz bir partlayış edirlər. Ona görə də "Ata ocağı” çox baxımlı və
maraqlı bir serialdır”.
Əzizə obrazının ifaçısı Xatirə
Süleymanova ailəsini sevən, həyat yoldaşına bağlı olan, zamanında sevib ailə
quran, sədaqətli və sadiq, tipik bir Azərbaycan xanımını canlandırır. O deyir
ki, bu gün Əzizənin yerində olan saysız xanımlarımız var: "Əzizə arzulayır ki, ərini
içkidən uzaqlaşdırsın, onu içki dostlarından ayırsın. O, əriylə geyim, yemək, gəzmək
davası etməyən, sadəcə, uşaqları və həyat yoldaşı ilə birgə mehriban ailəsini
arzulayan bir qadındır. Ancaq həyat elə gətirir ki, əri içkiyə aludə olur, evə
yad kişilər gətirir. Bu da ailədə soyuqluq yaradır. Ərin içkiyə bu qədər aludəçi
olması bir ailənin dağılmasına, bədbəxt bir hadisənin baş verməsinə səbəb
olur”.
Xatirə xanımla söhbətimizdə ona "əgər
sizin başınıza belə bir hadisə gəlsə, hansı reaksiyanı verərdiniz” sualını
ünvanladıq. Cavab verdi ki, insanların hadisələrə münasibəti fərqlidir. Qadın
var ki, heç zaman buna dözməz və qəbul etməz, çıxıb gedər: "Qadınlarımıza belə
tale arzulamıram. Bizim xanımlarımız xoşbəxt olmağa layiqdir. Dünyanın ən gözəl
xanımları Azərbaycan xanımlarıdır. Ən böyük xoşbəxtliyin bizim xanımlara qismət
olmasını arzulayıram. Elə mən də Əzizə kimi ailəmin dağılmaması üçün ərimə,
onun kaprizlərinə dözərdim. Balalarımı atasız böyütməmək üçün hər cür çətinliklərlə
üzləşərdim. Həmişə ailəni dağıdan sevgisizlik olur. Əzizə ilə Niyaz arasında
sevgi var. Sadəcə olaraq bədbəxt hadisə nəticəsində Əzizənin balaları ölür və o
bunun üçün ərindən imtina edir”.
Əziyyətlərə qatlaşan Əzizənin nə
zaman işıqlı günə çıxacağına isə, aktrisa əmin deyil: "Mən özüm ümidliyəm ki, Əzizə
nə vaxtsa gözəl günə çıxacaq. Hətta ssenaristə demişdim ki, "Sevil”in Balaş
obrazına bənzədirəm bunu”.
Serialda mənfi qəhrəman kimi
tanınan, əyyaş Niyaz obrazını canlandıran əməkdar artist Elman Rəfiyev deyir
ki, işini bilən, peşəkar insanlarla işləməyin özü bir üstünlükdür. Bu da ona
qismət olub: "İlk dəfə rejissorumuz Rüfət Şahbazov bu rolu mənə təklif edəndə,
maraqlı gəldi. Çünki tam fərqli obraz idi. Mən xarakterik rolları ifa etməyi
çox sevirəm. Hesab edirəm ki, aktyor bir ampluada özünü tanıtmamalıdır, bütün
obrazları oynamağı bacarmalıdır. Təbii ki, bu fərqli obraz da məni özünə çəkdi.
Bu təklif mənə mayda gəlmişdi və düşünürdüm ki, bunu necə ərsəyə gətirəcəyəm.
Teatrda da, kinoda da aktyorun öz istedadını tam şəkildə göstərməsinə şərait
yaradan təbii ki, rejissordur. Rejissor çalışır ki, aktyor bu obrazı tamaşaçıya
onun istədiyi kimi çatdırsın. Rüfətlə işləmək, həqiqi mənada xoşdur. Çəkiliş
qrupu peşəkardır. Burda Rüfət bəy hər detalı o qədər incəliklə işləyir ki...”
Aktyor canlandırdığı mənfi
obrazının onun tamaşaçıları tərəfindən birmənalı qarşılanmadığını da dilə gətirdi:
"Son vaxtlar mənə serial aləmində ancaq mənfi obrazları verirlər. Müsbət
rollarım da olub. Müəllimlərim həmişə deyirdi ki, mənfi rolu oynayıb tamaşaçı
nifrətini qazanmağı hər aktyor bacarmır. Bu obrazı tamaşaçıya necə təqdim edirsənsə,
tamaşaçıda istər-istəməz, ikrah hissi oyanır. Mən sosial şəbəkədə insanların
yazdığı şərhləri oxuyuram. Bəzi tamaşaçılar həqiqətən inanırlar ki, mən həyatda
da beləyəm. Yazırlar ki, sənə bu da azdır, gərək araq butulkasından əl çəkəydin”.
24 saata meydan oxuyan komanda
Çəkilişlər bitdikdən sonra
rejissorla söhbət etmək imkanı əldə edirik. İşlərinin çoxluğundan şikayət edən
rejissorla da söhbətimiz maraqlı keçdi. Uzun illərdir ki, Xəzər televiziyasında
müxtəlif mövzularda və janrlarda seriallar çəkən rejissorun sözlərinə görə,
"Ata ocağı” serialı indiyədək çəkdiyi bütün seriallardan daha ağırdır: "Artıq
iki aydır efirdəyik. Çəkilişlərə avqustdan başlamışıq. Aktyorlar tam xarakterlərini
tutublar. Artıq iş öz axarına düşüb. Təkcə mövzu deyil, hətta çəkiliş prosesi də
ağırdır. Bir az zamanla mübarizə aparırıq, çünki vaxtı çatdıra bilmirik. Gecə-gündüz
işləyirik. Burda hamı həvəslidir. Aktyorlar can qoyurlar. Həqiqətən də
kollektiv mükəmməldir. Həm peşəkar, həm də işlərini sevirlər deyə, onlarla işləmək
heç də çətin deyil. Yeni gələn nəsil isə peşəkarlara baxıb onlar kimi olmaq istəyir”.
Layihənin ssenarist Valeh Əhmədova
məxsus olduğunu deyən rejissor etiraf edir ki, bu günə kimi daha çox sevgiyə və
digər mövzulara müraciət etsələr də, bu mövzudan yayınıblar: "Burda isə sevgi
var, ancaq əsas başda ata durur. Ailəni heç nəyə qurban vermək olmaz. Bu üç ailə
ilə həyat prosesini insanlara göstərməyə çalışırıq. Ailədaxili münasibətlər,
insanların xarakterlərini göstəririk”.
Qonağı olduğumuz seriyalar
31-35-ci seriyalar idi. Rejissorla söhbətdən aydın olur ki, onlar süjetləri çəkib,
montaj qruplarına göndərirlər. Montaj ustaları kadrların üzərində çalışırlar.
Sonra isə bütün komanda ilə birlikdə hazır varianta baxırlar. Rejissor bildirdi
ki, həftənin 6-cı günləri səhərə qədər montaj işləri ilə məşğul olurlar:
"Montajçılarım da peşəkardırlar. Hər bir rejissor çəkdiyi bir işin montajında
iştirak etməlidir”.
Qeyd edək ki, sözügedən serialın
aktyor heyətində sevilən, eyni zamanda bu sənətdə özlərini təsdiqləmiş insanlar
yer alıb. Onlardan Qurban İsmayılov, Həmidə Ömərova, Rasim Cəfər, Asya
Atakişiyeva, Elçin Əfəndi, Elman Rəfiyev, Əzizə Həşimova, Günel Məmmədova,
Kazım Həsənquliyev, Kəmalə Mehdiyeva, Mənsurə Əhmədova, Mirseyid Zeynalov, Nəzakət
Məmmədova, Rəşad Bəxtiyarov, Şəhanə Yusifova, Ülviyyə Rza, Vahid Orucoğlu, Valeh
Əhmədov, Xatirə Süleymanova, Xəyalə Meydanova, Zaur Əliyevi göstərə bilərik.
Serialın icraçı prodüseri isə Amiran Babayevdir.
Xəyalə Rəis